بازی Wasteland 3 معرفی شد | گیمفا
بازی Wasteland 3 معرفی شد | گیمفا
بازی Wasteland 3 معرفی شد | گیمفا
بازی Wasteland 3 معرفی شد | گیمفا

بازی Wasteland 3 معرفی شد

فرشاد سامانی
۲۰:۳۴ ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
بازی Wasteland 3 معرفی شد | گیمفا

طرفداران بازی Wasteland در حدود ۲۵ سال صبر کردند تا قسمت دوم آن یعنی Wasteland 2 را در سال ۲۰۱۴ دریافت کنند اما خوشبختانه برای تجربه عنوان بعدی از این سری دیگر نیازی نیست که ربع قرن را منتظر بمانید چراکه اینکسایل اینترتینمنت امروز بازی Wasteland 3 را معرفی نمود که برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، مک و لینوکس عرضه خواهد شد.

سبک بازی Wasteland 3 نقش آفرینی می‌باشد شما به عنوان تنها بازمانده یک گروه رنجر به نام Team November که به کلرادو فرستاده شده‌اند ایفای نقش خواهید کرد. اینکسایل در مورد این بازی اعلام کرد:

شما با سرزمینی مواجه خواهید بود که سرشار از اسرار دفن شده، فناوری گم شده، وحشتی دیوانه‌وار و گروه‌های مرگ‌آوری می‌باشد.

در این سرزمین هیچکس در مورد گروه رنجرها و پیشینه آنها چیزی نشنیده است. شهرت شما متعلق به خود شما است تا با انتخاب خود تصمیم به نجات این سرزمین بگیرید یا تصمیم به نابودی آن. در این بازی شما در میان گروه‌های خطرناکی قرار می‌گیرید و باید تصمیم بگیرید که موقعیت‌های مختلف را نابود یا حفظ کنید. تصمیمات این چنینی برای شما منجر به شکل دهی دنیای شما خواهد شد.

بیش از هر چیزی، حضور یک ساختمان یا یک شهر در میان حجم زیادی از برف، منجر به ایجاد حس انزوا و ایزولگی را میدهد که این موضوع کلیدی برای خلق یک فضای آخر الزمانی می‌باشد. چنین ترکیب و طراحی به ندرت یافت می‌شود و بوسیله آن قصد داریم تا به کاوش در دنیای Wasteland 3 دست بزنیم.

در کنار داستان و محیطی که در بازی Wasteland 3 شاهد آن هستیم، این بازی شامل قابلیت‌های جدیدی نیز می‌باشد. با اینکه تاکید سازنده بر حفظ عبارت تجربه غنی از بازی تک نفره بوده است اما در این بازی شاهد یک حالت جدید co-op خواهیم بود. شما امکان اجرای بازی را با یکی از دوستان خود در زمان واقعی را خواهید داشت تا به یکدیگر پیوسته و ماموریت‌ها را در کنار هم به انجام برسانید یا آنکه هر فرد بخشی از کار را انجام دهد. این قابلیت وجود دارد تا یکی از بازیکنان بدون حضور و آنلاین بودن بازیکن دیگر به اجرای بازی بپردازد و برخی کارها را به اتمام برساند تا زمانیکه بازیکن دیگر آنلاین شود و به او بپیوندد. سازنده بازی اعلام کرد:

با توجه به آنکه در اوایل کار تصمیم به دخیل کردن حالت چندنفره در مراحل کار نمودیم، استودیوی ما قادر شد تا کار جدیدی را در فرانچایز Wasteland صورت دهد. بازی Wasteland 3 قابلیت اجرا بصورت یک بازی تک نفره آفلاین، با تکیه بر محوریت داستانی آن را خواهد داشت. همزمان قابلیت co-op به بازیکنان امکان همکاری با یکدیگر را خواهد داد تا در کنار یکدیگر از اجرای بازی Wasteland 3 در یک دنیای رنج‌آور لذت ببرند. بازیکنان این قابلیت را خواهند داشت تا راهی پیدا کنند تا چیزی که توسط دوستشان به اتمام رسانیده شده بود را نابود سازند.

بازی Wasteland 3 همچنین توانایی‌هایی در کارهای گروهی و قابلیت ارتقای وسایل نقلیه را در خود جای داده است. وسایل نقلیه قابلیت استفاده جهت مسافرت و نقل و انتقالات را خواهند داشت اما همچنین قابلیت استفاده در نبردها نیز از آنها امکان پذیر خواهد بود. امکان استفاده از وسایل نقلیه به عنوان کاور، آن هم کاوری که قابلیت حرکت را خواهد داشت، وجود دارد و سازنده بازی تاکید کرد که از این وسایل می‌توان به عنوان جان پناهی برای حمله به نیروهای دشمن استفاده کرد.

پایگاه رنجرها بازگشته است، گرچه سازنده بازی اعلام کرد که این بار این پایگاه شامل درگیری‌های بیشتری بوده و کار به جایی خواهد رسید که شاید مجبور باشید پایگاه را از نو بسازید! این بازی همچنین شامل ماموریت‌ها و squadmates جدید خواهد بود. در این بازی قابلیت تحقیق، ایجاد مسیرهای تجاری، ارتباطات با گروه‌ها از طریق رادیو و جمع‌آوری مصالح و موارد دیگری وجود خواهد داشت.

هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی اعلام نشده است اما کمپین Fig در تاریخ ۵ اکتبر (۱۴ مهر ماه) با هدف تهیه منابع مالی حدود ۲٫۷۵ میلیون دلار در دسترس خواهد بود. منابع مالی این بازی نسبت به نسخه پیشین آن یعنی Wasteland 2 که بدنبال جمع آوری نهصد هزار دلار بود، اندکی بیشتر می‌باشد. سایت fig یکی از سایت‌های crowdfunding می‌باشد که به حامیان مالی اجازه کسب درآمد از پول سرمایه گذاری شده را میدهد. کمپین Wasteland 3 طبق عادت برای حامیان خود پاداشی را در نظر گرفته است و سرمایه‌گذاری آنها را به سرمایه‌گذاری معتبری تبدیل خواهد نمود. انتظار می‌رود که در هفته آینده اخبار بیشتری در مورد این بازی اعلام شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Wasteland 3 معرفی شد | گیمفا
بازی Wasteland 3 معرفی شد | گیمفا
بازی Wasteland 3 معرفی شد | گیمفا
بازی Wasteland 3 معرفی شد | گیمفا
بازی Wasteland 3 معرفی شد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازی Wasteland 3 معرفی شد | گیمفا
بازی Wasteland 3 معرفی شد | گیمفا