اطلاعات بسیار زیادی از دو عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر گردید - گیمفا
اطلاعات بسیار زیادی از دو عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر گردید - گیمفا
اطلاعات بسیار زیادی از دو عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر گردید - گیمفا
اطلاعات بسیار زیادی از دو عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر گردید - گیمفا

اطلاعات بسیار زیادی از دو عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر گردید

صدرا صالحی
۱۵:۴۵ ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
اطلاعات بسیار زیادی از دو عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر گردید - گیمفا

شرکت پوکمان جدیدترین اطلاعات،ویدیو و تصاویر از عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر نموده است. طبق تایید این شرکت ، نمونه نمایشی(Demo) این عنوان در ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) منتشر می‌شود. با گیمفا همراه باشید.

اطلاعاتی که به تازگی از این عنوان منتشر شده را می‌توانید در زیر مطالعه کنید :

پوکمان‌های جدید

Datrix (پیشرفته‌ شده از Rowlet)

طبقه‌بندی: پوکمان بال تیغه‌ای

گونه: پرنده

قد: ۲.۰۴ اینچ

وزن:۳۵.۳ پوند

مهارت: پرهای تیغه‌ای

pokemon sun moon 10 04 16 001
داتریکس به شدت به حضور بقیه در منطقه حساس است و می‌توانند حریفان را شناسایی کرده و حتی بدون دیدن آن‌ها پرهای خود را به طرفشان پرتاب کند.این پوکمان پرهای تیغه‌ای تیز را در داخل بال خود پنهان کرده و آن‌ها را با دقت بالایی به سمت دشمنان خود پرتاب می‌کند. این تیغه‌ها در یک جهت مستقیم حرکت می‌کنند اما داتریکس می‌تواند پرها را به گونه‌ای خم کرده که در مسیر تغییر جهت بدهند.

داتریکس به ظاهر خود اهمیت زیادی می‌دهد و پرهای خود را در هر زمان مناسب شانه می‌کند. اما در حقیقت او کمی کودن است و تمایل به ریخت و پاش دارد. هر زمان که اشتباهی از او سر می‌زند جدال ناامیدکننده‌ای برای حل اشتباه خود انجام می‌دهد که در نهایت به یک افتضاح بزرگ‌تر ختم می‌شود.

این پرنده از کثیف یا نامرتب بودن پرهایش ناخشنود می‌شود و به خوبی نمیتواند روی نبرد تمرکز کند.حتی در زمانی که تمرکز خودش را از دست می‌دهد در بعضی وقت‌ها جنگ‌ را ترک می‌کند. این وظیفه هر آموزنده است که به داتریکس کمک کرده تا او به حل این مشکل فائق آید. اگر این پوکمان به همراه یک آموزنده‌ای باشد که به او کمک‌ می‌کند ، قدرتش به طور قابل ملاحظه‌ای زیاد می‌شود.

 

Torracat (پیشرفته شده از Litten)

طبقه‌بندی: پوکمان گربه آتشی

گونه: آتش

قد : ۲.۰۴ اینچ

وزن: ۵۵.۱ پوند

مهارت: شعله درخشان

pokemon sun moon 10 04 16 002

شی زنگوله‌ای متصل در گردن توراکَت یک کیسه آتشین است. قطعه‌ای که می‌تواند آتش تولید کند. احساسات توراکت یک جوششی در دمای این قطعه ایجاد کرده و زمانی که این قطعه ، آتش را زبانه می‌دهد یک صدای بلند و واضح زنگ از آن شنیده می‌شود.توراکت از طریق آتش‌های همین زنگوله حمله می‌کند.

یال توراکت به عنوان یک عضو حسی عالی عمل کرده و می‌تواند آن‌چه را که در اطراف او است(حتی در تاریکی) حس کند. او حتی می‌تواند دشمنان مخفی را هم شناسایی نماید.

توراکت عشق زیادی به نبرد دارد و با شور و هیجان زیادی حمله می‌کند به طوری که حریف انگیزه خود را از نبرد از دست می‌دهد. با این حال بعضی اوقات همانند یک بچه لوس در جلوی آموزنده‌ها یا پوکمانی که رابطه برقرار کرده رفتار می‌کند.

مشت‌ گربه‌ای که این پوکمان با چهار پای خود می‌تواند نثار حریف کند به شدت قدرتمند است به طوری که می‌تواند میله‌های آهنی را خم کند و مردان بزرگ را با یک مشت از پا درآورد.

 

Bironne (پیشرفته‌شده از Poppilo)

تقسیم‌بندی: پوکمان ستاره

گونه: آب

قد: ۲ اینچ

وزن:۳۸.۶ پوند

مهارت: سیل

pokemon sun moon 10 04 16 003
بیریان رقص‌های خود را با تقلید از بقیه عضوهای جامعه به دست می‌آورد.حتی بعضی اوقات رقص‌ها را از انسان‌ها می‌آموزد.این پوکمان بسیار سخت‌کوش است و تمام تلاش خود را می‌کند تا هر رقصی را بیاموزد. بیریان زمانی که می‌رقصد بالون‌های زیادی را شکل می‌دهد. در جنگ، ابتدا حریفان خود را با رقص‌های خود آشفته و بی نظم می‌کند و سپس بالون‌های خود را به هدف می‌کوبد که باعث می‌شود این بالون‌ها منفجر شده و آسیب به حریف وارد شود.

بیریان به خوبی و هماهنگ می‌تواند با دیگران برقصد ، حتی اگر به تازگی با آن‌ها آشنا شده باشد.در شب‌ها و زیر نور ماه ، می‌توانید در بعضی اوقات بیریان را ببینید که به خوبی و ریتم زیبایی در حال رقص است.

بیریان همیشه مثبت‌نگر و خوشحال رفتار می‌کند.حتی اگر این پوکمان ناراحت هم باشد اجازه بروز و نشان دادن آن را نمی‌دهد. گفته می‌شود که بیریان صورت ناراحت خود را تنها به یک پوکمان یا آموزنده‌ای که بسیار با آن صمیمی است نشان می‌دهد.

 

Ash-Greninja

طبقه‌بندی: پوکمون نینجا

گونه: آب/تاریکی

قد: ۴.۱۱ اینچ

وزن:۸۸.۲ پوند

مهارت : پیوند نبرد

 

pokemon sun moon 10 04 16 004

اش گرنینجا به لطف قدرت پیوندهایش با اَش، قدرت‌مند‌تر شده است. این شکلی است که گرنینجا زمانی که یک قدرت جدید با توانایی پیوند نبرد خود می‌گیرد در خود نشان می‌دهد.این موضوع می‌تواند توسط پیوندهای بین افراد و پوکمان شکل بگیرد.به نظر می‌رسد این موضوع تنها یک بار در حدود هفتصد سال پیش رخ داده است.

قدرت پای اَش گرینینجا در مقایسه با گرینینجای معمولی افزایش یافته که البته تشخیص آن به خاطر سرعتی که هرکدام از پاها دارد دشوار است.پاهای او دشمن را در یک چشم به هم زدن از پا درمیاورد. او قادر است که شوریکن‌های بزرگ آبی را در پشتش درست کند و با یک سرعت زیاد آن‌ها را پرتاب نماید.

گرینینجایی که می‌تواند تبدیل به اَش گرینینجا شود مهارتی دارد که هیچ پوکمانی قبلا نداشته است و آن پیوند نبرد است.پیوند نبرد مهارتی است که به این پوکمان اجازه می‌دهد که به اَش گرینینجا تبدیل شود. زمانی که نبرد به پایان می‌رسد پوکمان‌ها به شکل گرینینجای اصلی خوب برمی‌گردند. این شکل تنها در نبردهایی که نیاز به شکستن محدودیت‌ها است نمایان می‌شود.

نسخه جدید از لینک جهانی پوکمان

pokemon sun moon 10 04 16 005

لینک جهانی پوکمان وبسایتی است که به Pokemon Sun و Pokemon Moon متصل می‌شود و قرار است در ۱۸ نوامبر به روز رسانی و دوباره باز شود تا در هنگام انتشار pokemon Sun و Pokemon Moon با آن‌ها همگام و سینک باشد.

با انتشار عنوان‌های Pokemon Sun و Pokemon moon ، لینک جهانی پوکمان(وبسایتی که تمام بازی‌بازان پوکمان در اقصی نقاط جهان را به یک‌دیگر مربوط می‌کند) خدمات مربوط به عناوین Pokemon Omega Ruby،Pokemon Alpha Sapphire Pokemon Xو  Pokemon Y  را قطع خواهد کرد و برای کار با عناوین Pokemon Sun و Pokemon Moon بروز‌رسانی خواهد شد. ویژگی‌های جدید این بروزرسانی لذت شما از نبردهای پوکمانی را بیشتر می‌کند.

جنگ بین آموزنده‌های مختلف

جنگ بین آموزنده‌های مختلف با پوکمان مورد علاقشان است تا مشخص شود که چه کسی قوی‌ترین آموزنده است.بعد از عضو شدن در لینک جهانی پوکمان و ثبت نمودن Pokemon Sun یا Pokemon Moon خود ، می‌توانید از وبسایت استفاده نمایید. البته با بروزرسانی جدید کمی تغییرات در شیوه نبرد و روش‌های آن  رخ داده است که در زیر به آن‌ها اشاره شده است.

قوانین نبرد

سه مجموعه‌ قوانین نبردی که وجود داشت به چهار مجموعه افزایش یافته است.

  • تک‌نفره: اموزنده‌ها پوکمان‌ها را یکی یکی به نبرد می‌فرستند.
  • دوتایی:آموزنده‌ها دوتا دوتا پوکمان‌ها را به نبرد می‌فرستند.
  • ویژه: در هر فصل ، یک مجموعه از قوانین ویژه می‌آیند که به آموزنده‌ها اجازه تجربه قوانین متفاوت‌تری نسبت به نبردهای تک‌نفره و دوتایی می‌دهد. در فصل ویژه اول که در ۱۸ نوامبر آغاز می‌شود آموزنده در بخش قوانین تک‌نفره می‌توانند از پوکمان‌هایی چون پوکمان سالگالئوی افسانه‌ای و لونالا ، ماگرنا(که طی یک اسکنر QR می‌تواند کسب شود) ، اَش گرینینجا(در نسخه دموی ویژه قابل دریافت است) و بقیه استفاده نمایند.

قوانین جدید برای نبردهای قهرمانی

مجموعه قوانین چهارتایی جدید به آموزنده‌ها این اجازه را می‌دهد تا بتوانند از همان اول در مسابقات سالانه پوکمان که برای انتخاب قوی‌ترین پوکمان جهان است شرکت کنند. به عبارتی بازی‌بازان می‌توانند از ۱۸ نوامبر WCS2017 را تجربه نمایند.

گزیده‌های اصلی قوانین WCS 2017 :

  • شیوه نبرد دوتایی به پوکمانی که در ناحیه Alola ظاهر می‌شود محدود شده است.
  • استفاده از سنگ‌های مگا امکان پذیر نیست.
  • تنها پوکمان‌هایی که قابل دریافت در Pokemon Sun و Pokemon Moon هستند امکان ورود را دارند.

سیستم «زمان شما»(Your Time) برای امتیازبندی نبردها

یک سیستم جدید به تنظیمات زمان نبردها اضافه شده که به نام «زمان شما» است. در مواقعی که از روش محاسبه زمان استفاده می‌شود،بازی‌باز یک حداکثر ۶۰ ثانیه‌ای برای هر نوبت دارد تا یک حرکت یا پوکمان را انتخاب کند. هم‌چنین هرکس ۱۰ دقیقه جایزه زمانی دریافت می‌کند. با این قوانین اگر یک بازی‌باز قبل از اتمام نبرد ۱۰ دقیقه‌اش تمام شود ، آن بازی‌باز بازی را می‌بازد.این به آن معنی است که مسابقات می‌تواند به گونه‌ای انتخاب شود تا نسبت به قبل سرعت بیشتری داشته باشد تا بازی‌بازان هیجان نبرد بیشتری را کسب کنند.

توجه:به اضافه پوکمان‌هایی که قابل دریافت در Pokemon Sun و Pokemon Moon هستند ،پوکمان‌های قابل دریافت در Pokemon X، Pokemon Y، Pokemon Omega Ruby و Pokemon Alpha Sapphire را می‌توان زیر نظر قوانین بخش تک نفره و دوتایی بعد از بروزرسانی بانک پوکمان در ژانویه ۲۰۱۷ استفاده کرد.

توجه: کمی بعدتر ، قوانین ویژه‌ای برای نبردهای امتیازبندی و رقابت‌های زنده در نظر گرفته شده است که اجازه استفاده از پوکمان‌های عناوین نینتندو ۳DS به نام‌های Pokemon Red، Pokemon Blue و Pokemon Yellow: Special Pikachu Edition در Pokemon Sun یا pokemon Moon را می‌دهد.

با سایر بازی‌بازان پوکمان نبرد کنید

pokemon sun moon 10 04 16 006
در Pokemon Sun و Pokemon Moon می‌توانید پوکمان‌هایی را که به طور متناوب در نبردهای تیمی استفاده می‌کنید را ثبت کنید. هم‌چنین می‌توانید یک ماکزیمم از شش تیم نبرد را راه‌ اندازی کرده و همان پوکمان‌ را در نبردهای تیمی مختلف استفاده نمایید.

زمانی که لینک جهانی پوکمان برای عناوین Pokemon Sun و Pokemon Moon بروزرسانی شد ، یک ویژگی جدید به نام تیم‌های اجاره‌ای QR فعال می‌شود. بازی‌بازان قادر به اشتراک گذاشتن تیم‌های خودشان و همین طور استفاده از طراحی‌های تیم‌های نبرد ساخته شده توسط دیگر بازی‌بازان هستند. تیم‌های نبرد عمومی از طریق الگوهای کد QR از لینک جهانی پوکمان قابل استفاده است. شما حتی می‌توانید با تیم نبردی که اجاره کرده‌اید به نبرد بپردازید.حتی می‌توانید از پوکمان‌های یک بازی‌باز حرفه‌ای مثلا برندگان قهرمانی جهان استفاده کنید.

ماموریت‌های جهانی شروع می‌شوند

ماموریت‌های جهانی یک سری رخدادهایی در بازه زمان‌های محدود است که به آموزنده‌های سراسر دنیا در Pokemon Sun و  Pokemon Moon یک ماموریت اشتراکی می‌دهد. اولین ماموریت جهانی به نام «کلی پوکمان را بگیر» است. به نظر می‌رسد این ماموریت در اواخر نوامبر قابل دسترسی باشد. در این ماموریت شما باید تا جایی که می‌توانید پوکمان جمع کنید(صرف نظر از نوع پوکمان).

تعداد پوکمان‌های مورد نیاز متعاقبا قبل از شروع ماموریت در لینک جهانی اعلام خواهد شد.

توجه:شما باید بازی خود را در PGL ثبت کنید تا بتوانید نتایج مامویت جهانی خود را مشاهده کنید.

توجه:برای جشن گرفتن باز شدن PGL ، هدیه‌ای به تمام اعضای PGL به  دلیل اولین ماموریت جهانی موفقیت‌آمیز داده می‌شود.

رقابت‌های دوستانه خود را برگزار کنید

در PGL جدید مانند گذشته، شما قادر به رقابت در رقابت‌های آنلاین رسمی خواهید بود. البته ویژگی‌های جدیدی اضافه شده است. یک ویژگی رقابت دوستانه اضافه شده که با استفاده از آن شما می‌توانید رقابت‌های دوستانه خودتان را برگزار کنید و حتی این رقابت‌ها را برای تمامی آموزنده‌های پوکمان سراسر دنیا باز گذاشته تا آن‌ها نیز قدم به مسابقه شما بگذارند.

تکامل مِگا

pokemon sun moon 10 04 16 007

تعدادی از پوکمان‌ها قادر به تکامل به مگا در Pokemon Omega Ruby ، Pokemon Alpha Sapphire, Pokemon X و Pokemon Y بودند.تا زمانی که شما دارای یک سنگ مگای مناسب هستید هرکدام از این پوکمان‌های قابل تکامل به مگا که در ناحیه Alola قابل گرفتن هستند می‌توانند در Pokemon Sun و Pokemon Moon تکامل مگا نیز پیدا کنند.سنگ‌های مگای ذکر شده که در ناحیه Alola هستند از طریق مردم بازی یا مغازه‌های مخصوصی قابل دریافت است.

تکامل مگا چیست؟

تکامل مگا فراتر از هرگونه تکامل قبلی پوکمان‌ها است. پوکمانی که تکامل مگا شده قدرتی که در او نهفته بوده را رها می‌کند که این قدرت فراتر از تصور و فراتر از یک تکامل معمولی است.

دو شرط برای اجرایی شدن تکامل مگا وجود دارد: اول،آموزنده‌ها باید یک آیتم مخصوص به نام سنگ کلید را بپوشند در حالی که پوکمان آن‌ها باید یک سنگ مگای مخصوص گونه‌شان را در دست بگیرند. دوم این‌ که یک آموزنده باید یک ارتباط قوی با پوکمان خود برای عمل کردن تکامل مگا داشته باشند.

تکامل مگا تنها یک بار در نبرد قابل استفاده است.

نمونه نمایشی (Demo) را بازی کنید

در ۱۸ اکتبر نمونه نمایشی عناوین Pokemon Sun و Pokemon Moon در فروشگاه اینترنتی نینتندو قابل دریافت است. این شانس شما برای آشنایی با پوکمان‌های این دو عنوان است که در ۱۸ نوامبر عرضه می‌شود. Ash-Greninja نیز در این نمونه نمایشی در تیم شما حضور دارد.

Ash-Grininja را به Pokemon Sun و Pokemon Moon بیاورید

شما می‌توانید این گرینینجا که قابلیت تبدیل به اَش گرینینجا را دارد را بعد از کامل کردن نسخه آزمایشی این دو عنوان به نسخه کامل Pokemon Sun یا Pokemon Moon خود بعد از عرضه انتقال دهید.

دو راه برای دانلود

دو راه برای دانلود نسخه‌های آزمایشی Pokemon Sun و Pokemon Moon وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از اکانت نینتندو خود و ورود به صفحه اصلی نینتندو نسخه آزماشی pokemon Sun و Pokemon Moon را دانلود کنید. با مراجعه به وبسایت Nintendo.com اطلاعات بیشتری در مورد دانلود این نسخه آزمایشی می‌توانید دریافت کنید. راه دیگر دریافت این نسخه‌های آزمایشی فروشگاه اینترنتی نینتندو است که می‌توانید از طریق این فروشگاه شروع به دانلود نمایید.

Poke Pelago

pokemon sun moon 10 04 16 008
در عناوین Pokemon Sun و Pokemon Moon یک قابلیتی به نام Poke Pelago وجود دارد. Poke Pelago شامل جزایر متنوعی است که پوکمان‌ها می‌توانند کشف کنند و فعالیت‌های مفرحی را انجام دهند.اگر شما پوکمان‌های زیادی را به Poke Pelago بفرستید می‌توانید تاسیسات خود را بر روی جزایر نیز راه‌اندازی کرده و جزایر جدیدی را تولید کنید.در زمانی که این جزایر پیشرفت کرده و از نظر تعداد بیشتر می‌شوند شما قادر به انجام کارهایی چون دریافت‌ آیتم‌ها یا بزرگ کردن پوکمان خود هستید.

پوکمان‌هایی که به جزیره Abeens که اولین جزیره بازی است می‌روند ممکن است تصمیم به ملحق شدن به تیم شما بگیرند.پوکمانی که عکس یک قلب در حباب در بالای سرش است از شما خوشش آمده است.

pokemon sun moon 10 04 16 009

در جزیره Aphun (که تنها در زمانی که آن را توسعه دادید قادر به استفاده هستید) ممکن است بتوانید اشیا گران‌بهایی را پیدا کنید.

pokemon sun moon 10 04 16 010
Festival Plaza

در Pokemon Sun و Pokemon Moon ویژگی‌های ارتباطی مانند نبرد و داد‌ و ستد در Festival Plaza وجود دارد. این مکانی است که فستیوال‌ها هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود و آموزنده‌های مختلف با یک‌دیگر آشنا می‌شوند.

زمانی که شما در طول ماجراجویی خود هستید قادر به استفاده از Festival Plaza می‌شوید ، جایی که می‌توانید از بقیه افراد دعوت به عمل بیاورید و با بقیه گرم بگیرید.

 

pokemon sun moon 10 04 16 012

کاپیتان سافوکلز مالک Festival plaza است.

با دیگر بازی‌بازان در ارتباط باشید

pokemon sun moon 10 04 16 013

با کسانی که در نزدیک شما Pokemo Sun یا Pokemon Moon بازی می‌کنند و همین‌طور بازی‌بازان سراسر جهان که به اینترنت متصل هستند و به Festival Plaza رفته‌اند می‌توانید از طریق ویژگی‌های ارتباطی متنوعی که وجود دارد ارتباط برقرار کرده و بازی کنید.

با سکه‌های فستیوال خرید کنید

pokemon sun moon 10 04 16 014

با صحبت با مردم و گوش دادن به درخواست‌هایشان می‌توانید سکه‌های فستیوال را دریافت کنید و آن‌ها را در Festival Plaza خرج نمایید. تعداد زیادی فروشگاه‌های جذاب در Festival Plaza وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها به داد و ستد بپردازید.

رتبه Festival Plaza شما  بر اساس سکه‌های فستویالی که جمع کرده‌اید افزایش می‌یابد. زمانی که رتبه‌تان افزایش پیدا می‌کند جایزه‌هایی را نیز دریافت می‌کنید و همین‌طور کارهایی که می‌توانید در Festival Plaza انجام دهید نیز زیادتر می‌شوند.

ماموریت‌ها را به صورت تیمی انجام دهید

pokemon sun moon 10 04 16 015

زمانی که رتبه Festival plaza شما بالاتر می‌رود شما قادر به میزبانی ماموریت‌ها هستید که در آن بازی‌بازان مختلف می‌توانند در جهت کامل کردن یک هدف با یک‌دیگر هم‌کاری کنند. شما می‌توانید هم‌تیمی‌هایتان را از طریق اتصال به بازی‌بازان نزدیک خود و یا از طریق اینترنت پیدا کرده و ماموریت‌ها را انجام دهید. به نظر می‌رسد که ماموریت‌های جهانی نیز در بعضی اوقات برگزار می‌شود که در آن همه کسانی که Pokemon Sun و Pokemon Moon را تجربه می‌کنند با یک‌دیگر هم‌کاری کرده تا یک هدف را کامل کنند.

 

عناوین Pokemon Sun و Pokemon Moon در ۱۸ نوامبر (۲۸ ابان) برای ۳DS در شمال آمریکا و ۲۳ نوامبر(۳ اذر) در اروپا منتشر می‌شود. همان‌طور که ذکر شد نمونه نمایشی این عنوان در ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) منتشر می‌شود. طبق خبری که اخیرا منتشر شده این بازی به ۳٫۲ گیگابایت فضای خالی جهت اجرا نیاز دارد و اگر جزو کسانی هستید که ۳DS خود از اس‌دی کارت ۴ گیگابایتی استفاده می‌کنید، طبیعتا به مشکل بر خواهید خورد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات بسیار زیادی از دو عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر گردید - گیمفا
اطلاعات بسیار زیادی از دو عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر گردید - گیمفا
اطلاعات بسیار زیادی از دو عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر گردید - گیمفا
اطلاعات بسیار زیادی از دو عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر گردید - گیمفا
اطلاعات بسیار زیادی از دو عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر گردید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات بسیار زیادی از دو عنوان Pokemon Sun and Moon منتشر گردید - گیمفا