اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است - گیمفا
اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است - گیمفا
اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است - گیمفا
اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است - گیمفا

اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است

شایان مددی
۱۹:۴۸ ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است - گیمفا

تاکنون، صنعت بازی‌های ویدئویی طرفداران مختلفی را به خود دیده و همیشه رقابت بین ایکس‌باکس و پلی‌استیشن و البته طرفداران‌شان جذاب بوده است. به‌تازگی، فیل اسپنسر که مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت محسوب می‌شود، گفته که تمرکز و هدف ایکس‌باکس، برروی تبدیل‌شدن به بهترین پلتفرم برای بازیکنان است و نه رقابت با سونی و پیشی‌گرفتن از آن. در ادامه همراه گیمفا باشید تا از جزئیات بیشتری آگاهی یابید.

فیل اسپنسر موفق شده است تا دید نسبت به ایکس‌باکس را با تمرکز بیشتر برروی بازی‌ها عوض کند. گرچه فروش پلی‌استیش۴ مدت‌ها از ایکس‌باکس وان بیشتر بوده و مایکروسافت به‌تازگی توانسته کمی از سونی جلو بزند، اما با این حال طبق گفته‌ی اسپنسر، هدف رقابت با سونی جهت پیشی‌گرفتن از آن نیست.

در مصاحبه‌ی اخیر اسپنسر با وب‌سایت ان‌زد گیمر، وی راجع به موضوعات مختلفی صحبت کرده است و یکی از سوالاتی که از آن پرسیده شده، درباره‌ی ایکس‌باکس وان و عملکردش تا آخر این نسل و رقابت با سونی و جلوزدن از آن بوده که اسپنسر چنین پاسخ داده است:

مهم‌ترین چیز برای من و تیم ما، رقابت مستقیم با سونی و پلی‌استیشن جهت موفق‌ترشدن از آن‌ها نیست و مردم می‌پرسند که آیا ما می‌خواهیم در این رقابت برتر باشیم یا خیر.

من می‌خواهم ایکس‌باکس بهترین پلتفرم برای سازندگان و بازیکنان باشد. من می‌خواهم بازیکنان بهترین تجربه‌ی خود را برروی ایکس‌باکس وان داشته باشند – با عملکرد ایکس‌باکس لایو، ویژگی‌های مختلف مانند کراس‌پلی و مادها، برنامه‌ی پیش‌نمایش بازی‌ها و Xbox Play Anywhere.

اسپنسر همیشه وقتی صحبت از سونی می‌شود، رفتار خوبی را از خود نشان می‌دهد و تعجب‌آور نیست که بگوید قصد رقابت با سونی را ندارد. با این حال، بسیار سخت است که اهمیت‌ندادن اسپنسر به عملکرد پلی‌استیشن۴ در مقایسه با ایکس‌باکس‌ وان را قبول کنیم. در آخر و به‌طور کلی، از صحبت‌های اسپنسر می‌توان این نتیجه را گرفت که هدف نهایی ایکس‌باکس وان، تبدیل‌شدن به بهترین پلتفرم برای مصرف‌کنندگان است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است - گیمفا
اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است - گیمفا
اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است - گیمفا
اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است - گیمفا
اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Wrench گفت:

    خیلی پلتفرم خوبیه ولی تمرکز نداره روی انحصاری و همه انحصاریاش بازیای خوبی نیستن البته منظورم این نیست که انحصاریاش بدن ولی مثه انحصاریای ps4 نیستن

  • خداییش از زمانی که اسپنسر امد در بخش اکس باکس تحولی عظیم ایجاد شد از بهبود شبکه لایو بگیر تا ایجاد IP های جدید یا سرویس های جدید از اون مهم تر قابلیت بک وارد یا ارائه کنترلر فوق حرفه ای الیت یعنی قشنگ توی این بازه زمانی ۳ سال میسه تحولات رو احساس کرد و خداروشکر باعث شد رشد فروش اکس باکس حالت تصاعدی بگیره و الان واقعا بازی کردن با اکس باکس رویایی هست :inlove: :inlove:

  • Matt Murdock گفت:

    ایکس باکس فقط یک پلتفرم گیم نیس به نظرم
    برند سرگرمی های مولتی مدیای مایکروسافته

  • پنکه گفت:

    همین الانم پلتفرم برتره
    مرسی اسپنسر :inlove:

  • reza-assassin گفت:

    انحصاری نقش بسازیی در فروش کنسول ها داره ولی فقط انحصاری یک کنسولو برتر نمیکنه و موارد دیگه ای هم نقش دارن که اگه بگیم ایکس باکس از لحاظ انحصاری به بی اس نمیرسه ولی در بخش های دیگه واقعا بیشتازه . :yes:

  • milad.ps4 گفت:

    نه باید یکطرفه نظر داد مایکروسافت اراده کرده که برترین شه اما در مقابلش سونی وجود داره که بدون اراده برتره برتر بودنش دلیل داره

  • به جای اینکه به فکر تبدیل شدن به بهترین پلفترم بشی 😐 😐 :no: یکم به فکر انحصاریات باش

  • Cell گفت:

    عمو فیل خودشه میدونه نمیتونه این نسل هم از سونی جلو بزنه بعد میگه رقابت من با سونی نیست تو تمام نسل ها سونی جلو بوده درسته نسل ۷ یخورده مشکل ساز شد ماکرو برای سونی و در پایان حق به حق دار رسید :smug:

  • Pc همیشه پلتفرم برتر هست و خواهد بود
    مهم نیست که کنسول ها چقدر تلاش کنند ولی بازم همیشه زیر سایه pc هستند

    • Cell گفت:

      شرلوک@ از پلتفرم تحقیر شده pc گفتی جای تقدیر داره از شما
      زیر سایه pc یه بازی بگو در حد انحصارهای سونی باشه اسمم نمیارم :yes:

      • پلتفرم تحقیر شده 😐 😐 :rotfl: :rotfl: :rotfl: کمی هم خندیدیم هنوز هیچ کنسولی نتونسته در حد پی سی برسه

      • ERFAN CR7 گفت:

        PC بهترین پلتفرم برا منه چون موس و کیبورد از صد تا انحصاری شاخ بهترین چون موقع بازی کردن لذت کاملو می برم
        تمدن بیست روز دیگه میاد به من بگو سونی انحصاری بعدش کی میاد :laugh:

      • داداش همش هم به انحصاری نیست
        حالا میشه گفت ps از نظر انحصاری بی رقیب هست
        ولی pcبدون محدودیت هست و شما دیگه به حداکثر ۱۰۸۰ و۶۰ فریم محدود نمیشی و بیشتر محدودیت های موجود ام با ماد قابل برطرف کردن هسا و steam که با اینکه رایگانه خیلی از psn/xb live قدرتمند تر هست و تخفیف هاش و بازی های رایگانش قابل مقایسه با رقباش نیست و اینکه حتی با همون ۶۰ دلاری که میدی بازی اورجینال میتونی همه انحصاری های جدید xb رو بازی کنی و هر چند بعد از ۶ سال میتونی انحصاری های ps رو هم با پرداخت هزینه ماهیانه استریم کنی

      • dark one گفت:

        یک سوال
        میشه فقط یک بازی نام ببری توی ps4 که ماهانه ۱۰۰ میلیون پلیر داشته باشه ؟
        league of legends
        ________________________
        راست میگی . خیلی تحقیر شدست.
        وقتی expansion یک بازی که ۱۰ سال از انتشرارش میگذره فقط در یک روز از بزرگترین انحصاری سونی بیشتر فروش می کنه ،دیگه چی میشه گفت.
        wow expansion legion فروش روز اول ۳٫۳ میلیون نسخه
        uncharted 4 فروش هفته اول ۲٫۷ میلیون.

        الان خیلی احساس تحقیر شدگی می کنم.
        خیلی تحقیر امیزه که همیشه بازی هایی هستن که برای pc و ps4 منتشر میشن اما برای xbox نه و همینطور بازی هایی که برای xbox و pc منتشر میشن ولی برای ps4 نه.
        خیلی تحقیر امیزه که توی pc میتونی با شبیه ساز بازی های نسل قبل تمام کنیول ها رو بازی کنی
        خیلی تحقیر امیزه که روی pc نسلی وجود نداره و برعکس پلیر های کنسول که باید التماس سونی رو بکنن برای ریمستر یا در xbox قرار دادن بازی توی پشتیبانی نسل قبل
        اما در pc هر وقت هرچی دلت خواست می تونی بازی کنی و مهم نیست چند سال پیش بازی منتشر شده.
        خیلی تحقیر امیزه که ۳ ژانر moba و mmo و strategy انحصاری pc هستن و به جز چند استثنا فقط برای pc منتشر میشن.
        خیلی تحقیر امیزه که pc از مجموعه انحصاری های تمام کنسول ها انحصاری های بیشتری داره.
        اینکه میتونی از هر کنترلری در pc استفاده کنی واقعا تحقیر امیزه.
        اینکه میتونی mod برای هر بازی که دلت می خواد نصب کنی.
        و خیلی چیز های دیگه
        .
        بزار به یکی مورد کوچیک هم اشاره کنم گرافیک برتر بازی ها در pc
        .
        .
        .
        راست میگی. pc خیلی تحقیر شدست

  • Sly stallone گفت:

    حاج فیل جان به عمل کار برآید به سخن دانی نیست

  • ALi_O_O گفت:

    عاشفتم مایکرو
    خدایی جملرو نگاه کن
    مهم‌ترین چیز برای من و تیم ما، رقابت مستقیم با سونی و پلی‌استیشن جهت موفق‌ترشدن از آن‌ها نیست
    میگه اصلا سونی مهم نیست . مهم کاربران ایکس باکس وان هستند .
    این یعنی مشتری مداری
    همین برام بسه :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • چقدر این اسپنسر حرف میزنه جدیدا، وقتی سونی تیر خلاسی رو با vr بهت زد اون وقت رفتن توو سوراخ موشت دیدن داره

  • MS GAMER گفت:

    خوب قانونا باید از کنسول پلی استیشن پیشی بگیرن تا بتونن بهترین پلتفرم بشن دیگه

  • mohammad jr گفت:

    بنظر من پی اس برتری داره نه از لحاظ قدرت بلکه بخاطر دو عامل اول انحصاریای توپش دوم واقعیت مجازیش مثلا خود من اگر پول برا خرید یکی از کنسولای اسکوپیو و پرو رو داشته باشم با اینکه اسکورپیو خیلی قوی تره و یه سری آپشنا از جمله کنترلر الایت سیستم عامل قوی محیط مجازی و تخفیفای توپ داره ولی پرو رو انتخاب میکنم چون با پول تقریبی خرید اسکورپیو و کنترلر الایت میتونم هم پرو رو بخرم هم واقعیت مجازیشو که تجربه جدیدی میده به آدم و همچنین یکسال زودتر تجربه میکنم از اون مهم تر از انحصاریای فوق العاده سونی هم لذت ببرم و البته تو ایرانم خرید و فروش بازیای پلی ارزون تره و همچنین محیط آنلاینشم شلوغ تر و بهتره!! البته باید وایسیم ببینیم اول قیمت اسکورپیو چنده شرایطش چطوریه و… واقعیت مجازی سونی در چه حده بعد تصمیم گیری نهایی بکنیم!

    • محمد جان ببین بحث انحصاری با قدرت کنسول ها دو مقوله جدا هست دلیل هم دارم اگر سونی و مایکرو فقط انحصاری مد نظرشون بود پس چرا پرو و اسکورپیو ساخته شدن؟؟؟؟ خب مگه نمیشه همین انحصاری ها رو توی وان معمولی و PS4 معمولی بازی کرد؟؟؟ جواب مشخصه مشتری های پرو و اسکورپیو این کنسول ها رو برای انحصاری نمیخرن چرا چون این انحصاری ها رو میتونن توی وان معمولی و PS4 معمولی بازی کنن و دیگه نیازی به خرید پرو و اسکورپیو نبود پس مشتری های پرو و اسکورپیو هدفی فرای انحصاری دارن که میخوان برای پرو و اسکورپیو هزینه کنن و اون هدف “سخت افزار” هست این نکته اول
      نکته دوم مایکروسافت مطمئنن در بحث واقعیت مجازی سکوت نمیکنه و مطمئنن با هدست ریفت وارد عمل میشه چرا که از زمان معرفی اسکورپیو دارن حرف از واقعیت مجازی میزنن پس مشخصه خبر هایی در راهه

      • arian azk گفت:

        محمد رضا جان انحصاری داریم تا انحصاری منی که کنسول معمولی سونی رو دارم و شمایی که کنسول معمولی وان رو داری هر دو تا اخر نسل انحصاریای کنسولامونو میزنیم به بدن ولی تا دو سال دیگه وقتی کیفیت۴kملاک بازیها و انتخاب اولیه گیمرها شد کنسولهای ما جوابگوی دو سال بعد نیستن پس هدف از ساخت اسکورپیو و پرو صرفا کیفیت رزولوشن بالاتر و بعد یک سال که اوضاع خابید و خشم گیمرها از کنسولهای میان نسلی از بین رفت شروع میکنن ب افزایش گزاف گرافیک بازیهای انحصاری تاکید میکنم انحصاری چون شرکتهای بازیسازی که برای سونی و مایکرو انحصاری تولید میکنن از نهایت قدرت کنسولهااسکفاده میکنن و از الان ب شما قول میدم امسال نه سال دیگه اگر بازی انصحاری برا جفت کنسولها اومد فرق گرافیکیشونو میبینی و گیمرها بدشون نمیان برای گرافیک بیشتر کنسول عوض کنند پس در وهله اول انحصاری باا بالاترین کیفیت ملاک هر کنسول گیمری هستش که متاسفانه مایکرو ی کم اسم انحصاری کنسولی خدشه دار کرد و از اونجاییکه پیسی ب عنوان سدی برای عدم خرید کنسول شد شرکتها ب فکر افزایش سخت افزار و ب دنبال اون استافده حدااکثری از سخت افزر جدید هستن تا پیسی گیمرهارو ب سمت خودشون بکشونن هدفی که خود اندرو هاوس بهش اشاره کرد ولی هدف از اسکوریپو رو هنوز متوجه نشدم چون ب دنبال انتشار بازیهای انحصاری برا پیسی تقریبا هدف خرید اسکورپیو زیر سایه میره

        • داداش ببین فرض کن یه شخصی الان کنسول وان داره خب تصمیم داره برای تجربه انحصاری های سونی بره کنسول بگیره خب ما اینجا ۲ بحث داریم این شخص اگر فقط قصد داره انحصاری ها رو تجربه کنه خب میتونه با ۲۹۹ دلار همون PS4 معمولی رو بگیره دیگه نیازی نیست ۳۹۹ دلار برای پرو بده چون هدفش تنها و تنها بازی کردن انحصاری هاست خب اما شخص بعدی قصد داره بازی ها با بالاترین تنظیمات بازی کنه پس اینجا ما بهش پرو رو پیشنهاد میکنیم چرا چون دنبال سخت افزار هست دقت کن هدف از کنسول های میان نسلی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا کنسول های میان نسلی برای انحصاری امدن؟؟؟؟ جواب مشخصه کنسول های میان نسلی برای انحصاری نیامدن بلکه برای “قدرت بیشتر” امدن پس نتیجه میگیریم شخصی که بخواد کنسول میان نسلی بخره هدف اولش “سخت افزار” هست وگرنه اگه فقط انحصاری ها رو بخواد خب میره همون کنسول های معمولی رو میگیره
          اما درباره اسکورپیو ببین خیلی اشخاص مثل من کنسول باز هستن یعنی نمیتونن با PC گیم بزنن خب اسکورپیو میاد تا بنده که کنسول باز هستم بتونم از کیفیت ۴K واقعی در کنار بهترین فریم ریت لذت ببرم و بحث کنسول گیمر ها با PC بازها متفاوت هست خیلی ها وقتی انحصاری های اکس باکس برای PC امد میگفتن اکس باکس نابود شد یا نمیدونم دیگه هیچکس نمیخره اما الان دقیقا بر عکس شد و فروش اکس باکس نسبت به گذشته چند برابر شده

          • arian azk گفت:

            با حرفت موافقم ولی اگر من سر دوراهی قرار بگیرم ب فرض ۳۰۰دلار میدم کنسول معمولی و اجرای انحصاری از اون طرف با پینشهاد وسوسه کننده ۴۰۰دلاری روبرو میشم از قضا اونم اجرای انحصاری با کیفیت بیشتر ب خاطر صد دلار فقط شد دلار بیشتر مطمعننا کسی نمیاد کنسول جدید ول کنه و قدیمی بگیره حتی اگه بخاد فقط انحصاری بازی کنه شاید الان بگیرم انحصاری برای هر دوش ساپورت میشن ولی بحث فقط ساپورت کردن نیست اینکه چ طور اجرا میشه اون بازی برای من مهم ب فرض مطمعنم گاد اف وار جدید یا گیرزهای بعدی کیفیت خیلی بالاتری رو کنسولهای میان نسلی دارن حسابشو بکن انچارتد تقریبا۹۵درصد قدرت کنسول استفاده کرد و یا گیز بیادتمام قدرت ایکس باکس معمولی ما سالهای بعد اگر انحصاری بیاد باز شاهد گرافیک قبلی هستیم و هیچ پیشرفتی نیست بازی اومدنش میاد مطمعن باش تا اخر نسل میاد ولی ایا شما حاضر نیستی سر کیسه شل کنی و ب فرض هیلو های اینده رو رو کیفیت حداقل دو برابری الان تجربه کنی؟مسلما جواب اکثر بچه ها مثبت هست

          • arian azk گفت:

            و اینم بگم دلیل فروش عالی اسلیم ایکس باکس تنها داشتن دیسک۴kبود شما حسابسو بکن بخای دستگاهی بخری که دیسک۴kساپورت کنه دستگاه ب تنهایی ۵۰۰دلار قیمتشه در ارزون ترین حالت طرف میاد پیش خودش دو دو تا میکنه میبینه من میتونم ۴۰۰دلار بدم صرفا برای داشتن دیسک۴kعلاوه بر اون میتونم ی سری بازیها هم انجام بدم و از شبکه لایو بهره ببره مطمعن باش اگه اسلیم۴kساپورت نمیکرد فروش کنسول حتی از وان معمولی هم کمتر بود خود مدیران ایکس باکس خیلی رو دیسک۴kتایید کردن چون دنبال چیزی بودن که این کنسول از بقیه متمایز کنه و تعجب سران مایکرو از عدم وجود دیسک۴kرو کنسول پرو نشون دهنده اینه مایکرو خیلی رو این قابلیت تکیه کرده ولی باید یبول کرد کنسول برای بازی هست و اگه دستگاه کنسول بازیهایی مناسب داشته باشه میتونه حتی بدون وجود یک سری قابلیتها د ایم میدان رقابت پیروز بشه دیگه همه میدونیم تو مولتی مدیا ایکس باکس وان خیلی بهتر از سونی هست خودم کنسول سونی دارم ولی هدف از خرید کنسول تجربه بازیهای ناب هستش و اکثر کسایی که پول بابت کنسول میدن انتظار عناوین شاهکار دارن تا کار با مولتی مدیا واقعا چن درصد این امکاناتش تو ایران قابل دسترسه البته منکر این امکانات خوب در خارج نمیشم ولی همون طور که سونی بارها فته هدفش از پرو و کنسولهای اینده صرفا تجربه بهترین و با کیفیت ترین عناوین بوده تا کارهای فرعی با کنسول

            • mohammad jr گفت:

              درسته هدف میان نسلی ها انحصاری نیست ولی انحصاری horizon روی ۴ معمولی کجا روی پرو کجا!! حالا شما اینم دقت کن ما داریم کنسول میان نسلی میخریم برا حداکثر سه چهار سال مطمئن باش ۲۰۲۰ نسل جدید میاد بااین روند مایکرو که یک سال دیر تر میخواد کنسول اسکورپیو رو بده و سونی داره کنسول نه چندان قوی رو یک سال زودتر میده به این معنیه ps5 نسبت به کنسول نسل آینده مایکرو حداقل یه سال زود تر میاد خب من دیوانه نیستم برا سه سال برم چند صد دلار بیشتر بدم اونم اختلاف چندان فاحشی نداشته باشه! صبر میکنم تا پی ای ۵ که قوی تر از اسکورپیو بیاد اونو میگیرم پولی رو که بخوام برا اسکورپیو و الایت بدم میدم یه پرو با واقعیت مجازی میخرم تجربه ی جدیدی هم برام میش و قطعا وی آر از واقعیت مجازی مایکرو قوی تره از انحصاری های بهتر سونی هم لذت میبرم از اونطرفم پلی تو بازار ایران راحت تر بازیش گیر میاد و به صرفه تره! در مورد درایو ۴ کی خودمم اول خیلی ناراحت شدم پرو نداشت ولی یکم دقت کردم دیدم تو ایران چندان به کار نمیاد مخصوصا تو این سه چهار سال تا نسل بعدی برا نسل بعد هم صد در صد سونی درایو ۴ کی رو میزاره… دقت کنید اولویت ما بازی کردنه برا فیلم دیدن میشه ریخت تو فلش نگاه کرد!

            • mohammad jr گفت:

              البته قبلا هم گفتم باید صبر کنیم ببینیم اسکورپیو چطوری و چه قیمتیه واقعیت مجازی سونی در چه حده و…بعد تصمیم بگیریم کدومو بخریم

  • arshia.hidden گفت:

    گزارشگر ا.ن سی گیمر باید یدونه LOOOOOOOOL :rotfl: :rotfl: :rotfl: .میگفت بعد حرف اسپنسر
    یکی این جمله : بجای زیاد حرف زدن زیاد عمل کنید رو واسه اسپنسر معنی کنید.
    پیشاپیش منتظر جواب های روشن فکران گرامی و گ.دایان لایک و تایید هستیم.

  • oldgamer-1990 گفت:

    زورکی میخواد بگه اسکورپیو بخرید بیچاره داره منت مردمو میکشه باشه اسپنسر اگر شد چشم میخرم تو اصلا نترس مطمئن باش کسانی هستند که چشم بسته خرید میکنن خیالت راحت پس دیگه زیاد از خودت تعریف نکن خیلی ممنون

  • تا الانش که ما راضی بودیم :inlove:

  • god of war گفت:

    این فیل فقط حرف می زنه
    خودمونیم دیگه
    عمل پس چی
    این هدف تمامی کمپانی های کنسول سازیه دیگه
    کسی نمی خواد کنسولش بد بشه
    حالا اقای فیلم باید اینو بگه
    خب باشه ما فهمیدیم
    حطما هدف سونی و نینتندو تبدیل به بد ترین کنسول شدنه
    کاش اینو نمی گفت و با عملش اینو به ما می فهموند
    من از ماکرو نا راضی نیستم چون رقابتش باعث پیشرفت پلی استیشن و به نفع سونی باز هاست
    حد اقل ماکرو یه سری طرفتار متعصب داره که بشیشونم نمی یاند حتی ده دقیقه اخرین ما رو امتحان کنند ببین این چی هست
    فقط می گن ما هم انحصاری داریم
    کسی که خدای جنگ اخرین ما ویا نه اصلا
    بیاند و هوی رین رو بازی کرده باشه می فهمه چی می گم
    منم هیلو ۴ و یکی از نسخه های فورزا رو بازی کردم
    ولی واقعا به دلم نشست ولی سرگرمی خوبی بود

    • God of war گفت:

      Godofwar
      من دقیقا نظر تو رو دارم.ی دوستام وان داره و هیلو و فورزا بازی میکرد البته پی اس۴هم داره و اصلا تعصب روی کنسول نداره ولی خودش گفت که انحصاریهای سونی خیلی بهترند در مورد کنسولم گفت پی اس۴خیلی بهتره.منم یکم هیلو بازی کردم اصلا خوشم نیومد نظر شخصی

  • arian azk گفت:

    باید قبول کنیم دان متریک با تمام بدیها ی کاری داشت تا اخرین لحظات موندش تو بخش ایکس باکس ب درستی انجام میداد نمونش انحصار طلبیش شما فکرشو بکنید اگه بازیهایی نظیر گیرز و فورزا و هیلوهای بعدی مطلقا برا کنسول میشد چ رقابت سخت و کماکان بهتری در بخش ایکس باکس ب وجود میمد اینو میتونید قبل تایید انتشار کوانتوم برای پیسی ببینید که چ سیل عظیمی از ایکس باکس دارها و چ کسایی که میخاستن کنسول برا این بازی بخرن با انتشار این خبر پیش فروش کنسولو لغو کردن و یا فروختن یا تا همین لحظه تنفر دارن نسبت ب مایکروسافت میتونید محاسبه کنید نسل قل قریب ۸۰و اندی ایکس باکس ب فروش رفت و خیلی ب فروش کنسول افسانه ای سونی نزدیک شد در زمانی که هیچ کی فکرشو نمیکرد هیچ برندی در گیم بتونه با سونی رقابت کنه و دلیل این فروشا مطلقا چیزی نبود جز بازیهای انحصاری نظیر گیرز و هیلو و فورزا که روح جدیدی در اواخر عمر این کنسولها دمید در حالی که میشد اون زمان با ۴۰۰تومن سیستمی بست که از کنسولای نسل هفت قویتر میبود پس صرفا و مطلقا دلیل فروش انحصاریها بودن شاید این کارا ویندوز و پیسی و استور مایکرو رو چند درصد بالا برد ولی لطمه ای ب بخش ایکس باکس زد که هیچ وقت نمیشه ازش گزشت و تا عمر هست اون روز شومی که بازیهای انحصاری برا پیسی تایید شدن یاد ادم هست (خودم یکی از اون قربانیهای این سیاست شدم درست زمانیکه که دو هفته قبل این خبر با شور کنسول نسل هشتی مایکرو رو خریدم) ب هر حال ب امید موفقیت هر شزکت در زمینه ساخت بازی

  • mgh.Game over گفت:

    خب باهاش مصاحبه کردن اینم جواب داده

  • mhs gamer گفت:

    اسپنسر باز تو دیشب خواب دیدی ?:-) :laugh: مایکرو هر وقت تونستی اداپتورو تو کنسول جا کنید و انحصاری درجه یک بدید(هیلو از نسخه ی چهارم شروع کرد پسرفت کردن،پرونده ی گیرز اف وار با قسمت چهارم بسته میشه و فور زا هم بعد از ۱۰ نسخه فکر نکنم دیگه نسخه ای بده)و هر روز پنلو رونفرستید پشت سر سونی ش.ر.و.و.ر بگه اونوقت تازه پلتفرم برتر شدنو میتونی فقط تصور کنی :rotfl:

  • mhs gamer گفت:

    اسپنسر باز تو دیشب خواب دیدی ?:-) :laugh: مایکرو هر وقت تونستی اداپتورو تو کنسول جا کنید و انحصاری درجه یک بدید(هیلو از نسخه ی چهارم شروع کرد پسرفت کردن،پرونده ی گیرز اف وار با قسمت چهارم بسته میشه و فور زا هم بعد از ۱۰ نسخه فکر نکنم دیگه نسخه ای بده)و هر روز پنلو رونفرستید پشت سر سونی ش.ر.و.و.ر بگه اونوقت تازه پلتفرم برتر شدنو میتونی فقط تصور کنی :rotfl: :laugh:

  • mhs gamer گفت:

    اسپنسر باز تو دیشب خواب دیدی ?:-) :laugh: مایکرو هر وقت تونستی اداپتورو تو کنسول جا کنید و انحصاری درجه یک بدید(هیلو از نسخه ی چهارم شروع کرد پسرفت کردن،پرونده ی گیرز اف وار با قسمت چهارم بسته میشه و فور زا هم بعد از ۱۰ نسخه فکر نکنم دیگه نسخه ای بده)و هر روز پنلو رونفرستید پشت سر سونی ش.ر.و.و.ر بگه اونوقت تازه پلتفرم برتر شدنو میتونی فقط تصور کنی :rotfl: :laugh: :rotfl:

  • mhs gamer گفت:

    اسپنسر باز تو دیشب خواب دیدی ?:-) :laugh: مایکرو هر وقت تونستی اداپتورو تو کنسول جا کنید و انحصاری درجه یک بدید(هیلو از نسخه ی چهارم شروع کرد پسرفت کردن،پرونده ی گیرز اف وار با قسمت چهارم بسته میشه و فور زا هم بعد از ۱۰ نسخه فکر نکنم دیگه نسخه ای بده)و هر روز پنلو رونفرستید پشت سر سونی چ.ر.ت.و.پ.ر.ت بگه اونوقت تازه پلتفرم برتر شدنو میتونی فقط تصور کنی :laugh:

  • mhs gamer گفت:

    اسپنسر باز تو دیشب خواب دیدی ?:-) :laugh: مایکرو هر وقت تونستی اداپتورو تو کنسول جا کنید و انحصاری درجه یک بدید(هیلو از نسخه ی چهارم شروع کرد پسرفت کردن،پرونده ی گیرز اف وار با قسمت چهارم بسته میشه و فور زا هم بعد از ۱۰ نسخه فکر نکنم دیگه نسخه ای بده)و هر روز پنلو رونفرستید پشت سر سونی حرف بزنه اونوقت تازه پلتفرم برتر شدنو میتونی فقط تصور کنی :laugh:

  • mhs gamer گفت:

    اولا که زهی خیال باطل :laugh: دوما PC و Wii u رو یادت نره سونی هم که گفتن نداره.سوما برو اداپتورو تو اسکورپیو جا کن فکر انحصاری های دیگه بغیر از فورزا و گیرز باش.بعد تازه تصور کن میتونی پلتفرم برتر باشی :laugh:

  • mhs gamer گفت:

    محرمو تسلیت میگم 😥 خب بریم سر نظر.اسپنسر زهی خیال باطل.دلیلش هم که دیگه لازم نیست براش نظر بنویسم یه چیز بدیهیه 😉

اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است - گیمفا
اسپنسر: تمرکز ایکس‌باکس برروی تبدیل‌شدن به پلتفرم برتر است - گیمفا