جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا

جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن ۴ پرو اعلام شد

فرشاد سامانی
۱۳:۰۴ ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا

پس از رویداد پلی‌استیشن که در آن شاهد معرفی پلی‌استیشن ۴ پرو بودیم، ماشیل ون دیر لیو به عنوان کارگردان فنی گوریلا گیمز، جان گیبسون به عنوان رئیس تریپ‌وایر اینتراکتیو و پیتر وایز به عنوان معاون تولیدات شرکت برادران وارنر در مورد دید استودیوهای خود در مورد این کنسول جدید جزئیاتی را ارائه کردند.

  • ون دیر لیو اعلام کرد که گوریلا گیمز در تلاش است تا با بدست آوردن مستندی از طبیعت، بازی Horizon: Zero Dawn و کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو را به هم نزدیک‌تر کند. آنها کار خود را برروی پلی‌استیشن ۴ به خوبی انجام داده‌اند اما کیفیت بالاتر و طیف رنگ‌های بیشتر پرو به معنی اضافه شدن گام‌های بیشتری برای آنها است، مخصوصاً در طبیعت نور خورشید از اهمیت بسیاری برخوردار است.
  • آقای وایز در مورد بازی Middle-earth: Shadow of Mordor صحبت کرد و توضیح داد که مونولیث به بازیکنان اجازه خواهد داد بین کیفیت و رزولوشن خودشان تصمیم گیرنده باشند. کیفیت منجر به ایجاد فاصله‌ای محسوس (فاصله‌ای بزرگتر از همیشه) نسبت به سایر عوامل خواهد شد. او همچنین افزود که راک‌استدی قادر خواهد بود که صحنه‌های بهتری را در Batman: Arkham VR داشته باشد.
  • آقای گیبسون اعلام کرد که بازی Killing Floor 2 از رزولوشن ۴k پشتیبانی خواهد کرد و از HDR بهره خواهد برد تا شاهد ارتقاء مناسبی در مورد چشم انداز بازی باشیم و فضاهای تاریک و عمق فضای بهتری ایجاد شود. در بازی تاریکی چون Killing Floor 2 نقاط تاریک خیلی واقعی تر از آن چیزی که باید باشد، می‌باشند.
  • براساس صحبت‌های ون دیر لیو، ۴k و HDR مقداری دشواری در فروش خواهند داشت چون شما دوست دارید آنها را در عمل ببینید تا درک کنید که آنها چه هستند و چه گزینه‌ای را در اختیار شما می‌گذارند. HDR گزینه‌ای بسیار طبیعی را برای شما فراهم خواهد کرد که تاکنون مثل آن را ندیده‌اید.
  • در بازی Killing Floor 2 موقعیت‌های شلیک به دشمنانی در راه دوری وجود دارد که مشکلاتی را در نمایش دارند. آقای گیبسون از این موضوع استفاده کرد تا نمونه‌ای از منظور خود جهت برطرف کردن مشکل فاصله از طریق ۴k را توضیح دهد.
  • در بازی Shadow of Mordor کسانیکه از تلویزیون ۴k استفاده نمی‌کنند همچنان قادر خواهند بود تا از افزایش کیفیت رزولوشن تکسچرها، نرم شدن لبه‌ها و بهتر شدن همه چیز بهره برند.
  • آقای ون دیر لیو صحبت بیشتری در مورد تلویزیون‌های استاندارد ۱۰۸۰p ارائه کرد و به این موضوع اشاره کرد که امکان رندر گرفتن داخلی ۴k وجود دارد. تصاویر، سایه‌ها و موارد دیگر کلیه جزئیات خود را خواهند داشت. در کنار همه این ها نرخ فریم بهبود خواهد یافت، کاهش نرخ فریم از بین خواهد رفت، رزولوشن افزایش خواهد یافت و فیلتر anistropic  بهبود خواهد یافت. گوریلا گیمز علاقه دارد تا با موارد مختلف کار کند تا راه حل خیلی خیلی خوبی برای مردمی که از HDTV معمولی استفاده می‌کنند پیدا کند. او همچنین افزود که HDR منجر به بهبود طیف رنگ‌ها خواهد شد. گوریلا گیمز هر هفته بطور مستمر برروی بهبود عملکرد آن کار خواهد کرد. او نتیجه کارشان را نمیدانست اما نتیجه هر چه باشد به بهبود کار منتهی خواهد شد، با مناظر زیبا، دید بهتر، مشاهده اشعه بهتر نور خورشید و موارد دیگری که در کنار هم عالی خواهند بود. همچنین گوریلا گیمز با گذشت زمان از نحوه کار با ۴k و پشتیبانی از آن جزئیات بیشتری را خواهند آموخت.
  • وایز توضیح داد که استودیوهایی نظیر ندررلم امکان کاوش در مورد اینکه چگونه طبیعت را در بازی‌هایی نظیر Injustice 2 به نمایش بگذارند و چگونه نرخ فریم را بهبود دهند خواهند داشت و کار خود را با این موضوع شروع خواهند کرد.
  • آقای گیبسون توضیح داد که موتور بازیسازی Killing Floor 2 در حال حاضر هر چیزی که برای کار برروی HDR در پشت صحنه نیاز دارد را در اختیار آنها گذاشته است و حالا سازنده بازی باید آن را برروی صحنه بیاورد. آقای ون دیر لیو افزود که اکثر موتورهای بازیسازی همین عملکرد را دارند اما باید جزئیاتی را برای تلویزیون‌های استاندارد رعایت کنند.
  • براساس صحبت‌های ون دیر لیو اکثر موتورهای بازیسازی از تکنولوژی معرفی شده پشتیبانی می‌کنند و قادرند تا به سرعت خود را با آن سازگار کنند. او سورپرایز خواهد شد اگر ببیند بازی‌های بزرگ از HDR بزودی پشتیبانی نکنند.
  • براساس صحبت‌های آقای گیبسون، زمان کاری بیشتری برای پشتیبانی از پلی‌استیشن ۴ پرو نیاز است، البته موضوع آنقدر هم بد نیست و به محض دریافت کیت‌های توسعه توسط تریپ‌وایر آنها کار خود را به سرعت شروع خواهند کرد و آزمایشات و تست‌هایی را انجام خواهند داد تا ببینند چه کاری را می‌توانند انجام دهند.
  • ون دیر لیو فکر می‌کند طی چهار یا پنج ماه آینده دانش بیشتری در صنعت ایجاد شده و سازگاری خوبی با تکنولوژی جدید ایجاد می‌شود و این موضوع ساده خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا
جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جزئیاتی از سوی گوریلا گیمز، برادران وارنر و تریپ‌وایر در مورد پلی‌استیشن 4 پرو اعلام شد | گیمفا