سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشد | گیمفا
سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشد | گیمفا
سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشد | گیمفا
سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشد | گیمفا

سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشد

فرشاد سامانی
۰۰:۰۰ ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشد | گیمفا

استودیوی فرام سافتور به عنوان سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی یک بازی جدید از سری بازی Armored Core می‌باشد، این استودیوی ژاپنی همچنین سرنخ‌هایی از در دست ساخت قرار داشتن بازی داده است که بنظر نمی‌رسد نسخه جدیدی از سری بازی Dark Souls باشد.

هیدتاکی میازاکی به عنوان رئیس استودیوی فرام سافتور در مصاحبه اخیر خود ضمن تایید شایعات موجود اعلام کرد:

ما در حال ساخت بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشیم. ما هنوز در مراحل اولیه ساخت این بازی هستیم.

البته آقای میازاکی در پاسخ به این سوال که منظور از مراحل اولیه چیست؟ گفت که نمی‌تواند در مورد مفهوم مراحل اولیه چیزی بگوید.

آخرین بازی از سری بازی Armored Core، با نام Armored Core: Verdict Day در سال ۲۰۱۳ برای پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شده بود.

در کنار تایید این بازی جدید از سری Armored Core، بنظر می‌رسد که فرام سافتور در حال کار برروی پروژه دیگری می‌باشد که آقای میازاکی آن را “مقداری عجیب و غریب” توصیف کرد. در پاسخ به این سوال که منظور از عبارت عجیب و غریب این است که خود بازی اینگونه است یا آنکه بواسطه تفاوتی که با سبک کاری استودیوی فرام سافتور دارد آن را عجیب و غریب می‌خوانید؟ آقای میازاکی در پاسخ به این پرسش اعلام کرد که منظور از این عبارت این است که سبک بازی عجیب و غریب است، او گفت:

زمانیکه از عبارت عجیب و غریب استفاده می‌کنم، منظور من این است که سبک بازی عجیب و غریب است. این بازی عجیب غریب است اما ما با جدیت در حال کار برروی آن هستیم و من تنها می‌خواهم که مردم بدانند با بازی عجیبی طرف هستند.

همچنین در این مصاحبه آقای میازاکی چیزی که در گذشته اعلام کرده بود را در مورد ادامه فرانچایز Dark Souls دوباره تکرار کرد. طبق گفته او، در حالیکه بازی Dark Souls 3 به عنوان پایانی از سری بازی خود محسوب می‌شود اما او مانعی برای ادامه کار توسط افراد دیگری نخواهد بود. او گفت:

از دید من Dark Souls 3 پایان یافته است اما این به معنی پایانی برای Dark Souls نخواهد بود. شاید افرادی بجز من در آینده بخواهند که با گروه خود یک بازی Dark Souls بسازند بنابراین من احتمال ساخت بازی را در آینده تکذیب نمی‌کنم.

او در مورد عدم کار مجدد برروی فرانچایز Dark Souls گفت که او آن چیزی را که می‌توانسته است در این بازی قرار داده است و چیز دیگری برای قرار دادن در بازی وجود نداشته است.

در ماه اوت سال ۲۰۱۵ آقای میازاکی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که فرانچایز Dark Souls زندگی کاری او را شامل می‌شود و در ماه آوریل سال جاری میلادی شاهد عرضه Dark Souls 3 و معرفی آن به عنوان پایانی بر این فرانچایز بودیم.

بازی Dark Souls 3 با انتشار بسته دانلودی Ashes of Ariandel در ماه اکتبر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی گسترش خواهد یافت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشد | گیمفا
سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشد | گیمفا
سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشد | گیمفا
سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشد | گیمفا
سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MS GAMER گفت:

    نسخه آخر این بازی که با فکر کنم بیست نقد متای ۶۶ رو گرفت حالا باید ببینیم میازاکی چه میکند البته من این بازی رو بازی نکردم

  • شیر مادرت حلالت نباشه دارک سولز چهارو درست نکنی 😎

  • Crash گفت:

    از فردا باس برم خوابگاه.لعنت به دانشگاه :weep:
    امیدوارم موفق بشه.

  • EDWiN گفت:

    کلا از میازاکی خیلی خوشم میاد. خودشم آدم عجیب غریبی هست. صورتشم تو عکس خبر بامزه هست.
    ولی دوستان یک چیزی درمورد بازی دارک سولز. نمیدونم بازی هایی که بازی میکنید چقدر به محیط و صداهای بازی دقت میکنید اما چندتا چیز بگم.
    همونطور که میدونید انسان یک خوداگاه و یک ناخوداگاه داره. خوداگاه رو ما میتونیم کنترل کاملی روش داشته باشیم اما ناخوداگاه از ما جدا هست و مثل خوداگاه ما از محدودیت خاصی پیروی نمیکنه.
    یک مثال برای ناخوداگاه میزنم.
    موقع شما یک فیلم میبینید. یک ثانیه از سمت اون فیلم شامل میلیون ها یا میلیارد ها تصویر هست که پشت سر هم با سرعت فوق العاده زیادی رد میشن. اون سانزده ی فیلم میتونه با یک سری وسایل خاص و خیلی گروه تمام اون تصویر هارو تو همون یک ثانیه ی فیلم استخراج کنه که شاهد اون شخص شاهد میلیون ها و یا میلیارد ها تصویر پشت سر هم هست. حالا همون شخص میتونه یکی از اون تصویر رو حذف کنه و بجاش یک کلمه بزاره یا یک عکس.
    موقع ما اون یک ثانیه فیلم رو میبینید اصلا متوجه ی اون تصویر نمیشیم. چون محدودیت هایی برای ناخوداگاهمون قرار داره. ولی ناخوداگاه شامل تمام قدرت و استعداد و دقت کل یک فرد هست. خوداگاهمون متوجه ی اون عکس نمیشه اما ناخوداگاهمون متوجه میشه و اون عکسو مورد بررسی قرار میده.
    یا مثلا شما یک ترسی از موقعی که خیلی بچه بودید مثلا ۱ سال یا کمتر سن داشتید یک اتفاقی براتون میوفته که باعث میشه تو آینده این اتفاق روت رفتارتون تاثیر داشته باشه مثل ترس از ارتفاع ولی شما در آینده که بزرگ شدید نمیدونید اون ترسی که دارید برای چی هست. تمام خاطرات و اتفاقاتی که فراموش میشه تو ناخوداگاه شما ثبت میشه.
    حالا چرا این حرف هارو زدم؟
    ببینید تو بازی دارک سولز اگر دقت کرده باشید یک سری دشمن ها و یا باس های بازی صدا های خاص و ترسناکی دارن. شاید بعضی هاتون بگید خب این صدا ها به شکل و شمایل باس میاد اما اشتباه نکنید.
    مثلا باس crystal sage رو یادتون میاد؟ جادوگری که اگر به صداش دقت کنید انگاه صدای زمزمه ی چند تا آدم به گوشتون میرسه که صدا های اونا با هم تفاوت دارن. اگر صدای بک گراند بازی و کلا صدا های متفرقه بازی رو حذف کنید و فقط به صدای crystal sage گوش کنید. مطمنا تعجب میکنید. صدا واقعا عجیب و ترسناک هست. جالب اینجاس موقع با این صدا عمل revers یا برگردوندن صدا انجام بدید صدا ها کمی مرتب تر میشه و یک سری کلماتی توش بیان میکنه. جالبه نه؟
    اما یک مثال خفن از دارک سولز براتون بزنم
    باس aldrich یادتون میاد؟
    تا حالا شده تمام دشمنان اون منطقه رو بکشید و برسید به دقیقا نزدیک این باس فایت قبل از اینکه وارد منطقه ی باس فایت شید و با باس مبارزه کنید. تا حالا اونجا موندید و به صدای اونجا گوش کردید. صدایی شبیه زمزمه
    من خودمم برام عجیب بود بخاطر این تحقیق کردم و دیدم انگار من تنها کسی نیستم که چنین چیز عجیبی تو بازی پیدا کرده. کلی پلیر تو شبکه ی reddit و یا سایت یوت. یوب هستن که با چنین چیزی مواجه شدن و فیلم و صداشو قرار دادن.
    موقع شما این صدا revers یا برش گردونید یک سری کلمات جالب میتونید بشنوید. مثلا : Help یا He’s going to kill me/him یا چنین چیزی. ممکنه بعضی جاهاشم بگید انگار داره یک چیز ژاپنی میگه اما نمیتونید دقیق متوجه شید در صورتی که ناخوداگاه شما دقیقا میفهمه این صدا چی میگه و تمام جملات و حرف های این صدارو در مغز شما ثبت میکنه. ولی شما قادر نیستید این صدا رو رمز گشایی کنید. صدا های زیادی هست تو اینترنت که اگر بگردید میتونید صدا های رمز گشایی شده رو پیدا کنید ولی اصلا گوش کردن به این صدا هارو توصیه نمیکنم چون واقعا خطرناک هستند و ممکنه تثیر بدی رو مغز یا علایق یا هر چیزی داشته باشن.
    این حرف های من جنبه ی توصیه داشت و کلا اینکه خیلی دقیق به بازی ای که میکنید توجه کنید.
    تو بازی Dark Souls 2 تو منطقه ی Undead Purgatory اگر درست نوشته باشم کلا میگم تو اون منطقه یک خونه ای پیدا میکنید. خیلی تاریک هست و پر دشمن هست. دشمنارو بکشید. از همون اول نسبت به این خونه احساس خوبی بهتون دست نمیده. موقع وارد میشید و اگر دشمن هارو نابود کردید از راه پله برید پایین. یک راه پله دیگه جلوتون هست برید بالا. دست راست یک چیزی شبیه ورودی هست. برید داخلش. شمارو میبره به پشت بوم اون خونه. یک یا دوتا دشمن هست بکشید و برید جلوتر. یک سری خاک تپه مانند رو میبینید که باعث شده جلوتر نرید. به اون خاک ها که شبیه تپه شدن دقت کنید. دقیقا سمت راستش یه تک چشم میبینید با ابرو. این چشم چشم سمت چپ هست و اینطور نشونه ای یکی از نشونه هایی هست که شی.طان پرست ها به اون اعتقاد دارن.
    امیدوارم لذت برده باشید. در پاسخ این نظر لین.ک اون عکس تک جشم رو میدم خدمتتون تا ببینید

    • EDWiN گفت:

      توروخدا تایید کنید. حیفه این همه نوشتم

      • تو ویچر ۳ هم چند تا پیدا کردم ولی توش خیلی سوتی داده بودن مثلا (اسپویل) بالای تابلوی ladies of wood یک تک چشم بود ولی به جای چپ چشم راست بود به نظر میومد فقط برای طرفدارای بازی اینا رو گذاشتند که سرگرم بشوند 😀 😀

    • EDWiN گفت:

      توروخدا آقای سامانی تایید. باور کنید چیز بدی ننوشتم

      • meeeeeeeetal گفت:

        میمردی فردا صبح میزاشتی؟ اه
        حالا دیگه خوابم نمبیره.داشتم میخوابیدم که گفتم یه سری به سایت بزنم و این کامنتو دیدم.اه .اه
        جوکر بیا منو ببر

        • EDWiN گفت:

          ببخشید قصد خراب کردن خوابتون رو نداشتم 😀
          زیاد ذهنتو درگیرش نکن فقط بدون بازی فقط جنبه ی سرگرمی نداره.
          ممکنه حتی کارگردان بازی و خیلی از افراد دیگه که رو بازی کار میکنن اصلا همچین چیزی تو برنامشون نبوده اما یک سری افراد هستن از عمد میاد از سمتشون سوءاستفاده میکنن و آخر سر تغییراتی تو بازی میدن و چون بعدش بازی منتشر شده کار از کار گذشته.
          زیاد بهش فکر نکن فقط در حد توصیه بود

    • mohamad 47 گفت:

      ایول.من همرو خوندم واقعا خیرت انگیز بود نمیدونستم یه همچین چیزیرو تو دارک سولز.راست میگی خیلی صدای محیط یه جاهای مخوفه.واقعا هنرمندانه ساختن این بازیرو.
      من هنوز دارک ۳ رو بازی نکردم ولی تو اون ۲ شماره هم همینطور بود که گفتی و صداهای ترسناکی شنیده میشد تو پس زمینه محیط.

    • EDWiN گفت:

      ببخشید بعضی جاها قاطی کردم.
      دوستان خوداگاه محدودیت داره اما ناخوداگاه تقریبا محدودیتی نداره.
      یک سری اشتباه تایپی هم بدلیل طولانی بودن نظرم پیش امد که فکر کنم خودتون متوجه بشید منظورمو
      لین.ک: www#s8.picofile#com/file/8268334742/DSC_0629#JPG
      ل.ینک: www#s8.picofile#com/file/8268334692/DSC_0628#JPG
      جا # نقطه بزارید.
      یکی از عکسا باهاش ژست گرفتم با یکی دیگه بدون ژست 😐

    • EDWiN گفت:

      ببخشید پشت هم نظر میدم نمیدونم چرا نمیتونم نظر هامو ویرایش کنم بخاطر این بد میشه ولی این آخریش هست. صدایی که قبل از باس aldrich شنیده میشه اگر به امواج صدا دقت کنید اواجی نامنظم دارن طوری که بالا پایین هستن اما امواجی که موقع رگردوندن صدا یا revers بدست میاد امواجی مرتب دارن اینطور که اول کم بعد آروم آروم بالا میرن.
      اینم یک چیز جالب دیگه ای بود البته شاید خود میازاکی برای اینکه صدا ها واقعی و ترسناک تر شه یک سری صدا پخش کرده و بعد از ظبط اون صدا هارو برگردونده و بعد گذاشته رو باس ها. نمیدونم دیگه

      • Fight Club گفت:

        جناب EDWiN …
        اقا دستت درد نکنه … خوابمونو به کل پروندی !!
        صحبت های شما رو دوست داشتم… مشخصه زحمت کشبدی نوشتی
        حرف های شما دو بخش داشت…. یکی صداها یکی هم به شیطات پرستی اشاره کردی
        درباره شیطلن پرستی صحبت نمیکنم چون با عقل من حداقل جور در میاد که میازاکی از این لوکیشن ها تو بازی با فضای سری سولز استفاده کنه
        منتها درباره صدا ها…. خودتم اشاره کردی این صدا ها اسیب جدی رو مغز میذاره جوری که اصلا خود طرف نمیفهمه!
        همین دیشب داشتم Dark Souls 3 رو میرفتم که دوباره متوجه این موضوع شدم… (قبلا هم تو شماره ۱ و ۲ متوجه شده بودم)
        اسم منطقشو اگه دوست داشتی برات میفرستم چون الان یادم نیست… قبل ورودی به مبارزه با باس فایت کافیه به صدایی که از درون اتاق میاد گوش کنی .. یعنی وارد اتاقی که باس هست نشی فقط به صدای زوزه ای که از اتاق میاد گوش کنی… مو به تنه ادم سیخ میکنه!
        حرفات کاملا درست بود

        • EDWiN گفت:

          میدونی من خودم موقع میخوام چنین بازی هایی مثل دارک سولز یا اصلا هر چیز دیگه ای رو بکنم. بعضی اوقات میام صدا هایی مثل صدای بک گراند رو غیر فعال میکنم بجاش آهنگی که به فضای دارک سولز ربط داشته باشه میزارم و بازی میکنم. چون بعضی وقتا اصلا تو بعضی مناطق صدایی پخش نمیشه و ساکت هست. بخاطر این ترجیح میدم یک سری آهنگ که به فضای بازی میخوره انتخاب کنم و هنگام بازی گوش کنم. التبه خیلی وقتا اینکار رو نمیکنم. کم پیش میاد
          به هر حال مرسی بابت نظر :inlove:

          • mohamad 47 گفت:

            داداش اگه میخوای این کارو کنی پیشنهاد میدم از گروه miracle of sound اهنگ هاشو بگیری.اگه با این گروه اشنایی نداری باید بگم که این گروه کلا عشقش اهنگ خوندن در رابطه با بازی و فیلمه.اسمه یکی از اهنگ هاش fires fade by miracle of sound هستش که خیلی عالیه.اهنگ های دیگه ای هم خونده در رابطه با بازی هایی مثله شادو او موردور و بازی های دیگه.

      • Amir47 گفت:

        جالب بود داداش فقط اون چشمه توهمه چند تا تیکه رو هم افتادن شبیه چشم شدن به نظرم این مورد اتفاقیه ولی واقعا درک نمیکنم این حجم از این نماد هارو تو بعضی بازی ها برا مثال میگم یه بازی مث resident evil 4 مثلا اونجایی که می خواستی وارد اون خونه بشی میگن مثلا رو اون در نماد فلان بود به نظرم این مثلا توجیه پذیره چون اون دشمن بازی شیطانی اند یا چمیدونم نماینده شیطانند ولی مثلا تو یه بازی ای که تم اش اصلا به این فاز ها ربط نداره مث یه شوتر سایبرپانکی بعد تو یه تلویزیون ا ن نماد ها میاد ….
        اصلا عقلانی نیست اصلا ربطی به بازی نداره
        بنده تا حدی به این موضوع ها علاقه مندم البته برام مهم نیست فقط کنجکاوم ولی تو کل سری soul از این چیزا ندیدم
        اینقدر تعداد باخت تو این بازی زیاده بعضی اوقات آدم کار هایی میکنه برا سرگرمی مثلا پشت اون fog موندن و گوش دادن فک کنم ds بود
        همونطور که گفتی صدا های عجیبی میاد یا مثلا دو تا ترک تو bloodborne بودن خیلی رو مخم میرن lullaby for mergo و hail the nightmare
        بازم دمت گرم سر صبح با کامنتت حال دادی

        • EDWiN گفت:

          صبحتون بخیر.
          راستش درباره اون چشم فکر نکنم غیر عمدی بوده باشه. آخه اگر توجه کنی حتی مشخص نیست چشم سمت چپ هست یا راست. اما اگر به ابروش دقت کنی مشخصه چشم سمت چپ هست.
          اگر اتفاقی باشه نباید ابرو داشته باشه. جالب اینجا ابرو هاش خم شدن که انگار یارو عصبانی هست. بله خودمم میدونم تو بعضی بازی ها میان الکی شلوغش میکنن و هی میگن شی.طان پرستی اینجور چیزا اما یک سری نماد هیچ تاثیری رو انسان نداره. اما صدا ها کلا قضیه ش فرق میکنه. الان تو دنیا شناخته شدس که مثلا عدد ۶٫۶٫۶ یک نماد هست بخاطر این سازنده ها اصلا سعی میکن از این عدد استفاده نکنن اما باز یکی هست حالا بطور اتفاقی این عدد رو انتخاب کرده دلیل نمیشه بگید بازی نماد شی.طان پرستو خلاصه بهش یک سری حرف ها بزنیم.
          به هر حال ممنون بابت نظرتون.

    • MS GAMER گفت:

      با تشکر از شما دوست عزیز فقط سایتی هست که بشه این صداهارو اونجا شنید؟

      • EDWiN گفت:

        ببین یکی تو یوت.یوب بگردی پیدا میکنی یکی تو شبکه ی Reddit که هر رو نیاز به قند شکن داری.
        تو گوگل سرچ بزن: reverse sounds before aldrich boss in dark souls 3
        اگه چیز خاصی پیدا نکردی برو تو این لینک. یکم پایین بگردی دو تا لین.صدا گذاشتن یکی با reverse یعنی برگردونده شده یکی بدون reverse
        لین.ک: www#google#com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjRibO_2aTPAhVEPRQKHZPGAwgQFggbMAA&url=https%3A%2F%2Fwww#reddit#com%2Fr%2Fdarksouls3%2Fcomments%2F4k9orc%2Fthe_sound_of_aldrich_chewing_on_cough_cough%2F&usg=AFQjCNGBg3IeyfzEjzttnhGCojSZ6zssPw&bvm=bv#133700528,d.d24
        جا # نقطه بزار. نیاز به قند شکن داری البته

    • No More Faith گفت:

      اینچیزی که شما میگید نقطه ضعف یا دستهای پشت پرده نیست شما در بازی در نقش یک مرده زنده شده هستید یا وقتی اون انرژی تاریک رو میگیرید قوی تر میشید کلان شیطان در مقابل شیطانه! یا پایان های بازی هیچ کدام نورانی نیست یاشما به اون جبهه میپیوندی یا همه چیزو خراب میکنی کلا بازی فلسفی هست .اما بنظرم بیاین این چیزارو به سیا-ست و …. ربط ندیم هیچ کس شیطان پرست نیست همه دنبال چیزای خوبند اما خوب یا بد در اثر زمان و خیلی پارامتر های دیگه تعاریف متفاوتی دارند

سازنده بازی Dark Souls تایید کرد که در حال کار برروی بازی جدیدی از سری Armored Core می‌باشد | گیمفا