اولین اطلاعات از عنوان Earth Defense Force 5 منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Earth Defense Force 5 منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Earth Defense Force 5 منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Earth Defense Force 5 منتشر شد - گیمفا

اولین اطلاعات از عنوان Earth Defense Force 5 منتشر شد

صدرا صالحی
۱۵:۱۶ ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
اولین اطلاعات از عنوان Earth Defense Force 5 منتشر شد - گیمفا

سازنده این عنوان یعنی D3 Publisher اولین اطلاعات و تصاویر از عنوان جدید خود Earth Defense Force 5 را که در کنفرانس ۲۰۱۶ سونی معرفی شده بود منتشر کرد. با گیمفا همراه باشید.

این بازی انحصاری پلی‌استیشن ۴ است که در سبک سوم شخص شوتر بوده و بازی‌بازان در نقش یک سرباز نیروی دفاع از زمین (Earth Defense Force) قرار می‌گیرند که وظیفه حفاظت از سیاره در برابر هجوم بیگانگان را دارد. عکس‌های منتشر شده از این عنوان را در این خبر مشاهده کنید.

اطلاعات منتشر شده را در زیر می‌توانید مطالعه کنید:

داستان

داستان در سال ۲۰۲۲ در ژاپن رخ می‌دهد.  در خارج از شهر Kanto در فاصله کوتاهی از منطقه شهری ، نیروی دفاع از زمین پایگاه خود را در زمین‌های آن‌سوی تپه‌ها ساخته است. اگر شما تنها از روی سطح به این پایگاه نگاه کنید کوچک به نظر می‌رسد اما در زیر زمین آن‌ها یک انبار بزرگ را ساخته‌اند. در این انبار که با ذات صلح‌پذیری ژاپن متضاد است مقدار زیادی اسلحه ،مهمات و تجهیزات ارتش وجود دارد. در یکی از روزها چندین وسیله جنگی که به نام Combat Frame شناخته می‌شوند توسط راه فضایی به این انبار انتقال داده شدند.

اما این پایگاه یک مشکل داشت.مردم اطراف در حال چیدمان یک انقلاب بودند. یک حرکت اعتراضی که در شرف انجام بود.به این دلیل حوزه روابط اجتماعی که یک رویدادی را هر ماه برگذار می‌کرد مردم را دعوت کرد تا در روابط با مردم شهر تعامل ایجاد کنند.در حال حاظر هیچ دشمنی برای مقابله و استفاده از تجهیزات پایگاه وجود نداشت ، بنابراین چیزی که مورد نیاز بود نه افزایش قدرت ارتش بلکه توجیه کردن مردم شهر بود.اما در آن زمان سرنوشت دنیا درحال یک تغییر بزرگ بود.

به یک‌باره ، یک گروه از سفینه‌های فضایی ظاهر شدند و یک حمله را تدارک دیدند.

بشر برای اولین بار بود که این تهدید را تجربه می‌کرد. این تهدید را Immigrantها(مهاجران) می‌نامیدند.

در این بین یک غول حشره مانند وارد پایگاه نیروی دفاع از زمین شد و تا زیر زمین پیشروی کرد. بنابراین نیروی دفاع از زمین با تمام توان و افراد خود شروع به دفاع و حمله کردند.

این یک تمرین نیست.این واقعیت است که قبلا به نام کابوس بوده و بالاخره آغاز گشته است.

نیروی دفاع از زمین

تفنگ‌دار (Ranger)

یک اصطلاح کلی برای نیروی جنگی زمینی که می‌توان گفت ستون فقرات نیروی دفاع از زمین هستند.آن‌ها افراد با تجربه جنگ هستند که توان کنترل و استفاده از انواع سلاح‌ها را دارند. توان حمله و دفاع آن‌ها به خوبی در تعادل است و نیروی اساسی و هسته اجرایی استراتژی‌های ارتش هستند.

غواص بال‌دار (Wing Diver)

سربازان جنگی که با تجهزیات جنگی آراسته شده‌اند.آن‌ها یک اسلحه بر پایه انرژی را پوشیده‌اند که نیاز به مهمات ندارد. همه این سربازان زن هستند که در هنگام حرکت در هوا جنگ می‌کنند.در قیاس با تفنگ‌داران، این غواصان بال‌دار قدرت زنده ماندن کم‌تری به دلیل زره ساده خود دارند که تقریبا می‌شود گفت این زره هیچ تاثیری برایشان ندارد. حرکات و اسلحه قدرتمند آن‌ها برگ برنده‌شان است.

مهاجران (Immigrants)

گونه‌های فضایی پرخاشگر آلفا (Aggressive Alien Species α)

موجودات ماورای عالم خاکی که توسط تمدن فضایی‌ها به زمین‌ آورده شده‌اند که ما به عنوان مهاجران از آن‌ها یاد می‌کنیم. با توجه به پرخاشگری بالایی که این گونه دارد ، آن‌ها به طور رسمی به نام گونه‌های فضایی پرخاشگر آلفا یا به اختصار گونه‌های پرخاشگر آلفا نامیده می‌شوند.طول آن‌ها در حدود ۱۱ متر است.با وجود اندازه فیل‌مانندشان ، آن‌ها به صورت تعجب‌آوری چست و چابک هستند.آن‌ها می‌توانند از دیوارها بدون کم کردن سرعت خود بالا روند. در حملات خود از نیش‌های بلند به عنوان اسلحه استفاده می‌کنند و توانایی انتشار یک اسید قدرتمند و ترسناک را نیز دارند.اسید آن‌ها تا شعاع صد متر پاشیده می‌شود و گفته شده که آهن را در عرض چند ثانیه ذوب می‌کند.

باید ذکر شود که اگرچه فرض است که اسید این جانور از بدن او تولید می‌شود اما اسیدی و سمی‌بودن در جریان طبیعی بدن آن‌ها دیده نشده‌ است. هم‌چنین مشاهده شده که بدنشان در زمانی که تحت اصابت گلوله قرار می‌گیرد جریان خونشان به اطراف پاشیده می‌شود که به نظر می‌رسد خطری از این بابت وجود ندارد.(چندین سرباز که این جانواران را از پا در آورده‌اند گزارشی مبنی بر هر وضعیت‌ غیرطبیعی (در زمان در معرض قرار گرفتن جریان بدن آن‌ها) ندادند.

گونه‌های فضایی پرخاشگر بتا (Aggressive Alien Species β)

به طور رسمی به عنوان گونه‌های فضایی پرخاشگر بتا یا به اختصار گونه‌های پرخاشگر بتا شناخته می‌شوند.در قیاس با گروه قبلی یعنی پرخاشگر آلفا ، گزارش شده که چالاکی کم‌تری دارند. به همین دلیل چنین تصور می‌شد که این موجودات به راحتی از پا دربایند اما صدماتی که به نیروهای وارد عمل شده وارد شد زیاد بود. به نظر می‌رسد این موجود قدرت حمله بیشتری دارد.

گونه‌های فضایی پرخاشگر آلفا متغیر قرمز (Aggressive Alien Species α Red Variant)

به عنوان گونه‌های زیرمجموعه پرخاشگر آلفا در نظر گرفته می‌شوند.از نظر طول بلند هستند و در یک پوسته سخت قرار گرفته‌اند که می‌توانند حتی گلوله‌ها را نیز پس بزنند.اسلحه‌های قوی‌تری برای نابود کردن این موجود مورد نیاز است. با این حال این موجود قابلیت انتشار اسید را ندارد و بنابراین به نظر می‌رسد با یک تاکتیک مناسب بتوان آن را نابود کرد.

لنگر تلپورتی (Teleportation Anchor)

فرض گرفته می‌شود که یک وسیله انتقال باشند. گونه‌های پرخاشگر نوع آلفا و بتا دیده شده که در اطراف این‌ها ظاهر می‌شوند.گزارشی مبنی بر این که گونه‌های پرخاشگر به عقب برگردند وجود ندارد بنابراین احتمالا آن‌ها تنها قادر به دریافت هستند یعنی یک وسیله که تنها برای انتقال به یک مسیر ساخته شده‌اند. هنوز مکان ظاهر شدن گونه‌های پرخاشگر نامشخص است.یک وسیله بازیابی شد و با این که صحت آن باید بیشتر بررسی شود اما به نظر می‌رسد به حال خود رها کردن این وسیله بسیار خطرناک باشد. در وضعیت موجود، در همان زمانی که وسیله شناسایی شد باید با تمام توان و به سرعت هرچه بیشتر در غیرفعال کردن آن تلاش کرد.هسته این وسیله گزارش شده که در بالای آن قرار دارد و به نظر می‌رسد با نابودی این هسته کل سیستم به طور کامل خاموش شود.

درون‌های جنگی (Battle Drone)

یک اسلحه از راه دور که قادر به پرواز است.طول آن نزدیک به پانزده متر است. این موضوع که رفتار آن خودگردان بوده و یا تحت کنترل از راه دور است مشخص نیست.هزاران عدد از آن‌ها گزارش شده است. هم‌چنین وجود آن‌ها در اقصی نقاط  سیاره تایید شده است. تمرکز این درون‌ها بر مناطق شهری یا اطراف آن است. باور بر این است که این درون‌ها در جهت حمله به تمدن انسان‌ها وارد عمل شده‌اند.

کشتی تلپورتی (Teleportation Ship)

یک کشتی فضایی بزرگ. جنگ‌افزارهای آن هنوز به تایید نرسیده اما شلیک به پایین برای آن به دلیل پوشیده شدن سطح پایینی آن سخت است.در حال حاظر موضوع با اهمیت پیدا کردن روشی برای از بین بردن این کشتی تلپورتی است. زمانی که بشریت اولین بار مورد حمله قرار گرفت این کشتی در هوا در بالای مناطق شهری ظاهر شد. گونه‌های پرخاشگر از این کشتی به پایین آمدند و تخریب زیادی را ایجاد کردند. در اوایل تنها به عنوان یک کشتی تلپورتی تلقی می‌شد اما با انداختن گونه‌های پرخاشگر بیشتر از تصور ، فرض می‌شود که در این کشتی یک سیستم انتقال مشابه لنگر تلپورتی وجود دارد. از زمان افزایش تعداد گونه‌های پرخاشگر ، اولویت اصلی در حال حاظر چیدن یک نقشه تاکتیکی برای از بین بردن این کشتی قبل از انداختن موجودات است.

کشتی فرود (Landing Ship)

یک کشتی زره‌دار از مهاجران. گزارش شده که چندین نوع از فضایی‌های شبیه انسان داخل کشتی هستند. شاید این یک کشتی فرود برای پیاده کردن آن‌ها است. تا به این‌جا گزارشی مبنی بر از کار افتادن این کشتی وجود ندارد چرا که به نظر می‌رسد توسط یک گونه مانع محافظت می‌شود. به نظر می‌رسد این محافظ به دلیل حفاظت از گونه‌های انسان‌نما باشد تا به سلامت آن‌ها را فرود آورد. در زمان حال ، گزارشی مبنی بر داشتن تجهیزات جنگی نبوده است. هم‌چنین هیچ گزارشی مبنی بر مشاهده این کشتی‌های فضایی در خارج از اتمسفر وجود ندارد و باور بر این است که قادر به سفر در فضا نیست.

مهاجر (Colonist)

یک گونه انسان‌نما. با در نظر نگرفتن اندازه بزرگشان ، ظاهر بسیار شبیه به گونه انسانی دارند و توانایی‌های مختلفی را هم قادر به انجام هستند. آن‌ها می‌توانند در اتمسفر زمین نفس بکشند و هم‌چنین با محیط زمین تطابق پیدا کرده‌اند که نشان از شباهت آن‌ها به گونه انسانی است. به علاوه ، هوش یکسانی با گونه انسانی دارند.در کل دنیا در حد هزار مهاجر وجود دارد که روی زمین هستند و گزارش شده که در حال شکل‌دهی هستند.

کیهان نورد (Cosmonaut)

یک دشمن شناخته نشده که به نظر می‌رسد یک ربات شبیه انسان با توانایی جنگی بالا هستند.در گزارش‌های اخیر کیهان نوردانی دیده شده که شبیه به یک زبان با یک‌دیگر صحبت می‌کنند. بنابراین تحقیقات بیشتر از این دشمن ناشناخته مورد نیاز است.

عنوان Earth Defense Force 5 در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن ۴ در ژاپن منتشر می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اولین اطلاعات از عنوان Earth Defense Force 5 منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Earth Defense Force 5 منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Earth Defense Force 5 منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Earth Defense Force 5 منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Earth Defense Force 5 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اولین اطلاعات از عنوان Earth Defense Force 5 منتشر شد - گیمفا