تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا

تحلیلگران: پلی‌استیشن ۵ احتمالاً در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر

فرشاد سامانی
۱۵:۳۲ ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا

انتظار، شاید چاشنی ایجاد شور و اشتیاقی در معرفی کنسول ان‌ایکس شرکت نینتندو باشد. تحلیلگران معتقدند که اگر در نمایشگاه توکیو شاهد معرفی ان‌ایکس نباشیم، شاید در ماه اکتبر شاهد اخباری از این دستگاه باشیم. از سوی دیگر تحلیلگران زمان معرفی کنسول پلی‌استیشن ۵ شرکت سونی را برای سال ۲۰۱۸ تخمین زده‌اند که با توجه به معرفی اخیر پلی‌استیشن ۴ پرو و تاریخ عرضه آن، موضوع عجیبی بنظر برسد!

در حال حاضر نمیدانیم که دقیقاً چه زمانی کنسول نینتندو ان‌ایکس شرکت نینتندو معرفی خواهد شد، شایعات احتمال این معرفی را برای ماه سپتامبر تخمین می‌زدند و در حال حاضر قسمت اعظمی از این ماه را پشت سر گذاشته‌ایم و ظاهراً باید بیش از این حرف‌ها در انتظار معرفی این کنسول باشیم، گزارش دیگری که در هفته گذشته شاهد آن بودیم خبر از معرفی این کنسول در ماه اکتبر را می‌داد. تاکاشی موچیزوکی از مجله Wall Street به تازگی در توییتر به این موضوع اشاره کرده است که اگر در نمایشگاه بازی توکیو (TGS) شاهد معرفی این کنسول نباشیم، احتمالاً تا ماه آینده نیز خبری از آن نخواهد بود. او اعلام کرد:

برای روشن ساختن موضوع: تحلیلگران انتظار داشتند که کنسول ان‌ایکس در نمایشگاه توکیو در هفته آینده معرفی شود اما اگر این موضوع محقق نگردد، باید در اوایل ماه اکتبر در انتظار بروز رسانی اخباری در مورد آن باشیم.

موچیزوکی تنها به کنسول ان‌ایکس نینتندو اشاره نکرد و اعلام کرد که دیمین تانگ به عنوان تنها تحلیلگری که پیش بینی درستی در مورد وجود پلی‌استیشن ۴ پرو و پلی‌استیشن ۴ اسلیم داشته است، پیش بینی کرده است که پلی‌استیشن ۵ بدنبال موفقیت پلی‌استیشن ۴ در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

پلی‌استیشن ۴ پرو؟ صبر کنید نظر شما در مورد پلی‌استیشن ۵ چیست؟ دیمین تانگ از مکواری به عنوان تنها کسی که پلی‌استیشن ۴ اسلیم و پرو را پیش بینی کرده بود، اعلام کرد که در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ شاهد حضور پلی‌استیشن ۵ خواهیم بود.

زمان اعلام شده با توجه به معرفی اخیر پلی‌استیشن ۴ پرو کمی زود بنظر می‌رسد. اگر سال ۲۰۱۸ را در نظر بگیریم، این بدین معنی خواهد بود که عمر کنسول پلی‌استیشن ۴ تنها ۵ سال خواهد بود. اگر این پیش بینی درست باشد شاید بهتر باشد که شرکت سونی برای معرفی کنسول پلی‌استیشن ۵ مدتی صبر کند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا
تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • shkan@ گفت:

    امکانش خیلی زیاده که سال ۲۰۱۹ ما دیگه تو نسل ۹ باشیم

    • Milad6 گفت:

      خخخخ از ترسشون از PC چقدر کنسول دارن میدن بیرون اولا هر هفت هشت سال یه بار بود حالا شده سالی دو سه تا

      • milad.ps4 گفت:

        داداش میدونی اگه سخت افزاری که موقع انتشار کنسول های نسل ۸ pc عرضه کرد الان پیشرفت نکرده بود این حرف رو نمیزدی تو این ۱ سال چند تا کارت گرافیک اومده
        اگه روزی ۴k به استانداراد مثل ۱۰۸۰ تبدیل بشه رو کنسول ها مطمعن باش pc رو میارن میزارن رو ۸k

        • INJURED گفت:

          متاسفانه شرکت ها چه بازی ساز چه کنسول ساز مثل سونی و مایکروسافت دنبال کیفیت بهتر با قیمت کمتر و عرضه تو بازه ی زمانی خاصی نیستند.
          اینا به وضعیت اقتصادی و جیب گیمرا اصلا اهمیتی نمیدن و فقط به دنبال سودن که آخرشم به سرنوشت بعضی از شرکت های بازی سازی که پشت سر هم بازی میدن دچار میشن.
          حداقل دو تا آنچارتد میدادید واسه این نسل بعد به فکر پلی ۵ بودید.
          H——h

          • Jon snow گفت:

            دوتا انچارتد دوتا خدای جنگ سری دوم اخرین ما ووو
            واقعا زوده ۲۰۱۸

            • Sixaxis V گفت:

              دیگه حالم از هرچی کنسول بهم میخوره.. ماییدین گارو… چ خبره ر..ی دن

            • P30PlayBox گفت:

              داداش troy
              چرا اینطوری می فرمایید اگر زمان “انتشار” ps5 اوایل ۲۰۱۹ باشه عمر ۶ ساله نسل هشت با این سرعت بالای رشد تکنولوژی واقعا کمه!؟! ?:-)
              مدل اسلیم که تو همه ی نسلها بوده! ps4.pro هم میشه گفت که یک مدل اضافه هست که انگار جایگزین مدل سوپر اسلیم قدیم با کمی قدرت بیشتر شده و در آخر بازهم تاکید میکنم “بدون” در نظر گرفتن ps4.pro که لزومی به بودنش برای خیلی ها نیست عمر ۶ساله این نسل با توجه به سرعت رشد تکنولوژی واقعا عاااالیه! :yes:

            • EDWiN گفت:

              آقای P30PlayBox اون موقع هم که نسل هفتم بود مگه تکنولوژی ای که شما حرفشو میزنید درحال پیشرفت نبود؟ مگه کیفیت full hd نبود؟ مگه کیفیت ۴k یا ۲k نبود؟ مگه کارت گرافیک titan x نبود؟ و…. تکنولوژی که شما میگی از همون قبلا در حال پیشرفت بود و الانم درحال پیشرفت هست. سال ۲۰۰۵ که xbox 360 امد تو بعضی از جاهای دنیا منتشر شد همینجوری تکنولوژی که شما حرفشو میزنید در حال پیشرفت بود و همه این چیزایی که گفتم و خیلی چیسزایی که نام نبردم همه بین بازه ی زمانی امدن تو بازار که نهایت عمر نسل هفتم به ۸ یا ۹ سال کشید.
              اما الان چیشده که ما هر سال داریم یک کنسول جدید میبینیم که معرفی میشه؟
              هیچ ربطی به پیشرفت تکنولوژی نداره. شرکت ها پول پرست تر شدن.
              خداروشکر باز PC هست که جا عمر خیلی طولانی تری نسبت به کنسول داشته باشه و هر سال نیایم پول الکی بدیم و همچنین بصرفه تر باشه.
              یکی گفت آخر بازگشت همه بسوی PC هست واقعا هم دارم به حرفش ایمان میارم 😐
              البته حرفی که تحلیلگرا زدن فقط به عنوان پیش بینی هست و نمیشه به حرفشون اعتماد کرد اما امیدوارم بیشتر از این گ.ند این نسل رو در نیارن

            • GENERAL گفت:

              اولا سازنده چیپ گرافیکی و CPU کنسول های نسل ۸ شرکت AMD خودش قبلا اشاره کرد که عمر کنسول های نسل ۸ سال ۲۰۱۹ به پایان میرسه ،
              ایشون هم گفتند ۲۰۱۸ چیزی جز حدس و نیست .
              شرکت های سونی و مایکروسافت هم به فکر سود خودشون هستند هم به فکر جیب کاربرها چون این دو با هم رابطه مستقیم داره ، ولی مهم تر از اون به فکر بقای خودشون توی این بازار پرتلاطم صنعت بازی های هستند .
              ———————————————————————————-
              =============================================
              این دوره بی اعتمادی به کنسول ها ما رو یاد قرن ۲۰ ام سال های نزدیک ۱۹۸۳ میندازه ، ولی اون موقع سناریو چیز دیگه بود و مردم سر چیز های دیگه به کنسول ها بی اعتماد شده بودند .
              اون سال ها کنسول شرکت آتاری ( Atari ) پیشتازی میکرد ، ولی بازی هایی که برای این کنسول بیرون میومد ، یا خیلی ساده بودن یا خیلی تکراری به طوری که صنعت بازیهای ویدیویی داشت نفس های اخرش رو میزد و در حال ورشکستگی بود تا این که توی سال ۱۹۸۳ شاهزاده شرکت نینتندو NINTENDO سوار بر اسب سفید اومد ( همون کنسولی که ایرانی ها با اسم میکرو میشناسن ) و صنعت بازی های ویدیویی رو از ورشکستگی نجات داد ،
              حالا هم مثل اون موقع شده ، و مثل این که کنسول ها ضعیف شدن ولی با این تفاوت که یه رقیب قدرت مند مثل PC دارند .
              هر چند فکر نکنم کار درستی باشه که الان نگران این باشید که ۲ سال دیگه از کنسولتون پشتیبانی نیمشه ، تجربه نشون داده از کنسول ها تا جای ممکن پیشتیبانی میشن .
              در هر صورت این به ظاهر مشکلات به خاطر پیشرفت سریع گرافیکی بازی های ویدیویی هستند .

            • P30PlayBox گفت:

              دادا EDWiN
              شما تا حدی درست میگی ولی بحث اصلی “سرعت” رشد تکنولوژی هست نسل هفتم هر ماه یک گوشی و تبلت و تیوی و کارت گرافیک و cpu و لپ تاپ و..از مارکهای مختلف نمی اومد! اون موقع این همه تولید کننده و تنوع اسمارت دیوایسها زیاد نبود! اون موقع سرعت رشد تکنولوژی بسیار کندتر از الان هست اوایل نسل ۷ تازه مردم داشتن از تلویزیونهای CRT به تیویهای lcd و led با کیفیت fhd مهاجرت میکردن ولی امروز هر روز آپشن جدیدی به تیویها اضافه میشه مثل OLED و SOED و IPS و UHD و… با کیفیتهای مختلف ۴k,8k,16k ارز نوع منحنی و اسمارت و ۳بعدی(۳D) و… نمیگم اون موقع اصلا رشد تکنولوژی نبوده آره بوده ولی به این حد فراگیر نبوده و خیییلی کمتر و محدودتر و حتی گاهی برای عموم مردم سراسر جهان غیر قابل دسترس بوده! امیدوارم که منظورم رو متوجه شده باشید. :yes:

            • EDWiN گفت:

              ببین آقای General
              منظورت چیه که کنسول ها رقیب قدرتمند مثل PC دارن؟
              مگه PC کنسول هست و جدید امده تو بازار که میگی رقیب قدرتمند 😐
              PC از همون اول که کنسول ساختن بوده و تا آخر هم خواهد بود. موقع نسل ششم و هفتم و حتی هشتم امدن باز PC از هر لحاظ برتر بود و کسی حرفی از رقابت با PC بین این مدت نمیزد. رقیب ps3 کنسول xbox 360 و رقیب ps4 کنسول xone بود و هست. حالا بنظر شما PC که از هر نظر برتریش نسبت به کنسول واضح هست چرا باید بریم کنسول بخریم؟ شاید یکی دلیل انحصاری هارو بیاره. شاید یکی “دلیل ارزون بودن کنسول” در اوایل رو بیاره. شاید سلیقه ی اون شخص اینطوری هست که دوست داره دسته کنسول رو رو خود کنسول تجربه کنه و شایدم دوست داشته یک وسیله فقط مخصوص بازی بطور کاملا جدا داشته باشه. و شایدم کلی دلیل دیگه که الان به ذهنم نمیرسه.
              PC هیچوقت رقیب کنسول نبوده و کنسولی هم نبوده که بتونه با PC رقابت کنه. مگر اینکه سونی بیاد یه کنسول بسازه گرافیکش مثلا titan x باشه یا قدرت cpu که تو کنسولش میزاره اندازه قوی ترین cpu موجود برای PC و یا حتی قوی تر. که در این صورت قیمتی فوق العاده بالا میره و همه همون PC میگرن. جالب شد نه؟ فهمیدی قضیه رو؟ کنسول هیچوقت توان رقابت با PC رو پیدا نمیکنه چون اگر سازنده ها کنسولشون رو قوی کنن در حد بهترین PC قیمت فوق العاده ای میاره. من خودم دلیل اصلی خرید کنسول رو مخصوصا تو ایران بدلیل ارزون بودنش میبینم که متاسفانه اینجا هم اینطور نشون میده. هر کسی که برای چیزی پول میده و توانایی تعویضشو نداره و یا شک داره و هیچ چاره ای نمیبینه جز اینکه طرفدار کنسولش یا چیزی که خریده شه

            • EDWiN گفت:

              از طرفی شما تا حالا فکر کردید که چرا باید این نسل ۵ ساله تموم شه؟
              همش تقصیر پول پرستی شرکت سازنده ی کنسول هاست یعنی مایکروسافت و سونی. اگر واقعا سونی بیاد ۲۰۱۸ کنسول ps5 عرضه کنه ضایع هست که پول پرستی تو خونشه اما اگر مایکروسافت عرضه نکرد و گذاشت چند سال بعد باید گفت مایکروسافت مشتری داری بیشتر بلده و اهمیت خاصی به طرفداراش میده.
              چرا میگم نباید سریع نسل تموم شه و اگر طی ۵ سال تموم شه تقصیر شرکت سازنده هست؟ چون شرکت سازنده میتونست همون اول سخت افزار کنسول رو قوی کنه که شاهد زود تموم شدن نسل نباشیم. مثلا اون موقع که ps4 عرضه کردن میتونستن از همون cpu کنسول Ps3 استفاده کنن اما امدن ضعیف ترشو قرار دادن. یا مثلا موقع امدن کنسول Ps4 مگه کیفیت ۴k وجود نداشت که بعد بگید نه بابا
              ۴k نبود که بگیم نه ۴k یک سال بعد امد و چون زود فراگیر شد باید نسل جدید رو شروع کنیم یا کنسول جدید بدیم. همونطور که سونی گفت از ۲٫۵ سال پیش فکر ساختن Ps4 pro بودن.اگر یکم فکر کنید و ببینید واقعا سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ نسل تموم میشه مطمن باشید که اینا از قبل حساب کردن و همه ی این کاراشون بخاطر پول هست

            • GENERAL گفت:

              EDWiN @
              شما مثل این که متنی رو که من نوشته بودم با عجله خوندی ، من درباره مقایسه وضعیت کنسول ها سال ۱۹۸۳ با الان نوشتم ، وقتی گفتم الان PC الان رقیب کنسوله منظورم اینه تویس سال ۱۹۸۳ کنسول ها باهم رقابت میکردند فقط .
              و یه چیز دیگه شرکت سونی خودش داره میگه کنسول PS4 PRO رو ساختند تا از مهاجرت کنسول باز ها به PC جلو گیری کنند .
              دیگه حالا خیلی ها بخاطر دلایل X و Y میرند کنسول میخرند رو قبول دارم .

            • MS GAMER گفت:

              دوست عزیز پیشبینی کردن نگفتن که حتما میاد بعد هم آنچارتد هم تموم شد چیرو بسازن

        • leonpeyman گفت:

          شما هم فقط دارین روی سخت افزار هی تاکید می کنید در صورتی که می تونید راحت با یک تنظیمات مناسب از بهترین گرافیک لذت ببرید ولی متاسفانه همه فکر می کنند که وقتی می گیم گرافیک عالی روی pc یعنی یک سیستم خیلی گرون در صورتی که اصلا این طوری نیست و میشه با یک هزینه مناسب و تنظیمات مناسب به بهترین گرافیک روی pc دست پیدا کرد و حتما نیازی به یک هزینه زیاد واقعا نیست ولی کنسولا کلا همیشه از pc عقب تر بودن و به قول دوستمون در سال های جدید دارن سالی دو سه تا کنسول عرضه می کنن تا جلوی موفقیت pc را بیگرین ولی چیزی که معلومه دیگه نیازی به توضیح نداره و پرچم pc همیشه بالاست یا علی.

      • TheWhiteWolf گفت:

        خخخ . توداری PC رو PS4 مقایسه میکنید؟؟!
        پی سی فقط یه هف لایف داشت که شاهکار بود ، اما ما کلی انحصاری عالی داریم که تا اخر عمرتون تو کفش میمونید (باز اگر یکی میگفت ایکس باکس ازسونی بهتره یه چیزی اما اخه PC?)
        خود کاربرای پی سی شب و روز میرن ویدیوهای GOD 3 رو میبینن :rotfl:
        بیاید قبول کنیم : گرافیک بهتر باعث نمیشه که بگیم اون دستگاه سرتره . پی سی هم اصلا توان رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن رو نداره/نداشته/نخواهد داشت 😀

        • A Player گفت:

          سلام.
          فن بازی ر بزار کنار با این که من خودم کنسول دارم ولی مخالف فن بازیم شمایی که میگی pc فقط هف لایف داره احتمال تا حالا استراتژیک بازی نکردی
          دوتا ۲ بازی کردی که اینجا شما فن بازی در میارید؟
          هم کنسول انحصاریای خوبی داره هم PC.
          با احترام به Hosein Dadak

      • osali.ps4 گفت:

        از ترسشون نیست به خاطر خریتشون.اصلا نباید کاری به pc داشته باشند.مگه همون اول که ps4 معمولی اومد بیرون pc های قدرتمند تر در بازار وجود نداشت.اونهایی که دنبال کنسول هستند به خاطر مزایای خاص و سهولت در انجام بازی و همچنین انحصاری که میرن دنبال کنسول.مگرنه pc هر لحظه در حال آپدیت سخت افزاری.

      • John Shepard گفت:

        ترس از پی سی یه طرف . به خاطر کم کردن قیمت که رو ۴۰۰ دلار بمونه از سر و ته قضیه میزنن
        اگر۵۰۰ دلار بود قیمت و یه کارت گرافیک قوی تر مینداخت فکر میکنم قدرت دستگاه دو ترافلاپس بیشتر میشد و به جای دو سال ۳ تا ۴ سال عمر میکرد PS Pro
        البته مسئله دیگه اینه که فکر نمیکنم AMD در حال حاضر کارت گرافیک بهتری از این که برا نئو زد رو در اختیار داشته باشه که مناسب اندازه و مصرف کنسول و لپ تاپ باشه . قدرت بیشتر اسکورپیو هم احتمالا به خاطر استفاده از نسل Vega هستش که نسل بعد Polaris هستش
        به نظر من مایکروسافت برا اسکورپیو سخت افزار بهتر و آینده دار تری رو انتخاب کرد

    • نه تورو قرآن
      هی کنسول هی کنسول

    • hadi گفت:

      خدایی من تو پست های قبل گفتم همه منفی بارونم کردن .در صورتی که منطقی فکر کنیم سونی برا مقابله با اسکورپیو ۱ سال بعدش کنسول میده

    • sina4123 گفت:

      بعید میدونم تا ۲۰۱۸ بیاد
      ps4 حد اقل ۳ سال دیگه هست

  • milad.ps4 گفت:

    سونی این خبر رو تکذیب نکنه یعنی از الان تا ۲۰۱۸ پول جمع کنین واسه ps5

  • به نظر من هم دیگه سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ باید شاهد معرفی و عرضه کنسول های جدید باشیم و امیدوارم سونی و مایکروسافت از این نسل که بدترین در تاریخ بوده درس گرفته باشند.

    • چی بد ترین در تاریخ بوده? شما توضیحات مربوط به کنسول پرو رو بخون میفهمی این یک کنسول برای کنار زدن نسخه مهمولی نیست دوم این که نسخه اساکلیم تو همه نسل ها بوده سوم این که این نسل سریع ترین فروش تو بازه ی زمانیه مشابه رو برای سونی تو کل کنسولاش داشته چهارم این که این نظر یه سری کارشناس نه رییس بخش سرگرنیهای سونی اگر بد بود اینهمه نمیفروختن من که کنسولشونو دارم و دارم لذت میبرم پس موفقیت امیز بوده بازیهای انحصاری خوبی براش اومده و همچنان هم ادامه داره پس جو منفی وارد نکنید واقعا اگر نظر تخصصی ندارید کامنتای بیهوده و خالی از محتوا نذارید

  • mhs gamer گفت:

    تو این نسل خیلی بازی های شاهکار زیادی عرضه نشده همون بهتر که زود تمومش کنند. 😐

  • milad.ps4 گفت:

    سونی که دیگه کلا سود اوریش از بخش پلی استیشنه نمیاد دو دستی نابودش کنه حتما مهندسان سونی در این مورد فکر کردن که دارن چیکار می کنن یا قراره چیکار بکنن
    بنظرم کنسول های نسل نه با بهترین قدرت جوری که یه ۵ سال نشه باهاش رقابت کرد به عنوان مثال از کارت های انویدیا استفاده کنن و اری از هیچ گونه ریمستر ریبوت و غیر باشه میتونه از نسل ۹ اسطوره بسازه

  • Rafa Bane گفت:

    زرشک حالا نوبت شایعات ps5
    تحلیلگران:سال۲۰۲۰ پلی۶ میاد
    “۲۰۲۱ پلی ۷ نیمه ی دوم ۲۰۲۱ پلی ۸
    نیمه ی نیمه ی ۲۰۲۱پلی ۹
    برای مایکروسافتم ایکس باکس عقرب و مار و اسماگ توراهه

  • MS GAMER گفت:

    نسل هشت رو خیلی سرسری گرفتن البته سال دیگه بازیهای عالیی عرضه میشه شاید اونا بتونن این نسل رو دوباره زنده کنن

  • Pourya gamer گفت:

    صد رحمت به نسل پیش، حتی با اون سخت افزار محدودش بازم هفت هشت سال دووم اورد اگه اشتباه نکنم، اما این نسل فکر کنم قصد دارن گیمرا رو دق مرگ بدن ، از یه طرف کنسول های میان نسلی از طرف دیگه قیمت های نجومی کنسول های جدید ، الان هم که شایعه کنسول های نسل جدید، خدا به ما رحم کنه.

  • Amir77722 گفت:

    یه سوال داشتم. من میخوام PS4بگیرم رفتم قیمت کردم گفتن۱۳۰۰ به نظرتون الان به صرفه هست بگیرم

  • Ali Danger گفت:

    خیلی زوده که. خب با این خبر من جاتون بودم pro نمیگرفتم. فعلا با همین PS4عادی سر میکردم تا ۵بیاد.
    حتی اگه نسل ۹میخواد اون موقع شروع شه، برای هر کنسولی منظورمه، این کنسول های میان نسلی برای چی بود هنوزم نفهمیدم…
    حالا اینا هیچی، خدا قیمت بازی های نسل بعد رو بخیر کنه. به ۱۰۰دلار برسه فکر کنم.

    • mohamad 47 گفت:

      اخه به نظر شما ها اگه خودش بیاد بگه ps5 سال ۲۰۱۸ میاد کسی دیگه میره سرمایشو بده به pro!!!؟؟؟.اول از این که اگه قرار باشه ps5 رو سال ۲۰۱۸ معرفی کنه این قضیرو تا زمان عرضه مخفی نگه میداره.یعنی نامردیه تمام!!!به فرض اگرم این کارو کنه دیگه هیچ اعتمادی از سوی مردم باسه خودش باقی نمیذاره.
      دوما که اینا همش فعلا شایعه است و یه چیزه محال از نظره من که سال ۲۰۱۸، ps5 عرضه بشه.احتمالا شاید ۲۰۱۸ معرفی شه!یعنی بگن سال ۲۰۲۰ میاد به بازار که این چیزه عقلانیه هست.مگه کنسول ساختن همین طور کشکیه!

      • Farhad-ps4 گفت:

        مشکل همین جاست دقیقن! سونی گفته ما از این به بعد میخواهیم مثل اپل رفتار کنیم و نزدیک انتشار محصول جدید رو معرفی کنیم! که از نظر من این سیاست درباره ی کنسول خیانته واقعن! یعنی شما میری
        کنسول میخری چند ماه دیگه یهو می بینی یه چیز جدید معرفی شد! کاش مسئولان سونی این تو مغزشون میرفت که بحث کنسول با اسمارت فون ها جداست و قابل قیاس نیست

  • shayanboy گفت:

    بهتره صبر کنیم قیمت کارت گرافیک ۱۰۷۰ ارزون بشه یه کیس با ۴ تومن ببندیم بره پی کارش بیخیال دوتا انحصاری دیگه خیال آدم راحته هر دوسال نباید کلی خرج کنی.

  • امکانش صفره دلیل هم واضحه اگر سونی میخواست سال ۲۰۱۸ کنسول ps5 رو بده پس چرا اصلا پرو رو ساخت؟؟؟ یعنی الان ما در اواخر ۲۰۱۶ داریم پرو رو پیبینیم بعد بیاد دقیقا در ۲ سال باز کنسول بده پس اح.ترام به خ.ریداران پرو چی میشه؟؟ سونی اگر این کار رو بکنه دیگه اعتمادی نمیمونه یعنی شخصی ۴۰۰دلار رفته پرو گرفته باز ۲ سال دیگه ۴۰۰ دلار بره ps5 بگیره!!! امکان نداره این اتفاق بیفته سونی برای پرو برنامه داره و فقط برای ۲ سال نساختش

    • shkan@ گفت:

      بله برا پرو برنامه داره برنامش هم اینه که پرو یه میان نسلی هست یعنی پرو الان میشه نسل ۸/۵ پس احتمال اینکه با اومدن ps5 پرو هم بازیای ps4 رو اجرا کنه هم بازیای ps5 خیلی زیاده

      • سونی و مشاورانش همه جوانب رو در نظر دارند و امکان نداره بیان در طی این مدت ps5 رو منتشر کنن اگر این خبر بخواد درست باشه دیگه هیچکس پرو نمیخره میدونی یعنی چی؟؟؟؟ شما میدونی هزینه هایی که سونی برای ساخت کنسول و استدیو چه فرست پارتی و چه ترد پارتی کرده که بازی ها رو برای پرو هم عرضه کنن چقدر بوده؟؟؟ اخه اصلا در طی ۲ سال این کنسول برای سونی به سود دهی میرسه اصلا هدف از این عمر ۲ ساله چه بوده؟؟؟؟تمام این ها ما رو به یک جواب ثابت میرسونه سونی تا مدتی که این کنسول به سود دهی نرسه و تا زمانی که عمر کافی بکنه کنسول جدید معرفی نمیکنه کسانی که میخوان پرو بخرن در خرید شک نکنن سونی خل نیست که اعتماد مشتری ها رو به این راحتی از دست بده

        • shkan@ گفت:

          دوست عزیز شما چه بخوایید چه نخوایی ما سال ۲۰۱۹ کنسول های نسل ۹ رو داریم ولی من احتمال میدم مثل الان که پرو دوبرابر قویتر از معمولی هست ولی بازم برا معمولی بازی میاد این اتفاق تو نسل۹ هم بیفتده برا ps5 و پرو که ps5 قویتره ولی برا پرو هم تا یجایی مثلا تا سال ۲۰۲۱ ساپورت میشه اونقت شما میتونی با قیمت ۴۰۰ دلار بازیای نسل۹ رو هم بازی کنی اما باکیفیت و فریم کمتر

        • امکان نداره حداقل تا اواخر ۲۰۱۹ بیاد کنسول جدید بده چرا که اگر ۲۰۱۸ بده دیگه هیچ اعتمادی نمیمونه از کجا معلوم باز ۲۰۲۰ یه کنسول جدید نیاد؟؟؟ چرخه کنسول ها درسته عمرشون کم شده ولی دیگه نه در حد ۲ سال بازم حداقل باید ۳ سال باشه و این اقدام سونی به ضرر همه گیمرهاست اگر سونی ۲۰۱۸ کنسول جدید بده باز مایکروسافت هم مجبور میشه اسکورپیو رو بذاره کنار و سال ۲۰۱۹ کنسول جدید رو بده و این طوری یک توهین علنی به دارندگان پرو و اسکورپیو میشه و هم فن های سونی ضرر میکنن و هم فن های مایکرو

          • mahdi m77 گفت:

            محمدرضا جان شما شک نکن ps5 سال ۲۰۱۸ رونمایی میشه شکی نیست ولی انتشارش ۲۰۱۹ احتمالا
            به ارامی کنسول ها میرن رو خط تولید سالیانه!!

            • GODZILLA گفت:

              من نظرم اینه که نسل ۹ از آخراهای ۲۰۱۹ شروع میشه خود کنسول از وسطهای ۲۰۱۹ معرفی میشه و برای تعطیلات آخر سال عرضه میشه ۲۰۱۸ اصلا حرفشو نزن چون پرو که بیاد یه چرخه ۲ ساله رو باید طی کنه تا فروش کنه تازه اگه سونی یا مایکرو راضی باشن از فروش و سازندها شیره کنسولهای ۴k رو بکشن بیرون اونوقت نسل ۹ میاد فعلا تا ۲۰۱۹ منتظر نسل جدید نباشید اقتصاد دنیا گلو بلبل نشده که هر دو سال کنسول ۴۰۰ ۵۰۰ دلاری بدن بیرون

        • hadi گفت:

          محمدرضا داداش فکر نکنم تحقیق و توسعه ی پرو خرج زیادی برای سونی برداشته باشه .چون فقط گرافیکش تغییر کرده و همه چیزای دیگه یکسان هستن پس مطمعنا سود دهیش سریع تر از کنسوا های اصلی شروع میشه.
          از یه جهت دیگه هم به موضوع نگاه کن . مایکروسافت خیلی زیرکانه با معرفی اسکورپیو داره وارد یه نسل دیگه میشه. درواقع اگه مایکروسافت اخر سال ۲۰۱۷ کنسولشو بده اونوقته که مایکرو با قدرت بالای اسکورپیو سونیو میزنه کنار چون پرو به هیچ عنوان نمیتونه با اسکورپیو مقابله کنه پس سونی تنها کاری که میتونه بکنه دادن یه کنسول جدیده .حالا چه اسمشو بزاره ps5 یا اسمشو بزاره ps4 .ولی مطمعن باش بعد اسکورپیو سونی کنسول معرفی میکنه

          • خب هادی جان بحث اینجاست اگر سونی کنسول جدید بده باز مایکرو رو هوایی میکنه همون طور که مایکرو بعد از شایعات نئو دست به کار شد اگر سونی بخواد باز جدید معرفی کنه که قدرتش از عقرب بیشتر باشه باز مایکرو مجبوره عقرب رو فراموش کنه و ۲۰۱۹ یه کنسول در حد ps5 بده یعنی عملا کل کل کردن سر سخت افزار و نابود شدن گیمرهای کنسولی اگر میگم سونی باید تحمل کنه چون به نفع صنعت گیم هست وگرنه سونی بیاد ۲۰۱۸ معرفی کنه بهت قول میدم مایکرو باز ۲۰۱۹ یه قوی تر معرفی میکنه و …..

            • hadi گفت:

              متاسفانه نمیشه جلوشو گرفت محمد رضا .صنعت گیم داره میشه مثل اسمارت فون ها.
              ولی من فکر میکنم مایکروسافت تحملش بیشتر از سونیه .از طرفی هم سونی احتمالا یه کنسول نزدیک به عقرب میده که مایکرو وسوسه نشه

    • Farhad-ps4 گفت:

      کدوم احترام و اعتماد، ps4 معمولی این همه فروش داشت
      اما سونی اومد و کنسول دیگه داد ، مایکرو و سونی قصد دارن روند شرکتی مثل اپل رو پیش بگیرن، در حالی که بنظرم اون روند برای کنسول بازی مناسب نیست اصلن در همون گوشی های هوشمند هم حتی اپل سود سابق رو نداره چون بازار مصرف دیگه اشباع شده ، اگه قرار بر این باشه خب میریم برای PC هزینه می کنیم خیلی به صرفه تر هست

    • mmna764 گفت:

      باکل چیزایی که گفته شد من که خیلی هم ادعای بلد بودن ندارم کاملا فهمیدم سال ۲۰۱۹ چه اتفاقی میافته :
      سرنوشت ps4 معمولی و اسلیم : هردو کنسول از رده خارج میشن :weep:
      سرنوشت ps4 pro : دقیقا مثل وضعیت ps4 معمولی درحال حاضر میشه 😕
      سرنوشت ps5 : مثل بقیه کنسول ها میشه 🙄 فقط احتمال اینکه یه تغییر بزرگ تو کنسولا به وجود بیاد مثلا کنسول ماژولار بشه :sidefrown:
      سرنوشت ما : تقریبا نصفمون از دیای بازی ها خداحافظی میکنیم و نصف دیگمون برشکست میشیم :rotfl:

  • GODZILLA گفت:

    بنظر من نسل بعدتر اوضاع از اینم بدتر خواهد شد کلا صنعت بازی سازی داره به سمتی میره که کمتر به بازیبازها اهمیت میدن و بیشتر به فکر سود خودشونن اونایی که فکر میکنن نسل بعد سونی یا مایکرو از بروزترین و جدیدترین سخت افزارها استفاده میکنن در اشتباهن چون یکی از مهمترین آپشنهایی که شمارو به خرید کنسول جذب میکنه قیمتش هست که مجبورتون نکنه برید یه pc گرون بخرید برای اجرای بازیها در صورتی که همون کنسول همون بازی رو با گرافیکی رازی کننده میتون براتون نشون بده پس کنسولها هیچ وقت سخت افزار بروز نخواهند داشت نسل های بعدی هم اگه کنسولی باشه همینطوره نسل ۷ پایانی بود برای اونایی که با عشق به کار بازی ساختن و به عشق بازیباز بازیشونو میساختن اما الان کمتر از انگشتان یک دست شرکت وجود دارن که به بازیبازها اهمیت بدن

  • Nima.1371 گفت:

    microsoft.xboxone و shkan@:
    نظراتتون خوندنیه واقعا.

  • پنکه گفت:

    سونی کار خیلی اشتباهی با عرضه پرو انجام داد مطمئنا برای رقابت با اسکورپیو کنسول جدید میده و ضرر فقط برا کساییه که پرو رو خریدن که خب دم سونی گرم وقتی همچین کسایی هستن هرچی سونی بگه میگن چشم چرا نباید استفاده کنه !!

  • mahdi m77 گفت:

    والا من یه هفتست دارم همین حرفو میزنم ولی همه میگن نه تا ۲۰۲۰ کنسول نمیبینیم
    من با حرفای این اقا کاملا موافقم ۲۰۱۸ ps5 رو خواهیم دید

  • این رقابتی که سونی و مایکرو پیش گرفتن به ضرر گیمرا تموم میشه

  • John Linneman گفت:

    دوستانی که میگن همیشه نسل کنسولا هفت هشت ساله بودن چرا دارن فقط به نسل هفت نگاه میکنن ؟
    نسل ۵ با ps1 فقط ۵ سال بود و نسل ۶ هم با ps2 فقط ۵ سال بود . اتفاقا این نسل هفت بود که خلاف روال عادیش عمر کرد . خب حالا اگه سونی تصمیم گرفته باشه که به همون روال سابق برگرده چی ؟ اون وقت نیمه ی دوم ۲۰۱۸ پیش بینی کاملا درستی به نظر میاد .

    • hadi گفت:

      نظرتو باس با اب طلا نوشت .هر چی بد بختی میکشیم از نسل هفته .اگه سونی و مایکرو ps4 و x1 رو همون اخرای ۲۰۱۱ معرفی کرده بودن تا الان دیگه نسل هشت هم تموم بود و داشتیم در مورد ps5 حرف میزدیم تازه دیگه میان نسلی هم احتیاج نبود

  • osali.ps4 گفت:

    باز هم پیش بینی ها من درست از آب در اومد.برید حالشو ببرید.
    اونهایی که دنیای کنسول میان نسلی هستند امیدوارم به اسکول بودن خودشون پی ببرن.(هر چند نرود میخ آهنین در سنگ)

  • osali.ps4 گفت:

    عرضه ps4 pro اشتباه احمقانه سونی بود.و مطمئنم دیر یا زود به این اشتباه خودشون پی برده یا اعتراف میکنند.شرکت های بزرگ هم اشتباه میکنند و ما نمونه های بسیاری از اشتباهات در طول تاریخ تکنولوژی به یاد داریم.

  • mercenery گفت:

    داره جالب میشه … من تا الآن صبر کرده بودم به اتفاقی که پیش بینی کرده بودم برسم، حالا باید این رو هم صبر کنم برسم به نسل ۹! … فکر کنم این نسل رو باید رد میکردم که ضرر نخورم
    ۶۰۰ ذلار یه کنسول بهینه میدادن بیرون، ما ها راضی بودیم خخخ… مردم میبینن ارزون ه میرن میخرن، همه که مثل ما نیستن بیان همایش ها رو دنبال کنن

  • bardia0077 گفت:

    سلام.ببخشید من یه ps4معمولی دارم خواستم بپرسم فرقش با پرو خیلی یعنی باید دوباره کلی هزینه کنم عوضش کنم؟؟؟

  • ... گفت:

    تنها راه ممکن برای رقابت با PC همون قابل ارتقاع بودن سخت افزار هست که دیگه همچون چیزی هم کنسول به حساب نمیاد !….در غیر اونصورت هم که یا باید مثل همین نسل بعد ۲-۳ سال منتظر یک کنسول جدید باشی و یا اینکه مثل نسل قبل که تقریبا از سال ۲۰۰۹-۲۰۱۰ به بعد که بیشتر بازی ها روی کنسول و pc با هم قابل مقایسه نبودن با این قضیه کنار بیای !…

  • alibaba گفت:

    خیلی خوشحالم که دوستان کم کم داره چشم و گوششون باز میشه و متوجه میشن اوضاع از چه قراره. اون عده ای که میگفتن فقط سونی، فقط مایکروسافت یا فقط پی سی الان متوجه میشن که بازنده واقعی کی هست. سیاست بد تولید کننده های امروزی ما مصرف کننده ها رو وادار میکنه سالانه مبالغ هنگفتی برای خرید محصولات جدیدشون بپردازیم که فقط جیب خودشون را پر کنند. شما تصور کنید اگر گوشی اپل بجای هر سال ارائه هر ۵ سال یکبار ارایه میشد چقدر تحول در تکنولوژی ایجاد میشد ولی الان به تغییرات کوچیک و عدم پشتیبانی درست از محصولات قبلی مجبوریم یک محصول آپگرید شده بخریم.
    اونطرفی ها یک ضربالمثل دارند که میگه: winner is the house
    پس لطفا خیلی براشون تعصب نداشته باشید که بازنده واقعی ما مصرف کنندگان هستیم.

    • dark one گفت:

      همه حرف هات قبول
      اما اون pc رو چرا کنار کنسول ها قرار دادی ؟
      کسی که pc داشته باشه هر وقت دلش بخواد و احساس کنه سیستمش خیلی قدیمی و ضعیف شده میره سیستم جدید می بنده بر خلاف کنسول

      • alibaba گفت:

        بخاطر اینکه من خودم پارسالGTX 960 g1 4gig VRAM گرفتم والان میبینم بعد ۱ سال باید ارتقا بدم ولی با gtx 560 راحت ۳-۴ سال بازی ها رو در سطح خوب اجرا میکردم. الان اکثرا نسبت به ارایه کارت گرافیکهای انویدیا در تمام دنیا گلایه دارن چون روی سری جدید گرافیک هاش قیمت رو با ارایه دو تا کارت گرافیک از هر مدل بالا برد و احتمالا در سالهای آینده هم همین روش رو ادامه خواهد داد.

        • dark one گفت:

          من GTX 970 g1 gaming رو ۳ سال پیش گرفتم و از اون موقعه تا به حال حتی تاپیک سیستم مورد نیاز بازی ها رو نگاه هم نکردم
          تا این جا همیشه رو اولترا بازی کردم و با حداکثر افت فریم تا ۵۰ توی بازی های سنگین مثل کرایسیس ۳
          (رم ۸ _cpu i5 4690 )
          روند پیشرفت تکنولوژی بالاتر رفته و به همین ترتیب هر روز گرافیک های بیشتری هم میاد به بازار
          اما دیگه اون شکلی هم که شما می گی نیست

          • alibaba گفت:

            لایک دادم به انتخابت. ولی شما هم قبول خیلی سخته وقتی یک میلیون همین پارسال برای کارت گرافیک بدی و فقط یک نسل از اون گذشته و الان سیستم پیشنهادی میاد و در recommended setting قرار نداری. ولیgtx 560 تا سه نسل بعد در recommended setting قرار داشت. بازم میگم شما انتخاب خیلی خوبی داشتی : :yes:

  • نمرات ریکور اومده.قرار بدین لطفا
    تا اینجا ۶۳ :rotfl:

  • Khaleghi 174 گفت:

    یکم زوده حتی صحبت کردن درمورد پلی استیشن ۵

  • PS4 N E O گفت:

    ps5 نیمه دوم سال۲۰۲۰عرضه میشه

  • SHADOW PAIN گفت:

    ارتقاع نسل از لحاظ سخت افزاری محال نیس اما به هر حال استودیوهای بازی سازی باید به تخصص لازم برسن تا وارد نسل ۹ بشن. البته گفته شده کنسول های نسل ۹ فیزیکی میشن. به نظر من اکثریت استودیو ها تو نسل هفت موندن چه برسه به نسل۹ خدارو شکر هر عنوانی که میاد بیرون پراز مشکله

  • mohammad jr گفت:

    بنظرم ۲۰۲۰ کنسولای جدید بیاد عادلانس به شرطی که تا اون موقع دیگه مدلای جدید تر عرضه نشه…. سال ۲۰۲۰ اگه عرضه کرد باس یه کنسول سوپر قوی بدن بیرون تا ۶۰۰ دلارم باشه بازم ارزش خرید داره و بشه ازش تا ۲۰۲۵ کار کشید و بعد از اون اگر خواستن مدل های تقویت شده شو بدن…. فقط منتظرم سونی هم انحصاریاشو رو پی سی عرضه کنه بدون شک میرم یه پی سی میخرم با خیال راحت با بهترین گرافیک روز بازی میکنم!!

  • alittttz گفت:

    اگه کارت گرافیک ps4 و xb1 انویدیا بود الان این مشکلاتو نداشتین
    ای ام دی هم اصلا کارتهاش خوب نیست سونی و ماکروسافت هم تند تند کنسول میدن بیرون
    ps4 pro هم فعلا نخرین شاید فردا سونی اعلام کرد ps5 رو میسازه (مثل قبلا شایعه psneo)
    هنوز نفهمیدم برای چی کارت گرافیکشونو انویدیا وسی پی یوشونو اینتل نمیزارن

    • hadi گفت:

      خیلی سادست انودیا و اینتل قیمتشون خیلی بالاست . نمونش ps3 که گرافیک ساخت انودیا بود و سی پیو ساخت ibm

    • Strixxx گفت:

      واقعا ربطی به انویدیا بودن یا نبودن نداره!!!
      Amd هم میتونست چیپ fiji فیوری ایکس ب کار ببره تو کنسولا. خود سونی و مایکرو خواستن قیمت کنسولاشون کم باشه…

    • osali.ps4 گفت:

      آقا اصلا موضوع عرضه کنسول ps5 نیست.موضوع اینه که گیمرها باید نشون بدن اصولا با کنسول میان دوره مخالف هستند.استاندارد این نسل رو ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم تعریف کرده بودند .خوب آقای نفهم که مدیر کنسول سونی هستی غلط میکنی بعد از نصف نسل میان استاندارد رو عوض میکنی!!استاندارد رو از همون اول نسل وقتی اعلام میکنی باید تا اخر نسل هم ادامه داشته باشه.نه اینکه بگی کامپیوترها پیشرفت کرده .خوب معلمومه کامپیوتر به خاطر سخت افزار باز دائما در حال پیشرفت ولی قرار نیست هر دفعه یه کنسول جدید داده بشه بیرون.
      ا

  • فرشاد گفت:

    تحلیل محلیل و منتقد نگا**یی***دم باو شورش جز اینکه گند بزنن به بازار فروش کار دیگه نمیکنن اولا سونی خر یا مایکرو خر نیستن که بیان اواسط یه نسل ۸ یه کنسول دیگه بدن که همش ۲ سال دیگه این نسل رو رو پا نگه داره بعدشم اگر قرار باشه کنسولی معرفی بشه صد در صد بعد از ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ هستش فقط دوکون وا کردن به این چیزا گیر بدن

  • mohammadvlt گفت:

    نیمه دوم ۲۰۱۸ پلی ۵ معرفی میشه یکسال بعد پلی ۵ قویتر چند وقت بعد اسلیم کلا فکر کنم طول عمر کنسولا دیگه به دوسال برسه البته خوب دارن میچاپن گیمرا رو باید یک فکری بشه اصلا کنسول میان نسلی یعنی کلاه برداری

  • Sayata گفت:

    دوستان یه سوال…الان یه pc که بتونه ۶ سال دووم بیاره و بازی ها رو با کیفیتی مورد قبول و بدون افت فریم اجرا کنه چقدر خرج داره؟

  • osali.ps4 گفت:

    خیلی سخت نیست عزیزان. مغزتان رو به کار بگیرید و گوسفند نباشید و کنسول های میان دوره با سخت افزار متفاوت رو نخرید و سعی کنید تا میتوانید در سایت های رسمی سونی به این مسئله اعتراض کنید.الان خارجی ها خوشبختانه اصلا از کنسول جدید استقبال نکردند که واقعا موجب خوشحالی.امیدوارم در کشور ما هم با این موج بین المللی همراه باشه و از کنسول های میان دوره به هیچ وجه استقبال نشود .باور کنید این به نفع همه گیمرهاست.اما اگر گوسفند باشید و هر دو سال یه کنسول جدید بخرید این یک اشتباه بسیار و مهلک که به ضرر خود گیمرهاست.

  • osali.ps4 گفت:

    کنسول های میان دوره را تحریم کنیم.چه ps5 سریع بیاید یا نیاید.ما اصولا با کنسول میان دوره مخالفیم و آن را خیانت در روز روشن میدانیم.

  • به بنظر درسته چون سونی گفته بود پرو برای آخر نسله که کاربران سمت پیسی نرن پس منطقی به نظر میرسه.

  • BIGGAMER گفت:

    خوب واقعا اگه ۲۰۱۸ بیاد انصاف نیست :pain: پس بازی GTA VI چی؟من میخوام به صورت کامل رو این نسل اجراش کنم :heh: فکر کنم باحال بشه،God of War هم که ۲۰۱۷ میاد پس یک سال واسه God of War کمه چون یک سال واسه Uncharted 4 هم کمه حالا چه برسه به گاد آف وار و جی تی ای :inlove: سال ۲۰۲۰ ولی عادلانس :yes: من همین ۱۶ اسفند ۹۴ گرفتم کنسول PS4 رو پس باید حداقل ۴ سال دیگه دستم باشه نه دو سال :reallyangry: بقیش با این همه گیمر :snicker:

  • uncharted4444 گفت:

    گور باباشون اصن هر قلطی میخواهن بکنن من که دیگه این معمولی رو نمیفروشم

  • DeadSpace گفت:

    چه زود!؟بنظرم خیلی دارن عجله میکنن

  • jackyy گفت:

    یه جوری میگین نسل۸ خیلی کمتر از نسل۷ بازیه شاهکار داره و خیلی بده انگار نسل۷ همه بازیایه شاهکارش همون ۳,۴ سال اول اومدن…! یکم صبر کنین خوب, این بازیایی که میگید مثل uncharted و tlou و halo و gta و heavy rain و beyond و god of war و geras of war و killzone و infamous و dmc و mass efect و alen wakeو red dead و far cry و… همشون طی ۷,۸ سال اومدن! الانم صبر کنید وقتی ۷,۸ سال گذشت و هیچ بازیه شاهکاری نیومد بعد بگین نسل۸ خیلی بده! تا همین الانم نسل۸ blood born و uncharted و witcher و dark souls و until dawn و halo و… داره که مطمئنن تا آخره نسل همینا نمیمونه و بازیایی مثل zero dawnو last guardian و cyberpank 2077 و gears of warو god of war4و detroitو without memoryو deep downو… که تا همین الان معرفی شدن میان و خیلی بازیایه دیگه که ۱۰۰% تو همین نسل۸ میان و تو این نسلم بازیایه شاهکار کم نمیبینیم! صبر…

  • Farhad-ps4 گفت:

    اگه قرار باشه بین ۲٫۵-۳ سال بریم کنسول جدید بخریم، pc چشه مگه؟ حداقل خرج کردن برای pc کلی مزیت دیگه هم داره

  • e h m گفت:

    دیدگاه شما…بعیده.اگه بخواد بیاد اومدن ps4 proتوجیهی نداره.در ضمن محتویات ps4هنوز خیلی کمه.یه کنسول باید به اندازه کافی محتوا داشته باشه تا بازنشسته بشه.و توسعه بازی ها به دلیل پیچیده تر شدن بازی ها زمان بر تر از نسل قبل شده.یعنی فکر نمیکنم این نسل از نسل قبل کمتر عمر کنه حتی برعکس بیشتر هم باید عمر کنه.میبینید که ساخت بازی ها برا این نسل بیشتر طول میکشه.تازه تا زمانی که سازنده ها حداکثر بازدهی از موتور گرافیکی رو بدست نیارن نمیرن سراغ نسل بعد(ازون جایی که با عوض شدن نسل موتور های گرافیکی هم از پایه عوض میشن)حالا الان که بنده خدا ها هنوز اول راحن.هنوز ما چهره واقعی این نسلو ندیدیم هنوز اونوقت حرف از نسل بعد میزنن

  • Mehdi.sky گفت:

    دوستان به نظرتون اگه من الان از صفر شروع به پس انداز کنم تا زمان انتشار PS5 میتونم پولشو جمع کنم و یکی بگیرم؟! :yes:

  • FINISH گفت:

    سونی خودش فهمیده اون کنسول ضعیف و ناقصش micro4 pro جلوی هیولای میکروسافت هیچی نیست سریع می خواد جبران کنه.کنسولی که ۴۰۰دلار باشه ۲k روهم با مشکل اجرا میکنه چه برسه به۴k .

تحلیلگران: پلی‌استیشن 5 احتمالاً در نیمه دوم سال 2018 عرضه شود | معرفی نینتندو ان‌ایکس در ماه اکتبر | گیمفا