ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا

ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد

فرشاد سامانی
۰۹:۲۰ ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا

ایمی هنیگ که کار برروی سه عنوان اول از سری بازی Uncharted را در کارنامه حرفه‌ای خود دارا می‌باشد، بتازگی در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA و زمان‌های بحرانی این پروژه‌ها توضیحاتی ارائه کرده است.

عبارت بحرانی به موقعیتی در صنعت بازیسازی گفته می‌شود که تیم سازنده ساعت‌های بیشتری را جهت پایان کار پروژه صرف می‌کنند.

هنیگ اعلام کرد:

بطور کلی ده سال و نیم در ناتی داگ حضور داشتم و هفته‌ای حدود ۸۰ ساعت کار می‌کردم. در این مدت زمان‌هایی وجود داشت که استفاده از عبارت “بسیار خوب، اجازه دهید چند روز استراحت کنیم.” ممکن بود اما من هفت روز هفته را کار می‌کردم و روزی حداقل ۱۲ ساعت فعالیت داشتم.

هنیگ تنها فردی در ناتی داگ نبوده است که برای ساعت‌های طولانی کار می‌کرده است، طبق توضیحات او افراد زیادی در آنجا بطور منظم حتی در تعطیلات آخر هفته نیاز کار می‌کردند. او گفت:

منظور من این است که ناتی داگ دارای شهره بدی در مورد زمان‌های بحرانی است اما بطور واضح تحت قوانینی شما تمام تلاش خود را خواهید کرد و حتی بیشتر نیز کار می‌کنید.

اگر به زمانیکه هنیگ در ناتی داگ حضور داشت بازگردیم، طبق اعلام او دانسته‌های فعلی‌اش هیچگونه تاثیری در کاری که انجام خواهد داد نخواهند داشت، گرچه دانسته‌های فعلی او موجب تغییر دید او نسبت به مراحل ساخت عناوین AAA خواهد شد.

در پاسخ به این سوال که آیا ساخت بازی‌های AAA ارزش خراب شدن زندگی افراد را دارد یا خیر، او گفت که اینطور فکر نمی‌کند.

او افزود که افراد بسیاری درگیر مراحل ساخت عناوین AAA هستند که در طول این مدت هرگز به خانه خود نرفته و خانواده خود را نمی‌بینند. او گفت:

این افراد دارای فرزندانی هستند که در مدت بزرگ شدنشان آنها را نخواهند دید. این موضوع به شخصه در مورد من صدق می‌کند. من انتخاب‌های متعددی در زندگی حرفه‌ای خود صورت داده‌ام و آنها را با اراده انجام داده‌ام. زمانیکه من قربانی شدن را انتخاب کردم، آیا این موضوع برروی خانواده‌ام تاثیر گذاشت؟ بله اما تاثیر اصلی آن برروی من بوده است و من آن انتخاب را صورت داده‌ام. اما زمانیکه به سایر افراد نگاه می‌کنم، بنظر می‌رسد که سلامت من کاهش یافته است و من باید از خود مراقبت کنم، چون بنظر می‌رسد که در سلامت کامل نباشم. افرادی نیز حضور دارند که به مرحله نابودی خواهند رسید و بایستی که در زمان اتمام یک پروژه، یک ارزیابی از خود صورت دهند مگرنه کارشان به جدایی میکشد. این خوب نیست، هیچیک از اینها خوب نیستند. هیچیک از اینها ارزش ساخت چنین چیزهایی را ندارد.

ما باید نسبت به عملکرد خود در این صنعت شناخت داشته باشیم، موضوع این است که کارها در حال افزوده شدن هستند. این مسابقه‌ای است که پیروز نهایی ندارد و مردم را نابود خواهد کرد.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا
ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ایمی هنیگ در مورد مراحل ساخت بازی‌های AAA جزئیاتی را ارائه کرد | گیمفا