مشکلات بازی Gears of War 4 و راه حل آنها | گیمفا
مشکلات بازی Gears of War 4 و راه حل آنها | گیمفا
مشکلات بازی Gears of War 4 و راه حل آنها | گیمفا
مشکلات بازی Gears of War 4 و راه حل آنها | گیمفا

مشکلات بازی Gears of War 4 و راه حل آنها

فرشاد سامانی
۲۰:۱۰ ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
مشکلات بازی Gears of War 4 و راه حل آنها | گیمفا

پس از مدت‌ها صبر، بلاخره شاهد عرضه بازی Gears of War 4 برروی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بودیم اما متاسفانه برخی از بازیکنان با مشکلاتی برروی آن مواجه بودند. اکنون استودیوی کوالیشن به عنوان سازنده بازی در پستی در انجمن آن در مورد مشکلات و راه حل آنها و اعلام تلاش این استودیو برای یافتن راه حل سایر مشکلات ارسال کرده است.

این استودیو پیش از هر چیز به مشکلات matchmaking اشاره کرده است که براساس گزارش برخی از افراد، مدت زمانی که طول می‌کشد تا مسابقه‌ای را پیدا کنند بسیار طولانی است. استودیوی کوالیشن در این مورد اعلام کرد که اقدام به اضافه کردن چند سرور جهت برطرف کردن این مشکل و سایر مشکلات matchmaking کرده است. این استودیو همچنین اعلام کرد:

به تلاش خود برای پیدا کردن راه حل سایر مشکلات باقی مانده ادامه خواهیم داد.

موضوع دیگری که برای این بازی برروی هر دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های گزارش شده است، گم شدن آیتم‌های بسته دانلودی می‌باشد. این استودیو اعلام کرد که به بررسی این موضوع برروی محتویات سیزن پس، Brothers To The End و محتویات انحصاری ایکس‌باکس وان اس بازی Gears of War 4 پرداخته است و از بازیکنان خواسته است تا به بررسی پرسش و پاسخی که در این مورد آماده شده است بپردازند. (در پایان صفحه پرسش و پاسخ گفته شده را مشاهده خواهید کرد.)

بازی Gears of War 4 همچنین از مشکلی در صدا رنج می‌برد که مربوط به زمانی می‌شود که بازی بارگذاری شده و بازیکنان با بازگشت تنظیمات به حالت اول روبرو می‌شوند. استودیوی سازنده بازی هیچگونه راه حلی برای برطرف کردن این مشکل ارائه نکرده است و حتی صحبتی از اینکه در حال کار برروی آن می‌باشند نیز نشده است.

یکی از مشکلات خاص مربوط به کنسول ایکس‌باکس وان این بازی مربوط به گیر کردن بازیکنان در ابتدای ورود به مسابقات چندنفره یا در مدت اجرای گیم‌پلی بوده است. خوشبختانه استودیوی کوالیشن راه حلی برای این موضوع ارائه کرده است و امکان برطرف شدن آن تا زمان ارائه یک بروزرسان که این مشکل را در کنار سایر مشکلات دیگر برطرف کند محیا کرده است.

  • راه حل: چهار بازی دیگر را باز کنید و اجازه دهید تا به بارگذاری ابتدایی خود مشغول شوند و سپس بازی Gears of War 4 را اجرا کنید.
  • راه حل جایگزین: یک بار بازی را پاک کرده و دوباره نصب کنید تا مشکل برطرف گردد.

از مشکلات خاص مربوط به ویندوز ۱۰ این بازی نیز می‌توان به مشکل دریافت فایل‌های بازی اشاره کرد که پیش از این نیز دیده شده بود و بازیکنان گزارش کرده‌اند که در زمان دریافت فایل‌های مورد نظر، مراحل دریافت به ناگاه از سر گرفته می‌شود. این استودیو در این رابطه اعلام کرد:

ما به سختی در حال کار با تیم استور ویندوز هستیم تا مشکل مربوطه را پیدا کنیم و این امکان را فراهم کنیم تا بازیکنان بتوانند مراحل دریافت خود را بطور کامل به اتمام برسانند.

برای برطرف سازی این مشکل پیش از این مایکروسافت اقدام به انتشار بروزرسانی برای ویندوز ۱۰ نموده بود:

مطمئن شوید که Windows Update ویندوز شما KB3194496 را دریافت کرده باشد، یک بهینه ساز کوچک که ورژن ویندوز ۱۰ شما را به ۱۴۹۳۹٫۲۲۲ تغییر خواهد داد.

همچنین این استودیو به عنوان یک راه حل، انجام مراحل زیر را در صورت دریافت ارور ۸۰۰۷۰۴۹۰ اعلام کرده است:

  1. فشردن Windows+R و تایپ regedit
  2. به این مسیر بروید: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Appx\PackageVolumes
  3. کلیک راست کرده و مقدار  DefaultVolumeKey را به ۱ ویرایش کنید.
  4. مراحل دریافت خود را از سر بگیرید.

اگر با ارور ۸۰۳f8007  برخورد می‌کنید، این ارور بدین معنی می‌باشد که لایسنس بازی Gears 4 شما لغو شده است. اگر اعتقاد دارید که لایسنس شما به اشتباه لغو شده است با پشتیبانی انویدیا تماس گرفته و خرید خود را اثبات کنید.

ارور مربوط به دریافت بروزرسان

اگر شما بازی را بدون دریافت بروز رسان آن برروی ویندوز ۱۰ اجرا کنید، شما پیغامی را مبنی بر نیاز بازی جهت دریافت بروز رسان دریافت خواهید کرد که در آن لینکی به استور ویندوز وجود خواهد داشت، برروی آن لینک کلیک کرده، بازی را بسته و منتظر بمانید که به استور ویندوز منتقل شوید، پس از باز شدن استور، بطور کامل از بازی خارج شده تا ارور، مانع دریافت بروز رسان نشود.

ارور مربوط به  Insider Build 14936

ارور مربوط به  Insider Build 14936 با بازی‌های UWP شناخته می‌شود. اگر علاقه‌مند به اجرای بازی Gears of War 4 می‌باشید بایستی موقتاً منتظر مانده تا Insider Build بعدی منتشر شود.

یک یا بیش از چند دستاورد باز نمی‌شوند.

برخی از بازیکنان گزارش کرده‌اند که دستاوردها برروی رایانه‌های شخصی کار نمی‌کنند.

راه حل: اطمینان حاصل کنید که Telemetry و برنامه Telemetry شما در تنظیمات فعال هستند و همچنین از فعال بودن خدمات Connected User Experiences and Telemetry اطمینان حاصل کنید. اطمینان حاصل کنید که در صورت استفاده از هر گونه ابزار حفظ حریم خصوصی، آن ابزار اجازه ارسال اطلاعات را از طریق telemetry می‌دهند. این موضوعات مشکل بوجود آمده را برطرف خواهد کرد و شما قادر خواهید بود تا مشکل مربوط به دستاوردهای رایانه‌های شخصی را برطرف کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز: بافت‌ها بخوبی نمایش داده نمی‌شوند.

زمانیکه بازی را برروی حداقل سیستم مورد نیاز با ۲ گیگابایت VRAM کارت گرافیک، برای بار اول اجرا می‌کنید، بافت‌ها بطور صحیح نمایش داده نمی‌شوند.

راه حل: بازی را ریستارت کنید تا مشکل برطرف شود.

Co-Op: بازگشت بازیکن ثانویه به منوی بازی

برخی از بازیکنان گزارش کرده‌اند که در زمان بارگذاری کمپین، بازیکن ثانویه co-op به منوی اصلی بازی منتقل می‌شود.

راه حل: اطمینان حاصل کنید که Firewall شما ON باشد و تنظیمات NAT بصورت Open یا Moderate باشد تا از وقوع این مشکل جلوگیری گردد.

Co-Op: مشکل فریز شدن بازیکنان بعد از ریستارت شدن هر چک‌پوینت

اگر بازی co-op توسط رایانه بازیکن دیگری میزبانی شود و سرعت رایانه کم باشد، بازیکن دیگر برای چند ثانیه با مشکل فریز شدن در زمان ریستارت شدن چک‌پوینت‌ها روبرو خواهد بود. این مشکل زمانیکه vsync رایانه میزبان غیرفعال باشد روی می‌دهد.

راه حل: میزبان قابلیت مکث بازی را خواهد داشت تا از مشکل جلوگیری گردد.

تاثیر پتانسیل عملکرد در صورت فعال بودن SLI در کنترل پنل انویدیا

بازی Gears of War در حال حاضر از explicit multi-GPU پشتیبانی نمی‌کند. ما متوجه مشکلی شده‌ایم که عملکرد single-GPU در صورت فعال بودن SLI در کنترل پنل انویدیا کاهش خواهد یافت. به عنوان نتیجه لطفا SLI را پیش از اجرای بازی Gears of War 4 غیرفعال کنید. انویدیا و کوالیشن در حال همکاری با یکدیگر جهت برطرف سازی این مشکل می‌باشند و به محض برطرف کردن آن، شما را مطلع خواهیم کرد.

عیب‌یابی عمومی

  • بازی Gears of War 4 باید برروی درایور NTFS نصب گردد، در غیر اینصورت مراحل نصب با شکست مواجه خواهد بود و شاهد اجرا و بروز رسانی صحیحی نخواهید بود.
  • اطمینان حاصل کنید که خدمات Windows EFS برای اجرای بازی در حال اجرا باشد و آن را غیرفعال نکنید.
  • برخی از بازیکنان اعلام کرده‌اند که در صورت غیرفعال بودن خدمات بروز رسانی خودکار ویندوز، بازی اجرا نمی‌گردد. لطفاً برای برطرف شدن این مشکل، خدمات بروز رسانی خودکار ویندوز خود را فعال کنید.

 

پرسش و پاسخ مربوط به آیتم‌های محتوای دانلودی بازی Gears Of War 4:

سیزن پس

نمایش به عنوان بسته دانلودی در مدیریت بازی: خیر

محلی که می‌توان محتوای آن را پیدا کرد: به عنوان Gear Packs در منوی Gear Packs

سیزن پس این بازی دارای هفده Starter Air Drop می‌باشد. محتوای Air Drop جدید شامل پنج Horde Boosters، پنج Versus Boosters، پنج Operations Packs و دو Elite Packs می‌شود. در کنار Starter Air Drop، شامل VIP Vintage Pack نیز می‌شود که شامل پوسته‌هایی برای لباس‌ها و یکی از شخصیت‌ها می‌باشد و دارندگان بسته دانلودی نقشه این بازی از ۲۴ نقشه اضافه و لیست بازی سازنده بهره خواهند برد که امکان دسترسی به حالت‌ها، نقشه‌ها و موارد دیگری را پیش از عرضه عمومی فراهم می‌کند.

سوال: چرا محتویات سیزن پس در محتویات my Downloaded برای بازی Gears of War 4 دیده نمی‌شود؟

جواب: سیزن پس مجوزی است که به ما اعلام می‌کند شما محتویات آن را دارا می‌باشید. حتی اگر شما آیتم‌های آن را در دریافت‌های خود نبینید.

سوال: چگونه محتویات سیزن پس خود را پیدا کنم؟

جواب: کلیه Gear Packs مربوط به سیزن پس در منوی Gear Packs موجود است. به استور رفته سپس برروی My Gear Packs کلیک کنید تا آنها را بیابید. توجه داشته باشید که Starter Airdrop هفده Gear Packs به فهرست موجودی شما اضافه خواهد کرد و شما نیازی به باز کردن بسته Starter Airdrop ندارید.

سوال: من Gear Packs سیزن پس خود را دریافت نکرده‌ام.

جواب: Gear Packs هر سیزن پسی تنها یکبار قابلیت دریافت را خواهد داشت. این موضوع بدین معنی است که اولین کسی که بازی شما را اجرا کرده باشد هفده Gear Packs و Vintage JD Pack را دریافت کرده است.

اگر شخص دیگری از کنسول خانگی شما استفاده می‌کند یا چند نفر هستید که از یک دستگاه استفاده می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که اولین نفری که بازی Gears of War 4 را اجرا می‌کند با Gamertag  مد نظر شما کار کند. در صورت استفاده از محتوای سیزن پس ما مجوز ثانویه‌ای برای بهره‌مندی مجدد از آنها صادر نخواهیم کرد.

اگر شما اعتقاد دارید که محتویات سیزن پس شما گم شده‌اند و هیچ یک از موارد بالا شامل شما نمی‌شوند، لطفاً با Gamertag خود مشکل را به ما اعلام کنید که چه چیزی گم شده است و چه زمانی اولین باری بوده است که بازی را اجرا کرده‌اید.

Brothers to the End Pre-Order Bonus 

نمایش به عنوان بسته دانلودی در مدیریت بازی: بله

محلی که می‌توان محتوای آن را پیدا کرد: در تنظیمات سفارشی سازی شما، در  شخصیت‌ها و پوسته‌های سلاح

مایکروسافت به افرادیکه بازی Gears of War 4 را پیش خرید کرده باشند The Brothers to the End Elite Gear Pack را هدیه خواهد داد که در مجموع شامل ۵ آیتم می‌شود. این آیتم‌ها شامل ۳ شخصیت و ۲ پوسته جدید از سلاح‌های آشنای این بازی می‌شود که مربوط به بخش چند نفره می‌باشند. این بسته شامل نسخه قدیمی Marcus Fenix، نسخه زامبی Dominic Santiago و Anya می‌شود. در این بسته شاهد نسخه‌های طلایی رنگ سلاح‌های Lancer و Gnasher می‌باشید.

توجه داشته باشید که اگر بازی خود را از طریق ایکس‌باکس یا استور ویندوز خریداری نکرده‌اید، بایستی که برای دریافت این محتوا از کدی که توسط فروشگاهی که این بازی را از آنجا خریداری کرده‌اید به شما داده شده است استفاده نمایید. اگر این کد را از فروشگاه دریافت نکرده‌اید با آنها تماس بگیرید.

سوال: چرا این بسته تحت عنوان بسته دانلودی Adam Fenix  در آیتم‌های my Downloaded دیده می‌شود؟

جواب: این ارور مربوط به این بسته است و تاثیری برروی توانایی شما در استفاده از این بسته ندارد.

سوال: چگونه می‌توانم شخصیت‌ها و پوسته‌های سلاح خود را پیدا کنم؟

جواب: برخلاف سایر آیتم‌های ما، این کارت‌ها مستقیماً به فهرست موجودی شما می‌روند. به منوی سفارشی سازی رفته و شخصیت‌ها و پوسته‌های سلاح Lancer و Gnasher را بررسی کنید.

سوال: من آیتم‌های Brothers To The End را پیدا نمی‌کنم.

جواب: اگر شما منوی سفارشی سازی خود را چک کردید و محتوای Brothers to the End را پیدا نکردید، لطفاً برای ما پستی با Gamertag خود ارسال کنید و مشکل را اعلام کنید و بگویید که بازی خود را چگونه خریداری کرده‌اید و چه زمانی به عنوان اولین بار به اجرای بازی پرداخته‌اید.

محتویات بازی Gears of War 4 برای ایکس‌باکس وان اس

نمایش به عنوان بسته دانلودی در مدیریت بازی: بله

محلی که می‌توان محتوای آن را پیدا کرد: در تنظیمات سفارشی سازی بسته Vintage Oscar، هدایای Gear Packs در Unopened Gear Packs در منوی استور

محتویات بازی Gears of War 4 برای ایکس‌باکس وان اس شامل بسته Vintage Oscar می‌شود که شامل شخصیت Vintage Oscar ، نشان Vintage Oscar، یک Vintage Oscar Bounty و دو پوسته سلاح Vintage می‌شود. شما همچنین شش جایزه Gear Packs دریافت خواهید کرد.

سوال: زمانیکه قصد دریافت این محتوا را دارم با ارور مواجه می‌شوم.

جواب: این مشکل برطرف شده است، دوباره امتحان کنید.

سوال: در کجا می‌توانم این محتوا را پیدا کنم؟

چواب: در تنظیمات سفارشی سازی بسته Vintage Oscar، هدایای Gear Packs در Unopened Gear Packs در منوی استور

پاداش Gear Packs شما در My Gear Packs در منوی استور قابل مشاهده خواهد بود.

سوال: چکار کنم اگر حتی با وجود دریافت موفقیت آمیز بسته، محتوا نمایش داده نشود؟

جواب: لطفاً یک پست با Gamertag خود برای ما ارسال کنید و مشکل خود را شرح دهید.

Gear Packs فیزیکی

نمایش به عنوان بسته دانلودی در مدیریت بازی: خیر

محلی که می‌توان محتوای آن را پیدا کرد: در منوی سفارشی سازی

Gear Packs فیزیکی پاداش پیش خریدی است که مربوط به فروشگاه‌های خاصی می‌شود. هر کارتی دارای کدی است که محتوای خاصی را در درون بازی در دسترس شما قرار خواهد داد.

سوال: محتوای خود را در کجا پیدا خواهم کرد؟

جواب: به منوی سفارشی سازی رفته و به بخش محتوای مربوط به محتوای مورد نظر رفته و آیتم‌های خود را مشاهده کنید.

سوال: کارت Gear Pack فیزیکی Pheonix Omen Lancer من به من یک نشان Swarm داده است؟

جواب: مشکلات چاپی در این مورد وجود دارد. لطفاً با یوزر TC Octus در انجمن بازی مکاتبه نموده و تصویری از کارت Pheonix Omen Lancer خود را برای او ارسال کنید. لطفاً پیش از ارسال درخواست خود، اقدام به استفاده ار کد خود نمایید تا ما قادر باشیم تا مشکل و ارور موجود را تایید نماییم.

سوال: چکار کنم اگر حتی با وجود دریافت موفقیت آمیز بسته، محتوا نمایش داده نشود؟

جواب: لطفاً یک پست با Gamertag خود برای ما ارسال کنید و مشکل خود را شرح دهید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مشکلات بازی Gears of War 4 و راه حل آنها | گیمفا
مشکلات بازی Gears of War 4 و راه حل آنها | گیمفا
مشکلات بازی Gears of War 4 و راه حل آنها | گیمفا
مشکلات بازی Gears of War 4 و راه حل آنها | گیمفا
مشکلات بازی Gears of War 4 و راه حل آنها | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مشکلات بازی Gears of War 4 و راه حل آنها | گیمفا