راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش دهم: Rosaria, Mother of Rebirth (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش دهم: Rosaria, Mother of Rebirth (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش دهم: Rosaria, Mother of Rebirth (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش دهم: Rosaria, Mother of Rebirth (اختصاصی گیمفا) | گیمفا

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش دهم: Rosaria, Mother of Rebirth (اختصاصی گیمفا)

سعید آقابابایی
۱۵:۳۰ ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش دهم: Rosaria, Mother of Rebirth (اختصاصی گیمفا) | گیمفا

دنیای سری عناوین Souls، دنیاییست بسیار پیچیده و البته در اکثر موارد، مرتبط یه هم. انواع و اقسام رمز و رازهای محتلف در تک تک گوشه و کنار این عناوین وجود دارند و بسیاری از کسانی که این بازی ها را حتی چند بار نیز به پایان می رسانند حتی متوجه نمی شوند که چنین رازهایی وجود داشته است زیرا پیشروی در این رازها و کشف آن ها نیازمند انجام کارهایی خاص در زمان های خاص است که خیلی از ما اصلا نمی دانیم که باید آن ها را انجام دهیم. یکی از مهمترین این رمز و رازها مربوط به شخصیت های مختلفی است که در دنیای این عناوین می بینیم و هر کدام برای خود یک دنیا پیچیدگی هستند و خیلی از آن ها یک خط داستانی کامل دارند که حتی در برخی موارد انجام یکی از آن خطوط داستانی منجر به شکست در خط داستانی شخصیت دیگر می شود و برای این که بتوانید همه را انجام دهید بایستی چندین بار بازی را به اتمام برسانید.

در نسخه سوم Dark Souls نیز همین مسئله کاملا مشهود است و بازی پر است از انواع و اقسام شخصیت های مختلف با رفتار مختلف و عقایدی که بسیار با دیگران متفاوت است و البته یک خط داستانی که در مورد برخی شخصیت ها بسیار کوتاه و در مورد برخی، مانند همین شخصیتی که در این مطلب برای شما در نظر گرفته ایم طولانی تر است. هر کدام از آنها خواسته هایی از شما دارند و باید آنها را در روندی درست و در زمانی درست انجام دهید تا در خط داستانی آنها پیش بروید و نهایتا آنها را تبدیل به یک دوست برای خود نمایید که می توانید در باس فایت های بسیاری به کمک شما بیایند و یا برعکس، دشمن شما شوند و با دیدن شما حمله کنند و مجبور شوید آنها را بکشید.

dark souls 3 4k pic 21 rosaria mother of rebirth by user619 da11qas

خط داستانی و ماموریت Rosaria, Mother of Rebirth

روابط شخصیت ها با شما و ارتباط خط داستانی آنها با یکدیگر در Dark Souls 3 بسیار جالب و به هم پیوسته است و بدون اطلاع و آگاهی دقیق در روند داستانی آن ها و اطلاع از رابطه آن ها را یکدیگر، نمی توانید تمام آن ها را به درستی پیش ببرید، لذا در این موارد وحود یک راهنما بسیار کارامد است. راهنماهای بیشماری در سراسر اینترنت برای این عنوان وحود دارد اما نکته اصلی اینجاست که این راهنماها به زبان فارسی نیستند و در واقع راهنمای خاصی به زبان فارسی وجود ندارد (یا اگر هست شاید ویدئویی باشد که تماشای آن برای برخی مقدور نباشد) مخصوصا در مورد عنوان Dark Souls 3 که یک بازی جدید است. بنابراین تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی شخصیت های موحود در Dark Souls 3 برای شما عزیزان آماده کنم تا کاملا با خط داستانی هر یک و آیتم هایی که می توانید از آنها بگیرید و… آشنا شوید و بتوانبد با آگاهی بیشتری این عنوان را انجام دهید. لازم به ذکر است که این مطالب از ان جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آنها به زبان فارسی وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی خط داستانی شخصیت های مختلف بازی برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

انشالله قصد دارم تا بعد از پایان این مقالات راهنما در مورد شخصیت ها، یک راهنمای فارسی از پیشروی در بازی نیز برای شما آماده کنم تا تمام دیوارهای مخفی و آیتم های مهم و موارد پنهان در بازی را کاملا بشناسید. امیدوارم که این روند مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. امیدوار هستم که این مقالات راهنمای Dark Souls 3 که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. امروز با دهمین قسمت از سری مقالات راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که اختصاص به شخصیت Rosaria, Mother of Rebirth دارد.

maxresdefault

منطقه ای که دقیقا بعد از آن به اتاق Rosaria, Mother of Rebirth می رسید.

Rosaria, Mother of Rebirt یکی از شخصیت های حاضر در عنوان دارک سولز ۳ است که به مانند دیگر شخصیت های این عنوان و کلا این سری، عجیب و مرموز است. وی کلا صحبت نمی کند یا بهتر است بگویم زمانی که چیزی به شما می گوید نیز صدایی از او نمی شنوید. در ابتدا بد نیست تا یکی دو مورد از اطلاعات کلی این شخصیت را برای شما عزیزان بیان کنیم:

  • Rosaria, Mother of Rebirt رهبر کاوننت Rosaria’s Fingers است که یکی از کاوننت های تهاجمی در بازی Dark Souls 3 محسوب می شود.
  • برای پیشروی در کاوننت Rosaria’s Fingers نیاز به آیتم Pale Tongue دارید که باید آن را به Rosaria, Mother of Rebirt تقدیم کنید.
  • با صحبت با Rosaria, Mother of Rebirt می توانید تمام امتیازات ارتقای خود را که تاکنون برای بخش های مختلف شخصیتتان هزینه کرده اید از اول بچینید.
  • با صحبت با Rosaria, Mother of Rebirt می توانید ظاهر شخصیت خود را تغییر دهید.
  • هر بار هزینه کردن امتیازات ارتقا یا تغییر دادن ظاهر خود نزد Rosaria, Mother of Rebirt یک “rebirth” یا تولد دوباره محسوب می شود و شما تنها ۵ بار می توانید در هر بازی دوباره متولد شوید. هر بار تولد دوباره نیاز به یک Pale Tongue دارد.
  • در طول rebirth شما نمی توانید جنسیت خود را عوض کنید.
  • در طول rebirth شما نمی توانید نام شخصیت خود را تغییر دهید.
  • اگر شما ۵ بار دوباره متولد شده باشید و از Rosaria, Mother of Rebirt درخواست دوباره متلود شدن کنید، وی می گوید: “در این زندگی دیگر تولد دوباره مقدور نیست. اصرار ورزیدن به این امر تو را تبدیل به یک کرم بزرگ نیمه انسان (man-grub) می کند”. (مانند همان کرم های نیمه انسانی که قبل از ورود به اتاق وی باید آن ها را بکشید)
  • توجه: دادن حتی یک عدد Pale Tongue به Rosaria, Mother of Rebirt برای ارتقا در کاوننت او و یا تجهیز کردن حلقه مربوط به این کاوننت باعث می شود که sirris of the Sunless realms دشمن شما شود و خط داستانی وی قطع شود.
dark souls 3 guide npcs leonhard

قاتل Rosaria, Mother of Rebirth

محل قرارگیری Rosaria, Mother of Rebirt :

برای یافتن Rosaria, Mother of Rebirt به منطقه Cathedral of the Deep بروید و راه خود را تا رسیدن به آسانسور میان بر زننده که سمت چپ Cleansing Chapel ادامه دهید. به سمت بیرون بروید تا به لبه این منطقه برسید. از گوشه این بخش دور زده و از نردبان بالا بروید. به سمت حفره ای در روی دیوار بروید که در سمت مقابل اتاق قرار دارد و از آنجا به پایین بر روی سقف کاشی کاری شده محافظ Cathedral بپرید. به بالاترین بخش این محافظ بروید و از اولین ورودی سمت راست محافظ وارد Cathedral شوید. اکنون در بالاترین نقطه Cathedral هستید. از روی کمان های سنگی که در آنجا قرار دارند و از روی آنها به سمت مقابل جایی که وارد شدید بروید. در زیر یک پلتفرم سنگی می بینید. بر روی آن بپرید و دوباره نیز به پایین بپرید در منطقه ای که گاردریل در جلوی آن قرار دارد. دیوار سمت راست این بخش را ادامه دهید و از ورودی باریک لای حفاظ های شکسته شده درب آهنی اتاق، وارد آنجا شوید تا بونفایر این بخش و کمی جلوتر Rosaria, Mother of Rebirt را ببینید که بر روی تختی نشسته است. البته در راه رسیدن به اتاق باید مراقب کرم های بزرگ نیمه انسان (man-grub) پر تعدادی که از سقف می افتند نیز باشید و یا آن ها را بکشید و یا فرار کرده و وارد اتاق شوید زیر آنها نمی توانند وارد شوند.

dark souls 3 vet tips rosaria re spec 1 600x338

با صحبت با Rosaria, Mother of Rebirt می توانید تمام امتیازات ارتقای خود را که تاکنون برای بخش های مختلف شخصیتتان هزینه کرده اید از اول بچینید و یا ظاهر شخصیت خود را تغییر دهید البته تا ۵ بار.

خط داستانی و ماموریت Rosaria, Mother of Rebirt:

  1. خط ماموریت Rosaria, Mother of Rebirt کاملا مرتبط با خط ماموریت Ringfinger Leonhard است که قبلا برای شما توضیح داده ایم. خط ماموریت Ringfinger Leonhard را ادامه دهید تا وی به اتاق Rosaria, Mother of Rebirt بیاید. سپس دفعه بعدی که بازی را ریلود و این منطقه را بارگزاری مجدد کنید مشاهده می کنید که Rosaria, Mother of Rebirt توسط Ringfinger Leonhard کشته شده است و یک black eye orb نیز بر جای مانده و خبری هم از Ringfinger Leonhard نیست. البته تخت Rosaria, Mother of Rebirt هنوز هم برای تقدیم کردن Pale Tongue یا تولد دوباره در اختیار شماست.
  2. از آیتم black eye orb در بالای اتاقی که باس Aldrich را در آن شکست دادید، استفاده کنید تا به دنیای Ringfinger Leonhard حمله کنید. از یکی از اسانسورهای سمت چپ و راست انتهای اتاق استفاده کنید تا به منطقه ای تحت نام Gwynevere’s quarters برسید و در اینجا باید با Ringfinger Leonhard مبارزه کنید. او را شکست داده و Rosaria’s Soul را از او بگیرید.
  3. شما می توانید انتخاب کنید که با روح او Transposition کنید و یک معجزه خاص به دست آورید و یا آن را به خود Rosaria, Mother of Rebirt بدهید و او را زنده کنید. وقتی روح را به وی بازگردانید و او را زنده کنید، بونفایر اتاق غیر قابل استفاده می شود. باید یک عدد man-grub که در اتاق است را بکشید تا مجددا بونفایر قابل استفاده گردد.
rosaria e1475010942485

نمی توانید به طور دائمی Rosaria, Mother of Rebirt را بکشید و همچنین با کشتن موقتی وی نیز روح او را به دست نمی آورید. وی می میرد ولی بار بعدی که به آن جا بیایید زنده است! ناسلامتی مادر تولد است!

نکاتی دیگر در مورد Rosaria, Mother of Rebirt: 

  • به نظر می رسد که Rosaria, Mother of Rebirt ارتباطی با Princess Gwynevere از بازی Dark Souls 1 دارد. هر دوی آن ها در تخت خود هستند، کاوننتی با نام خود دارند و همچنین روح Rosaria, Mother of Rebirt به شما یکی از معجزات Gwynevere را می دهد.
  • کاوننت Rosaria’s Fingers به نظر می رسد که شبیه به کاوننت Chaos Servant در بازی Dark Souls 1 است. هر دو رهبر این کاوننت ها (Rosaira/The Fair Lady) توسط موجوداتی به صورت انسان دورگه حفاظت می شوند (Man-Grub\Egg-Carrier) و هر دو کاوننت، شخصیت هایی را پیرو خود دارند  (Longfingers\Chaos Servants) که به دنیاهای دیگر حمله می کنند تا مردم را بکشند و آیتم هایی را از آنها بگیرند (Pale Tongue\Humanity) تا آن را تقدیم به ارباب کاوننت خود کنند. همچنین Kirk عضوی از کاوننت در هر دو بازی است.
  • بازیباز نمی تواند به طور دائمی Rosaria, Mother of Rebirt را بکشد و همچنین با کشتن موقتی وی نیز روح او را به دست نمی آورد. وی می میرد ولی بار بعدی که بازیباز به آن جا بیاید زنده است.
  • شخصیت هایی که مرتبط با کاوننت Rosaria’s Fingers هستند شامل Ringfinger Leonhard, Longfinger Kirk, Yellowfinger Heysel و Creighton the Wanderer (طبق گفته sirris of the Sunless realms) می باشند.
  • وقتی بازیباز Yellowfinger Heysel را شکست می دهد و یک Pale Tongue به Rosaria تقدیم می کند، بعد از آن می تواند Yellowfinger Heysel را به عنوان یک فانتوم سفید نزدیک بونفایر Keep Ruins احضار کند.

شما می توانید تمامی قسمت های قبلی این راهنما را در این بخش مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش دهم: Rosaria, Mother of Rebirth (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش دهم: Rosaria, Mother of Rebirth (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش دهم: Rosaria, Mother of Rebirth (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش دهم: Rosaria, Mother of Rebirth (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش دهم: Rosaria, Mother of Rebirth (اختصاصی گیمفا) | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش دهم: Rosaria, Mother of Rebirth (اختصاصی گیمفا) | گیمفا