نسخه رایانههای شخصی بازی Kingdom Come: Deliverance دچار هیچ افت کیفیتی نخواهد شد
بهتازگی جزییات جدیدی در رابطه با چگونگی ساخت و عرضه نسخه رایانههای شخصی و نسخه کنسولی بازی Kingdom Come: Deliverance منتشر شده است. در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
در ماه می بود که استودیوی بازیسازی وارهورس اعلام کرد بازی Kingdom Come: Deliverance تا سال ۲۰۱۷ بر روی تمام پلتفرمها تاخیر خوردهاست. در ابتدا قرار بود که بازی برای رایانههای شخصی منتشر شود و سپس برای عرضه بر روی کنسولها برنامه ریزی شود اما بنابر دلایلی ناشر بازی با این برنامه ریزی مخالفت کرده و حال قرار است بازی Kingdom Come: Deliverance بصورت همزمان برای کنسولها و رایانههای شخصی منتشر شود.
زمانی که تاریخ انتشار یک بازی برای رایانههای شخصی بخاطر نسخه کنسولی آن با تاخیر مواجه میشود این نگرانی برای بازیبازان به وجود میاید که بازی با افت گرافیکی و کیفیت پایینتری برای رایانههای شخصی منتشر شود همچنین نباید فراموش کنیم که هم اکنون بازی Kingdom Come: Deliverance از مشکلات اساسی در نسخه رایانههای شخصی رنج میبرد. در رابطه با این موضوع بهتازگی استودیوی وارهورس در بیانیهای اعلام کرده است که نسخه رایانههای شخصی بازی بخاطر نسخه کنسولی دچار هیچ افت و محدودیتی نخواهد شد. به گفته این استودیو:
نسخه رایانههای شخصی دچار هیچ تغییری بخاطر نسخه کنسولی نخواهد شد. ساخت این دو نسخه از بازی بصورت مجزا انجام میشود و هیچ ارتباطی باهم نخواهند داشت. اگر شما دارای یک رایانه با تجهیزات قدرتمند هستید پس میتوانید بازی Kingdom Come: Deliverance را با توجه به چیزی که انتظار دارید تجربه کنید.
بازی Kingdom Come: Deliverance یک عنوان نقش آفرینی اول شخص میباشد که قرار است به وسیله شرکت دیپ سیلور در سال ۲۰۱۷ منتشر شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
حرفشون قابل اعتماد نیست هر وقت که عنوانی که برای pc و کنسول منتشر شده از نظر گرافیکی افت قابل توجه ای کرده نموه بارزش ویچر ۳ هست و البته عناوین دیگه ای هم هستن در کل سه اتفاق میفته:
سازنده پـول بیشتری بدست میاره
افراد بیشتری تجربش میکنن :rose:
اکثر مواقع هم دودش میره تو چشم pc gaming
تریلرشو دیدم مخم سوت کشید خیلی خفنه! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
کلا هنوز یه بازی جهان باز با سیستم کرفتیک و بیلدینگ درست و حسابی هنوز ما ندیدیم . اینا هم همیشه نسخه پی سی رو برای اینکه وجهه کنسول ها خراب نشه یا به تاخیر میندازند یا پرفورمنسشو پایین میارن یا هم پر باگ تحویل مردم میدن اونم به اسم اینکه سیستم همه پی سی باز ها مثل هم نیست