جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا
جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا
جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا
جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا
جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا
جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا

جزئیات بروزرسان ۲٫۴٫۰ بازی Destiny اعلام شد

فرشاد سامانی
۲۳:۰۵ ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا

بزودی شاهد انتشار بسته گسترش دهنده Rise of Iron برای بازی Destiny خواهیم بود بنابراین بانجی بزودی بروزرسانی را برای تغییرات و بهبود بازی ارائه خواهد کرد.

این شرکت در بیانیه خود در مورد این بروز رسان اعلام نمود:

ما درس‌هایی از اشتباهات و موفقیت‌های گذشته خود آموخته‌ایم، با ارائه یک بسته گسترش دهنده ما امکان ایجاد تغییراتی را در بازی خواهیم داشت که تنها محدود به ویرایش سلاح‌های قدیمی نمی‌شود و شامل بهبود عملکرد آنها و تامین رضایت بازیکنان را نیز خواهیم داشت.

بنابراین بانجی قصد دارد تا بروز رسان جدید ۲٫۴٫۰ را برای بازی Destiny ارائه کند تا عملکرد تعدادی از سلاح‌های بازی را بهبود دهد و موجب پایداری و ثبات آنها گردد. این سلاح‌ها شامل Exotics می‌شوند. در Fabian Strategy شاهد افزایش برد آن در حدود ۱۶ درصد و پایداری آن در حدود ۴۴ درصد خواهیم بود، در حالیکه Thorn شاهد کاهش مقدار برد پایه‌ای خود به میزان ۲۵ درصد خواهد بود.
به عنوان تغییراتی که برروی سلاح تک تیرانداز اعمال می‌شود، بانجی تاثیر و آسیب mid-high را در حدود ۶٫۹۵ درصد کاهش داده است که بدین معنی خواهد بود که شلیک mid-high دیگر منجر به مرگ نخواهد شد. یکی از سلاح‌های تک تیرانداز به نام No Land Beyond شامل تغییرات اعلام شده نخواهد شد. شاید علت این موضوع این باشد که این سلاح یک سلاح اصلی بوده و سایر سلاح‌ها سلاح ثانویه می‌باشند.

این بروزرسانی شامل تغییراتی در سلاح‌های شاتگان، sidearms ،pulse rifles، پرتاب کننده نارنجک و … خواهد بود.

بروز رسان ۲٫۴٫۰ طبق اعلام بانجی بزودی منتشر خواهد شد و تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.

بسته گسترش دهنده Rise of Iron در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور ماه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

در ادامه جزئیات این بروز رسان را مشاهده خواهید کرد:

سلاح‌ها

Auto Rifles

  • کاهش برد در حالت آتش خودکار
  • افزایش آسیب در برد متوسط با حالت آتش خودکار به میزان ۱٫۵ درصد

Pulse Rifles

  • افزایش برد آتش برای سلاح Häkke pulse rifle Lyudmila-D
  • افزایش میزان آسیب برای برد متوسط برای خانواده pulses به میزان ۲ درصد

Hand Cannons

  • برطرف شدن مشکل مربوط به برد Zaouli’s Bane که اطلاعات آماری به اشتباه نشان داده میشد.
  • برطرف شدن مشکل مربوط به Taken King Vanguard و Armsday Hand Cannons که اطلاعات آماری به اشتباه نشان داده میشد.

Shotguns

  • Immobius: کاهش شعاع برد مفید کلاس شاتگان Titan، افزایش ۰٫۱ فاکتور زوم، افزایش پایداری اولیه به میزان ۶۰ درصد
  • افزایش آسیب برد نهایی آتش و برد متوسط به میزان ۲ درصد
  • کاهش زاویه عملکرد حالت خودکار

Sniper Rifles

  • کاهش آسیب middle-high به میزان ۶٫۹۵ درصد.
  • تاثیر Middle-high دیگر منجر به کشته شدن گارد‌های زره پوش نخواهد شد.
  • سلاح No Land Beyond تغییری نخواهد داشت.
  • افزایش مقاومت اولیه در زمانیکه بازیکنان آسیب دیده‌اند از ۳۰ درصد به ۵۰ درصد
  • برطرف شدن مشکلات مربوط به اعلام اشتباه آمارها

Sidearms

  • میزان اعمال آسیب واحد برای کلیه Sidearm
  • افزایش میزان آسیب Häkke Sidearm به میزان ۳ درصد برای بردهای کوتاه و ۷ درصد برای بردهای بلند.
  • کاهش آسیب برای non-hitscan Sidearms به میزان ۵ درصد
  • اضافه شدن پاداش آسیب PvE  به میزان ۲۰ تا ۳۰ درصد که به موقعیت بستگی خواهد داشت.

Fusion Rifles

  • شتاب کویل‌ها اکنون بدرستی آسیب‌ها را در رابط کاربری منعکس خواهند کرد. این موضوع تنها در رابط کاربری خواهد بود و برروی گیم پلی تاثیری نخواهد داشت.
  • برطرف شدن مشکل مربوط به عدم اعلام آمار درست Techeun Rage

راکت انداز

  • افزایش فاصله تاثیر Cluster Bomb که اکنون امکان آسیب رسانی بیشتری را برای دشمنان خواهد داشت.
  • شعاع تاثیر نارنجک‌ها و Horseshoes به میزان ۰٫۳ کاهش یافته است، پیش از این این مقدار ۱٫۳ متر بوده است که اکنون ۱ متر شده است.

Machine Guns

  • افزایش برد تاثیر به میزان ۴ درصد

عملکرد سلاح‌ها

بصورت کلی

  • Magazine perk اکنون پاداش range خواهد داد.
  • حذف آمار تاثیر که تاثیری در میزان آسیب پایه نداشته و تنها مربوط به رابط کاربری می‌شود.
  • رند Armor Piercing: اضافه شدن ۴ range و کاهش ۴ handling
  • رند High Caliber: اضافه شدن ۳ range و کاهش ۵ handling
  • رند Skip: اضافه شدن ۵ range، کاهش ۳ handling و اضافه شدن ۵ inventory

Take a Knee

  • اکنون پس از ۰٫۵ ثانیه فعال خواهد شد
  • اضافه شدن محدودیت flinch به میزان ۲۵ درصد و افزایش سرعت به همان میزان ۲۵ درصد

Exhumed

  • اضافه شدن ۵ ثانیه بیشتر (در کل ۱۵ ثانیه) به زمان موثر

Cascade

  • تغییرات عملکردی: کشته شدن خودکار منجر به بارگذاری مجدد خواهد شد.

Surplus

  • افزایش مهمات قابل حمل

Grave Robber

  • افزایش شانس proc به میزان ۲۵ درصد که در گذشته ۲۰ درصد بوده است.

Guerilla Fighter

  • افزایش پایداری و پاداش رنج به میزان ۲۰۰ درصد

Unflinching

  • کاهش efficacy به میزان ۲۵ درصد

Firefly

  • برطرف شدن کرش مربوط به افکت‌های ویژه مربوط به Firefly

سلاح‌های Exotic 

Universal Remote

  • پاداش رنج Exotic به میزان ۷۵ درصد کاهش خواهد داشت (دیگر حداکثر رنج شاتگان قابل تضمین نیست.)
  • افزایش برد تاثیر (کاهش آسیب بصورت تاثیر ثانویه)

Fabian Strategy

  • کشتن بوسیله این سلاح اکنون منجر به بارگذاری خودکار می‌شود.
  • افزایش رنج پایه به میزان ۱۶ درصد
  • افزایش پایداری پایه به میزان ۴۴ درصد

Thorn

  • کاهش رنج پایه به میزان ۲۵ درصد

Dreg’s Promise

  • افزایش آسیب به میزان ۸ درصد
  • افزایش اندازه magazine به ۳

زره

بصورت کلی

  • برطرف شدن باگ مربوط به زره که در بعضی موارد منجر به ایجاد اشکال در عملکرد میشد
  • کلاس آیتم‌ها اکنون قابلیت پذیرفتن shaders را خواهد داشت

ماموریت‌ها

  • منوی ماموریت تغییر کرده و به Progress تغییر نام پیدا کرده است.
  • کتاب رکوردها از متریالز جابجا شده و به منوی اینونتوری رفته است.

Crucible

بصورت کلی

  • Legendary Engrams از Crucible PGCR حذف شده است.
  • برطرف شدن مشکل مروبط به اکتیویتی Crucible که آیکون اشتباهی را نمایش میداده است.
  • Beowolf ،Cicero و Gilgamesh Shaders امکان دریافت از طریق تکمیل مسابقات Crucible را خواهند داشت.
  • Crucible Quartermaster هفتگی حذف شده است.

Game Types

Trials of Osiris

  • Trials of Osiris for Year 2 پایان یافته است، Trials of Osiris در Rise of Iron ادامه خواهد یافت.

Elimination

  • مهمات سنگین اکنون تنها در مرکز موقعیت‌ها در مسابقات Elimination یافت می‌شوند.
  • برطرف کردن باگ مربوط به مهمات سنگین

Salvage

  • کاهش تاخیر ابتدای Relic Capture از ۱۵ ثانیه به ۱۰ ثانیه
  • زمان میان Relic  از ۲۵ ثانیه به ۱۰ ثانیه کاهش یافته است.
  • کاهش شمارش معکوس probe دشمنان از ۴۵ ثانیه به ۳۰ ثانیه
  • افزایش شعاع مربوط به probe دشمنان از ۳ متر به ۵ متر
  • افزایش موفقیت امتیاز خرابکاری از ۱۵۰ امتیاز به ۲۰۰ امتیاز
  • تغییر امتیاز بندی، اکنون تنها کاربرانی که خرابکاری موفق داشته باشند امتیاز دریافت می‌کنند.

نقشه‌ها

Rusted Lands

  • افزوده شدن فیزیک نامرئی برای متوقف کردن بازیکنانی که از موقعیت بازی فرار می‌کنند.

Vertigo

  • افزوده شدن فیزیک نامرئی برای متوقف کردن بازیکنانی که از موقعیت بازی فرار می‌کنند.

Pantheon

  • اعمال تغییراتی در جعبه مهمات سنگین جهت جلوگیری از سقوط در نقشه

Crossroads

  • افزوده شدن فیزیک نامرئی برای متوقف کردن بازیکنانی که از موقعیت بازی فرار می‌کنند.

Blind Watch

  • تغییر موقعیت Elimination tiebreaker برای اجتناب از مشکلات ایجاد شده پیشین

رابط کاربری

  • Fireteam و بازیکنان بدون نیاز به تغییر صفحات امکان نمایش ۱۲ بازیکن را خواهند داشت.
  • کلن Roster اضافه شده است اما به سرعت در دسترس نخواهد بود.
  • منوی اینونتوری ویرایش شده و امکان افزودن Ornaments اضافه شده است.
  • منوی Abandoned Quest Kiosk اکنون به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بیش از یک صفحه را مشاهده کنند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا
جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا
جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا
جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا
جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا
جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا
جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جزئیات بروزرسان 2.4.0 بازی Destiny اعلام شد | گیمفا