جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد | گیمفا
جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد | گیمفا
جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد | گیمفا
جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد | گیمفا

جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد

فرشاد سامانی
۱۱:۲۱ ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد | گیمفا

در مدت نمایشگاه PAX کارگردان نوآور، طراح ارشد و یکی از طراحان بازی Rise of the Tomb Raider اطلاعاتی را در مورد نسخه ۲۰Year Celebration این بازی که برای کنسول پلی‌استیشن ۴ ارائه خواهد شد، ارائه کردند.

نوح هیوز به عنوان کارگردان نوآور، چاد آرمسترانگ به عنوان طراح ارشد و آلیشا تایر به عنوان طراح بازی Rise of the Tomb Raider توضیحاتی در مورد نسخه مرتبط با کنسول پلی‌استیشن ۴ این بازی که پس از تاخیری نسبت به سایر نسخه‌ها، بلاخره در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر ماه) ارائه خواهد شد، ارائه کردند.

در ادامه جزئیاتی که توسط این افراد به اشتراک گذاشته شده‌اند را مشاهده خواهید کرد:

  • تیم سازنده تحت فشارهای داخلی جهت ایجاد جزئیاتی در مورد ملک اربابی Croft قرار داشت. توجه بسیاری به خلق جزئیات در ملک اربابی شده است.
  • در ساخت جزئیات از ملک‌های اربابی قدیمی که در طول تاریخ وجود داشته‌اند الهام گرفته شده است.
  • Blood Ties دارای یک ساعت محتوای داستانی است. اگر شما بطور کامل همه چیز را کاوش کنید مقدار زمان این مرحله به ۲ ساعت نیز خواهد رسید. در این مرحله چیزهای زیادی برای پیدا کردن وجود دارد که شامل اسنادی برای مطالعه نیز می‌شوند.
  • Blood Ties تنها قدم اول جهت امکان اجرای مجدد بازی در ملک اربابی است. در این ملک، اتاق‌ها و تجارب گیم پلی بسیاری وجود دارد که تیم سازنده علاقه دارد که آنها را در آینده در ملک اربابی Croft ایجاد کند.
  • کریستال داینامیکس بدنبال فرصت‌هایی برای اعمال تجربه‌ای از واقعیت مجازی در Tomb Raider بوده است. تجربه خلق شده در نسخه پیش رو برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ یکی از بهترین شانس‌های آنها بوده است.
  • تجربه واقعیت مجازی این بازی دارای دید اول شخص است (در حالیکه اگر به اجرای بازی برروی صفحه نمایش بپردازید آن را بصورت دید سوم شخص مشاهده خواهید کرد.) این تجربه دارای دو حالت است، حالت رایگان حرکت با استفاده از دید اول شخص است، در حالیکه حالت Comfort به شما اجازه می‌دهد که از تلپورت برای حرکت به اطراف استفاده کنید. تیم سازنده استفاده از حالت دوم را توصیه می‌کند مخصوصاً اگر با تجربه واقعیت مجازی آشنایی نداشته باشید. هر دو حالت به شما اجازه حرکت به کلیه نقاط در مقیاس‌های مختلف را می‌دهند.
  • در کابوس‌های لارا برخی از نقاط ملک اربابی مسدود می‌باشند. برای باز کردن آنها بایستی اطراف را جستجو کرده و راهی را برای باز کردن آنها پیدا کنید. Blood Ties دارای یک محتوای اکتشافی نیز می‌باشد و کلیه نقاط ملک اربابی از ابتدا قابلیت دستیابی را نخواهند داشت. در Blood Ties و کابوس‌های لارا سرنخ‌هایی از هر دو مرحله وجود دارند اما در صورتیکه ابتدا اقدام به اجرای کابوس‌های لارا نمایید امکان اسپویل شدن داستان مرحله دیگر وجود خواهد داشت.
  • هر دو نسخه پلی‌استیشن بازی و ۲۰th anniversary celebration برای کریستال داینامیکس از اهمیت زیادی برخوردار بوده‌اند، بنابراین آنها قصد داشته‌اند که آنها را به خاص‌ترین حالت ممکن تبدیل کنند.
  • در حالت co-op endurance شما شخصیت لارا را برروی صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد در حالیکه بازیکن دیگر شخصیت قابل اجرای دیگر یعنی Nadia را مشاهده خواهد کرد. در صفحه نمایش بازیکنان دیگر موضوع وارونه خواهد بود چراکه همه دوست دارند شخصیت لارا را در اختیار داشته باشند.
  • کریستال داینامیکس دوست دارد که حالت co-op برای مدت زمان زیادی اجرا شود. آنها co-op و حالت انفرادی بازی را تجاربی منحصر بفرد نمیدانند اما زمانیکه کمپین به اتمام می‌رسد، جالب خواهد بود که بار دیگر به اجرای co-op این بازی بپردازید.
  • تیم سازنده حرکات آهسته‌ای در co-op در نظر گرفته که در زمان فعال شدن تله‌ها شاهد آنها خواهیم بود و تنها برای یک بازیکن قابل اعمال شدن خواهند داشت. تله‌ها در co-op به میزان ده برابر خطرناک و مهلک هستند.
  • این امکان وجود دارد تا در حالت co-op اشیاء مختلف نظیر منابع، تله‌ها و غیره را برای دوستتان علامت گذاری کنید.
  • تیم سازنده علاقه بسیاری به اضافه کردن محتویات بیشتری دارند و از بازخوردهای طرفداران برای کار برروی المان‌های جدید در بازی‌های جدید استفاده خواهند کرد.
  • بخش پازل بازی تا حد زیادی از Keep Talking and Nobody Explodes که ساخته استودیوی استیل کریت گیمز می‌باشد الهام گرفته شده است و امکان ایجاد و ترکیب ۳۰۰ تا ۴۰۰ سوال و جواب را خواهد داشت.
  • در مورد شباهت عمدی یا سهوی کاور بازی با Uncharted: The Nathan Drake Collection از این سه نفر سوال پرسیده شد و آرمسترانگ متذکر شد که کاور این بازی بیشتر جنبه بازگشت به کاور استفاده شده برای نسخه‌های پیشین این سری بازی را داشته است.
  • هیچگونه بسته دانلودی داستانی دیگری در کنار Blood Ties وجود ندارد و سازندگان اظهار نظری در این مورد که بازی جدیدی از Tomb Raider در دست ساخت قرار دارد نکردند.
  • کریستال داینامیکس بطور غیر مستقیم با فیلم سال ۲۰۱۸ سری Tomb Raider در ارتباط است و بطور منظم با سازندگان آن در ارتباط هستند و در مورد آن گفتگو می‌کنند که موضوع صحبت آنها شامل ارائه بازخوردهایی در مورد نمایش نامه و موارد دیگری می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد | گیمفا
جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد | گیمفا
جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد | گیمفا
جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد | گیمفا
جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد | گیمفا
جزئیات بیشتری از نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ بازی Rise of the Tomb Raider اعلام شد | گیمفا