راد فرگوسن در مورد اشتیاق خود برای ساخت عناوین AAA توضیحاتی ارائه کرد
پس از آنکه راد فرگوسن با فرانچایز Gears of War خداحافظی کرد و در سال ۲۰۱۳ کار خود را برروی بازی BioShock Infinite پایان داد، با فرصتهای متفاوتی در پیش روی خود مواجه بود. او تصمیم گرفت تا به مایکروسافت ملحق شده تا برروی بازی دیگری از سری بازی Gears of War کار کند.
فرگوسن در این رابطه اعلام کرد:
اشتیاق من مربوط به بازیهایی است که دارای تفاوت هستند، بازیهایی که دارای داستانی معنیدار بوده و افراد را به حرکت وادار خواهند کرد. به عنوان یک بازیساز بیشتر به سرگرم کننده بودن و محیط بازی توجه خواهم کرد.
گزارشاتی مبنی بر طبیعت تنشزا بودن ساخت بازیهای AAA وجود دارد، ساعتها و هفتهها کار نیاز است تا اینگونه بازیها به اتمام برسند. بنابراین سوالاتی وجود دارد که چرا یک نفر باید دوست داشته باشد تا یک بازی AAA بسازد.
در این رابطه آقای فرگوسن اعلام کرد که او به دیدن مراحل انتهای تولید و مشاهده کیفیت کار علاقهمند است، محصولی که در نهایت بواسطه یک بودجه بزرگ قابل توجه تولید شده است. او همچنین افزود که از کار کردن در کنار افراد استودیوی کوالیشن لذت برده است، استودیویی که برای ساخت یک محصول فوق العاده نظیر Gears of War 4 توسط او هدایت شده است. آقای فرگوسن اعلام کرد که وظیفه ساخت و آمادهسازی بازی Gears of War 4 برای عرضه در ماه اکتبر وظیفه سنگینی برای او بوده است. او اعلام کرد نسخهای از بازی که در ماه ژوئن و در مدت نمایشگاه E3 نمایش داده شد، نیاز به کارهای بیشماری برای تکمیل داشته است. اما در نهایت استودیوی کوالیشن مراحل ساخت بازی را به اتمام رساند و جشن پایان کار را با حضور افرادی نظیر ساتیا نادلا به عنوان مدیر عامل مایکروسافت، فیل اسپنسر به عنوان رئیس ایکسباکس و راد فرگوسن به عنوان رئیس استودیوی کوالیشن برگذار کرد.
همچنین آقای فرگوسن پیرامون ساخت مستقل بازیها اعلام داشت:
افرادی هستند که ساخت یک عنوان AAA را کاری بحرانی تلقی میکنند و خود را با کار کردن بصورت ۲۴ ساعته به مرحله نابودی میکشانند. دید من به این موضوع این است که من یک انسان مستقل هستم و به خودم تکیه میکنم، بنابراین زمانیکه برروی یک عنوان AAA کار میکنم به ساعتها توجهی نخواهم داشت.
حقیقت این است که اگر شما در مورد کاری که انجام میدهید اشتیاق داشته باشید و به کار خود ایمان و باور داشته باشید، شما بهترین تلاش خود را برای آن انجام خواهید داد و به سختی برروی آن کار خواهید کرد. این یک واقعیت است و به اندازه گروهی که با شما برروی آن کار میکنند اهمیتی نخواهد داشت.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
اینه فرگوسن دوست داشتنی :inlove:
ایشون سابقه درخشانی در این صنعت داره،از نیمه جان عزیز دل گرفته تا سمت معاون اجرایی تولید در ایرشنال گیمزی که بسته شد و حالا هم فرد اول این بازی…
امیدوارم بتونه دوباره به خوبی خودشو نشون بده و سری گیرز رو به اوج خودش برسونه
در سال ۲۰۱۳ کار خود را برروی بازی BioShock Infinite پایان داد، 😯 نمی دونستم روی بایوشاک اینفینیتی هم کار می کرده و در ماه سپتامبر همان سال اعلام کرد که یک استودیوی جدید متعلق به توکی گیمز را در مارین کالفرنیا تاسیس خواهد کرد ، این رو هم نمی دونستم مرسی از مایکروسافت که یه پیشنهاد عالی بهش داد و توی مایکروسافت اومد
😐 :no: :laugh: ?:-) :-/ 😯 :giggle: :shy: :rotfl:
خدارو شکر یه عنوان AAA ساختن برای Xbox One :yes:
یه نگاه به تعریف AAA کن زیر همه پستا خودتو ضایع نکن :rotfl:
یعنی AAA نیست پنکه@ از نظر شما :laugh:
😐
:-(( با اینکه اکس باکس فن هستم ولی هنوز شک دارم که gears 4 یه بازیه خوب و شاهکار میشه نمیدونم چرا ته دلم میگه گند میزنه
اگه زیر دلت درد میگیره واسا نمرات بیاد اون وقت چایی نبات دلت میشه