تماشا کنید: نمایش لو رفته از ۴۷ دقیقه گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش لو رفته از ۴۷ دقیقه گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش لو رفته از ۴۷ دقیقه گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش لو رفته از ۴۷ دقیقه گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1 - گیمفا

تماشا کنید: نمایش لو رفته از ۴۷ دقیقه گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1

سعید شیخی‌پور
۱۰:۵۳ ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
تماشا کنید: نمایش لو رفته از ۴۷ دقیقه گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1 - گیمفا

در اواخر ماه جاری طرفداران سری Battlefield سرانجام می‌توانند از تجربه جدیدترین نسخه از این فرانچایز یعنی Battlefield 1 برروی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها لذت ببرند و الکترونیک‌آرتز تمام توانایی خود را برروی این گذاشته تا به بازی‌بازان یادآوری کند دایس، سازنده بازی، به‌همراه یک بخش داستانی جالب در دوره جنگ جهانی اول با شخصیت‌های مختلف به سوی آن‌ها می‌آید. اگر می‌خواهید بدانید گیم‌پلی بخش داستانی چگونه به‌نظر می‌رسد، قطعا نیاز به تماشای ویدیوی جدیدی که به‌تازگی به‌صورت آنلاین لو رفته دارید.

ویدیوی جدید از گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1 که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، ۴۷ دقیقه زمان دارد و ماموریت “The Runner” را به‌طور کامل نشان می‌دهد. بدیهی است این ویدیو شامل اسپویلرهای سنگینی می‌شود بنابراین ریسک تماشای آن هم با شماست:

از آنجا که ویدیوی زیر رسمی نبوده، دارای اسپویلرهای سنگینی است (لو رفتن داستان). همچنین باگ‌ و افت فریم‌ هم وجود دارد.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

در هفته گذشته یک تریلر کوتاه از بخش داستانی Battlefield 1 منتشر شد که برروی فصل The Runner تمرکز داشت. آن تریلر در مقایسه با ویدیوی بالا شامل اسپویلر نمی‌شد بنابراین می‌توانید تریلر کوتاه گفته شده را در این بخش تماشا کنید.

بر خلاف نسخه‌های قبلی سری، Battlefield 1 شامل چندین شخصیت قابل بازی می‌شود که هرکدام را در بین پنج “داستان جنگ” کنترل خواهید کرد. در این بخش می‌توانید توضیحات الکترونیک‌آرتز برای دلیل داشتن چند شخصیت قابل بازی را مشاهده کنید.

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. مشترکین EA Access یا Origin Access هم می‌توانند نسخه اصلی را در ۱۸ اکتبر (سه‌شنبه ۲۷ مهر) تجربه کنند البته در E3 2016 اعلام شد دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان حتی زودتر می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.

بتای Battlefield 1 با داشتن ۱۳٫۲ میلیون بازی‌باز به بزرگ‌ترین بتای الکترونیک‌آرتز در تاریخ تبدیل شده است. با توجه به اطلاعات، تعداد بازی‌بازان بتای Battlefield 1 دو برابر از نیروهای بریتانیایی و عثمانی‌ای که در طول جنگ جهانی اول در خاورمیانه مستقر شدند هم بیشتر بود. شما می‌توانید در این بخش جزئیاتی کامل راجع به آمار بتای بازی را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: نمایش لو رفته از ۴۷ دقیقه گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش لو رفته از ۴۷ دقیقه گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش لو رفته از ۴۷ دقیقه گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش لو رفته از ۴۷ دقیقه گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش لو رفته از ۴۷ دقیقه گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Cell گفت:

    نگاه نکردم منتظر رسیدن شاهکار Battlefield1میمونم 😀
    حیفه به خدا :yes:

  • ALIREZA A.T.A گفت:

    نمیبینمش حیفه اسپویل شه
    بی صبرانه منتظرم برم با مافیا بگیرمش کلا این ماه سال ١٩٠٠ همه بازی ها
    ماه بعدم همینطوره حدودا دیس انرد و اساسین

  • Reyes SH گفت:

    نمیددنم چرا هیجان نداره گیم پلیش ( نظر شخصی ) یه جورایی شبیه مخلوط بدکمپانی ۲ با هاردلاینه البته تو گذشته. دقتم کنید چنتا از ماموریتاش عینا خود مولتیه. این مرحله هم که به نظر کوتاه بود حالا اکه هر ۶ مرحله همین قد باشن یعنی تقریبا ۴ ساعته کلا.
    به هر حال منکه لذت نبردم ولی مبارک طرفداراش و اونایی که لذت بردن.

    • T.M گفت:

      من از وقتی بدکمپانی ۲ و بتل ۴ رو دوسال پیش بازی کردم طرفدار بتل شدم ولی اگه به قول دوستان فن بوی بازی در کار نباشه تا یه حدودی شما رو درک میکنم چون من هم اول که از کالاف سراغ بتل ۴ رفتم حالم از گیم پلی بازی بهم خورد بخاطر این که از لحاظ تیراندازی خصوصا تو نسخه های جدیدتر کالاف خیلی اسون تر شده و ادم راحت میتونه با یه نشونه گیری دقیق حدف رو بزنه!
      ولی حالا بتل ۴
      من نیم ساعت روی یارو حدف گیری کردم و باز هم بعد از شلیک تیر منحرف شد یا به حدف نخورد و واقعا موقع تیر اندازی نشونه تفنگ کلی به اطراف جابجا میشد!
      من اولش نتونستم با این گیم پلی ارتباط برقرار کنم ولی بعد از یه موتی که بهش عادت کردم فهمیدم خیلی خیلی لذت بخش تر از کلافه و به ادم حس واقعی جنگ میده و بعد از اون که نسخه های جدید کالاف رو بازی میکردم واسم بسیار خشک و حوصله سر بر بود هم بخاطر گیم پلی غیرطبیعی ترش و هم بخاطر فضتی بسته بازی که معمولا تو محیط های کوچک و یا راهرو ها و جاده ها برقرار بود ولی بتل توی بعضی از میدان های نبردش به اندازه یه بازی اپل وورد به ادم جا برای بازی کردن میداد و این واقعا برای من لذت بخش بود!
      البته از حق نگذریم کالاف خیلی از مواقع خصوصا تو نسخه های قدیمی تر هیجان انگیز تر میکرد خصوصا تو سری MW و BO ولی واقعا بازی مثل BO3 منو به کل نا امید کرد و با این که من کمپین این بازی رو دونفره پیش میرفتم ولی بسیار عذاب اور و حوصله سر بر بود به طوری که دید من رو برای مدتی به کالاف عوض کرد!
      اگر از هارد لاین بگذریم قبول دارم بازی مثل بتل۳ از لحاظ کمپین و بازی مثل بتل ۴ از لحاظ داستان کمپین بسیار ضعیف عمل کرد ولی به نظر من BO3 از لحاظ کمپین رو دست جفتشون زد!! :-((
      در هر صورت منتظرم ببینم امسال این دوتا فرانچایز چه میکنن!

      • Reyes SH گفت:

        Bo3 که بحثش جداس تمرکز رو کمپینش تبود ولی iw تقریبا رو مولتی و کمپین تمرکز یکسان داره حتی به نظرم رو کمپینش بیشتره.

      • ali گفت:

        کاملا با نظرت موافقم دوست عزیز بتل ۴ واقعا حس و حال جنگ واقعی رو داشت مخصوصا نوع سینه خیز رفتنش و نشونه گیری واقع گرایانش…
        به نظرم مشکل بزرگ بتل ۴ این بود که شخصیتش لال بود 😐 یه خورده هم حرف میزد من راضی بودم ولی اوج ارتباط برقرار کردن شخصیت اصلی با افرادش تقدیم کردن یک :yes: به رفیقش بود 😐 امیدوارم شخصیت های بتل ۱ در زمانی که توی خود بازی هستیم هم حرف بزنن نه اینکه فقط تو کات سین ها..

  • PRO GAMER گفت:

    بزرگ ترین ایرادش هوش مصنوعی و رفتار عجیب سربازها بود
    انشالله تو نسخه نهایی این مشکلات رو نبینیم :yes:
    و باز هم صحنه آخر خیلی قشنگ بود 😀

  • خاک بر سر ea که انقد گیمپلی از بازیش میده بیرون که دیگه جذابیتی نداره.

  • Blue Moon گفت:

    فکر کنم با دمو فرق کرده و افت گرافیک داشته نمیدونم شاید من اینطور حس میکنم احتمالا نخرمش

    • saeedsaeed2 گفت:

      دوست من!
      این ویدئو احتمالا مربوط میشه به یه Build خیلی قدیمی از بازی. چرا که اگه دقت میکردین، خیلی از بافت ها ناقص بودن.
      معمولا اگر از مبحث باگ بگذریم، با بررسی “میزان تکامل بافت” یه بازی میشه به Build ش پی برد. ویدئویی که من دیدم قطعا ۴ یا ۵ ماه پیش ضبط شده و قطعا مراحل کمپین الان به تکامل ۹۹ درصدی رسیده ان.
      پس زود قضاوت نکن 😉

  • Undefined گفت:

    ٢-٣ دقیقه اول که هوش مصنوعی دشمنا خیلی در حالا مخفی کار و مبارزه از نزدیک افتضاح بود
    به غیر از هوش مصنوعی بد گرافیک موسیقی بازی عالی بودن و داستان هم جذاب به نظر میرسید با توجه به اون تیکه اخر میشه امیدوار شد!

  • legendboy گفت:

    ۴۷ دقیقه از بخش داستانی که خیلی اسپویل میشه داستان بازی و جالب نیست . هم اینکه هفته ی دیگه منتشر میشه و چیزی نمونده

  • H.SONY گفت:

    هوش مصنوعی خیلی ضعیفه
    امیدوارم درست بشه

  • mohammad9933 گفت:

    طرف یه ساعته داره با کلت میزنتش اما هیچیش نمیشه
    هوش مصنوی هم ک خیلی خرابه
    یه جورایی دلمو زد شاید نگیرمش اما اگ بگیرم فقط برا مولتی میگیرم

  • SEPEHR.HM گفت:

    ماکه نمیبینیم!ولی تو نظرات میگن خیلی هوش مصنوعی بده!امیدوارم بازی اصلی بهتر باشه!خیلی به این بازی امید دارم!مولتی که بسیار عالیه!و منم بیشتر دنبال مولتیم تا داستان و بخش کمپین!

  • T.M گفت:

    من چند دقیقه اولش رو دیدم و مطمئنم این گیم پلی حداقل برای ۵ الی ۶ ماه پیشه و احتمالا نسخه
    Super early pre pre pre alfa
    هستش 😕
    قشنگ معلوم بود بازی اصلا کامل نبود تو این فیلم!!!
    واقعا برای دوستانی که گفتن هوش مصنوعیش ضعیفه متاسفم چون قشنگ تابلو بود یه بازی aaa نمیتونه همچین هوش مصنوعی رو داشته باشه در اخر اونم شرکتی مثل ea و بازی که قراره حالا حالاها فروش کنه :-/

  • real گفت:

    گیم پلی رو دیدم و خیلی رو راست میگم واقعا نه حس جنگ جهانی رو به ادم میداد نه مرحله هاش تنوعی داشت هوش مصنوعیش هم که واقعا بدون هیچ هیتر بازی میگم بد بود سرباز جلوی طرف واستاده داره نگاش میکنه فقط افت فیریم هم که ماشاالله زیاد من خودم شخصا خیلی به این بتل امید داشتم ولی واقعا ناامید شدم و همون مشکلات همیشگی بتل رو توش میبینم و واقعا انگار همون هارد لاینه تو زمان جنگ جهانی اول و از حق نگذریم گرافیک مثل همیشه عالی و کات سین ها هم مخصوصا کات سین اخر واقعا عالی بودن انشاالله که این مشکلات افید فریم و هوش مصنوعی بد با ابدیت حل بشن

    • Moriarty گفت:

      بنظرم تنها مشکلش همین هوش مصنوعی و باگ هست که نیازی به تعجب نداره اصن. گیم پلی هم به شدت حس زمختی میداد چون طرف با درجه کیفیتی پایین بازی میکرد و افت فریم و لگ زیادی داشت و حتی بازی هم بلد نبود :pain: مشکل افت فریمی هم وجود نداره. دوسته من داخل آلفا تونست ۸۰فریم بگیره با کارت rx 480 . و همینطور gtx 950 هم میتونه حتی ۶۰فریم بگیره ! (۹۰۰p).

      • real گفت:

        اصلا مشکلات فنی رو بذاریم کنار شما خودت ادم عاقلی هستی دیگه خدا وکیلی خدا وکیلی بازی با محوریت جنگ جهانی باید انقدر مرحله هاش بی روح باشن خدا وکیلی کالاف اون زمان که تو جنگ جهانی بود رو با این مقایسه کنی شرمت بیاد بگی این بازی تو زمان جنگ جهانی تو کامنت قبلی هم گفتم بازی انگار همون هارد لاینه ولی تو یه بازه زمانی متفاوت اگه دقت کنی اخرای تریلر مخفی کاریش دقیقا مثل هارد لاین بود تنها چیزی که تو بازی خیلی خوب بود و واقعا باهاش حال کردم کات سین های بازی بود که نشون میده بازی داستان و شخصیت پردازی خیلی خوبی داره مخصوصا اون تیکه اخر با اون موسیقی فوق العادش

  • Feryy گفت:

    به نظر بخش کمپینش هایپه،مثل تریلر هایhardline که عالی بودن ولی اصل بازی توخالی بود

  • MAHDiRiLLEX گفت:

    اقا این حرفا چیه میزنین اخه نگین تورو خدا : |
    اح.حمقانه ترین کاره (ببخشید) ممکنه که قبل از انتشار بازی نظر بدیم …. مطمعنم هوش مصنوعی درست میشه من دلم نیومد ببینم چون واقعا کمپینشو دوست دارم اما درباره اینکه مراحل بی روحه نمیتونم نظر بدم چون همونطور که گفتم فقط ۲ دقیقه یا کم تر از گیمپلی رو دیدم …. کیفیت هم دیگه نمیشه حرفی زد از بتا که پایین تر نیست 😐 بتا واقعا عالی بود …. این فرد قطعا داره رو Low بازی میکنه …. بهینه سازی هم که بتل همیشه زبون زده … حداقل از کاد ۱۳۰ گیگی بهتره (اگه نسخه معمولی رو در نظر بگیریم بازم ۱۰۰ گیگه 😐 )

  • Armed man گفت:

    کلا سری بتلفید از ۴ بخش داستانی ضعیف ولی مولتی قوی داشتن و دارن وخواهند داشت
    فقط مولتی بتلفیلد ۴

  • saeedsaeed2 گفت:

    دوستان توجه کنین :
    این ویدئو احتمالا مربوط میشه به یه Build خیلی قدیمی از بازی. چرا که اگه دقت میکردین، خیلی از بافت ها ناقص بودن.
    معمولا اگر از مبحث باگ بگذریم، با بررسی “میزان تکامل بافت” یه بازی میشه به Build ش پی برد. ویدئویی که من دیدم قطعا ۴ یا ۵ ماه پیش ضبط شده و قطعا مراحل کمپین الان به تکامل ۹۹ درصدی رسیده ان.
    پس زود قضاوت نکنید 😉

تماشا کنید: نمایش لو رفته از ۴۷ دقیقه گیم‌پلی بخش داستانی Battlefield 1 - گیمفا