کارگردان هنری Final Fantasy XV پایانبندی کار خود را «برترین پایان» مینامد
دیروز بود که کارگردان هنری Final Fantasy XV، آقای یوسوکه ناورا (Yusuke Naora) خداحافظی خود از شرکت اسکوئر اینکس را پس از ۲۴ سال در صفحه توییتر شخصی منتشر کرد. با ابن حال، آقای ناورا توضیح داد که او احتمالا به عنوان یک فرد آزاد به طراحی در خانه فاینال فانتزی ادامه میدهد، مانند آقای آکاهیکو یوشیدا (Akihiko Yoshida) که پس از ترک شرکت در سال ۲۰۱۳ به همین گونه مشغول هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
اقای ناورا در صفحه شخصی توییتر خود در مورد مسائل دیگری نیز صحبت کردند. ایشان اشاره کردند که پایان Final Fantasy XV را دیدهاند و به نظر ایشان، این بازی «برترین پایان» را دارد و اعضا و تیم سازنده بازی، «بهترین کار» خود را به طرز شگفت انگیزی انجام دادهاند. شما میتوانید پیامهای آقای ناورا در این خصوص را در زیر مشاهده کنید:
در ۳۰ سپتامبر، من از اسکوئر اینکس استعفا دادم، شرکتی که ۲۴ سال برای آن کار کردم.
— 直良有祐 naora yusuke (@NaoraYusuke) October 1, 2016
دیروز آقای تاباتا لطف کردند و پایان Final Fantasy XV را به بنده نشان دادند. این آخرین کار من بود و تبدیل به بهترین پایان شد.
— 直良有祐 naora yusuke (@NaoraYusuke) October 1, 2016
همه کار خود را شگفت انگیز انجام دادند! این بهترین کار بود.
— 直良有祐 naora yusuke (@NaoraYusuke) October 1, 2016
من اندکی از پیش آمدن تاخیر در انتشار بازی ناراحت شدم، با این حال، خوشحال هستم زیرا آنها سعی کردند تا این افتخار را به من دهند.
— 直良有祐 naora yusuke (@NaoraYusuke) October 1, 2016
حتی پس از استعفا نیز به کارهای تصویر سازی و طراحی و همکاری با اسکوئر اینکس ادامه میدهم.
— 直良有祐 naora yusuke (@NaoraYusuke) October 1, 2016
و همچنین میخواهم فرصتها و موقعیتهای بسیاری را امتحان کنم بنابراین آرزو میکنم که همچنان از من پشتیبانی کنید.
— 直良有祐 naora yusuke (@NaoraYusuke) October 1, 2016
در آخر متشکرم که به من اجازه دادید تا تجربههای شگفت انگیز زیاد و متفاوتی را با افراد بسیاری داشته باشم. باز هم ممنون برای همه چیز.
— 直良有祐 naora yusuke (@NaoraYusuke) October 1, 2016
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
شنیدم زدن زیر پشتیبانی از پرو.
اون خبرش واسه قبل از معرفی پرو بود که هنوز خبر نداشتن.
نه.جدیدا.
خیلۓ عالۓ ^( ‘-‘ )^
凸(¬‿¬)凸