راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا) - گیمفا

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا)

سعید آقابابایی
۱۶:۵۲ ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا) - گیمفا

دنیای سری عناوین Souls، دنیاییست بسیار پیچیده و البته در اکثر موارد، مرتبط یه هم. انواع و اقسام رمز و رازهای محتلف در تک تک گوشه و کنار این عناوین وجود دارند و بسیاری از کسانی که این بازی ها را حتی چند بار نیز به پایان می رسانند حتی متوجه نمی شوند که چنین رازهایی وجود داشته است زیرا پیشروی در این رازها و کشف آن ها نیازمند انجام کارهایی خاص در زمان های خاص است که خیلی از ما اصلا نمی دانیم که باید آن ها را انجام دهیم. یکی از مهمترین این رمز و رازها مربوط به شخصیت های مختلفی است که در دنیای این عناوین می بینیم و هر کدام برای خود یک دنیا پیچیدگی هستند و خیلی از آن ها یک خط داستانی کامل دارند که حتی در برخی موارد انجام یکی از آن خطوط داستانی منجر به شکست در خط داستانی شخصیت دیگر می شود و برای این که بتوانید همه را انجام دهید بایستی چندین بار بازی را به اتمام برسانید.

در نسخه سوم Dark Souls نیز همین مسئله کاملا مشهود است و بازی پر است از انواع و اقسام شخصیت های مختلف با رفتار مختلف و عقایدی که بسیار با دیگران متفاوت است و البته یک خط داستانی که در مورد برخی شخصیت ها بسیار کوتاه و در مورد برخی، مانند همین شخصیتی که در این مطلب برای شما در نظر گرفته ایم طولانی تر است. هر کدام از آنها خواسته هایی از شما دارند و باید آنها را در روندی درست و در زمانی درست انجام دهید تا در خط داستانی آنها پیش بروید و نهایتا آنها را تبدیل به یک دوست برای خود نمایید که می توانید در باس فایت های بسیاری به کمک شما بیایند و یا برعکس، دشمن شما شوند و با دیدن شما حمله کنند و مجبور شوید آنها را بکشید.

irina

خط داستانی و ماموریت Irina of Carim

روابط شخصیت ها با شما و ارتباط خط داستانی آنها با یکدیگر در Dark Souls 3 بسیار جالب و به هم پیوسته است و بدون اطلاع و آگاهی دقیق در روند داستانی آن ها و اطلاع از رابطه آن ها را یکدیگر، نمی توانید تمام آن ها را به درستی پیش ببرید، لذا در این موارد وحود یک راهنما بسیار کارامد است. راهنماهای بیشماری در سراسر اینترنت برای این عنوان وحود دارد اما نکته اصلی اینجاست که این راهنماها به زبان فارسی نیستند و در واقع راهنمای خاصی به زبان فارسی وجود ندارد (یا اگر هست شاید ویدئویی باشد که تماشای آن برای برخی مقدور نباشد) مخصوصا در مورد عنوان Dark Souls 3 که یک بازی جدید است. بنابراین تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی شخصیت های موحود در Dark Souls 3 برای شما عزیزان آماده کنم تا کاملا با خط داستانی هر یک و آیتم هایی که می توانید از آنها بگیرید و… آشنا شوید و بتوانبد با آگاهی بیشتری این عنوان را انجام دهید. لازم به ذکر است که این مطالب از ان جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آنها به زبان فارسی وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی خط داستانی شخصیت های مختلف بازی برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

انشالله قصد دارم تا بعد از پایان این مقالات راهنما در مورد شخصیت ها، یک راهنمای فارسی از پیشروی در بازی نیز برای شما آماده کنم تا تمام دیوارهای مخفی و آیتم های مهم و موارد پنهان در بازی را کاملا بشناسید. امیدوارم که این روند مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. امیدوار هستم که این مقالات راهنمای Dark Souls 3 که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. امروز با نهمین قسمت از سری مقالات راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که اختصاص به شخصیت Irina of Carim دارد.

dark soul 3 wiki eygon of carim

سلول Irina of Carim در کنار این صخره است که Eygon of Carim روی آن نشسته است و اگر بخواهید از این راه وارد شوید باید کلید Grave Key را از پیرزن حاضر در Firelink Shrine بخرید و از طریق فاضلاب پر از موش نزدیک بونفایر Dilapidated Bridge درب قفل را باز کنید

در بخش نهم سری مقالات راهنمای خط داستانی و ماموریت شخصیت های دارک سولز ۳ قصد داریم تا به شخصیت Irina of Carim و خط ماموریت و داستانی او بپردازیم. وی یکی از شخصیت های غیر قابل بازی در نسخه سوم دارک سولز است که می تواند انواع معجزه ها را در مقاطع مختلف بازی به شما یاد دهد و بفروشد. اجازه دهید تا اطلاعاتی را در ابتدا در مورد این شخصیت بیان کنیم.

  • Irina of Carim قابل کشتن است.
  • Irina of Carim معجزات مختلف را به شما می فروشد.
  • به شما gesture (حالت) “Prayer” را یاد می دهد.
  • تمامی divine tome ها را از شما می پذیرد.
۴۳۷۵۶۴۹۲۶

اگر از صخره کنار Eygon of Carim به ایین بپرید و راه را دنبال کنید مانند این تصویر از پشت درب قفل سلول به داخل آن می رسید و دیگر نیازی به خرید کلید Grave Key ندارید. خط ماموریت و داستانی Irina of Carim کاملا به خط ماموریتEygon of Carim و رفتار او با شما و سرنوشتش تاثیر گذار و وابسته است.

  • بعد کشته شدن خاکستر او را می توانید بر دارید.
  • بعد از کشته شدن کلید Tower Key را می اندازد.
  • اگر حتی یک معجزه تاریک از Irina of Carim خریداری کنید، وی اسیر تاریکی می شود و توسط Eygon of Carim از Firelink Shrine برده می شود تا از او در برابر شما محافظت کند.
  • خرید تمامی معجزات سیاه از Irina of Carim سبب می شود که وی دیگر در نقش فروشنده نباشد و وقتی با او صحبت کنید دیالوگ غمگینی را بیان می کند. (اگر وقتی که دستکش Morne’s Gauntlets را به دست دارید با او صحبت کنید دیالوگهای جدیدی را نیز بیان می کند).
  • خرید تمامی معجزات مقدس از او بدون این که حتی یک معجزه تاریک بخرید، Irina of Carim را به Fire Keeper تبدیل می کند.
dark souls 3 grave key 05

در سلول باید خدمات Irina of Carim را بپذیرید تا وی به Firelink Shrine برود.

خط ماموریت:

۱- شما می توانید Irina of Carim را در سلولی نزدیک آسانسور ورودی منطقه Road of Sacrifices در منطقه Undead Settlement 1 پیدا کنید. هم می توانید از کنار صخره ای که Eygon of Carim کنار آن نشسته است به پایین بپرید و مسی رار تا رسیدن به سلول Irina of Carim ادامه دهید و یا می توانید کلید Grave Key را از پیرزن حاضر در Firelink Shrine بخرید و از طریق فاضلاب پر از موش نزدیک بونفایر Dilapidated Bridge درب قفل را باز کنید و به سلول Irina of Carim برسید.

۲- وقتی Irina of Carim را از سلول آزاد کردید و خدمات او را پذیرفتید، او به Firelink Shrine می رود و در آنجا مستقر می شود. اگر از پله های سمت چپ آهنگر پایین بروید و راهرو را دنبال کنید به وی می رسید. Irina of Carim دو خط ماموریت تاریک و روشن دارد که هر کدام را جداگانه مطرح خواهیم کرد.

dark soul 3 wiki irina of carim

سرنوشت و مسیر به خریدن یا نخریدن Irina of Carim معجرات تاریک از او بستگی دارد و همین طور سرنوشت Eygon of Carim نیز به همین مسئله وابسته است.

  • مسیر تاریک: اگر به Irina of Carim آیتم های Londor Braille Divine Tome یا Deep Braille Divine Tome را بدهید و از او حتی یک جادوی تاریک بخرید، Eygon of Carim که محافظ اوست و می خواهد او را از تاریکی جفظ کند  Irina of Carim را از Firelink Shrine می برد. آن ها دقیقا بعد از درب نزدیک بونفایر Iudex Gundyr’s مستقر خواهند شد و اکنون دیگر Eygon of Carim شدیدا دشمن شماست، آن هم یک دشمن قدرتمند و سرسخت. وی به شما حمله می کند و ضربات مرگبار و علاوه بر آن قدرت دفاعی بالایی نیز داردو وقتی او را بکشید آیتم های Morne’s Great Hammer و Moaning Shield را می اندازد و Irina of Carim را کنار درب خواهید یافت. اگر او آن جا نبود یک بار با بونفایر از آن منطقه بروید و دوباره بازگردید تا وی را همان جایی که Eygon of Carim ایستاده بود بیابید. با وی حرف بزنید تا او به همان محلی که در Firelink Shrine بود بازگردد.
  • اگر شما همه معجزه های تاریک را از Irina of Carim نخریده باشید، هنوز می توانید بعد از بازگشت وی به Firelink Shrine از او خرید کنید ولی وی دیالوگ تاریکش را دیگر بیان نمی کند.
  • اگر شما همه معجزه های تاریک را از Irina of Carim خریده باشید، او دیگر بعد از بازگشت وی به Firelink Shrine به شما معجزه نمی فروشد اما همچنین می توانید با وی صحبت کنید و برای کامل کردن خط ماموریت تاریک وی، باید دستکش Morne’s Gauntlets زا بخرید و در اولین بار صحبت بعد از کشتن Eygon of Carim با آن وی را لمس کنید.
maxresdefault

در مسیر تاریک ماموریت، بعد از کشتن Eygon of Carim در این منطقه که بیرون درب نزدیک بونفایر Iudex Gundyr’s است، باید Irina of Carim را با دستکش Morne’s Gauntlets لمس کنید تا او دوباره به Firelink Shrine بازگردد.

  • توجه داشته باشید که وقتی Irina of Carim به محل خود در Firelink Shrine بر می گردد دیگر چیزی نمی فروشد و فقط از شما خواهش میکند که او را لمس کنید. اگر او را بدون دستکش Morne’s Gauntlets لمس کنید وی شما را نمی شناسد و دوباره میخواهد که کسی دیگر او را لمس کند. اگر با دستکش Morne’s Gauntlets وی را لمس کنید او فکر می کند که شما Eygon of Carim هستید واز شما می خواهد که همان طور که Eygon of Carim قول داده بود اگر Irina of Carim به تاریکی افتاد وی را بکشد، به قولش عمل کند و او را بکشد. اگر او را بکشید می توانید خاکستر او را بردارید.
  • مسیر روشن: اگر شما به جای این که معجرات تاریک از Irina of Carim بخرید تمام معجرات غیر از آن ها را از وی بخرید و حتی یک معجزه تاریک نیز نخرید، Irina of Carim تبدیل به یک Fire Keeper می شود و به طبقه پایین برج بیرون از Firelink Shrine می رود (جایی که Blade Master ایستاده بود). اگر شما به او  Londor Braille Divine Tome یا  Deep Braille Divine Tome را داده باشید بدون این که از وی معجزه تاریک بخرید می بینید که این دو آیتم کنار وی روی زمین هستند. مب توانید اکنون این ها را به  Karla بدهید و تمامی معجزات تاریک را از وی بخرید. بعد از این کار Irina of Carim هم مانند Fire Keeper اصلی بازی می تواند شما را لول آپ کند و ارتقا دهد.

شما می توانید تمامی قسمت های قبلی این راهنما را در این بخش مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Mostafa G گفت:

    سلام آقای آقابابایی عزیز
    خسته نباشید. راستش هیچ وقت سری سولز رو بازی نکردم اما بی نهایت از مطالب زیباتون سپاسگزارم. مشخصه که زحمت زیادی واسشون می کشید. شاد و پیروز باشید.

  • درود بر شما. هستم در خدمتتون بنده.
    به حضورتون عرض کنم از شخصیت های اصلی ۳-۴ نفر بیشتر نمونده و بعدش میشه یه مجموعه کامل و جامع فارسی از راهنمای شخصیت های این بازی. بعدش یا سراغ راهنمای خود بازی یا بازی بلادبورن میریم. این مقالات به عنوان مقالات روزانه برای شما منتشر نمیشن تا بتونید هر زو مقالات متنوع سایت رو داشته باشید و بخونید و اینها در کنارش به عنوان راهنما هست که شاید الان یا بعدا که یه مجموعه بشه خیلی به کمک برخی بازیبازا بیاد.
    اتفاقا یه مقاله ۲۰ برتر خوب دارم می نویسم براتون. من کاری رو که شروع کنم دورش دیگه خط نمی کشم. دیدید که ویدئوی ۱۰ برتر هم زدیم براتون.
    ممنون از شما

  • Edward kenway گفت:

    ممنون
    من که نخوندمش چون هنوز بازیش نکردم
    ولی کی این آموزش ها تموم میشه مگه چند تا شخصیت داره
    ده برتر هارم که دورشون خط کشیدین؟
    بازم ممنون سعید جان که وقت میذاری این آموزش های کار امد رو قرار میدی.

  • Resident Evil گفت:

    خسته نباشید آقا سعید عالی بود راهنمایی
    الان برای بار سوم دارم بازیرو میرم همه شخصیتارم کشتم 😀 فقط اینکه هی میگفت Hmmm اسمش یادم نیست
    زرههشو چطوری میشه گرفت؟من کشتمش زرهو نداد اینم که عکسش تو مقالست eygon of carim از همشون سختتر بود البت اون دونفرم که قبل از جنگلا کنار بون فایرن خیلی سخت بودن همونایی که یکیشون ماسک سیاه داشت

    • درود بر شما. سلامت باشید.
      بسیار عالی. من هم بار چهارم هستم. اصلا چالب نیست که هر بار همه شخصیت ها رو بکشید. شخصیت ها رو باید آخر آخر بازی که می خواید بازی رو دوباره شرروع کنید کلا همه رو بکشید. اینجوری نصف بازی رو نمیرید اصلا ماموریت هاشونو.
      اگر سیگوارد رو میگید باید زرهشو از اون یارو تو طبقه دوم فابرلینک شراین بخرین. همونی که فریبتنون میده. اسمش پچس هست.
      ممنون از شما

  • Amir47 گفت:

    مرسی آقا سعید بهترین راهنما فارسی شخصیت هاست من دست اول تو کامل کردن خط داستانی اصلا موفق نبودم دست دوم شروع کردم همه رو از تیغ بگذرونم ببینم دست سوم با راهنما شما چیکار می تونم بکنم تشکر

  • ramin. گفت:

    سلام
    بنده کلیه کتاب های بریل ( ۳ تا ) رو جز آخری ( اونی که در لوکیشن دو اژدها وجود داره ) بهش دادم و اگر اون رو هم بهش بدم و تا الان هیچ چیزی ازش نخریدم. دقیقا باید کدامیک از آیتم ها را ازش بخرم تا به پایان روشن برسم؟ در ضمن خط داستان رو هم تا اون قسمت رفتم که با نگهبانش صحبت کردم در حالی که تکیه به یکی از تخت ها داده بود.

  • mhs gamer گفت:

    سلام.دست شما درد نکنه 🙂 خیلی راهنمای خوبیه.داشتم تو سایت می گشتم که دیدم دارک سولز ۱ و دیمونز سولز نقد و بررسی نداره.شما که تو یه کلیپ طولانی کلی زحمت کشیدین باس فایت های سختش رو معرفی کردید.اگه میشه خیلی خوشحال میشم نقد و بررسی ای دو تا از بازی های سولز رو تو یه مقاله ی روزی روزه گاری بنویسید :cute:

  • Red fish 70 گفت:

    اقای بابایی مقاله عالی بودد .یه انتقادی داشتن گیمفا به کدون سمت میره یه چندتا نویسنده گیمفا داره که سبکشون کوبیسمه بازی فیلم هارو میکوبن ظرفیت انتقادو ندارن نظر هایی که باب میلشون نباشه پاک میکنن لطفا رسیدگی کنید

  • Ali Sparda گفت:

    آقای بابایی مقاله مثل همیشه عالی بود و بدون نقض :yes: مثل همیشه تک و بی نظیرید!
    یه انتقادی داشتم که امروز منو به عنوان یه کاربری که تقریبا از روز های اولیه گیمفا بودم، بشدت دلزده کرد 😥
    من بدون پرده پوشی حرفمو میزنم،” مقالاتو دست چه اشحاصی دادید”’؟ یه نویسنده یا یه تخریب کن! الان امروز حتی اشکم واسه گیمفا ریخت 😥 فرق گیمفا با واشنگتن پست چیه که به انچارتد ۴ نمره ۴۰ رو داد؟
    آقای استادی به یک فیلم فوق العاده پر محتوا که حال بد این جامعه رو نشون میده، نمره یی در حد صفر داده و بشدت با الفاظ ادبی به آقای فرهادی و فیلم ” فروشنده” توهین کردند…
    من یادمه حتی از شما انتقاد کرده بودم، ولی جوابمو دادین طوریکه من سر تعظیم به ادب و اخلاقتون‌پایین آوردم ولی ایشون نتنها برای من جوابی در نقدم ندادن بلکه شروع به تهمت زدن به جرم توهین به نویسنده کردن…
    من نوشته بودم که این نقد نیست، عمل شما تخریب محضه و اوضاع اجتماعی جامعه رو نشون میده!
    ایشون بارها و بارها نظرات مختلف منو در پست مربوطه حذف کردند… و بعد نمیذاشتن من نظر دیگه یی بدم! و عده یی از نطراتمو ادیت میکردند…
    نتنها من بلکه اشخاصی مثل Red Fish 70 و Fight club و خیلی دوستان دیگه نظراتشون که نویسنده رو نقد کرده بودن… حذف شد!
    امیدوارم رسیدگی کنید.

    • خیلی متشکرم علی جان. درود بر شما.
      علی جان این موراد رو توی مقالت و نظرات و .. اینا مطرح نکنید خیلی بهتره. هر چیزی متفرقه ای رو به من پیام خصوصی بدین اگر بتونم کمک میکنم و اگر نه هم که میگم بهتون. براتون پیام ارسال کردم. از طریق پیام این موراد رو بگید. مرسی از شما

    • Retrogamer گفت:

      دوست عزیز شما دیگه چرا ناراحت شدید؟ بعضی نظرات شما هنوز حذف نشده اند. مطمئنا استادی بی دلیل حذف نمیکنه. بعضی نظرات مخالف هم حذف نشده اند. اگر نقد استادی را قبول ندارید، دلیل نمیشه اون اشتباه میکنه و همینطور بالعکس. هر آدمی جهان بینی خاص خودشو داره. بهت پیشنهاد میکنم بری متاکریتیک امتیازات فیلم، سریال، بازیو … و نمرات هر منتقد را ببینی مطمئنم شگفت زده می شوید، نمرات پر از تناقض! الان شما از نمره روزنامه مشهور واشنگتن پست اعتراض داری ولی نمره سایت گمنام COGconnected اعتراضی ندارید، چرا؟ چون باب میل شماست؟ اینا رو گفتم که بدونی هیچ کس مانند هم فکر نمی‌کنند. در ضمن بخاطر یه فیلم خودتونو ناراحت نکنید 😉

      • Ali Sparda گفت:

        عزیز، اول اینکه آقای بابایی گفتند که اینجور چیزارو ننویسید تو بخش نظرات! اگه چشاتونو باز کنید! و عینک هاتونو بزنید!
        بعد عزیز من ‌بالای ۱۰ نظرم که فقط گفته بودم این نقد نیست و تخریب است حذف شده! ببخشید که من‌ نمیتونم زیر بار یه تخریبگر برم!
        جوابی داشتید به من‌پیام کنید و اینجا مطرح نکنید.

  • BeASt MasTER گفت:

    خیلی جالبه من از فضای این بازی خوشم نمیاد اما گیمپلیش خیلی جذابه برام و تنها دلیل بازی کردنش زیبایی گیم پلی و باس فایت های زیبا و سختش بود
    ____________________________
    یاسین برگشته؟مگه قرار نبود بره؟

  • pro gamer2017 گفت:

    سلام آقا سعید ممنون بابت راهنمای خوبتون.یه سوال درباره دارک سولز۲ دارم.اگه تو خاطرتون هست لطفا راهنمایی کنید.وقتی به باس bainful queen میرسم زیرپاش یه استخر پر از سمه که هم از جون من میبره هم به جون اون اضافه میکنه.میخواستم ببینم چطور میشه مایع سمی این استخر رو خالی کرد

    • سلام خدممت شما. ممنونم ازتون.
      عرض کنم نوی نسخه دوم توی همون ساختمون که میگین یه بونفابیر هست که طبقه دومه و چند تا پله میخوره میره پایین. توی بالکن همین طبقه یا طبقه بالاییش وقتی برید میبیید که یه قسمت از بالکن شکسته و می توتید برید روی دیوار بیرونی ساختمون که یه چرخ خیلی بزرگ می بینید که داره می چرحه. مشعل روشن کنید و می بینید که یه گزینه میده که بسوروندبش. این کاترو بکنید و کل سم های ساختمون خالی میشن.

  • milad.ps4 گفت:

    ما این سعید اقابابایی رو نداشتیم چیکار می کردیم خدارو شکر ستون گیمفا هست

  • saeed rahimi گفت:

    سلام جناب آقابابایی طبق معمول هیچ حرفی برا گفتن نداشتین،فقط یه سوال خط داستانی که کامل میکنیم تروفی بهمون میده؟سلطان گیمفا god of RPGسعید آقابابایی

  • saeed rahimi گفت:

    اصلاح میکنم حرفی برا گفتن نذاشتین

  • mohsenpc51 گفت:

    سلام دوستان. یک سوال داشتم در مورد صدای ی بچه که صدای پرنده هم میده رو پشت بام firelink shrine هست و هی سر صدا میکنه.ایا شخصیت خودش ظاهر میشه یا فقط صدا داره.ممنون میشم اگه جواب بدین.

  • mohsenpc51 گفت:

    سلام دوباره.شرمنده دوستان که سوالهام زیاد شدن .من میخواستم بدونم که مقر اصلی nameless king کجاست و من الان رسیدم به باس اخر و دو تا باس موندن.

    تشکر

    • first hunter گفت:

      شما اول باید باس oceiros رو بزنی بعد که زدیش یخورده جلوتر یه gesture میگیری به اسم path of dragon
      بعد برو به بونفایر irithyl dungeon و مسیرو ادامه بده تا برسی به دوتا موش بزرگ اون دوتارو زدی میرسی به یه محوطه مثل زندان که دست راستت کلی از اون زندانبانا هستن که جونتو از دور کم میکنن و سمت چپت هم یه در هست در سمت چپو برو تو و ادامه بده تا برسی به یه جا که چندتا اژدهای کوچک سنگی و چندتا شوالیه هستن کنار اون اژدها از اون gesture استفاده بعد میری به منطقه arch dragon peak تو این منطقه ۲ تا باس هست که دومیش نیملسه

  • Alireza138059 گفت:

    سلام خستع نباشید…آقا بابت این مقالات خیلی ممنون فقط یه سوال راجب به این شخصیت:میشه بگین معجزه تاریک و روشن چی هستن؟ار کجا باید تشخصی داد که روشن هارو بخرم؟اسمشون رو میشه بگین که معجزات روشن چیه؟

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش نهم: Irina of Carim (اختصاصی گیمفا) - گیمفا