اولین اطلاعات از عنوان Musou Stars منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Musou Stars منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Musou Stars منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Musou Stars منتشر شد - گیمفا

اولین اطلاعات از عنوان Musou Stars منتشر شد

صدرا صالحی
۲۰:۰۸ ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
اولین اطلاعات از عنوان Musou Stars منتشر شد - گیمفا

کویی تکمو اولین اطلاعات و تصاویر از عنوان جدید خود یعنی Musou Stars را منتشر کرد. این عنوان ژاپنی یک بازی اکشن بوده که شامل شخصیت‌هایی از کارهای مختلف این سازنده است. با گیمفا همراه باشید.

اولین اطلاعات این بازی که به تازگی منتشر شده را در زیر می‌توانید مطالعه کنید:

داستان بازی از این قرار است:

یک دنیای مشخص‌شده برای مدت زیادی است که به لطف قدرت شگفت انگیزه بهار پابرجا مانده‌ است.

اکنون این دنیا در یک قدمی نابودی قرار دارد. پادشاه که قدرت بهار را کنترل می‌کرده به طور ناگهانی فوت می‌کند و بهار نیز همراه با او می‌میرد. ملکه که زنده مانده برای نجات دنیا به دختر خود یک افسانه قدیمی را بازگو می‌کند.

«زمانی که بهار قدرت را از دست می‌دهد و دنیا با نابودی مواجه می‌شود یک قهرمان از یک دنیای متفاوت نزول می‌کند.قهرمانی که قدرت خود را به معبد می‌دهد بهار را زنده نمی‌کند. اما او پس از مراسم تاج‌گذاری تبدیل به پادشاه می‌شود و به دنیا صلح و پایداری را برمی‌گرداند.»

دختر با قبول حرف‌های مادرش یک مراسم مذهبی برگزار می‌کند تا بتواند قهرمان را از دنیای دیگر فرابخواند. با این حال قدرت او در پایان غیرقابل کنترل می‌شود و قهرمانانی که فراخوانده در مناطق مختلفی پخش می‌شوند.

سپس ، در مقابل هر قهرمان شجاع که راه‌ خود در این دنیای ناشناخته را گم کرده‌اند شخصی ظاهر می‌شود که به دنبال همکاری است. با این حال در این داستان تنها یک پرنسس وجود ندارد بلکه سه پرنسس وجود دارد که سایه‌شان بر تخت سلطنتی افتاده است.

پس قهرمانان داستان ما تقسیم به سه گروه می‌شوند و باید با یک‌دیگر رقابت کنند.

شخصیت‌ها: شامل سانادا یوکیمورا (از مجموعه Samurai Warriors) ،ژاون یون (از مجموعه Dynasty Warriors)، اوکا (از مجموعهToukiden)، سوفی (از کتاب Atelier Sophie: The Alchemist of the Mysterious)، کاسومی (از مجموعه Dead or Alive )، میلنیا (از مجموعه Kagero) و ریو هایابوسا (از مجموعه Ninja Gaiden) .

مناطق بازی: عنوان Musou Stars از یک سیستم داستان‌پردازی ساده با پایان‌های مختلف بهره می‌برد. چه مناطقی را شما بازی‌ خواهید کرد؟ این بازی‌باز است که داستان را شکل می‌دهد. به علاوه هر منطقه ویژگی‌هایی دارد که به بازی‌باز احساس هرکدام از عناوین اقتباس‌شده را می‌دهد.

نقشه بازی: شامل مناطق زیادی است که در آینده تکمیل می‌شود.

Atelier Sophie

منطقه‌ای به نام «پرورشگاه فراموش‌شده» است که در کتاب Atelier Sophie: The Alchemist of the Mysterious وجود داشت.یک باغ روباز زیبا که تبدیل به خرابه‌ای با سبزه‌های ضخیم شده است.

Toukiden

منطقه‌ای مربوط به Toukiden: Kiwami. این منطقه شامل ویژگی‌های دوران نارا و هیسی است که همیشه یک نور شفق در آن دیده می‌شود.

 

صحنه‌های اکشن

اکشن‌های Musou Stars تفاوتی با نسخه‌های قبلی Musou نکرده است. دکمه مربع و دکمه مثلث در ترکیب با یک‌دیگر حرکت‌های متنوعی را می‌سازند. به علاوه، بازی‌باز می‌تواند از حرکات و اکشن‌های هر شخصیت کمال لذت را ببرد.

سانادا یوکیمورا

سانادا یوکیمورا یک اکشن جدید دارد که می‌تواند نیزه خود را به حرکات درآورد و امواجی از آتش را تولید کند. اگر این حرکت با حرکت شخصیت همکار همراه باشد می‌تواند دشمن را پرتاب کند.

ژاون یون

ژاون یون یک اکشن جدید دارد که می‌تواند با یک نور اژدهایی شکل به دشمن حمله کند. این اژدها با پرواز به طرف جلو اطراف خود را نابود می‌کند. در نسخه هشتم Dynasty Warriors ژاون یون می‌توانست از تکنیک «موج اژدها» خود استفاده کند اما در Musou Stars شما می‌توانید از این تکنیک به عنوان یک اکشن کمکی استفاده نمایید.

اوکا

اوکا می‌تواند یک حمله برشی را از بالا وارد کند که به آن True Oni Slicer می‌گویند.در کنار دنیاهای مختلف که با یک‌دیگر تلفیق شده‌اند ، اوکا شاید دوباره از دنیای خود یعنی Toukiden با دشمنان روبه‌رو شود.

سوفی

سوفی می‌تواند از آیتم «هدیه خدا» استفاده کند.تاثیر این آیتم به گونه‌ای است که کودکان دریایی از آسمان به زمین می‌بارند و به طور قابل ملاحظه‌ای دشمن را به عقب می‌رانند. سوفی هم‌چنین می‌تواند با چوب خود حملات مستقیم وارد کند. شکل و شمایل سوفی مانند بازی اصلی است.

میلنیا

میلنیا می‌تواند از تله پاندول خود برای بریدن و قطعه قطعه کردن دشمنان استفاده کند و در عین حال آن‌ها را با دو شمشیر غول‌آسا به عقب براند. این شخصیت هم‌چنین یک حرکت مخصوص دیگر به نام The Scarlet Express دارد که دشمن را می‌بلعد و از دهانه خود بیرون می‌دهد.

ریو هایابوسا

ریو هایابوسا می‌تواند با استفاده از شمشیر اژدهای خود یک حمله برشی از بالا بر دشمنان وارد کند.او هم‌چنین می‌تواند از تکنیک‌های دیگرش چون Izuna Drop هم بهره ببرد که با استفاده از این تکنیک قادر است دشمن را در هوا گرفته وبه طور چرخشی به زمین بکوبد.

صحنه‌های دیالوگی

در بازی صحنه‌های دیالوگی شخصیت‌ها وجود دارد.شما با این ویژگی قادر هستید تا قسمتی از شخصیتتان را ببینید که در زمان نبرد نمی‌بینید و هم‌چنین از دیالوگ‌های بین شخصیت‌ها که بعضا مرزهای هرکدام از عناوین را نیز رد می‌کنند لذت ببرید. صحنه‌های دیالوگی در قبل و بعد از هر نبرد رخ می‌دهد و شامل موضوعات مختلفی مانند دعوت به نوشیدنی سانادا یوکیمورا از ریو هایابوسا است.

در خبری مرتبط با این بازی ، فامیتسو سازنده بازی یک نظرسنجی درست کرده که از بازی‌بازان درباره شخصیت‌ها و سیستم‌های بازی که علاقه‌مند به دیدن آن در بازی هستند سوال پرسیده شده است.

Musou Stars قرار است برای پلی‌استیشن۴ و پی‌اس‌ ویتا در سال ۲۰۱۷ در ژاپن منتشر شود.

تصاویر جدید این عنوان را نیز می‌توانید در این خبر مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اولین اطلاعات از عنوان Musou Stars منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Musou Stars منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Musou Stars منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Musou Stars منتشر شد - گیمفا
اولین اطلاعات از عنوان Musou Stars منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اولین اطلاعات از عنوان Musou Stars منتشر شد - گیمفا