انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017 - گیمفا
انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017 - گیمفا
انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017 - گیمفا
انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017 - گیمفا

انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017

جیسون تاد
۰۹:۰۰ ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017 - گیمفا

شور و اشتیاق بیش از حد من برای تجربۀ جدیدترین دست‌پخت «ای‌اِی اسپرت» (EA Sport) سبب شده بود که لحظه‌ای در تهیۀ بازی درنگ نکنم! قبل از آنکه بازی به دستم برسد، تریلرهایی از آن‌را مشاهده کرده بودم که به شدت انتظار برای بازی را دشوار می‌ساخت. وقتی که سازندگان می‌گفتند فیزیک بازیکنان، گیم پلی و خیلی از جزئیات دیگر سری در جدیدترین نسخۀ آن به طور کلی تغییر کرده‌اند و بازی روایت داستانی را نیز به دوش می کشد، پیش خود می‌گفتم که این عنوان قرار است چه باشد و چه شود؟ سرانجام لحظۀ موعود فرا رسید و بالأخر می‌توانستم به تجربۀ بازی بپردازم! اما قبل از اجرای بازی لحظه‌ای مکث کردم و زیر لب گفتم که این دفعه «ای‌اِی اسپرت» چه آشی برایمان پخته است؟ آیا بالأخره می‌توانم تجربۀ بهتر و واقعی تری نسبت به نسخه‌های قبلی داشته باشم؟ طولی نکشید که جواب تمامی سوال‌هایم را گرفتم. پس تجربه کامل بازی، دوباره پیش خود گفتم انصافاً «ای‌اِی اسپرت» با ساخت «FIFA 2017» حماسه آفرید! بدون شک «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) بخشی از محبوبیت خود را مدیون این عنوان بزرگ است که بدون استثنا هر ساله نسخه‌ای از آن روانۀ بازار می‌شود و تجربۀ بسیار زیبایی از شبیه ساز فوتبال را به تصویر می‌کشد. سری عناوین «FIFA» قطعا یکی از بهترین عناوین سبک خود محسوب می‌شوند که فروش فضایی آن‌ها تضمین شده است. این سری همیشه از جایگاه شایسته‌ای میان طرفدارن برخوردار بوده است و با ارائۀ المان‌های تازه و صدالبته طبیعی‌تر پر مهیج به معنای واقعی کلمه، چالش مستطیل سبز را نشانمان می‌دهد. می‌دانیم که در مستطیل سبزِ «ای‌اِی اسپرت» همه چیز بسیار عالی و واقع‌گرایانه به نظر می‌رسد و این موضوع دربارۀ جدیدترین ساختۀ این استودیو نیز صادق است. سری «FIFA» اکنون بهترین شبیه ساز فوتبالی صنعت محبوب بازی‌بازان به شمار می‌رود و اگر شخصی در رابطه با این موضوع تردیدی داشته باشد، «FIFA 2017» چنان در مقابل چشمان او می‌درخشد که سریعاً قانع می‌شود «FIFA» بهترین شبیه ساز فوتبالی صنعت بازی‌سازی است. اما سوالی که به وجود می آید چنین است که این سری چگونه از معروف‌ترین‌های سبک خود به شمار می‌آید؟ مسلماً جواب خیلی ساده است! از همان بدو تولد این مجموعه، سازندگان همواره سعی داشتند با تمرکز بر روی بخش گیم پلی که اساسی‌ترین بخش عناوین شبیه ساز فوتبال است، تصویر طبیعی‌تری از فوتبال را به نماش گذارند. این موضوع در واقع همان نکتۀ مثبت سری به شمار می‌آید که سبب شده است سری «FIFA» بهتر از مجموعه عناوین «PES» که بزرگ‌ترین رقیب مجموعه محسوب می‌شوند، باشد. «FIFA 2017» در همان نگاه اول نسبت به نسخۀ پیشین خود پیشرفت زیادی کرده است و بسیاری از ایرادات گذشته دیگر در آن یافت نمی‌شود. «FIFA 2017» در یک کلام بسیار عالی و لذت بخش به نظر می‌رسد به خصوص برای طرفدارانی که عاشق فوتبال چه از نوع واقعی چه ویدویی هستند. بگذارید ادامه متن را نوع دیگری شروع کنم! معیارهای شما از یک عنوان شبیه سازی فوتبال چیست؟ آیا گرافیکی می‌خواهید که شما را وادار کند به جای تجربۀ بازی، محو جزئیات ریز و درشت استادیوم‌های آن شوید، یا گیم پلی‌ای از نوع واقعیت؟ شایدم صداگذاری بسیار طبیعی و واقع‌گرایانه جز معیارهای شما باشد! باید گفت که «FIFA 2017» تمامی خواسته‌های شما را در هر زمینه بر آورده می‌کند! حتی در زمینۀ داستان سرایی نیز باید مژده داد که این عنوان شاهکار کرده است. در ادامه با گیمفا همراه باشید تا به بررسی جدیدترین عنوان این سری بپردازیم.

طعم خوشِ یک فوتبال

طعم خوشِ یک فوتبال!

در زمینۀ گرافیک «FIFA 2017» تغییرات اساسی کرده و نسبت به سال گذشته پیشرفت‌های چشم گیری داشته است. دیگر هر کسی می‌داند که سری عناوین «FIFA» در زمینۀ گرافیک همیشه بسیار ضعیف‌تر از عناوین «PES» عمل کرده است، اما خوش‌بختانه این موضوع در رابطه با «FIFA 2017» صادق نیست. پس از چندین سال استفاده از انجین گرافیکی «ایگنایت» (Ignite) امسال در عین ناباوری سازندگان از انجین «فراست بایت» برای ساخت بازی استفاده کرده‌اند. این انجین به طور عمده در ساخت عناوین Battlefilld» به کار می‌رود که به نحوه احسن صحنه‌هایی همچون انفجار و تحریب‌پذیری را می‌سازد. اکنون به لطف انجین «فراست بایت»، «FIFA 2017» از هر نظر در زمینۀ گرافیک عالی به نظر می‌رسد. طراحی استادیوم‌ها و جزئیات ریز و درشت آن از نسخۀ پیشین بسیار بهتر شده است و مشکل خاصی در آن یافت نمی‌‎شود. باید گفت که سازندگان در طراحی طبیعی چهره‌های معروف بسیار خوب عمل کرده‌اند، اما متأسفانه طراحی چهرۀ بازیکنانی که معروف نیستند، چندان چنگی به دل نمی‌زند. برخلاف «PES 2017» که در طراحی چهره‌های بازیکنان عالی عمل کرده است، «FIFA 2017» همانند سالیان گذشته می‌باشد. التبه بزرگ‌ترین نکتۀ مثبت «FIFA 2017» پورت بسیار خوب رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هفتم است. درست در نقطۀ مقابل، سازندگان «PES 2017» بیشتر تمرکز خود را بر روی کنسول‌های نسل هشتم گذاشته بودند و عمل کرد بازی در رایانه‌های شخصی بسیار ضعیف بو! حالا کنسول‌های نسل هفت بماند!، اما «FIFA 2017» در کنسول‌های نسل هفت و البته رایانه‌های شخصی از گرافیک قابل قبولی بهره می‌برد. گذشته از این مسئله، طراحی نواحی اطراف استادیوم‌ها دست خوش تغییراتی بوده‌اند، همچنین زمین‌های چمن نیز با دقت بسیار بالایی طراحی شده است و هیچ مشکلی در آنان یافت نمی‌شود. بد نیست بدانید که سازندگان با انجین گرافیکی «فراست بایت» در طراحی مربی تیم‌ها نیز خوب عمل کرده‌اند و همان‌قدری که بازی به بازیکنان می‌پردازد، هر از گاهی نیز به صورت هوشمندانه مربی دو تیم را نیز به نمایش می‌گذارد. و اما نورپردازی در بازی نیز دست کمی از بقیه نداشته و طبیعی‌تر شده است. بدون شک این مسئله یکی از بهترین نکات مثبت بازی محسوب می‌شود که علاوه بر آنکه بازی را طبیعی‌تر جلوه می‌دهد توجۀ هر از بازیبازی را نیز به خود جلب می‌کند. تنها کافیست رقابت بازی در شب دنبال شود، آنگاهست که به عظمت گرافیک آن پی می‌برید. دربارۀ سایه‌زنی‌ها نیز باید گفت که تغییر چندانی نکرده اند و در بازی شاهد همان سایه‌زنی‌های نسخه‌های پیشین هستیم.

تنها کافیست که شما در کنار یک نورپردازی واقع گرایانه و بی‌نقض مطابق با حال و هوای بازی؛ تنوع داوران، بازیکنان، طراحی خاص استادیوم‌ها و همچنین تنوع در انیمیشین‌‌های بخش گیم پلی را در نظر بگیرد، آن وقت پی می‌برید که بازی چقدر واقع‌گرایانه‌تر نسبت به نسخۀ پیشین خود شده است! در زمینۀ موسیقی و صداگذاری باید گفت که به مانند هر سال در منوهای بازی شاهد موسیقی‌های لذت بخشی هستیم که تنوع در آن‌ها بیداد می‌کند! به هنگام تجربۀ بازی نیز هر ازگاهی موسیقی با صداگذاری طبیعی آن ادغام شده و حس و حال تازه‌ای به بازی می‌دهد. صداگذاری بازی دست خوش تغییرات زیادی بوده و در آن دیگر شاهد صداگذاری تکراری نیستیم. این مورد در بخش گیم پلی مفید واقع شده و تأثیر به سزایی در جذابیت آن دارد. یکی از مواردی که در این نسخه به طور کامل بهبوده یافته، بخش گزارشگران بازی است. در سالیان گذشته همواره گزارشگران بازی از سخنان بی‌ربط و تکراری استفاده می‌کردند که امسال سازندگان این مشکل را به طور کامل رفع کردند. همانند سایر نسخه‌های سری «مارتین تیلور» (Martin Tyler) و «آلن اسمیت» (Alan Smith) کار خود را در زمینۀ گزارشگری به نحوه احسن انجام داده‌اند. حال فارغ از این موضوع به جدیدترین بخش اضافه شده در بازی می‌پردازیم.

فقط جزئیات رو تماشا کنید

فقط جزئیات را تماشا کنید!

برای اولین بار در تاریخ این سری، سازندگان با اعمال بخش داستانی در «FIFA 2017» سعی بر این داشتند تا راه جدیدی را در پیش گیرند. بخش «The Journey» بدون هیچ شکی یکی از بزرگ‌ترین ماشین‌های پول‌ساز ««الکترونیک آرتز» در جدیدترین ساختۀ این شرکت به شمار می‌آید. این بخش جنبه‌های زندگی یک فوتبالیست را به تصویر می‌کشد که  چگونه یک نوجوان با حمایت شما بازی‌بازان به یکی از فوتبالیست‌های معروف جهان فوتبال تبدیل می‌شود. «الکس هانتر» (Alex Hunter) نام این فوتبالیست نوجوان است. شما کنترل او را از همان زمان کودکی‌اش که در زمین‌های خاکی تمرین می‌کرد، برعهده می‌گیرید و پس از آنکه «الکس» وارد آکادمی فوتبال می‌شود هدف اصلی بازی که رساندن وی به سطح اول فوتبال لیگ انگلیس می‌باشد، آغاز خواهد شد. بازی‌بازان در طی بازی می‌توانند مهارت‌های «الکس» را ارتقاء داده به درجات بالاتر ببرند تا در نهایت عضو اعضای اصلی یک تیم شود. در همان وحلۀ نخست، شما می‌توانید تیم دلخواه خود از لیگ انگلیس انتخاب نمایید و سپس مشخص کنید که آیا فقط می‌خواهید در تیم کنترل «الکس» را برعهده بگیرید یا کنترل کل اعضای تیم را. جالب است بدانید که تیم‌های معروف نیز قابل انتخاب است که خوب مسلماً هر چقدر تیم انتخاب شده قوی‌تر باشد، آزادی عمل در این بخش کم‌رنگ‌تر می‌شود و باید با توجه به مهارتی که کسب کردید، تعیین کنید که باید در خط حمله قرار گیرید، یا مدافع و دروازه‌بان شوید. پس از آنکه این بخش را مشخص نمودید سپس باید مراحل مبتدی فوتبال را با انجام تمریناتی بگذرانید و مهارت‌های «الکس» را در زمینۀ دریبل و شوت کردن ارتقاء دهید. در نخستین نگاه به این بخش، باید گفت که سازندگان توانسته‌اند به خوبی از عهدۀ آن برآیند، اما متاسفانه با آنکه برای اولین بار است که شاهد چنین چیزی در این سری هستیم، همانطور که انتظار می‌رفت در این بخش مشکلات زیادی در زمینۀ روایت وجود دارد. به عنوان مثال دیالوگ‌های «الکس» بر پایۀ سه بخش «خون‌سرد»، «متعادل» و «تند گویی» بنا شده است و هر یک به شیوه‌ای دیالوگ‌ها را بیان می‌کند، اما متأسفانه هیچ تأثیری در داستان بازی نخواهند داشت. انتظار می‌رفت که سازندگان این بخش را بدون هیچ مشکلی خلق کننده که متأسفانه این چنین نشد. همچنین روایت بازی از همان ابتدا قابل پیش بینی خواهد بود و تا آخر نیز هیمن روند ادامه دارد و هیچ اتفاق غیر منتظره‌ای در آن روی نمی‌دهد. اما از جنبه‌های مثبت این بخش می‌توان به روابط میان خانواده، دوستان و مربیان «الکس» اشاره نمود. بازی به قدری که به «الکس» می‌پردازد، همان قدر نیز روابت میان او و بقیۀ شخصیت‌های بازی را به تصویر می‌کشد. این قسمت بسیار هوشمندانه کار شده است و هیچ نکتۀ ضعفی در آن یافت نمی‌شود.

گیم پلی این بخش همانند قسمت تمرینی در این سری خواهد بود. منتها با این تفاوت پس از آنکه از آزمون‌های این بخش موفق و به مراتب حرفه‌ای‌تر شدید، با تیم خود وارد مسابقات می‌شوید. یکی از بزرگ‌ترین نکتۀ قوت این بخش وجود معیارهای آقای گل شدن است. به فرض مثال اگر شما به بهترین فوتبالیست تبدیل و آقای گل شوید، سپس می‌توانید با تیم‌های بزرگ‌تر قرار داد ببندید. در غیر این صورت کار برای پیش بردن بازی دشوار می‌شود. بد نیست بدانید به هنگامی که وارد تیم‌های بسیار قوی می‌شوید، ابتدا جرء بازیکنان ذخیره قرار می‌گیرید و سپس مدت زمانی کوتاهی فرصت خواهید داشت که خود را نشان دهید. به همین ترتیب باید در تیم پیشرفت کنید تا سرانجام به عنوان یک بازیکن ثابت وارد میدان شوید. گیم پلی بخش «The Journey» علاوه بر روایت آن، بسیار خوش درخشیده است و تجارت تازه و صدالبته بی‌ظیری را برای بازی‌باز رقم می‌زند و معنای واقعی چالش را به تصویر می‌کشد.

در این بخش اگر استعدادهای الکس را ارتقاء دهید و به یکی از فوتبالیست‌های خوب تبدیل شوید افتخار بازی کردن در کنار چهره‌های نام‌آشنایی همچون وین رونی wayne rooney نیز فراهم می‌شود و حتی از شما مصاحبه نیز می‌کنند

در این بخش اگر استعدادهای «الکس» را ارتقاء دهید و به یکی از فوتبالیست‌های خوب تبدیل شوید، افتخار بازی کردن در کنار چهره‌های نام‌آشنایی همچون «وین رونی» (Wayne Rooney) نیز فراهم می‌شود و حتی باید خود را برای مصاحبۀ شغلی نیز آماده کنید!

حال به مهم‌ترین و اساسی‌ترین بخش «FIFA 2017»، یعنی بخش گیم پلی می‌رسیم! دیگر هر شخصی می‌داند که گیم پلی مهم‌ترین هستۀ عناوین شبیه ساز فوتبال است. به مانند دیگر بخش‌ها، این بخش نیز دچار تغییر و تحولات بزرگی شده و سازندگان تصویر تازه‌ای از فراینچایز محبوب خود را به نمایش گذاشته‌اند. حال همه چیز به یکدیگر پیوند خورده است! آن گرافیک و صداگذاری عالی بازی که پیش‌تر دربارۀ آن صحبت کردیم را به خاطر دارید؟ حال در کنار گیم پلی بازی چنان معجونی را خلق کرده‌اند که بدون هیچ شک و تردیدی لحظات شیرین و لذت بخشی را برای شما رقم می‌زنند. در همان نگاه نخست، گیم پلی بازی شباهت بسیاری به نسخۀ پیشین دارد، اما با آغاز بازی و ارسال اولین توپ به هم‌تیمی‌هایتان تغییرات آن را وضوح مشاهده می‌کنید. در همان ابتدای آغاز بازی سریعاً متوجه خواهید شد که فیزیک بازیکنان تغییرات اساسی کرده و حرکت آن‌ها بسیار طبیعی شده است. انیمیشن بازیکنان بسیار نرم، آهسته‌تر و از همه مهم‌تر جدید شده است که جزء اولین تغییرات بازی به شمار می‌آید که سریعاً بازی‌بازان متوجه‌اش می‌شوند. دریبل زدن در این نسخه نسبت به شمارۀ قبلی تغییر کرده است و در بازی شما هر چقدر سعی کنید که دریبل‌های نسخۀ پیش را انجام دهید موفق نخواهید شد. خوش‌بختانه اکنون می‌توان در بازی هر دریبلی را به راحتی انجام داد. بدون آنکه مشکلی برای بازی‌باز به وجود آید. هر بازیکن شیوۀ دریبل زدن خود را دارد و به ندرت پیش می‌آید که متوجه شوید نحوۀ دریبل زدن دو بازیکن مانند هم هستند، البته باید بدانید که این مشکل تنها برای بازیکنانی که چندان معروف نیستند به وجود می‌آید و در سوی دیگر بازیکنانی همچون «مسی» و «رونالدو» از فیزیک بالایی برخوردار هستند و با آنان می‌توان دریبل‌های متفاوتی زد. نکتۀ بعدی که سازندگان قبل از عرضۀ بازی مانور زیادی روی آن دادند، نحوۀ کنترل و شوت کردن ضربات پنالتی و ایستگاهی بود. بازی‌بازان می‌توانند با حرکت بازیکن مورد نظر به طرفین، تمرکز بیشتری بر روی نقطه‌ای که قصد دارند توپ را به آنجا بزنند، دارند. همین مورد در نسخه‌های قبلی برای مخاطبان بسیار آزاد دهنده بود و توپ به طور دقیق به آنجایی که مد نظر بود نمی‌رفت. در رابطه با ضربات کرنری نیز باید گفت که مخاطب با حرکت نقطه‌ای در محوطه، آن قسمتی که مد نظر دارد توپ را بیندازد، تعیین کند که برخلاف سری «PES» بسیار جالب از آب درآمده است. پیش‌تر در رابطه با فیزیک بازیکنان گفتیم، اکنون نگاهی خواهیم داشت به فیزیک دروازه‌بانان. دروازه‌بانان در این نسخه عکس العمل بسیار سری و طبیعی از خود نشان می‌دهند و به مانند نسخه‌های پیشین بازی‌باز می‌بایست با استراژی خاصی توپ را وارد دروازه کند. استراژی فقط شوت کردن در این نسخه هیچ فایده‌ای نخواهد داشت و هر چقدر تقلا کنید که این‌گونه پیروز شوید، نتیجه‌ای جز باختن نسیبتان نمی‌شود. چرا که هوش مصنوعی بازیکنان حریف در این نسخه بهبود یافته و تنها کافیست توپ را از دست بدهید تا آنان با استراژی منحصر به فرد و غیر قابل پیش بینی وارد عمل شود که مطمئناً نتیحۀ بسیار بدی نیز خواهد داشت. درجۀ سختی یا آسان در این نسخه بهبود یافته دیگر شاهد مشکلات گذشته نیستیم. در هر سطح، توانایی حفظ توپ در بازیکنان حریف، متناسب با درجۀ انتخاب شده در بازی است.  سیستم دفاعی بازیکنان نیز مورد بعدی‌ای است که تغییرات زیادی را به دوش می‌کشد. اکنون در بازی تمرکز بسیار زیادی بر روی نقطۀ دفاع و بازیکنان آن قسمت دارید. دیگر حریف به راحتی نمی‌تواند بازیکنان را جا بگذارد و موفق به ثمر رساندن گل شود. در نقطۀ مقابل نیز شما باید با استراژی خاص وارد عمل شوید. هر چقدر هم تقلا کنید که بدون هیچ هدفی از سد بازیکنان دفاع بگذرید بیهوده خواهد بود! در این قسمت نحوۀ دریبل کردن مهم است.  همچنین توانایی حفظ توپ در بازی دشوار است! بازیکان حریف به هر شیوه‌ای برای تصاحب توپ روی می‌آورد و معنای واقعی چالش را نشانتان می‌دهند. حال گذشته از این مسئله، بد نیست بدانید که هوش مصنوعی داوران بازی نیز تغییراتی کرده‌اند، اما این بخش حرفی برای گفتن ندارد و هر چقدر خواستم ایرادی ازآن بگیرم، متأسفانه نتوانستم. نحوۀ چیدن ترکیب در بازی دقیقاً همانند سالیان گذشته عمل کرده و تغییر چشم گیری نکرده است. بخش مربی‌گری نیز یکی دیگر از تغییرات اساسی بازی به شمار می‌آید. اگر از تجربۀ رقابت در مستطیل سبز خسته شده‌اید، هیچ‌‎جای نگرانی نیست! شما می‌توانید با رجوع به بخش «Career Mode» طمع مربی بودن را بچشید. در این بخش بازی‌باز می‌تواند با کنترل مربی یک تیم، آن‌را به درجات بالاتر ببرد و یا حتی با آموزش دادن به نوجوانان، می‌توان بازیکنان تازه‌ای را وارد تیم خود کنید. «FIFA 2017» در بخش گیم پلی عمل‌کرد خوبی داشته و آن چیزی است که بازی‌بازان می‌خواهد. البته یک سری باگ در این بخش وجود دارد که هر از گاهی آزار دهنده هستند.

 نقد و بررسی بازی fifa 2017

امسال نیز به مانند سالیان گذشته، «FIFA» بسیار خوش درخشید و توانست مورد تحسین بسیار خوب منتقدان و البته طرفداران قرار گیرد. هر چند که عملکرد بازی برای بسیاری ضعیف بود، اما اگر به دنبال سرگرم شدن و تجربۀ یک شبیه ساز فوتبال بی‌نقض هستید، «FIFA 2017» تمامی خواسته‌های شما را در این زمینه برآورده می‌کند. بدون شک بخش داستانی این نسخه فرصتی خواهد بود برای علاقه‌مندان این سری. بر طبق سنت همیشگی یک نویسنده، ما نیز تجربۀ این عنوان را ضروری می‌دانیم. حیف است که اکنون «FIFA» عملکرد بسیار خوبی داشته است، آن را از دست بدهید. انتخاب با شماست!

shadow warrior boxart 2013

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017 - گیمفا
انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017 - گیمفا
انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017 - گیمفا
انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017 - گیمفا
انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017 - گیمفا
انقلابی دیگر از FIFA، افتخاری دیگر از EA Sport | نقد و بررسی بازی FIFA 2017 - گیمفا