خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا

خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته

امیرحسین دهنوی
۰۸:۱۴ ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا

در خبرنامه، گیمفا مهم‌ترین اخبار هفته گذشته را برای شما جمع‌آوری می‌کند. برای مشاهده مهم‌ترین اتفاقات، رویداده‌ها و اخبار هفته گذشته، در ادامه با گیمفا همراه شوید.

هفته گذشته شاهد عرضه شدن عناوین بسیاری بودیم. از عرضه مجموعه بهبودیافته Bioshock تا عناوین ورزشی NBA 2K17 و FIFA 17 و همچنین عنوان تحسین شده Forza Horizon 3. در کنار آن بسیاری از عناوین سیستم موردنیاز خود را برای رایانه‌های شخصی دریافت کردند. در ادامه نگاهی به مهم‌ترین رویدادها می‌اندازیم.

مارسیلی: دو کنسول پرو و اسکورپیو آینده نیستند

ps4 neo xbox one scorpio

دو کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان اسکورپیو به عنوان نوآوری‌های جدیدی در صنعت و مفهومی جدید برای نسل‌های کنسول‌ها هستند. نسل جدیدی که به کلیه نسل‌های کنسول‌ها خاتمه خواهد داد. بنظر می‌رسد که دو شرکت سونی و مایکروسافت نسل فعلی کنسول‌ها را تکرار کرده باشند اما آندریا فرید مارسیلی به عنوان برنامه نویس و مدیر عامل استودیوی مستقل مارسیلت گیمز که در حال کار برروی Unknown Fate می‌باشد، اعتقاد دارد که تکرار نسل کنسول‌ها، آینده نمی‌باشد.

او گفت:

من فکر نمی‌کنم که چنین چیزهایی آینده باشند. به عقیده من پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس بعدی قابلیتی نظیر تعویض پردازنده و GPU را خواهند داشت.

مارسیلی این حرف‌ها را در یک مصاحبه اختصاصی با گیمینگ بُلت اعلام کرد. همچنین از او پرسیده شد که آیا تصمیم مایکروسافت و سونی مبنی بر ارائه دو کنسول پرو و اسکورپیو بدلیل ضعیف بودن کنسول‌های حال حاضر بوده است؟ او پاسخ داد:

من فکر نمی‌کنم که کنسول‌های حال حاضر ضعیف باشند. مشکل اصلی این است که مردم خواستار چیزهای بیشتر هستند و آنها را همین حالا طلب می‌کنند، آنها نه می‌خواهند و نه می‌توانند صبر کنند. این دلیلی است که شاهد یک بهینه ساز ۱۰ گیگابایتی در روز اول هستیم.

نظرات آندریا جالب بنظر می‌رسند، مخصوصاً نظر او در مورد قابلیت پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس بعدی. اگر پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس بعدی قابلیت تعویض پردازنده و GPU یا هرگونه تغییر دیگری در پیکربندی سیستم خود را داشته باشند، این موجب خواهد شد که جهت گیری کنسول‌ها در مسیر رایانه‌های شخصی قرار گیرد. از سوی دیگر نظر او پیرامون خواست مصرف کنندگان پیرامون “طلب چیزهای بیشتر آن هم در فرصت زمانی کم” نشان دهنده جهت گیری صنعت با خواست کاربران می‌باشد. بازخوردهای مصرف کنندگان و آرزوهای آنها عامل تولیدات بهتر و پیشرفت فناوری می‌باشد. با این وجود جالب خواهد بود که ببینیم دو شرکت سر سخت سونی و مایکروسافت با عرضه پرو و اسکورپیو چه عملکردی را خواهند داشت.

مایکروسافت: ایکس‌باکس اسکورپیو بازی‌ها را بصورت ۴k نیتیو اجرا خواهد نمود

project scorpio

براساس مصاحبه اخیر خانم شانون لوفتیس به عنوان مدیر انتشار استودیوهای مایکروسافت، کنسول ایکس‌باکس اسکورپیوی این شرکت بازی‌ها را بصورت نیتیو و نه آپ‌اسکیل با کیفیت ۴k رندر خواهد نمود.

او در مصاحبه اخیر خود اعلام نمود:

هر بازی که ما برای کنسول اسکورپیو ساخته و عرضه کنیم، بصورت نیتیو با کیفیت ۴k رندر خواهد شد.

کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو یا هر آنچه که بعدها به عنوان نام آن توسط شرکت مایکروسافت اعلام شود در تعطیلات سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این کنسول هنوز مشخص نشده است اما مایکروسافت اعلام نمود که این دستگاه یک دستگاه ویژه خواهد بود بنابراین انتظار مواجه شدن با چیز ارزانی را نخواهیم داشت. این کنسول دارای قدرت پردازشی ۶ ترافلاپس می‌باشد و طبق اعلام شرکت مایکروسافت، این موضوع آن را به قدرتمندترین کنسولی که تاکنون ساخته شده است تبدیل خواهد نمود.

از سوی دیگر، شرکت سونی قدرتمندترین کنسول خود به نام پلی‌استیشن ۴ پرو را به قیمت ۴۰۰ دلار و در ماه نوامبر روانه بازار خواهد کرد. برآورد شده است که قدرت کنسول اسکورپیو از پرو حدود ۴۰ درصد بیشتر خواهد بود و افزایش قدرت اسکورپیو و فضای موجود میان عملکرد آن با پرو محسوس خواهد بود.

کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو از کیفیت ۴k پشتیبانی می‌کند و در جدیدترین مصاحبه رئیس پلی استیشن یعنی آقای اندرو هاوس، ایشان تایید کرد که اکثریت عناوین پلی‌استیشن ۴ پرو نظیر Horizon Zero Dawn بصورت آپ‌اسکیل با کیفیت ۴k برروی کنسول پرو اجرا خواهند شد. او گفت:

حداقل بر اساس نمونه کارهایی که تا به امروز مشاهده کرده‌ام، می‌خواهم بگویم اکثر عناوینی که برروی پلی‌استیشن ۴ پرو با کیفیت ۴K اجرا می‌شوند، آپ‌اسکیل خواهند شد.

زمانیکه در این مصاحبه از آقای هاوس پرسیده شد که توصیف شرکت سونی از کیفیت ۴k کنسول پرو گمراه کننده بوده است آقای هاوس گفت:

خیر اینطور فکر نمی‌کنم.

او در ادامه توضیح داد:

فکر می‌کنم شرایط هر چه باشد، سوال این است که آیا مردم تفاوت قابل توصیفی را در تجربه بازی مشاهده می‌کنند یا خیر؟ فکر می‌کنم این چیزی است که مردم بدنبال آن هستند و بر اساس اینکه به کارشان می‌آید یا نه قضاوت خواهند کرد.

تحلیلگران از احتمال وجود مشکلاتی برای مایکروسافت سخن می‌گویند، آنها احتمال می‌دهند که قیمت کمتر و عرضه زودتر کنسول پرو، عامل اصلی در رقابت با اسکورپیو می‌باشد نه قدرتی که مدیران مایکروسافت از آن سخن می‌گویند.

سازنده Killzone از ترک این فرانچایز برای ساخت بازی کاملا متفاوتی مانند Horizon می‌گوید

horizonzerodawn screens septevent 3840x2160 01 1473281065

شاید برخی از مردم زمانی که سازندگان Killzone عنوان نقش‌آفرینی جدید خود یعنی Horizon Zero Dawn را معرفی کردند متعجب شدند. Killzone یک بازی شوتر اول شخص و Horizon Zero Dawn عنوانی شدیدا متفاوت در سبکی جدید نسبت به سری Killzone است. حال مدیر گوریلا گیمز راجع به خداحافظی با سری Killzone برای ساخت عنوان جدیدشان صحبت‌هایی کرده است.

هرمن هالست، مدیر استودیوی گوریلا گیمز، طی مصاحبه خود با سایت گیم‌اینفورمر گفت:

واقعا هیجان‌انگیز است.

او در ادامه افزود:

خارق‌العاده است وقتی برروی یک فرانچایز بیش از یک دهه که در واقع طبق محاسبات من ۱۵ سال کار کرده باشید و آن را برای ساخت چیزی کاملا متفاوت ترک کنید.

با اینکه Killzone و Horizon Zero Dawn در بحث ظاهری و احساس کاملا متفاوت هستند، گوریلا متوجه یک‌سری تشابه میان آن‌ها در بخش طراحی شده است:

ما واقعا عاشق ساخت مبارزات حیرت‌آور هستیم و سعی داریم آن را دوباره انجام دهیم. ما حقیقتا جهان‌های علمی-تخیلی خارق‌العاده‌ای را ساخته‌ایم و مجددا در حال انجامش هستیم. شباهت‌های بسیار زیادی وجود دارد اما من فکر می‌کنم Horizon Zero Dawn واقعا تازه است.

هالست گفت که Killzone به نوع خود زیبا بود اما Horizon به‌صورت دیگری باشکوه و زیباست. اگر شما هم هرکدام از تریلرهای بازی را مشاهده کرده باشید، شاید این حرف او را قبول کنید.

در فرانچایز Killzone، همه چیز راجع به زنده ماندن و فرار از یک دنیای خشن است. برای Horizon Zero Dawn، گوریلا گیمز قصد دارد شما را به دنیای بازی بکشاند و از شما می‌خواهد در هر گوشه از بازی به کاوش بپردازید.

هالست در این رابطه می‌گوید:

Horizon Zero Dawn جهانی است که به جای فرار کردن، می‌خواهید در آن حضور داشته باشید.

Mathijs de Jonge، کارگردان بازی، در مصاحبه ویدیویی دیگر گیم‌اینفورمر افزود گوریلا گیمز بیش از دو جین از ایده‌ها را برای ساخت عنوان جدیدشان پس از Killzone Shadow Fall نمونه‌سازی کردند. این استودیو سپس ایده‌ها را در یک صفحه Excel قرار داد و از کارکنان خواست برای اینکه چه چیزی آن‌ها را بیشتر به هیجان می‌آورد و چه چیزی پر مخاطره‌تر است رای‌گیری انجام دهند:

Horizon Zero Dawn مسلما کمترین ریسک نیست اما قطعا چیزی بود که تمام افراد ما مسیر اصلی را در آن دیدند و گفتند باید آن را بسازیم.

او افزود:

شاید فوق‌العاده ریسکی باشد اما چیزی کاملا متفاوت و بسیار الهام‌بخش است که واقعا زمان کمی برای من داشت تا تیم را متقاعد به ساخت آن کنم. ما می‌خواهیم Zero Dawn را در یک مسیر راست بسازیم.

de Jonge همچنین گفت پروژه دوم هم نمونه‌سازی شده بود اما لغو شد گرچه او هیچ‌وقت مشخص نکرد که دقیقا چه چیزی بود. یکی از احتمالات، این است که این پروژه مربوط به نسخه جدید Killzone می‌شود گرچه چنین چیزی به‌طور دقیق مشخص نیست.

Halo Wars 2 سورپرایز فوق‌العاده‌ای برای بازیکنان استراتژی بی‌درنگ خواهد داشت

halo wars 2 trailer battle

از زمان تاخیر و آغاز آخرین بتای Halo Wars 2، اخبار زیادی راجع به آن نشنیده‌ایم، اما با این حال، کریتیو اسمبلی و ۳۴۳ ایندستریز این بازی را قوت بخشیده و به‌دنبال راه‌هایی جهت لذت‌بخش‌ترکردنش برای طرفداران استراتژی بی‌درنگ هستند. در ادامه همراه گیمفاباشید تا از جزئیات بیشتری آگاهی یابید.

مدیر اجرایی تولید، دیوید نیکلسون به وب‌سایت Gamereactor گفته است:

ما به‌دنبال برخی از کنترل‌ها بوده‌ایم و آن‌ها را دیدیم. ما تلاش کردیم تا این کنترل‌ها را روان‌تر کنیم و بهبود بخشیم و به واکنش‌ها و بازخوردها پاسخ دهیم. ما همچنین به‌دنبال محدودیت‌های مردم و تعداد واحدهایی که می‌توانید به میدان مبارزه وارد کنید بوده‌ایم؛ ما هم‌اکنون در اواسط ساخت بازی هستیم و از این رو، همیشه چیزهای مختلفی پیشرفت و تغییر می‌کنند.

اما واقعا ما همه‌ی بازخوردها را شنیده‌ و از خیلی‌هایشان استفاده کرده‌ایم. چیزهای زیادی وجود دارند که هنوز درموردشان صحبت نکرده‌ایم و مردم آن‌ها را ندیده‌اند. سورپرایز فوق‌العاده و واقعا هیجان‌انگیزی برای مردم وجود خواهد داشت تا راه‌های جدیدی جهت تعامل با استراتژی بی‌درنگ در ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس‌وان مشاهده کنند. پس بله، بازخورد بازیکنان فوق‌العاده واقع شده است.

بازی Gears of War 4 گُلد شد

gears of war 4 2

مایکروسافت اعلام کرد که بازی Gears of War 4 که توسط استودیوی کوالیشن در دست ساخت قرار داشت، گُلد شده است و این بدین معنی است که مراحل اصلی ساخت بازی به اتمام رسیده است.

در تصویر منتشر شده از جشن گُلد شدن این بازی، برخی از اعضای هیئت مدیره مایکروسافت به همراه آقایان ساتیا نادلا به عنوان مدیر عامل مایکروسافت، فیل اسپنسر به عنوان رئیس ایکس‌باکس و راد فرگوسن به عنوان رئیس استودیوی کوالیشن قابل مشاهده هستند که جشنی را در استودیوی کوالیشن، واقع در ونکوور کانادا برگزار کرده‌اند.

راد فرگوسن به عنوان رئیس استودیوی کوالیشن اعلام کرد:

بازگشت به ایکس‌باکس و رهبری استودیویی که در آن افراد هنرمند و توانایی از سرتاسر جهان حضور دارند و تمام تمرکز خود را برروی ساخت بازی Gears of War قرار داده‌اند، برای من همچون بازگشت به خانه بوده است. ساخت این بازی در کانادا که یکی از بهترین شهرها از نظر وجود فناوری و سرگرمی است و در آن قادر خواهید بود تا رویاها را به واقعیت تبدیل کنید، بسیار خوب بوده است.

فیل اسپنسر نیز اعلام کرد:

۱۰ سال قبل بازی Gears of War بازی بود که میلیون‌ها نفر را به سمت کنسول ایکس‌باکس کشاند و آنها را عضو خانواده بزرگ این کنسول کرد. این بازی ترکیبی است از خلاقیت در فناوری، گیم پلی منحصر بفرد و داستان سرایی فوق العاده.

من به دستاورد تیم استودیوی کوالیشن یعنی بازی Gears of War 4 افتخار می‌کنم. این تنها بازی نیست که دارای فناوری و نوآوری یک بازی Gears باشد، بلکه این بازی قابلیت‌هایی نظیر اسپلیت اسکرین برروی هر دو پلتفرم ایکس‌باکس و ویندوز ۱۰، پشتیبانی از برنامه Xbox Play Anywhere، کراس پلی برروی کلیه حالت‌های co-op و حضور کیفیت ۴k را دارا می‌باشد.

آقای فرگوسن پیش از آنکه حقوق این فرانچایز توسط مایکروسافت خریداری شود، برروی سری بازی Gears of War در اپیک گیمز کار کرده است. او بعدها به مایکروسافت پیوست و هدایت استودیوی کوالیشن را در دست گرفت، استودیویی که وظیفه ساخت بازی Gears of War 4 را عهده دار شد.

نمرات عنوان Forza Horizon 3 منتشر شد

forza horizon 3 classics box smash

عنوان Forza Horizon 3 موردانتظارترین بازی سبک مسابقه‌ای امسال بود که قرار است در دو روز آینده منتشر شود. حال منتقدین نظرات و بررسی‌های خود را در مورد این بازی انتشار دادند.

Forza Horizon 3 در ششم مهر به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود. کسانی که عضویت VIP داشته باشند می‌توانند از دوم مهر به بازی دسترسی داشته باشند.

Telegraph: ۱۰/۱۰

نقشه‌ای عظیم با فعالیت‌های فوق‌العاده‌ای که در آن گنجانده شده درکنار بیش از ۳۵۰ اتومبیل قابل شخصی سازی، جدیدترین نسخه Horizon را برترین نسخه خود تبدیل می‌کند؛ عنوانی که سراسر لذت است.

Digital Spy: ۱۰/۱۰

Forza Horizon 3 نه‌تنها کاملا خیره کننده است بلکه پلی گراند کار فوق‌العاده‌ای در گذاشتن بازی‌باز در مرکز بازی کرده است.

IGN: ۹.۵/۱۰

Forza Horizon 3 یک شاهکار جهان‌باز در سبک ریسینگ است که توانسته بسیار بهتر و بزرگ‌تر از بازی قبلی خود ظاهر شود. این بازی فوق‌العاده است. تعداد اتومبیل‌ها و شخصی‌سازی‌شان بی‌نظیر و اندازه و تنوع استرالیا باشکوه است. این بازی ریسینگ است که منتظرش بودم و رسما محبوب‌ترین بازی اتومبیل سواری من است.

نمرات عنوان FIFA 17 منتشر شد 

پیشنهاد مالی پایین ea دلیل عدم حضور تیم ملی ایسلند در بازی fifa 17

عنوان FIFA 17 به‌زودی برای پلتفرم‌های مقصد خود منتشر می‌شود و امروز شاهد انتشار نمرات بازی هستیم.

FIFA 17 در تاریخ ۲۷ سپتامبر (مصادف با ۶ مهر) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، iOS، اندروید و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌گردد.

IGN: ۸.۴/۱۰

بخش داستانی فوق العاده و گرافیک بهبودیافته این بازی را از عنوان سال گذشته خود برتر می‌کند اما در زمینه گیم‌پلی از رقیب خود یعنی PES ضعیف‌تر کار کرده است. ای کاش EA دقت بیشتری برروی گیم‌پلی پایه بازی می‌کرد. شما احتمالا می‌توانستید بهترین فوتبال ممکن را به این طریق ببینید که کونامی برروی گیم‌پلی کار کند و بقیه چیزها نیز به دست EA سپرده شود.

Digital Spy: ۸/۱۰

اگر شما از طرفداران سری FIFA هستید، از خرید FIFA 17 پشیمان نمی‌شوید. فقط این نکته را بدانید که هم‌اکنون عنوان جدید EA نمی‌تواند با استاندارد بالای پادشاه جدید شبیه‌ساز فوتبال یعنی PES 2017 رقابت کند.

مایکروسافت: قدرت پردازشی ۴٫۲ ترافلاپس کنسول پرو برای کیفیت ۴k حقیقی کافی نیست

ps4 pro 2 620x413

آلبرت پنلُ در مصاحبه اخیر خود با یوروگیمر به مقایسه دو کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو و پلی‌استیشن ۴ پرو پرداخت و اعلام کرد که قدرت پردازشی ۴٫۲ ترافلاپس کنسول پرو برای کیفیت ۴k حقیقی کافی نمی‌باشد.

آقای پنلُ در مصاحبه خود اعلام کرد:

فکر می‌کنم موضوعات زیادی در مورد ۴k وجود دارد که سونی در مورد آنها با مشتریان خود صحبت کرده است. آنها در مورد رندرینگ بازی‌ها با کیفیت ۴k بصورت آپ‌اسکیل صحبت‌هایی داشته‌اند. موضوعاتی در مورد کیفیت ۴k کنسول پرو وجود دارد که جالب بنظر می‌رسند چون زمانیکه ما در مورد مشخصات کنسول اسکورپیو فکر می‌کردیم، تصمیمی مشخصی وجود داشت، این تصمیم که از سازندگان بخواهیم تا بازی‌های خود را بصورت نیتیو و با کیفیت ۴k رندر بگیرند. این علت وجود بسیاری از قابلیت‌هایی است که آنها را در اختیار داریم، چون از سازندگان شنیده بودیم که این موارد برای اجرای نیتیو ۴k مورد نیاز هستند.

پیش از این شانون لوفتیس به عنوان یکی از مدیران مایکروسافت تایید کرده بود که شرکت مایکروسافت بازی‌های کنسول اسکورپیو را با بصورت نیتیو با کیفیت ۴k رندر خواهد کرد. این در حالی است که اندرو هاوس به عنوان رئیس پلی‌استیشن اعلام کرده بود که اکثریت بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو بصورت آپ‌اسکیل با کیفیت ۴k رندرگیری خواهند شد که در نقطه مقابل نیتیو قرار دارد.

در مصاحبه پنلُ با یوروگیمر او در مورد قدرت‌های پردازشی دو کنسول اسکورپیو و پرو اعلام کرد:

سازندگان بدنبال استفاده از قدرت پردازشی ۶ ترافلاپس برای ساخت بازی‌های خود هستند، قدرتی که امکان انجام بهترین کارها را برروی بازی آنها ممکن می‌کند. قدرت پردازشی ۴٫۲ ترافلاپس قدرت کافی برای دریافت کیفیت حقیقی ۴k نیست. بنابراین احساس می‌کنم که شور و اشتیاق برای کنسول ما مقداری بیشتر خواهد بود و امکان تجربه‌ حقیقی با کیفیت ۴k وجود خواهد داشت.

زمانیکه در نمایشگاه E3 امسال کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو معرفی شد، آقای فیل اسپنسر به عنوان رئیس ایکس‌باکس اعلام داشت که شرکت مایکروسافت قابلیت ارائه یک کنسول قدرتمند در سال جاری میلادی را داشته است اما تصمیم گرفته است تا منتظر بماند و کنسولی که قابلیت نمایش ۴k حقیقی را داشته باشد ارائه نماید.

در مصاحبه آقای پنلُ از او در مورد وعده‌های گمراه کننده شرکت سونی در مورد قابلیت ۴k پلی‌استیشن ۴ پرو سوال شد و او گفت:

من آنها را به چیزی متهم نمی‌کنم. آنها پیرامون قابلیت‌های ۴k کنسول خود به روشنی سخن گفته‌اند.

در مورد تفاوت‌هایی که ممکن است میان بازی‌های دو کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو و پلی‌استیشن ۴ پرو از نظر نرخ فریم و رزولوشن وجود داشته باشد، آقای پنلُ اعلام داشت که برای صحبت کردن در این مورد هنوز زود است. او گفت:

من و شما می‌دانیم که مردمی وجود دارند که ادعا می‌کنند تفاوت مشخصی میاد کیفیت‌های ۱۰۸۰p و ۹۰۰p وجود دارد و اعتقاد دارند که این تفاوت‌ها قابل توجه هستند و افرادیکه جز این فکر می‌کنند کور و نابینا هستند. همچنین مردمی هستند که اعلام می‌دارند نمی‌توانند تفاوتی میان آنها مشاهده کنند. هر دو گروه نسبت به آن چیزی که در ذهنشان می‌گذرد حق دارند. بنابراین پیشبینی کردن در مورد اینکه سازندگان بازی‌ها چه استفاده‌ای از قدرتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد خواهند کرد و بازی‌ها چه تفاوت‌هایی خواهند داشت، در این بازه زمانی برای من سخت است. بنابراین شاید بهتر باشد که منتظر بمانیم و این تفاوت را با چشمان خود ببینیم.

ما پلتفرم بسیار عالی را ساخته‌ایم. ما قدرتمندترین کنسولی که تا به حال ساخته شده است را ساخته‌ایم. ما کاری را انجام داده‌ایم و امکانی را برای سازندگان بازی‌ها ایجاد کرده‌ایم که به آنها اجازه می‌دهد تا از آن قدرت آنگونه که می‌خواهند استفاده کنند. من در مورد برنامه‌هایی که داریم حس خوبی دارم. حالا تنها باید بشینیم و اجرایی شدن آنها را ببینیم.

آقای پنلُ همچنین در مورد تبلیغات مایکروسافت در رسانه‌های اجتماعی این شرکت و تبلیغ وجود قابلیت‌هایی نظیر پلیر بلوری ۴k در کنسول خود، در حالیکه این قابلیت در پلی‌استیشن ۴ پرو وجود ندارد اعلام داشت که این تبلیغات تنها ابعاد تجاری و بازاریابی داشته و به منزله بی احترامی به محصول شرکت سونی نیست. او گفت:

ما محصولی برای فروش در اختیار داریم، آنها نیز محصولی برای فروش دارند، بنابراین ما بایستی برخی چیزها که احساس می‌کنیم موجب برتری محصولمان می‌شود را اعلام و مشخص کنیم. اما حس من در مورد کارهای گذشته دو شرکت سگا و نینتندو و کارهای آنها متفاوت است. بگذارید این موضوع را مشخص کنم، من و شما در حال صحبت در مورد دو شرکت سونی و مایکروسافت و اینکه چرا من فکر می‌کنم محصول ما نسبت به محصول آنها برتری دارد هستیم، این موضوع به معنی بی احترامی به آنچه که آنها انجام می‌دهند نمی‌باشد.

این صحبت‌ها در حالی ارائه می‌شود که برخی از افراد گمان می‌کنند که تبلیغات شرکت مایکروسافت آن هم درست در زمانی بعد از تبلیغات شرکت سونی یک پاسخ و یک واکنش به تبلیغات شرکت سونی بوده است.

در مصاحبه قبلی آقای پنلُ ایشان اعلام کرده بودند که مزیت‌ها و برتری‌های ایکس‌باکس اسکورپیو نسبت به پلی‌استیشن ۴ پرو محسوس خواهد بود.

کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو در ماه نوامبر به قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت، این رد حالی است که طبق اعلام مایکروسافت کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو در تعطیلات سال ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد شد و هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است اما مایکروسافت این محصول را محصولی ویژه خوانده است بنابراین انتظار مواجه شدن با چیز ارزانی را نخواهیم داشت.

با نمرات عنوان NBA 2K17 همراه باشید

بازی nba 2k17 دارای چند گزارشگر مختلف خواهد بود

NBA 2K17 در تاریخ ۲۰ سپتامبر (مصادف با ۳۰ شهریور) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌گردد. اولین نمرت این عنوان نوید از یک بازی خوب و خوش ساخت را می‌دهد و یقینا می‌تواند شما را برای مدت‌ها سرگرم کند. سازندگان وعده داده بودند تا با NBA 2K17 این سری را به یک سطح جدید و بالاتر برسانند و در زمینه گرافیک مرز بین واقعیت و بازی‌های ویدئویی را باریک‌تر کنند؛ به‌نظر می‌رسد که آنها با شایستگی توانستند به وعده خود وفا کنند!

LaPS4: 92/100

استودیو ویژول کانسِپتس کار خوب خود را تکرار کرد. امسال نیز یک بازی خوب و محکم را در اختیار داریم. NBA 2K17 هنوز بهترین بازی ورزشی است، ولی غافلگیری و نوآوری بزرگی ندارد. ما یک بازی با مکانیک‌های بسیار عالی و بخش چندنفره سرگرم‌کننده داریم، اما برخی افراد که نسخه‌ قبل را تجربه کرده‌اند انتظار بازی نوآورانه‌تری را داشتند.

Forbes: 91/100

NBA 2K همچنان به پیشتازی خود در این سبک ادامه می‌دهد. به مانند همیشه، NBA 2K17 چند بازی در قالب یک عنوان است. با این حال، یک مسئله وجود دارد که به تجربه کلی بازی صدمه می‌زند و آن آمیخته بودن مود‌های بازی است. در جمع‌بندی کلی، توکی گیمز یک بازی سطح بالا را عرضه کرده است.

WCCFtech: 86/100

NBA 2K17 بزرگ‌ترین بازی بسکتبالی می‌باشد که تا کنون ساخته شده است. اما در ابتدا برای تازه‌واردها انعطاف پذیر نیست و آنها نمی‌توانند با این عنوان ارتباط برقرار کنند. پس اگر از همان اول به بخش MyCareer مراجعه کنید، شاید کمی سردرگرم شوید!

کونامی: نقدهای مختلف درباره بازی PES 2017 موجب موفقیت این عنوان در دراز مدت خواهد شد

konami نقدهای مختلف درباره بازی pes 2017 موجب موفقیت این عنوان در دراز مدت خواهد شد

بازی Pro Evolution Soccer 2017 یکی از بهترین عناوین فوتبالی امسال می‌باشد که می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید اما با وجود پیشرفت و نکات مثبت زیاد در سری جدید PES، بازهم این بازی نتوانسته است تا به اینجا به فروش خوبی دست پیدا کند با این حال آدام بهاتی، مدیر تولید این بازی معتقد است کیفیت بالای PES 17 موجب می‌شود این عنوان موفقیت خود را در دراز مدت تضمین کند. او در مصاحبه‌ای عنوان کرد:

ما نسبت به نقدهای سازنده‌ای که توسط منتقدان برای بازی PES 17 صورت می‌گیرد حس بسیار خویی داریم.

آدام بهاتی در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد، اگرچه نقدهای مثبت زیادی هم نسبت به بازی PES 17 شکل گرفته است اما سازندگان این عنوان سخت در تلاشند تا کیفیت این بازی را همیشه در مسیر پیشرفت حفظ کنند. به گفته او:

ما برای رسیدن به این هدف در مرحله اول باید کیفیت خوب کنونی را برای مدتی حفظ کنیم زیرا ما مطمعنیم با این روش افراد بیشتری نسبت به بازی ما علاقه‌مند می‌شوند و در نتیجه فروش بیشتری نیز خواهیم داشت. ما خوشبختانه توانسته‌ایم نگاه مردم را نسبت به سری PES در سال‌های گذشته تغییر دهیم اما نباید به همین حد راضی باشیم و از پیشرفت دست بکشیم. ما در حال حاضر در حال پیدا کردن جایگاه خود در میان طرفداران هستیم و برنامه‌هایی برای بهبود بازی PES 17 با انتشار محتوای دانلودی در آینده داریم. ما همیشه دیدگاهی رو به جلو داریم و هدفمان پیشرفت و رشد سری بازی‌های PES می‌باشد.

یوبیسافت:‌ Assassin’s Creed جدید انقلابی در سری ایجاد خواهد کرد

شخصیت‌هایی که ساعت‌ها لذت را به ما هدیه داده‌اند

Assassin’s Creed یکی از محبوب‌ترین و بلندترین سری‌های یوبیسافت است. یوبیسافت که روند سالانه عرضه بازی را از پیش گرفته بود، تصمیم گرفت درسال ۲۰۱۶ عنوانی از این سری عرضه نکند تا بتواند گیم‌پلی بازی را متحول کند. حال مدیرعامل یوبیسافت به انقلابی بودن این نسخه اشاره می‌کند.

ایو گلیموت، مدیرعامل شرکت یوبیسافت، به انقلابی بودن جدیدترین نسخه سری Assassin’s Creed اشاره داشت. گلیموت درمورد نسخه جدید این سری که احتمالا Empire نام دارد چنین می‌گوید که قرار است Assassin’s Creed را به سطح جدیدی وارد کند و آن‌ها تمام تلاش‌شان را برای این اتفاق کرده‌اند. او در مصاحبه گیم‌اسپات چنین گفت:

چیزی که ما در توسعه Assassin’s Creed بعدی مشاهده کردیم، این بود که این سری توانایی وارد شدن به مرحله بالاتری را دارد. پس تصمیم گرفتیم هرچه‌قدر زمان نیاز دارد را در اختیارش بگذاریم تا تجربه خارق‌العاده‌ای به بازی‌باز دهد. زمان دادن به این بازی مشکلی ایجاد نکرد چراکه شرکت دارای بازی‌های دیگری نیز بود. پتانسیل فوق‌العاده‌ای در این سری وجود دارد تا بتواند آن را بیش از پیش عالی کند پس ما تصمیم گرفتیم با دادن زمان بیشتر مدل بازی را تغییر و با تجربه‌ای زیبا‌تر بازگردیم.

در ادامه گلیموت به این نکته اشاره کرد که بازی در زمانی عرضه می‌شود، که آماده است. سپس از او پرسیده شد که آیا این زمان سال ۲۰۱۷ است؟ در پاسخ او چنین گفت که تاریخ عرضه Assassin’s Creed جدید مطلقا سال ۲۰۱۷ نبوده و هرزمان که بازی به اوج پتانسیل خود برسد، منتشر می‌شود.

دیگر رویدادهای قابل ذکر:

راک‌استدی درمورد پروژه بعدی خود و همچنین جدایی از سری Batman Arkham می‌گوید

چهار نقشه جدید برای بازی Halo 5: Guardians منتشر شد

بخش تک‌نفره‌ی Gears of War 4 در رایانه‌های شخصی از اسپلیت‌‌اسکرین بهره می‌برد

سیستم مورد نیاز بازی Battlefield 1 مشخص شد | سیستم کلاسیک تیکت در نسخه نهایی

سیستم مورد نیاز Resident Evil 7 مشخص شد

Call of Duty 3 به برنامه‌ی پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس‌وان راه یافت

Dead Rising 4 – چرا صداپیشه‌ی فرانک وست تغییر کرده است؟

عرضه پلی‌استیشن ۴ اسلیم کمک زیادی به افزایش فروش این کنسول در ژاپن کرده‌است

اطلاعات جدیدی از داستان و عناصر نقش‌آفرینی Horizon Zero Dawn منتشر شد

مدیر عامل یوبی‌سافت از کنسول نینتندو ان‌ایکس و مزیت‌های یک کنسول جدید سخن گفت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۸ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا