فیل اسپنسر نظر خود راجع به نمرات ReCore را اعلام کرد - گیمفا
فیل اسپنسر نظر خود راجع به نمرات ReCore را اعلام کرد - گیمفا
فیل اسپنسر نظر خود راجع به نمرات ReCore را اعلام کرد - گیمفا
فیل اسپنسر نظر خود راجع به نمرات ReCore را اعلام کرد - گیمفا

فیل اسپنسر نظر خود راجع به نمرات ReCore را اعلام کرد

سعید شیخی‌پور
۱۸:۰۱ ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
فیل اسپنسر نظر خود راجع به نمرات ReCore را اعلام کرد - گیمفا

ReCore در ماه گذشته منتشر شد و متاسفانه نتوانست نظر منتقدان را جلب کند که بیشتر به خاطر زمان طولانی بارگزاری و مشکلات فنی دیگر آن بود. با این حال، سازندگان با انتشار یک بهینه‌ساز مشکلات را رفع کردند اما اعتبار بازی بهبودی نیافت. حال، فیل اسپنسر نظر خود راجع به نقد و بررسی‌های ReCore را به اشتراک گذاشت.

فیل اسپنسر در مصاحبه خود با سایت گیم‌اسپات، چیزی که راجع به جنگ کنسول‌ها فکر می‌کند را مورد بحث قرار داد و همچنین در رابطه با ReCore و نمرات پایینی که دریافت کرد صحبت نمود. با توجه به حرف‌های اسپنسر، او آرزو داشت نمرات بازی بهتر می‌بود و در ادامه افزود فکر می‌کند برخی از نقد و بررسی‌ها کمی تند و خشن بودند.

او گفت منتقدین عمدا به بازی نمره کمی دادند تا ترافیک یا میزان رفت‌ و آمدها در سایت‌شان را افزایش دهند اما همزمان افزود نقد و بررسی‌ها بازتابی از اینکه یک بازی واقعا چگونه است، نیست. وی می‌گوید بازی فروش خوبی دارد و بازی‌بازان ReCore را به عنوان یک چیز مثبت دیگر در کلکسیون خود می‌بینند و این چیزی است که اهمیت دارد.

فیل اسپنسر همچنین گفت زمانی که بازی با نمرات کمتری منتشر شد، بسیاری از طرفداران پلی‌استیشن برای او توئیت کردند که از موفق نبودن بازی خوشحال هستند:

هنگامی که ReCore منتشر شد و یک‌سری نمرات پایین را دریافت کرد، برخی از طرفداران پلی‌استیشن در توئیت‌شان به من گفتند از اینکه بازی نمره خوبی از برخی رسانه‌ها دریافت نکرده، خوشحال هستند!

در حالی که بازی مقداری مشکلات را همچنان با خود به‌همراه دارد، سازندگان به‌طور مدوام در حال رفع آن‌ها با عرضه به‌روزرسانی و بهینه‌سازها هستند و به‌تازگی یک بهینه‌ساز با حجم ۵ گیگابایت برای ReCore منتشر شد که تجربه گیم‌پلی را بسیار روان‌تر می‌کند.

جوزف استاتن، مدیر ارشد استودیوی سازنده ReCore، یک نسخه رایگان از بازی را برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ معرفی کرد. نسخه آزمایشی رایگان بازی شامل ۳۰ دقیقه از آن می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیل اسپنسر نظر خود راجع به نمرات ReCore را اعلام کرد - گیمفا
فیل اسپنسر نظر خود راجع به نمرات ReCore را اعلام کرد - گیمفا
فیل اسپنسر نظر خود راجع به نمرات ReCore را اعلام کرد - گیمفا
فیل اسپنسر نظر خود راجع به نمرات ReCore را اعلام کرد - گیمفا
فیل اسپنسر نظر خود راجع به نمرات ReCore را اعلام کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Undefined گفت:

    به هر حال این حرفا رو نزنن چی بزنن
    ریکور ی بازی بدون هایپ از طرف سازندش بود پس هیچ منتقد با عقلی نمیاد نمره این بازی رو کم بده تا ترافیک سایتش بره بالا! منتقدا می تونن به بازی های معروفتر مثل انچارتد گیرز مافیا و بازی هایی که تا ماه اینده میان نمره کم بدن برای بالا رفتن بازدید…

    • homeland گفت:

      والا اخه اگه مایکرو بیاد بگه منتقدا عمدا و از بخاطر منافع خودشون رای دادن اونوقت نمره ی بالای فورزا و گرز رو چطور باید توجیه کرد!!!!!

      • Undefined گفت:

        نظر احمقانه احمقانست!
        اگه یکی به اندازه کافی منطقی باشه ایرادات رو قبول می کنه
        مثلا اینکه نو منز اسکای بازی بسیار ضعیفیه
        یا استریت فایتر کمبود محتوای شدید داره
        یا کوانتوم بریک بیشتر از اینکه رو گیمپلی مانور بده روی داستان
        یا هیلو باوجود گیمپلی شاهکارش داستان بخصوص پایان جذابی نداره(قسمت ۵)
        یا اینکه انچارتد ٢ بهترین تو سریه(این نظر شخصیه البته)
        یا قسمت فرعی گاد اف وار زیادی تکراری می شه
        و هزارتا مثال دیگه که صرفا از هر دو گروه اوردم که کسی دلگیر نشه

        • ali gc گفت:

          امیدوارم ناراحت نشید من کم نظر میزارم ولی اگه نظراتم دنبال کنید میدونید طرفدار هیچ شرکتی نیستم خیلی رک حرف میزنم به خاطر همین ممکنه بعضیارو ناراحت کنم در مورد این پست شدید با اسپنسر موافقم اصلا جدا از این آخرین فاکتور من برای قضاوت در مورد یک بازی متاست تا همین هفته پیش portal2 رو نصب داشتم روی پی سی متا بازی ۹۵ اما بازم میگم امیدوارم طرفداراش ناراحت نشن ۷۲یا ۷۳ نهایت نمره ای بود که اون بازی حقش بود بگیره اصلا اصول کلی گیم سازی سازنده ناقص کار کرده بود با این که نصفشو رفتم دیگه حوصله نداشتم کاملش کنم از بس خسته کننده بود حالا نقطه قوت اصلی بازی از نظر این منقدا چی بود گیم پلی جذاب و پویا !!! 😐 😐 یا مثلا کوانتوم بریک یه بچه دبیرستانی درسخون میفهمید با چه گیم پلی عظیمی طرفه واقعا یک در صد هم همچین مواردی پیش نمیاد گیم پلی انقدر عمیق باشه بقیه فاکتور هاشم قابل قبول بود با این که خیلی سخت گیرم به نظرم ۸۴ کمترین نمره برای کوانتوم بود و یه چیزی که دارم با ترس و لرز تایپ میکنم 😀 😀 خدایی لذت کوانتوم و انچارتد ۴ برام یکی بود اصلا طرف جبهه خاصی نمیگیرم ولی ابدا فرق خاصی بین این دوتا برام وجود نداشت و مطمئنا اگر میخواستم به آنچارتد نمره بدم از ۸۶ بیشتر نمیدادم ( البته خیلی از بازی ها از من نمره ی کمتر از متا میگیرن ) و یه چیزی که گفتم دیدید میگم و هزاران بار دیگه هم خواهم گفت بازی the last remnant به جرئت تو نسل ۷ گیم پلی رو دستش نبود گیم پلی انقدر عظیم عمیق پیچیده و نوآور بود که بعد از ۵۰ ساعت بازی نکات جدیدی ازش در میومد طوری که من ۲ سال بعد وقتی بازی انجام دادم و سراغ نقد های متا رفتم متوجه شدم یارو به ظاهر منتقد نتونسته بازی درست انجام بده بعد اومده از یکی از بهترین گیم پلی هایی که تا حالا من بازی کرده بودم ایراد بنی اسرائیلی گرفته بقیه فاکتور های اون بازی هم کم از عالی نبود از محدود بازیایی بود که من بهش بالای ۹۰ میدادم نمره متا چند شد ۶۸!! 😐 😐 کامنتمم طولانی شد هر چی تو دلم بود گفتم در کل از نظر من ((( متا یعنی کشک ))) میدونم کامنتم بحث برانگیزه ولی نه وقت نه حوصله ی بحث کردن ندارم مخالفی منفی بده ممکنه پاسخ ندم شرمنده بشم ضمنا لطفا ادب خانوادگ.ی خود را حفظ کنید 😀 😀

          • Retrogamer گفت:

            برادر عزیز
            منم از تازه یک هفته پیش پورتال ۲ رو نصب کردم. تنها کلمه ای که میتونم برای این عنوان انتخاب کنم، شاهکار است. این بازی نه تنها نمرات خوبی گرفته، بلکه به فهرست برترین های تاریخ راه یافته. این فقط نظر تو است و البته محترمه 😉
            اینو تو گوگل سرچ کن: List of video games considered the best

            اینم برای اطلاعات 😀
            List of Films considered the best
            List of TV Series considered the best
            List of Music considered the best

            • خب دقیقا مقوله متا همین هست که سلیقه ایه و نباید بهش تکیه کرد ببین ایشون میاد به بازی پورتال میده ۷۲ خب شما که خوشت اومده میدی ۱۰۰ بعد یکی مثل من میده ۸۰ یعنی هر ۳ نفر ما یک نوع دید خاص نسبت به بازی داریم اما قضیه وقتی جالب میشه که یه نفر بیاد بهش نمره ۲۰ بده دقت کن اگر ما از بازی خوشمون نیومد حداقل باید با منطق بهش نمره بدیم نه اینکه قصدمون فقط…. باشه الان یه منتقد اومد به هیلو۴ اومد داد ۲۰ خب حالا به نظر خودت با چه منطق با چه نظر با چه انگیزه باید یه نفر بیاد بده ۲۰ خب ببین اینجاست که فلسفه متا میره زیر سوال

            • Retrogamer گفت:

              Microsoft.xboxone
              بله منم همینو میگم. اون نظرشو گفت، منم اومدم نظرمو گفتم. مثل عقده ای ها نیستم بیام بکوبم. گفتم نظرت محترمه و یه منبع دادم بهش تا به راه راست هدایت بشه :rotfl: 😉

          • ali gc گفت:

            Retrogamer
            اول دمت گرم که برای نظر بقیه ارزش قائلی و نظرت بر عکس خیلیا محترمانه بیان کردی احساس وظیفه میکنم دلایلم برای افرادی مثل شما شرح بدم خوب در مورد پرتال : ساختن یه بازی معمایی یه کار فوق العاده سخته گیمر وقتی میشینه پای یه بازی سعی داره مشغلات فکری و دل مشغولی های روزانشو فراموش کنه و به یه حالت ریلکس برسه نه این که بدتر خسته بشه توی یه بازی معمایی برای این که از خسته کننده شدن بازی جلوگیری بشه باید المان های گیم پلی متنوع و روون کار بشه و علی الخصوص اتمسفر و ظواهر دیداری بازی بسیار مهمه توی این سبک از بازی حالا وقتی وارد پرتال میشی در همون نگاه اول توجه به سمت ضعف های گرافیکی جلب میشه به شخصه خودم برای گرافیک هنری بازی به مراتب نسبت به گرافیک فنی ارزش بیشتری قائلم ولی پرتال فارغ از گرافیک فنی نه چندان دلچسب گرافیک هنری بسیار بسیار ضعیف و یکنواختی داره که به مرور بازی به همون مشکلی که در ابتدا عرض کردم دچار میکنه بعد از این مبحث میرسیم به موسیقی توی یه بازی معمایی موسیقی شاید یه جورایی مهم ترین فاکتور باشه برای اینکه جلوی تزریق احساس منفی به بازیباز بگیره ولی سازندگان پرتال رسما گفتن : موسیقی چی چی هست ؟! 😐 😐 جا داره یادی کنم از شاهکاری بنام ori که واقعا میتونه توی این زمینه الگو باشه جدا از این ،بازی مشکلات دیگه ای هم داره یکیش دید نامناسب دوربین از نظر من و گیم پلی خشک و ناهمگن بازی و داستان نامتعادل و عدم وجود فراز و نشیب در داستان ( البته توجه داشته باشید من بازی کامل تموم نکردم ولی با داستان آشنایی دارم به خاطر همین شاید در این مورد کمی اشتباه میکنم ) و همه ی این مشکلات با هم باعث شد من همچین نمره ای به این بازی بدم باز ازت تشکر میکنم بخاطر منطقی بودنت :-* :-* ضمنا آواتار والتر وایت ؟ عاشقشم شدید :inlove: :inlove:

            • Retrogamer گفت:

              مرسی عزیز. والا من که ازش لذت بردم. همه اینای که گفتی در این زمینه میشود گفت “خوب” بوده! هیچ یک از مراحل تکراری نیست. حتی یکی! خسته کننده بودن هم به خود شخص مربوطه. من که اصلا خسته نشدم! هرکس جور دیگه ای لذت میبره.
              تمام سایت های مشهور ایرانی و خارجی و سایت های دانلود و غیره ایرانی رفتم و همه کامنتها رو خوندم نظر اکثرشون مثبت بوده!
              شاید شما انتظار بیشتری ازش داشتی. یکی به آنچ ۴ نمره ۴۰ و به یه بازی ضعیف تر از آنچ ۸۰ میده! به چه علتی؟؟؟!!! آیا ایراداتی که گرفته درست بوده؟ آیا همه اون وبگاه های که بالای نود به آنچ دادن اشتباه میکنن؟
              خب… اینجاست که بعضی ایراداتی که میگیرن صحیح نیستن.
              برای مثال:
              وبگاه پلی لیست فهرست ۱۰۰ کارگردان برتر کنونی درست کرده و فرهادی رو رتبه ۱۳ قرار داده و به اسپیلبرگ کبیر رتبه ۲۵!!! چه از نظر محتوای موجود فیلم و امتیازات و چه از نظر فروش و محبوبیت، اسپیلبرگ برتر از فرهادی است. حالا با چه منطقی رتبه فرهادی بالاتره؟؟!! این فهرست از هر نظر به طور کلی غلط است.
              همه اینا رو گفتم که بگم برخی ایراداتی که میگیرن صحیح نیستن.
              فرضا همه اینای که گفتی درست. اما آیا واقعا شایسته نمره ۷۰ است ?:-)

          • MS GAMER گفت:

            دوست عزیز البته این رو باید گفت که این نظر شما یک نظر کاملا شخصی هست ممکن هست یکی از بازیه دارک سولز خوشش نیاد،آیا این چیزی از ارزش هایه این شاهکار کم میکنه؟نمراتی هم که دادید نظر شخصیه شماست و کاملا هم برای ما محترم هست من هم خودم به کوانتوم همین نمره رو میدم ولی به آنچارتد زیر نمره ۹۵ نمیدم پس میبینید که نظر ها کاملا متفاوت هست و در آخر دوست عزیز فکر نکنم نه من نه هیچ گیمر معمولیه دیگه بتونیم در مورد اصول اصلیه گیم سازی صحبت کنیم چون در این ضمیمه صاحب نظر نیستیم

  • Red fish 70 گفت:

    استاد یه سوال اگه میخواستن بازید سایت شون بالا بره به فورزا و گیرز نمره کم میدادن
    فیل داره مثل بعضی از کاربرای گیمفا حرف میزنه

  • Cell گفت:

    عمو فیل ارزوش بوده recore نمره بالا بگیره امیدوارم به ارزوش برسه :rotfl:

  • Cell گفت:

    فنای Ps اتفاقا ناراحت شدن به خاطر متای Recore :laugh: هنوزم ناراحتن :laugh: اینم شاهکار ماکرو :yes:

  • Carmine گفت:

    هر چی باشه از ۵۸ بهتره :rotfl: :laugh:

  • “هنگامی که ReCore منتشر شد و یک‌سری نمرات پایین را دریافت کرد، برخی از طرفداران پلی‌استیشن در توئیت‌شان به من گفتند از اینکه بازی نمره خوبی از برخی رسانه‌ها دریافت نکرده، خوشحال هستند!”
    چه میشود گفت متاسفانه از این افراد در هر دو جبهه وجود داره و خبر خوبی نیست

    • Red fish 70 گفت:

      امیر حسین با هات موافقم ولی چرا قسمت اول مصاحبه رو نمیگی

      • من محمد رضا هستم و ببین این جمله ای که اسپنسر گفت و من گذاشتم خیلی قابل تامل هست یعنی ما از شکست رقیب خوشحال میشیم یعنی شما که پلی استیشن داری اگر فردا روزی بازی گاد فلان شد من بیام و خوشحالی کنم و از اینکه بازی خوب یا بد بوده بازی مورد علاقه شما رو به تمسخر بگیرم این کار “نهایت پستی” هست تکرار میکنم “نهایت پستی” که اگر رفیق من در کاری موفق نشد من از شنیدن اون خبر خوشحال بشم

        • Cell گفت:

          تجارت در صنعت گیم شوخی بازی نیست رفیق نیستن بیشتر دشمن هستن
          از اون حرفا زدی :no:

          • کامنت من ربطی به سونی یا مایکرو نداره کامنت من مربوط به افرادی هست که از شکست رفیقشون احساس خوشحالی میکنن

          • ........ گفت:

            ببین داداش. رقابت در صنعت گیم موازی هستش نه متقاطع. تمام صنایع سرگرمی و تفریحی رقابت موازی دارند. اگه صنعت موازی مثل دو سرعت بمونه، صنعت متقاطع مثل فوتبال هستش. یعنی تو دو سرعت فقط خودتو میتونی بهتر کنی ولی تو فوتبال باید با رقیب دست و پنجه نرم کنی. تو دو سرعت شکست رقیب جای خوشحالی نداره ولی تو فوتبال چرا. شکست مایکرو برای سونی سود داره ولی برای تو نه. تو و سونی یکی نیستید. تو هیچی از سونی نداری ولی سونی پول تورو داره. اتفاقا باید خوشحال بشی که مایکرو بهتر بشه وو رقابت یوجود بیاد نه این که از شکستش خوشحال بشی. امیدوارم درک کنی

            • mojtaba33 گفت:

              افرین اقا پوریای عزیز تو پست جدید حرف های اقای پچر هم منم همینو گفتم واقعا دمتون گرم دیگه شما که عضو تیم گیمفا شدید خواهش میکنم ازت چند تا از این فن های بی ادب رو بهشون تذکر بدید اگه تکرار کردن کلا بنشون کنید

    • Undefined گفت:

      متاسفانه این افراد مثل زامبی میمونن!
      ممکنه تمام کاربرای یک سایت هم منطقی باشن ولی وحود یکی از این افراد باعث میشه که از هر دوگروه به جون هم بیوفتن!
      مثالش هم خودبنده که بعضی وقتا ممکنه درمورد اکس باکس ی حرفی بزنم که بعدا پشیمون بشم ازش و واقعا هم خجالت بکشم تا زمان که بازی فن اکس باکس بیاد تکه بندازه و…

  • arian azk گفت:

    خخخخخخخخ وااااای من مطمعنم این بشر چ روز پر استرسی امروز داشت سر نمره گیرز خودشم واقف هست این بازی خراب کرد بعد دیدان هنوزم که هنوطه میگه جرررررر داد الانم بیاد میگه جررر داده خخخخخ اسپنسر اگه ده تا دیوانه گرد تو شرکتش داشت وضع مایکرو این نبود

  • فیل اسپنسر راست میگه.حرف حساب جواب نداره اکثر سایت های گیمینگ الان فقط برای بازدید بیشتر نقد و بررسی های عجیب قریب میکنند.مثلا گیم اسپات که میگه کلا گیرز ۴ داستان نداره 😉

  • m.nathan گفت:

    این مرد خودش با تناقض تو حرف هاش عامل حاشیه هستش،

  • بازی بی کیفیت و با عجله زیاد میدید نتیجه همین میشه!

  • Retrogamer گفت:

    فیل اسپنسر راست میگه دیگه. برخی وبگاه ها براشون رتبه الکسا مهم تر از کیفیت اثر است :-/

  • در ضمن این مصاحبه فک کنم با سایت vg247 بوده که توش راجعبه گیم اسپات و نمره ۶ به ریکور صحبت میکنه

  • خداشاهده دیگه دارین حال.مو بهم میزنین با این بحثاتون نمیدونم سونی مایکرو پی سی ………جمع کنین باو حی بهم میپرین میخوای شاخ باشه برو گیم بزن………بجای یه کم شع.ور رفتین فقط حی یه مشت در.ی وری رو تحویل هم نیدین انقدر همو مسخره کردین خسته نشدین؟؟؟

  • فیل معلومه خیلی از ریکور خوشش اومده و برای همین نسبت به نقدا اینجوری گفته.
    تا دیشب داشتم اچیومنتای ریکورشو لایک میکردم 😀

  • oculus rift گفت:

    ولی با نظر اسپنسر موافقم که میگه بعضی سایتا نمررو از عمد کم دادن شبیه به کاری که با beyound two souls و ۱۸۸۶ the order کردن که هر دوتاشون واقعن به حقشون نرسیدن تنها به خاطر کوتاهیه گیمپلی هم چین نمرههایی گرفتن متا برای من مهم نیست تنها باید بازی به دل ادم بچسبه

  • Divan Greedy8 گفت:

    دیگه هر کسی شخصیت خودشو نشون می ده یه سری ها توییت می زنن و انگار عروسی باباشونه ، یکی مثل فیل اسپنسر هم بابت بلادبورن و انچارتد ۴ تبریک می گه به سونی / متسفانه این روزا متا و نمره ۹۰ شده بت واسه یه سری ها ، طرف می یاد نمره ۲ به halo 4 می ده می یاد نمره ۴ به همرایزن ۳ می ده و همچنان در حال خم و راست شدن واسه متا هستن ، نمره متا با ارزش تر از تجربه شخصی شده براشون

  • mojtaba33 گفت:

    و گفت منتقدین عمدا به بازی نمره کمی دادند تا ترافیک یا میزان رفت‌ و آمدها در سایت‌شان را افزایش دهند
    .
    واقعا این حرف ها رو فیل اسپنسر زده 😮 باید خودم برم ببینم تو گیم اسپات من همیشه منطقی بودنش رو دوست داشتم اما این حرف هاش اصلا منطقی نیست من تو چند پست قبلی گفتم اگه مایکروسافت چندتا استدیو فرست پارتی تاسیس کنه یا بخره وضعیتش خیلی بهتر میشه اون از lion که تعطیلش کرد فیبل رو هم نابود کرد واقعا بدجور منتظرش بودم اگه این اتفاق بیوفته رقابت خیلی بهتر میشه

  • MS GAMER گفت:

    حرف آقای اسپنسر قبول ولی باید قبول کرد که بازی باید هنگام عرضه کامل و بدون عیب باشه نه اینکه با چندین بروز رسانی بخوان درستش کنن

  • Mehdikia گفت:

    با سلام خدمت دوستان.عمو فیل هم بعضی اوقات حرفایی میزنه عجیب.شما قبل اینکه بازی رو بدی مشکلاتشو برطرف می کردی که اینجوری نمی شد.یک از دوستان نوشته بود gamespot رو همه میشناسن(منظورشون این بود که کارشون درسته)در صورتی که بسیاری از نقد های این سایت مشکله اساسی داره و منجر به دادن نمره منصفانه نمیشه.بعضی اوقات شخصی بازی رو نقد کرده که اصن تو اون سبک تخصصی نداره.در حال حاضر معتبرترین منبع eurogamer هست از لحاظ نقد کردن و دیجیتال فاندری از لحاظ انالیز تکنیکی.gamespot زمانی که به mgs4 اون نمره رو داد در زمان عرضه ,اعتبارش رو برد زیر سوال.(خودم فن mgs هستم ولی منصفانه اون بازی نمرش ۶ بود)

فیل اسپنسر نظر خود راجع به نمرات ReCore را اعلام کرد - گیمفا