SOMA در سال اول عرضهاش ۴۵۰۰۰۰ واحد فروش داشته است
فریکشینال گیمز فروش ۴۵۰۰۰۰ نسخهای SOMA در سال اول عرضهاش را اعلام کرده است و در حالی که میزان فروش در هر پلتفرم یعنی رایانههای شخصی و پلیاستیشن۴ را ذکر نکرده، اما میتوان با اطلاعات استیماسپای حدس زد که نسخهی رایانههای شخصی بیشترین فروش را داشته است. در ادامه همراه گیمفا باشید تا از جزئیات بیشتری آگاهی یابید.
با توجه به استیماسپای، ۲۵۱۰۰۰ نسخهی رایانههای شخصی به فروش رسیدهاند و این یعنی ۵۶ درصد از فروش کل متعلق به این پلتفرم است.
SOMA همچنین در GOG موجود بوده است، پس شاید درصد فروش رایانههای شخصی از ۵۶ درصد هم بیشتر باشد و از آنجایی که آمار فروش در GOG را نیز نداریم، میتوان نتیجه گرفت که حداقل ۵۶ درصد از کل فروش متعلق به رایانههای شخصی است.
علاوه بر این، فریکشینال گیمز SOMA را موفقیتی بزرگ برشمرده و گفته است که میتوانند عنوانی با کیفیت قابل مقایسه با این بازی ارائه دهند ولی در واقع، هدف اصلی، عناوینی قویتر از SOMA محسوب میشود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
دوست دارم بازیشو
در این قحطی عناوین ترسناک بازی خوبیه. :yes: :yes:
اصلا نمیدونم بازیش در مورد چیه 😐
————————
یه گیم پلی ۱۰۰ دقیقه ای از واچ داگز ۲ منتشر شد.لطفا بزاریدش 😀 :shame:
خوب نقدش رو بخون اقای بابایی نقدش کرده
.
خدایی دلت میاد ۱۰۰دقیقه از بازی واست اسپویل بشه
این گیم…یکی از شاهکار ترین و جذاب ترین داستان هایی رو داشت که تا به حال شخصا دیده بودم…فلسفه بازی و سوال هایی که مطرح میکرد در کنار اتمسفر سنگین بازی و صداگذاری فوق العاده…SOMA رو به یکی از برترین بازی های ترسناکی میکنه که تا الان تجربه کردم…متاسفانه این بازی آنچنان که باید و شاید , شناخته نشد…Horror این بازی بیشتر ترس از ناشناخته ها و سوال هایی که ایجاد میکرد برای پلیر همزمان با اون اتمسفر سنگین ایجاد میشد نه Jumpscare های کلیشه ای و Monster های تکراری…و این عنصر ترس بیشتر هم میشد با ناتوانی پلیر برای مقابله با Monster های بازی…درست مثل تمام عناوین دیگه frictional games…صداپیشگی در این بازی نیز به بهترین شکل ممکن اتفاق میوفته…در کل…حیفه همچین شاهکاری رو از دست بدید…به هرکس تجربه نکرده شدیدا پیشنهاد میکنم این عنوان رو از دست نده
یعنی ۱۳٫۵ میلیون دلار فروش کرده، با توجه به تیم ۵ نفره شون . اون وقت خودشون رو می زدن می کشتن که دانلود غیر قانونی کمرمون رو شکسته. کدوم بازی سازی که کارمند جایی مثل EA هست که سالی ۲/۷ میلیون در آمد داشته یاشه تازه نصفیش هم خرج باشه ( که نیست) ۱٫۳ اش سوده.
بازی خوبی بود،با پایینی ک اصلا نتظار نداشتم،ولی خب زیاد ترسناک نبود ولی داستانش قابل قبول بود