سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد | گیمفا
سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد | گیمفا
سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد | گیمفا
سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد | گیمفا

سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد

فرشاد سامانی
۰۷:۵۸ ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد | گیمفا

بازی Divinity: Original Sin 2 اکنون در مرحله دسترسی زودهنگام استیم قرار دارد و در مصاحبه‌ای که سوئن وینک به عنوان موسس استودیوی لاریان با پی‌سی گیمر داشته است در مورد انتظاراتی که کاربران بایستی از دسترسی زودهنگام این بازی داشته باشند جزئیاتی را ارائه کرده است.

دسترسی زودهنگام این بازی به معرفی قابلیت‌های جدیدی نظیر درخت مهارت و یک حالت فوق العاده سری Game Master می‌پردازد. آقای وینک اعلام کرد:

ما چیزهایی را در مرتبه اول برای این بازی اضافه کرده‌ایم. در این بازی بخشی به عنوان آموزش وجود دارد که در حال حاضر در آن گنجانده نشده است. ما قصد نداریم به اسپویل این بازی برای افرادی اقدام کنیم که از دسترسی زودهنگام آن استفاده می‌کنند، بنابراین ما تنها بدنبال ارائه محتوای کافی به آنها هستیم و محتوای اصلی در زمان ارائه بازی کامل قابل مشاهده خواهد بود.

آن چیزی که قرار است تا در دسترسی زودهنگام این بازی ببینید حالت Game Master، یک درخت مهارت جدید و تغییراتی در سیستم بازی است که به احتمال زیاد موجب شگفتی شما خواهند شد، چراکه آنجا چیزهایی وجود دارد که حتی خود من نیز از آنها بی اطلاع هستم. چیزهای جدیدی وجود دارد که ما تلاش کردیم تا در حالت Arena آنها را امتحان کنیم. باید دید که با آن چکار خواهیم کرد. احتمالاً این موضوع ما را به زمان عرضه بازی نزدیک خواهد کرد.

آقای ویک در مورد انتقال سیستم شخصیت‌ها از حالت دسترسی زودهنگام به تست بازی و استفاده از روش‌های مختلف توضیحاتی را ارائه کرد. او در مورد آنچه که استودیوی لاریان در مورد بازی اول انجام داده بود گفت:

در هفته اول ما از سیستم A استفاده کردیم و در هفته بعد از سیستم B استفاده کردیم.

این راهی بوده است که سازنده بازی برای بررسی و انتخاب روش مناسب در پیش گرفته بود. آقای وینک گفت:

این بهترین قسمت دسترسی زودهنگام است و میتوانید کارهایی نظیر آن را انجام دهید. این کار نیاز به تلاش‌های مستمری خواهد داشت اما این همچون پاداشی است برای بازیکنانی که در دسترسی زودهنگام بازی شرکت نکرده‌اند یا قصد دارند بعداً شرکت کنند. آنها مزیت‌های بسیاری را از این بخش از آزمایش بدست خواهند آورد.

بازی Divinity Original Sin 2 طبق برنامه‌ریزی در سال ۲۰۱۷ برروی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. قیمت فعلی این بازی ۴۵ دلار می‌باشد و تا زمان حضور این بازی در فاز دسترسی زودهنگام تغییری نخواهد کرد. همچون سایر بازی‌ها، نسخه کامل این بازی شامل نقشه‌های بیشتر، حالت PVP Arena، سختی‌های بیشتر، یک مسابقه Undead جدید قابل اجرا و محتویات بیشتری همراه خواهد بود.

این بازی در کیک‌استارتر از حمایت خوبی برخوردار شد و بیش از ۲ میلیون دلار بدست آورد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد | گیمفا
سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد | گیمفا
سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد | گیمفا
سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد | گیمفا
سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد | گیمفا
سازنده بازی Divinity: Original Sin 2 جزئیاتی را در مورد دسترسی زودهنگام این بازی ارائه کرد | گیمفا