تماشا کنید: نمایش ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 - گیمفا

تماشا کنید: نمایش ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4

سعید شیخی‌پور
۱۰:۵۳ ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
تماشا کنید: نمایش ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 - گیمفا

سایت پی‌سی گیمر ویدیوی جدیدی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده که نشان‌دهنده ۱۱ دقیقه از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 است. در این ویدیو بیشتر به آزمایش گیم‌پلی بازی با موس و کیبورد پرداخته می‌شود.

از ویژگی‌های نسخه رایانه‌های شخصی بازی می‌توان به نرخ فریم آزاد، پشتیبانی از V-SYNC، کیفیت بالای بافت‌ها و استفاده بهتر از هسته‌های پردازنده اشاره کرد. سازندگان همچنین می‌گویند قصد دارند مشخص کنند یک تغییر در تنظیمات گرافیکی بازی تا چه حد برروی کارت گرافیک، پردازنده و حافظه کارت گرافیک (VRAM) تاثیر دارد. توضیحات کامل آن‌ها را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید.

علاوه بر این، در طول مراسم گیمزکام ۲۰۱۶ نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان قابل بازی بود و برخی از افراد از این فرصت استفاده کردند و تصاویر مربوط به تنظیمات گرافیکی آن را تهیه نمودند. ظاهرا گزینه‌های گرافیکی زیادی قابل تنظیم خواهد بود. تصاویر را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید.

همچنین سیستم مورد نیاز Gears of War 4 جهت اجرا برروی رایانه‌های شخصی هم مدتی پیش اعلام شد. شما برای اجرای بازی باید حداقل ۸۰ گیگابایت فضای خالی، ۸ گیگابایت رم، پردازنده Intel i5 یا AMD FX-6300 و کارت گرافیک Radeon R7 260X یا NVIDIA 750Ti داشته باشید. جزئیات کامل را در این بخش مشاهده کنید.

گیم‌پلی جدید هم در ادامه قرار دارد:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

Gears of War 4 در ۱۱ اکتبر (سه‌شنبه ۲۰ مهر) برروی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی از برنامه Xbox Play Anywhere هم پشتیبانی می‌کند؛ یعنی شما نسخه دیجیتالی بازی را برروی ایکس‌باکس وان خریداری کرده و نسخه رایانه‌های شخصی را به رایگان دریافت می‌کنید یا برعکس.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: نمایش ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 - گیمفا
تماشا کنید: نمایش ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • nima1381 گفت:

    ایشالله که بازیه خوبی از اب در بیاد :yes: :yes:
    دوستان میشه یه توضیحی در مورد داستان بازی بدید??ممنون میشم

    • ببین نیما جان وقایع گیرز۴ سال ها بعد از گیرز۳ اتفاق میفته توی ۳ گانه اول شما کنترل مارکوس فنیکس اسطوره این بازی رو بر عهده داشتی و توی گیرز۳ پرونده لوکاست ها بسته شد و مارکوس و گروهش موفق شدن لوکاست ها رو به طور کامل نابود کنن اما داستان گیرز۴ متفاوت هست و قراره توی ۲۴ ساعت یعنی ۱ روز اتفاق بیفته توی این نسخه شما کنترل JD پسر مارکوس رو در اختیار داری و توی بازی مارکوس هم حضور داره اما نمیتونی کنترل این اسطوره رو در اختیار بگیر و به عنوان هوش مصنوعی هست و دیگه خیلی طولانی هست ….

        • GENERAL گفت:

          واقعا حرکت بدی زده مایکروسافت که این بازی رو برای PC هم پورت کرده ، ( حداقل باید به یه فاصله زمانی طولانی این کار رو میکرد [ هر چند که خودم به نوعی خوشحالم برای PC پورت کرده ]
          ولی نباید فراموش کنیم که کنسول ایکس باکس دست چندتا نا اهل افتاده ، که بخاطر منافع زود گذرشون دارن ذره ذره نابودش میکنند .
          مثلا الان همین شرکت سونی با حرکت هوشمندانش تازه داره بازیهای PS3 رو روی PS NOW با PC ( و پلتفرم های دیگه ) به اشتراک میزاره ، چون بازار PC بازار بزرگیه و سود حاصل از در آمد اون هم به مراتب زیاده ، ولی امیدوارم کنسول مایکرو سافت در اینده سرنوشتش شبیه کنسول SEGA نشه ، چمیدونم چندید سال بعد مایکروسافت بگه چون فروش پایینه قادر به ادامه تولید این کنسول ها نیستیم واقعا خبر بدی میشه برای دنیای گیم .

          • GENERAL گفت:

            درباره بازی هم باید بگم ، خیلی عالی کار شد ، و این جزئیاته که بازی رو هر چه بیشتر واقعی میکنه که شرکت سازنده The Coalition توی این امر هم قابل قبول کار کرده ، در کل به نظر بازی هیجان انگیزی میشه .
            و مثل همیشه امیدوارم هر کی این بازی رو دوست داره بتونه بدون مشکل تجروبش کنه.

            • من به عنوان فن مایکروسافت با امدن بازی ها روی ویندوز مشکلی ندارم و از این حرکت استقبال هم میکنم امیدوارم عنوان هیلو۶ هم تایید بشه تا دوستان pc باز نهایت لذت رو از عناوین ببرن

            • GENERAL گفت:

              من هم خوشحالم که برای PC پورت میشه ( خواهد شد ) در هر صورت من خواستم یه نگاه اجمالی به روند پس رفت مایکروسافت در کنسول های XBOX بندازم.
              شاید خواستم بگم اون چندتا سهام دار توی شرکت مایکروسافت اینده کنسول های XBOX انچنان براشون مهم نیست تا پول در اوردن بیشتر . ( هر چند شاید هم براشون مهم باشه )
              ولی ، اگه برای یه خودرو قطعات یدکی ساخته نشه ! دیگه کسی اون خودرو رو میخره !؟
              خب این جا خودرو همون کنسوله و قطعات یدکی هم همون ویدیو گیم های انحصاریه .

            • خداروشکر مایکروسافت با معرفی نسخه اسلیم و از اون مهم تر معرفی قوی ترین کنسول تاریخ، پا رو فراتر از نسل ها گذاشت و با سرمایه و ثروت هنگفتی که مایکروسافت داره مطمنن هیچگاه از صنعت گیم کنار نخواهد رفت چرا که هم طرفداران قدیمی خودش رو خواهد داشت و هم با کنسول جدید خیلی از گیمرها رو جذب خواهد کرد و خداروشکر فروش وان اس که فوق العاده بود و هم باعث افزایش فروش وان معمولی شد امیدوارم این روند صعودی ادامه دار باشه در نهایت برای سی.است جدید مایکرو که باعث افزایش فروش بازی ها میشه ارزوی موفقیت دارم

            • GENERAL گفت:

              ” چرا که هم طرفداران قدیمی خودش رو خواهد داشت ”
              الان داری با قضیه احساسی بر خورد میکنی ،

            • نیاز به احساسی بودن نیست سال اینده که هیولا بیاد از عمر اکس باکس وان دیگه ۴ سال گذشته و خداروشکر توی این مدت بازی های زیادی رو با این کنسول دوست داشتنی تجربه کردن و با عشق و ذوق فراوان به سمت کنسول جدید خواهند رفت مخصوصا اینکه اگر قیمت مناسب داشته باشه خیلی از گیمرها رو جذب خودش خواهد کرد و طرفداران قدیمی هم که برای امدن عقرب لحظه شماری خواهند کرد و خداروشکر جای هیچ نگرانی نیست

            • GENERAL گفت:

              در مورد اسکورپیو هم باید بگم ، که همیشه قدرتمنده پیروز نیست .
              ۱ – نسل ۵ -سال ۱۹۹۶ که Nintendo 64 عرضه شد ، از پلی استیشن ۱ قوی تر بود ، ولی پلی استیشن ۱ برخلاف Nintendo 64 که از کارتریج استفاده میکرد از سی دی استفاده میکرد . و پلی استیشن ۱ نسل ۵ رو برد.
              ۲- نسل ۶ – ایکس باکسی که توی سال ۲۰۰۲ عرضه شد از پلی استیشنی که توی سال ۲۰۰۰ عرضه شد قوی تر بود ولی پلی استیشن با عرضه بازی های انحصاری خوبش ورق رو برگردوند ، و پیروز شد .
              ۳- توی نسل ۷ برنده کنسول شرکت Nintendo بود کنسول Wii با این که از پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ ضعیف تر بود ولی این کنسول Wii بود که با نو اوری های هر حرکتیش و بازی های ویدیوییش پیروز شد ،
              ۴- نسل ۸ – هم با توجه به فروش بالای کنسول پلی استیشن ، این کنسول تا این جا پیروزه
              در هر صورت خواستم بگم توی تاریخ همیشه قدرتمنده پیروز نشده ، بلکه این پشتیبانی مناسبه که باعث پیروز شدن میشه .
              ——————————————————————————————
              الان شاید فکر کنید من ضد ایکس باکسم ، اصلا این طور نیست من خودم تا ۹ ماه پیش کنسول ایکس باکس داشتم . ( حتی الان هم تصمیم دارم XBOX ONE S بخرم ، )
              —————————————————————————————–
              ولی الان منتظریم ببینیم این Nintendo NX چه میکنه ، شاید خوب عمل کرد ، احتمالاش پایینه که دوباره اتفاقات نسل ۷ تکرار شه هر چند بعید هم نیست.

            • Gearbox گفت:

              فکر میکنی پشتیبانی مایکروسافت بده 😐
              تازه از مایکرو باید تمجید هم بشه، چرا که عناوین انحصاری کنسولش رو برای ویندوز هم منتشر میکنه .
              تو الان به این چی میگی!!؟
              مایکرو داره کاملا از ویندوز پشتیبانی میکنه 😐 تا جایی هم که تونست از xbox 360 پشتیبانی کرد

            • GENERAL گفت:

              Gearbox @
              یا شما توضیحاتی که بالا نوشتم رو کامل نخوندیدی ، یا متوجه منظور من نشدید .نکته این نیست ،
              این پشتیبانی که من ازش گفتم با این که شما گفتی متفاوته .

            • Gearbox گفت:

              من با توجه به این جمله « در هر صورت خواستم بگم توی تاریخ همیشه قدرتمنده پیروز نشده ، بلکه این پشتیبانی مناسبه که باعث پیروز شدن میشه .» در کامنت بالا خواستم بگم که پشتیبانی مایکرو خیلی خوبه

            • جنرال عزیز ببین گذشته دیگه تموم شد برای اینکه به حرفم پی ببری کافیه یه سر به پست هایی بزنی که گفته شده بازی های وان داره ۹۰۰P اجرا میشه و بازی های PS4 داره ۱۰۸۰ اجرا میشه و ببینی چقدر گیمرهای امروزی دنبال رزولوشن و فریم هستن ببین گذشته دیگه تموم شده ببین شاید یکی از دلایل فروش کم وان قدرت کمترش نسبت به ps4 هست خب مایکروسافت خیلی راحت به گیمر ها گفت: “خیله خب دنبال قدرت هستید هیولایی براتون میسازم که از رزولوشن و فریم سیراب بشین” خب الان دیگه هیچ بهانه ای در کار نیست فقط کافیه صبر کنی و ببینی چقدر گیمرها به سمتش میان

            • joule گفت:

              البته جنرال عزیز اون حرکت ps now یک محکمه از ps که ببینه وضع فروش رو PC چه طوره
              بعد موفقیت ابتدایی s باعث شد که سونی هم به فکر وارد شدن تو عرضه انتشار بازی هاش برای PC باشه چون اینطوری هم فروش نرم افزاری رو داره و خب انگار سخت افزار هم به فروش میره و فقط سود بیشتر میشه
              مثلا الان شیرینی این فروش رو به خاطر no mans sky چشیده که با اینکه بازی متوسطی بود، ولی فروش طولانی رو اولش داشت، مطمئن باش به زودی سونی هم تو همین جاده میفته(البته این حرف من نیست کاملا! میتونید تحلیل سایت های مختلف رو از اومدن یکهویی ps now برای PC بخونید من از اونا الهام گرفتم)
              این حرفم که همه تو خودشون یک PC قوی دارن واقعا حرف مفتیه، الان جامعه داره به سمت خرید laptop حرکت میکنه تا PC ، لپ تاپ از PC گرونتره و تا جایی که من میدونم فقط بعضی از مدلاش قابل ارتقا هستن، من الان یک laptop سه میلیونی دارم که سخت افزارش با ایکس باکسم (که ١.٢٠٠ قیمتشه)یکی ، برای تست کوانتوم رو روش ریختم افتضاح اجرا میشد، یعنی با پول کمتر بازده بهتری دارم
              تازه عمق تصویر به مراتب توی tv بهتره تا PC ،من رو کاناپه ولو میشم و راحت جلوی یک تلویزیون ۵٠ اینچی بازی میکنم، این دو مقوله (PC gaming و console gaming ) از هم دیگه جدا هستن، کسی که مثل من به کنسول عادت داره سختشه پشت یک میز با اون مانیتور بازی کنه.

          • pardes گفت:

            مطمین باش مایکروسافت و امثال مایکروسافت روی یک دلار م کلی فکر می کنند بعد عمل می کنند.در ضمن فکر نکنم دنیایی پرسود گیم را هم بی خیال بشن و یا از دست بدن.

          • aramnazdari گفت:

            چاره کار شما فقط پماد سوختگی هست چون این مدت بد سوزش پیدا کردین…اون از فورزا هورایزن این از گیرز اف وار اون از اکس باکس وان اس … کلا سوختگی درجه بالا تجربه کردین شما قوطی ۴ ایها…فقط یکیتون به من توضیح بده فرق کمودور با پلیستیشن به جز گرافیک چیه؟؟؟ نه سیستم عاملی و نه دستیار صوتی و نه برنامه ای و نه ورودی اچ دی ام ای و نه اچ دی ار و نه ۴k و نه شبکه انلاین درست و حسابی و نه قابلیت بک وارد کامپابیلیتی و نه قلبلیت کراس پلی و نه قابلیت پلی انی ور و نه…

            • MS GAMER گفت:

              دوست عزیز اولا بحث اون بنده خدا چه ربطی به پلی استیشن داشت که یهو شما قاط زدیو وایسادی توهین کردن؟ دوما این قابلیت هایی که نام بردی بیشترش مال وان اس بود یعنی نسخه جدید ایکس باکس و این یعنی باید شما این کنسول جدید رو با پلی نئو یا اسلیم مقایسه کنید سوما پلی چهار قابلیت پخش فیلم های ۴k رو داره .پس دوست عزیز الکی هی بحث راه ننداز و تا یکی یه حرفی زد نیا به فن های سونی گیر بده و توهین کن البته مشکل از شما نیست ایشالا بزرگتر که شدی کم کم این چیزها رو یاد میگیری

          • Cell گفت:

            جنرال با شما موافقم به نظرم به دلیل فروش کم one و بازیهای اون هست طرف کنسول میخره اونم one نه انحصاری داری نه کیفیت ۱۰۸۰

          • Gearbox@
            تا چشم حسود شما قوطی بازا در بیاد

            چیه حسودی میکنی ما PC GAMER ها هم میتونیم بازیش کنیم ؟ بچه جون ۱۲ سالته ؟

            برو خداتو شکر کن تازه انحصاریها روی پلتفرم معظم PC قابلیت اجرا شدت در رزولوشن ۴K پیدا کردن مگرنه هنوز گرافیک بازیها پیکسلی بود.

            حالم از این طرز فکر های بچه گانه بهم میخوره

            همین فورزا قراره ۴K روی PC اجرا بشه . این یعنی معجره . اگه فقط انحصاری قوطی بود که فقط میشد ۷۲۰P اجراش کرد

            • Gearbox گفت:

              داداچ داری اشتباه برداشت میکنیا :rotfl:
              دوستمون جینیرال انتقاد کردن از اومدن انحصاریا رو pc و پشتیبانی مایکروسافت که من گفتم پشتیبانیش خیلی خوبه و همین اومدن انحصاری ها رو مثال زدم که داره از ویندوز با این حرکت حمایت میکنه. یه جورایی طرف pc بازا رو گرفتم نمیدونم چرا اینقدر بد برداشت کردی :-/
              نه old gamer جان من ۱۲ سالم نیست. الان هم میخوام برم خداروشکر کنم :rotfl:
              اینقدر هم تند نرو میخوری زمین :yes:

            • نه اشتباه تایپی بود منظورم با شما نبود منظورم با اون کاربره General @ بود

              والا بخدا زشته ادم باید خجالت بکشه ما PC GAMER هستیم . طرف برگشته میگه “”واقعا حرکت بدی زده مایکروسافت که این بازی رو برای PC هم پورت کرده””

              تازه باید خوشحالم باشه گیمرهای بازی زیاد میشن . کلا هرچی این صنعت از انحصاری فاصله بگیره دشمنی کینه کمتر میشه

              انحصاری کردن بازی ها بیشتر از اینکه باعث هایپ بشه بیشتر باعث جنگو دعوا میشه

              سود اصلی تو فروش بازیه نه فروش سخت افزار کنسول . برای همینه کم کم داره انحصاری کردن بازیها روی یک سخت افزار خاص کمرنگ تر میشه بازیها در دسترس تر میشن

              مثلا سونی فهمید انحصاریهای نسل ۷ خودشو برای PC با PSN عرضه کرد

              خلاصه دوره انحصار تموم شده هرچی تعداد بازیکننده های یک بازی بیشتر باشن
              به همون نسب سازنده بازی با بازخوردها و نظرات سلیقه ها وپیشنهادهای بیشتری روبرو میشه و این باعث پیشرفت بیشتر بازیها خواهد شد

              انحصار جز محدودیت و بغض کینه فخر فروشی ثمره دیگه ایی نداره .

            • GENERAL گفت:

              NVIDIA GeForce GTX @
              ببین نه من فن ps4 هستم ، نه فن XBOX ONE نه فن Nintendo نه pc نه هیچ خـر دیگه ای ، تا این جا روشنه !؟
              در درجه اول من گیمرم ، من از رفابت بین شرکت ها خوشم میاد .
              من برام بازی که میکنم مهمه نه انحصاری بودنشون هر مزخرف دیگه ای یا شما دلت نخواسته کامنت من رو درست بخونی یا توانایی درکتون در این اندازه بوده که بیاد از همیچین جملاتی استفاده کنید .
              اون کامنتی هم که دادم ، یه نگاه اجمالی به اینده شرکت مایکروسافت و اینده کنسول های XBOX بود ،
              دیگه حالا شما برداری ازش حدیث استخراج کنی به خودت مربوطه

            • MS GAMER گفت:

              داداش شما فعلا یه سیستم بخر که بتونه ۴k اجرا کنه بعد بیا جو طرف سیستمش بازیهای دوسال پیشم به زور باز میکنه میاد حرف از ۴k میزنه

          • General @

            برای ما فرقی نداره شما چی هستی
            اما باید بدونی پیشرفت بازیها به انحصاری شدنشون نیست
            انحصار بیشتر از اونکه بخواد باعث پیشرفت بشه باعث فخر فروشی دشمنی کینه میشه

            چه بسا بازیهای مولتی پلتفرمی مثل GTAV بودن بااینکه انحصاری نبودن اما هنوزم شاهکارن
            پس این جملت که میگی: ( واقعا حرکت بدی زده مایکروسافت که این بازی رو برای PC هم پورت کرده )
            نشون میده تجربه کمی داری باید دیدتو نسبت به این صنعت گسترش بدی

            فراموش نکن

            هرچقدر بازیها در دسترس تر باشن ( انحصاری نباشن ) هرچقدر مخاطب بیشتری داشته باشن به همون نسبت توسعه دهنده بازی با بازخوردها و پیشنهاد های بیشتری از سوی گیمرها مواجه میشن و این یعنی پیشرفت در گیم

            حالا اینکه شما ناراحتی دوس نداری Gears of War 4 برای PC پورت بشه
            این دیگه نظر شخصی شماس و برای PC GAMER هایی امثال من دوزار ارزش نداره

            چون خود من بشخصه تصمیم دارم از اولین نفراتی باشم که نسخه PC بازی Gears of War 4 میخرم .

            مسلما هرچه مخاطبین و پلیرهای Gears of War 4 بیشتر باشن به همون نسبت درساخت سری های بعدی میتونن با نظرات پیشنهادات بیشتر به توسعه بازی کمک کنن.
            شب خوش

            • GENERAL گفت:

              راستش من ایکس باکس وان ندارم ، ( یه موقع فکر نکنی من فن ایکس باکسم )
              ولی در کل گفتم برای این که به قول شما این قوطی ( کنسول ) بتونه با ارزش باشه جلوی PC master race یه چیزا نیازه به اسم انحصاری که به اون قوطی ( کنسول ارزش بده )
              هر چند من هم زیاد از انحصاری خوشم نمیاد ، چون الان یه سری بازی ها مثل Gears of war 3 نسخه gears of war judgement رو سر همین انحصاری نتونستم کامل تجربه کنم .

          • General @

            بازم داری اشتباه میکنی بخدا من نباید اینجا کلاس اموزشی براتون بذارم اینارو باید خودت بدونی دوست عزیز
            توجه کن ارزش کنسول به رابط کاربریشه .

            کسی که کنسول گیمره دوست داره بره رو کاناپه لم بده دسته دست بگیره بازی کنه هرگز حاضر نیست پشت میز بشینه بازی کنه
            کسی هم که مثل من pc gamer باشه اگه حتی صدتا انچارتد ۴ هم برای کنسول معرفی بشه بازم ترجیح میده با PC بازی کنه و اون رابط کاربری ویندوز و اون موس کیبرد MASTER RACE با هیچی عوض نمیکنه

            اصلا بازار PC با بازار کنسول کلی فرق داره .. اینکه انحصاریهای XBOX ONE برای WINDOWS 10 PC عرضه میشه به هیچ عنوان باعث مرگ کنسول مایکرو سافت نخواهد شد چون PC دنیا و بازار متفاوتی داره .

            اتفاقا عرضه انحصاریهای مایکرو سافت روی PC باعث سود بیشتر و گسترش بیشتر بازار فروش برای مایکروسافت میشه
            و این عالیه .

            پس این تفکر غلطو از ذهنت دور کن که عرضه انحصاریهای کنسول روی PC باعث مرگ کنسول میشه . خیر این طرز فکر غلطه.

            اونیکه کنسول گیمرباشه بازم رو کنسول بازی میکنه اونی هم که PC GAMER با خرید انحصاری های کنسول روی پلتفروم محبوبش به ناشر بازی کمک میکنه

            اما خوب اینو قبول دارم PC یک قابلیت ویژه داره و اون اینه که شما میتونید با وصل کردن یه دسته کنسول به PC دقیقا حس همون کنسول در PC تا حدود زیادی تجربه کنید . برای همین الان اکثریت کنسول گیمرهای جهان برای تجربه کیفیت بهتر دوباره دارن به سمت پلتفرم مرجع PC کوچ میکنن و ممکنه در اینده کنسول فیزیکی نداشته باشیم همه چی بصورت استریم یا نرم افزاری انجام بشه .

            درکل فراموش نکن سود حاصله از فروش سخت افزار کنسول بسیار اندکه و اصل سود پرداختهای اشتراکی ماهیانه کنسول گیمرها و فروش بازیهاشونه.

            مایکرو هم اینو میدونه و برای همین XBOX LIVE اورده روی ویندوز ۱۰ خودش تا بازارشو گسترش بده

            موفق باشی

            موفق باشی

      • سلام محمدرضا.من ویزا کارت یک دلاری گرفتم ولی هر کاریمیکنم قبول نمی کنه چی کار کنم دارم دی..وونه میشم. شما رو هم عصبی کردم این یک مدت مدت شرمنده.ولی میشهجواب بدی

      • marcus.finex گفت:

        microsoft.xboxone
        طبق اخبار شخصیت مارکوس تو حالت آنلاین قابل کنترل هست

      • داستان بازی رو هم توضیح دادن منفی خورده
        داداچ داری اشتباه میزنی

      • Cell گفت:

        وقتی وارد پستای ماکرو میشم این حرفو زیاد میزنن (فن بوی)
        آخه داداش شما خودت (فن kid) هستی
        فنای سونی از زمان ۱۹۹۴ ps1 کنسول داشتن شما داشتی با اسباب بازی بازی میکردی
        تا کم میارن میگن فن بوی
        اون موقع ۱۹۹۴ ماکرو داشت روی بازیfree cell و solitaire و دوتا دیگه برای ویندوز ۹۵ کار میکرد سونی کنسول داد بیرون

    • INJURED گفت:

      گرز او وار هیچوقت نمیتونه به ریشش برگرده

    • Cell گفت:

      یعنی خدایی دم ماکرو و عمو فیل گرم مثل این میمونه که سونی uncharted 4 رو برای pc بده بیرون اونم با کیفیت بالاتر تکلیف فنای xone چی میشه که انحصار ندارن به چیه کنسول دلشون رو خوش کنن
      یجورایی در اصل برای pc ساخته شده ویه پورت ضعیف تر برای xone
      پلتفرم اصلی pc و به xone پورت میشه فنای pc و فنای سونی خوشحالن

  • Game_Shark گفت:

    من که به بازیش امید دارم-دوستان به کانال من سر بزنید اکانت های uplay و origin با قیمت عالی @GAME_SHARK

  • پنکه گفت:

    الحق که شوتر رو دست این بازی نیست

  • حس مى کنم دیگه اون گاد پلى قوى رو نداره نمیدونم چرا!

  • danny.pc گفت:

    دوستان به نظرتون با این سبستمی که الان دارم چند فریم می تونم.از بازی بگیرم،؟؟؟
    اینم مشخصات سیستمم
    ram:16
    gtx 1080
    core I.7 6700k

  • SEYED1999 گفت:

    الحق و الانصاف مایکروسافت سلطان صنعت گیم و بارزه ی اصلیش خدمات به مشتری و به فکر هوادارانش بودنه…
    گیرز هم که انقلاب شوتر سوم شخص و سرور تمام بازی های انحصاری هست و نیازی به تعریف بنده ی حقیر نداره…
    گوتی ۲۰۱۶ با متای بین ۹۲ تا ۹۵=gears of war 4

      • 😐 😐 😐 😐 بعد به من مى گن سونى رو مى پرستى گیر باکس کجایى دقیقا کجایى؟؟..ما انچارتد و گنده مى کنیم؟؟؟

        • Gearbox گفت:

          اون کامنت صرفا با شما نبودم، تو اون پست یه جوری قربون صدقه سونی میرفتین و بهش افتخار میکردین، تا جایی که بازی که هنوز نیومده رو سلطان سبک معرفی می کردین.

          • مگه گیرز اومده و بهش میگید الحق که گیرز سلطان سبک شوتر سوم شخص است!!بازى نیومده گوتى شده نیومده متا نود و پنج گرفته واقعا عجیبه ها یه لحظه فک کن

            • Gearbox گفت:

              با اجازتون گیرز، ۴ نسخه ازش اومده 😐
              اونجا هم گفتم الحق که شوتر سوم شخص نظامی رو دستش نیومده 😐 که واقعا هم نیومده شما یه بازی در این سبک با متای ۹۴ بگین؟؟!
              گوتی و متا هم صرفا یک پیش بینی بوده که همه از این پیش بینی ها میکنن، خود شما کم پیش بینی گوتی انچارتد یا بازی های دیگه ای مثه دیس آنرد و دئوس اکس و…. 😐
              تو اومدی یه بازی که هنوز یک نسخه هم ازش منتشر نشده رو سلطان سبک نقش آفرینی معرفی کردی 😐 به نظرت من باید فکر کنم کامنت بذارم یا تو!؟؟

            • ایدن گفت:

              هورایزون هنوز حتی ۱ نسخه اش هم نیومده.بعد تو اومدی میگی سلطان نقش آفرینی :-l اونم با وجود الدر اسکرولز! گیرز با متا های بالا نودی که قبلا گرفته خودش رو ثابت کرده و هیچ شوتر سوم شخصی رو دستش نیومده.
              در ضمن مگه تو نبودی می گفتی ما سونی فن ها تو پست مایکروسافت نمیایم؟ پس چه شد؟

            • منفیتو بخور فن بوی صداتم در نیاد

        • SEYED1999 گفت:

          فن های سونی ماشاا… سایت رو تسخیر کردن در ۲ دقیقه که در پست مایکروسافت و گیرز عظیم از شرکت و بازی مورد علاقم تعریف کردم نظرم در حال محو شدنه اما اگه سونیفن ها در پست مایکروسافت به مایکروسافت توهین کنن و هی آنچارتد آنچارتد کنن نظر محبوب میشن!!!
          به خدا ما هم PS3 داریم و آنچارتد و گاد آف وار و لست آف آس رو بازی کردیم و کلی هم لذت بردیم اما دیگه اینقدر این بازی ها رو تو سر بقیه نمیکوبیم…
          مقله های سایت هم که همش یه طرفه به سمت سونی هست و انگار کسی از مدیران در گیمفا اکس باکس نداره…
          در کل نوبفای پلی فوری معروفه و دیگه در این سایت نظر نمیذارم چون حماقت محضه و فقط برای خوندن مقاله های آقای آقابابایی گل و نظرات ارزشمند محمد رضا جان به این سایت میام.

          • SEYED1999 گفت:

            تا دو کلمه حرف هم میزنیم نظرمون میره واسه بررسی…
            تایید لطفا جناب شیخی پور در پست نئو هم در جواب به جناب god of war حدود ۱۵ خط کامنت گذاشتم اما اون هم تایید نمیکنید.

            • ایدن گفت:

              شاید نظرش تازه از بررسی در اومده 😐
              یه مشت بچه ریختن تو سایت.
              SEYED1999@
              به چرندیات هیچ کس توجه نکن.بعضیا از سوزش میان چرت و پرت میگن.نظرت رو بگو و حرف هیچ کس برات مهم نباشه. منم خداحافظی کردم ولی محمدرضا همین رو بهم گفت.منم برگشتم با هیچ فن بویی هم بحث نمیکنم.چون فقط خودم رو اذیت میکنم. :yes:

            • ن..وب … ابروى هرچى ن..وب بودو بردى :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

            • SEYED1999 گفت:

              TwbYd@
              اولا ببند اون دهنتو چون خودت از همه بیشتر سس شعر میگی و توهم زدی و مستی…
              دوما اون موقع نظرم در حال بررسی بود (حتی یه ذره به خودتون هم زحمت فکر کردن نمیدین)
              سوما چیزی رو از کسی اسکی نرفتم و هر چه قدر هم دلم بخواد از شرکت و بازی مورد علاقم در پست مربوط به خودش تعریف میکنم و به شما هم هیچ ربطی نداره که کی از سایت گم میشم یا وارد سایت میشم…
              چهارما آدم کلی وقت میذاره و یهو تایید نمیشه حالش گرفته میشه در پست نئو در جواب به آقای god of war حدود ۲۰ دقیقه داشتم کامنت مینوشتم و تایید نشد…
              یه ذره شعور و فهم بد نیست آیا من به شما توهینی کردم که همین طوری سرتو میندازی پایین و دری وری مینویسی واسه خودت!!!؟؟؟

            • SEYED1999 گفت:

              TwbYD@
              جواب ابلهان و خ.ر.انی مثل تو خاموشیست…
              مثل اینکه شما زیاد خوردی ما اهل این کثا.فت کاری ها نیستیم…

          • SEYED دوست عزیزم زیاد درگیر حرف بعضی افراد نشو شما کامنتت رو بذار، بذار بقیه هرچی میخوان بگن مهم خودت هستی و نظری که میذاری این گونه افراد خیلی زیادن و بحث کردن هم فایده نداره شما توی پست ها نظرت رو بگو و حرف های دیگران برات مهم نباشه :yes: :yes:

  • BObby گفت:

    کسی نمیگه بازیش قشنگ نیست! اتفاقا خیلی هم خوبه ولی دیگه ازش اسطوره نسازین…

  • استدیو کوالیشن تا الان به خوبی نشان داده تنها استدیویی است که از اشتباهات گذشته تا حدودی درس گرفته، بی صبرانه منتظرم تا بیاد و نقدش کنم. :yes:

  • این پاییز بهشت گیمرا میشه با این همه بازی…..perfect

  • چرا تو همه تریلراش داره طوفان میاد 😐

تماشا کنید: نمایش ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی Gears of War 4 - گیمفا