Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره - گیمفا
Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره - گیمفا
Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره - گیمفا
Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره - گیمفا

Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره

آرش حکیمی
۱۵:۰۹ ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره - گیمفا


شرکت NOA Games

اولین تولیدکننده بازی‌های موبایل آرکید ریسینگ در ایران، با افتخار تقدیم می‌کند:

Shadow Racer

بازی موبایل آنلاین و مولتی‌پلیر

متن ارسالی از سازنده

آخرین آمار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ایران، نشون می‌ده که روزانه بیشتر از ۲۳ میلیون ایرانی، اوقات فراغت خودشون رو با بازی‌های کامپیوتری پُر می‌کنن. یعنی بازی با رایانه و موبایل و تبلت، به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده و نمی‌تونیم از لذت و هیجان این‌جور بازی‌ها بگذریم. اما همه بازی‌خورهای حرفه‌ای اعتقاد دارن که تجربه بازی‌های آنلاین و چندنفره (Multi Player) واقعا یه چیز دیگه است و لذت اینجور بازی‌ها هزار برابر بیشتر از بازی‌های تک‌نفره است. هیجانی که توی شکست دادن رقیبای واقعی و بازی‌های تیمی و دسته‌جمعی وجود داره، بی‌نظیر و وصف نشدنیه.

همین موضوع باعث شده که بازی‌های استراتژیک و جنگی مختلفی به صورت آنلاین و چندنفره عرضه بشه و صدها هزار نفر رو سرگرم کنه اما تا به حال، هیچ شرکتی نتونسته بود با ارائه امکانات چندنفره آنلاین، در ژانر مسابقات ورزشی و هیجانی که بسیار هم پرطرفداره، قد علم کنه و رضایت بازیکن‌ها رو جلب کنه.

حالا شرکت نوآگیمز (NOA Games) با سابقه ارائه بازی‌های بزرگ و موفقی در ژانر مسابقات اتوموبیل‌رانی مثل بازی اینترنتی اسپیدآپ با بیش از ۳۵۰هزار نفر کاربر و بازی موبایل ویراژ با بیش از ۲۰۰هزار نصب فعال بر روی موبایل، دست به کار شده و قراره علاقه‌مندان سرعت و هیجان و عاشقای ماشین‌باز رو شگفت‌زده کنه.



بازی رایگان و جدید استودیوی نوآگیمز که برای موبایل‌ و تبلت ساخته شده، Shadow Racer نام داره و به گفته حمید نعیمی طراح بازی و مدیرعامل شرکت، این بازی موبایل نسبت به بازی‌های اتوموبیل‌رانی قبلی این شرکت، بسیار حرفه ایی تر و بهتر شده و کاملا قابل رقابت با بازی‌های خارجی مطرح دنیاست.


مهم‌ترین ویژگی Shadow Racer اینه که برای اولین بار در بین بازی‌های ایرانی، امکان برگزاری مسابقات آنلاین Real Time رو با دوستانتان ایجاد کرده و شما با اینترنت موبایل یا WiFi‌ به‌راحتی می‌تونید با هرکسی در ایران یا خارج از ایران که این بازی رو نصب کرده‌ باشه، به‌صورت آنلاین بازی کنید. علاوه بر این، گرافیک بازی هم بسیار پیشرفت کرده و تنوع نقشه‌ها و پیست‌ها، تعداد و تنوع خودروها، تعداد و تنوع لوازم جانبی و … اون‌قدر زیاد شده که آدم رو برای مدت طولانی سرگرم می‌کنه. احتمالا با دیدن تصاویر و اسکرین‌شات‌های بازی، دیگه نیازی به توضیح نباشه!







حالا دیگه تنوع سبک‌های بازی در Shadow Racer هم بیشتر شده و شما می‌تونید از بین ۴ سبک انتخاب کنید و لذت ببرید:

  • کلاسیک: سبک رانندگی بی‌پایان، همیشه جذابیت‌های خودش رو داره. لایی کشیدن توی ترافیک خیابونای شلوغ یا سبقت گرفتن از ماشینای سنگین توی جاده‌های بین شهری، هیچ‌وقت آدمو خسته نمی‌کنه. خصوصا با نقشه‌های جدید و گرافیک عالی بازی که می‌تونی مدت‌ها به منظره‌های کنار پیست نگاه کنی و توی رویاهای بی‌نظیر غرق بشی.
  • چند نفره آنلاین: اینجا قراره حسابی بترکونی! توی این سبک، رقابت‌های نفس‌گیر آنلاین با امکان ایجاد کلن و چت با رقبا و هم‌تیمی‌ها منتظرته. جای که هم می‌تونی استراتژی‌های تیمت رو با بقیه اعضا هماهنگ کنی یا اینکه با رقبا حسابی کل‌کل کنی و فضای مسابقه رو داغ و هیجانی کنی.
  • دزد: اگه از اون دسته بچه‌زرنگ‌هایی هستی که دوست داری هیجان تعقیب و گریز توی بازی رو تجربه کنی و روی پلیس‌های سمج رو کم کنی، منتظر چی هستی؟ همین الآن نیتروی ماشینت رو شارژ کن و به پلیس ها نشون بده دنیا دست کیه!
  • پلیس: شایدم دوست داری یه پلیس وظیفه‌شناس باشی و خلافکارها رو سر جاشون بنشونی تا بهت همه افتخار کنن! عالیه، اما یادت نره که توی این بازی، دزدا راحت به چنگت نمی‌افتن. باید حسابی کاردرست باشی و دست فرمونت تک باشه که بتونی ماشینای مدل‌بالا و اسپرت شده دزدا رو متوقف کنی.

اما نوآوری‌های Shadow Racer فقط به سبک آنلاین بازی مربوط نمی‌شه، شما توی این بازی می‌تونید دوربین رو توی سه زاویه مختلف تنظیم کنید و زمان روز و شب هم به‌صورت خودکار تغییر می‌کنه و باعث می‌شه محیط بازی خیلی جذاب و پویا باشه. در بخش محیط بازی، ۴ نوع جاده مختلف جنگلی، شهری، بیابانی و ساحلی در نظر گرفته شده که تنوع خوبی ایجاد کرده و جاده‌های یک‌طرفه و دوطرفه این بخش، خستگی از بازی و تکراری شدن اون رو غیرممکن می‌کنه. علاوه بر این، هر محیط، نورپردازی، صداگذاری و اتمسفر و انیمیشن مخصوص به خودش رو داره که حس واقعی اون محیط رو به‌خوبی به بازیکن القا می‌کنه.

یکی از امکانات عالی دیگه توی این بازی، قابلیت ورود با اکانت گوگل برای شرکت در مسابقاته که هیجان رقابت با سایر کاربران رو چندبرابر می‌کنه. علاوه بر این، بخشی در داخل بازی وجود داره که اونجا، کاربرا می‌تونن رتبه خودشون رو در بین برترین امتیازآورنده‌های بازی ببینن و جوایز و افتخاراتی رو که کسب می‌کنن برای سایر کاربرا به اشتراک بذارن.

در گاراژ بازی، قابلیت شخصی‌سازی و اسپرت کردن خودروها به صورت کاملا حرفه‌ای وجود داره و امکانات فراوان و متنوعی برای هر ماشین در این بخش در نظر گرفته شده، برای هر ماشین به صورت خاص ۳ بادیکیت و ۶ رینگ و ۳ باله و چندین برچسب طراحی و پیاده سازی شده است، شاید به جرات بشه گفت که این بازی، از بازی‌های PC ایرانی و بسیاری از بازی‌های خارجی بهتر و خوش‌ساخت‌تره. مثلاً امکان شخصی‌سازی لوازم جانبی و اسپورتینگ خودروها واقعا بی‌نظیره. تنظیم ارتفاع، نصب توربوشارژر، نیترو، سیستم ترمز، سیستم تعلیق، ترمزهای دیسکی، رنگ‌‌بندی، برچسب‌های متنوع، کیت‌ها و باله‌های بدنه، بیش از ۱۰۰ رینگ‌های مختلف و … از امکانات این بخشه که واقعا آدم ازش سیر نمی‌شه.


صداگذاری موتور ماشین در بازی‌های ریس موبایل از سخت‌ترین مباحث بازی سازیه که حتی شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی موبایل هم از پیاده کردنش ناتوان هستن اما تیم منحصر به فرد نوآگیمز با تکیه بر دانش فنی و تجربه چندین ساله خودش در حوزه بازی‌های مسابقات اتوموبیل‌رانی، این مورد رو به خوبی پیاده کرده و حالا دیگه شما می‌تونید از صدای غرش موتور ماشینتون لذت ببرید.

اما یه بخش بی‌نظیر و معرکه بازی، حضور خودروهای نوستالژیک و ایرانی توی این بازیه. به عنوان مثال، خودروهای پرشیا،رنو ۵، فولکس قورباغه‌ای، ژیان، پیکان، وانت نیسان، سمند، پژو ۲۰۶، زانتیا و … حتی فکرکردن به اینکه می‌تونی خودروی فولکس قورباغه‌ای یا وانت نیسان آبی رو اسپرت کنی و با نیترو و توربوشارژر به مسابقه با سوپراسپورتها بفرستی، عالی و هیجان‌انگیزه!

مهم‌ترین ویژگی‌های بازی موبایل آنلاین و مولتی‌پلیر Shadow Racer این‌هاست:

  • ۴ سبک متفاوت گیم‌پلی، به همراه ۳ زاویه دوربین متفاوت
  • بازی چندنفره آنلاین با فضای رقابتی نفس‌گیر و گیم‌پلی منحصربه‌فرد
  • قابلیت ایجاد کلن و چت و برگزاری مسابقات دوستانه بین بازیکن‌های کلن‌ها
  • دارای بیش از ۴۰ مرحله داستانی دزد و پلیس با ویژگی‌های متفاوت و متنوع
  • گاراژ اختصاصی با بیش از ۲۰ مدل ماشین اختصاصی که به مرور افزایش هم پیدا می‌کنه
  • امکان انتخاب بین بیش از ۱۰۰ مدل رینگ، بادی‌کیت و باله که به مرور افزایش هم پیدا می‌کنه
  • وجود ۴ محیط کاملا جذاب با نورپردازی و صداگذاری حرفه‌ای به همراه چرخش پویای روز و شب و آب‌وهوا
  • قابلیت اتصال به گوگل به همراه رتبه‌بندی در قسمت افتخارات و امتیازهای گوگل
  • صداگذاری حرفه‌ایی برای موتور ماشین‌ها که حالت طبیعی و هیجان‌انگیزی به مسابقات می‌ده
  • و برای اولین بار در بین بازی‌های ایرانی: وجود ۵ موزیک زنده و اختصاصی پس‌زمینه برای بازی که توسط بهترین موزیسین‌های ایرانی تهیه شده

فیلم پشت پرده مراحل ساخت موسیقی به صورت زنده:

http://www.aparat.com/v/4vPiy

پس اگر عاشق سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ توی اتوبان‌ها و جاده‌ها هستی یا اگر از اون دسته خوره‌های ماشین هستی که دیوونه‌ی اسپرت‌کردن ماشین و شنیدن صدای اگزوز لامبورگینی هستن، ‌Shadow Racer رو دانلود کن و به دوستانت هم خبر بده که اون‌ها هم بازی رو نصب کنن تا بتونید آنلاین با هم مسابقه بدید و اوج لذت و هیجان رو کنار دوستان و عزیزانتون تجربه کنید. این نکته رو فراموش نکن که هرچقدر دوستای بیشتری توی این بازی داشته باشی، رقابت‌ها هم هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر می‌شه و همیشه رقیبی برای شکست دادن داری. پس حتما یادت باشه که لینک بازی رو برای دوستانت هم بفرستی.

متن ارسالی از سازنده

لینک دانلود بازی:

https://cafebazaar.ir/app/com.NoaGames.ShadowRacer/?l=fa

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره - گیمفا
Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره - گیمفا
Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره - گیمفا
Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره - گیمفا
Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره - گیمفا
Shadow Racerبازی موبایل آنلاین و چندنفره - گیمفا