خبرنامه شماره #۲۵ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۵ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۵ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۵ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا

خبرنامه شماره #۲۵ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته

امیرحسین دهنوی
۰۸:۱۰ ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
خبرنامه شماره #۲۵ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا

هفته‌ای دیگر گذشت و ما بازهم با مجموعه‌ای از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته در خدمت شما هستیم. برای مشاهده مهم‌ترین اخبار در هفته گذشته با گیمفا همراه شوید.

این هفته یکی از شلوغ‌ترین هفته‌های اخبار بازی‌های ویدیویی بود. اطلاعات بسیاری از بازی‌ها و همچنین اخبار و شایعاتی منتشر گردید. در ادامه مهم‌ترین اتفاقات این هفته را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

مشکلاتی که بازی No Man’s Sky پس از نام گذاری اکتشافات دارد

no mans sky geforce com pc screenshot 003

چند هفته از عرضه بازی No Man’s Sky میگذرد و بازیکنان بسیاری درگیر اکتشافات و نام گذاری آنها می‌باشند اما بنظر می‌رسد که براساس گزارش برخی افراد، نام گذاری اکتشافات که می‌تواند شامل سیارات و حیوانات باشد، موضوعی دائمی نیست و اسامی برخی از بازیکنان پس از گذشت مدت زمانی پاک شده‌اند. براساس پستی که در subreddit توسط Dark_Nexis ارسال شده است، زمانیکه او به برخی از سیاراتی که در اوایل عرضه بازی کشف کرده است پس از گذشت مدت زمانی سر زده است، مشاهده کرده که کلیه اسامی که او به موقعیت‌ها، موجودات و حتی خود سیارات داده است پاک شده‌اند. به عبارت دیگر اینطور می‌توان گفت که حالت سیاره به حالت پیش از کشف آن بازگشته است، گرچه سیاره و سیستم ستاره‌ای همچنان به اسم Dark_Nexis به عنوان اکتشاف کننده ثبت شده است. با توجه به موضوعات دیده شده بنظر می‌رسد که در این بازی محدودیتی وجود دارد که با رسیدن بازیکنان به آن محدودیت، اسامی اکتشافات اولیه شروع به پاک نمودن خواهند کرد. این اولین بار از زمان عرضه این بازی نیست که بازیکنان گزارشاتی مبنی بر پاک شدن اسامی داده شده به اکتشافات خود را اعلام می‌کنند و این موضوع پیش از این نیز گزارش شده بود. سازنده بازی یعنی استودیوی هلو گیمز هنوز در مورد این موضوع صحبتی نکرده است. اعلام این گزارشات در حالی است که از زمان عرضه بازی No Man’s Sky برروی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ شاهد مشکلات بسیاری بوده است و استودیوی هلو گیمز تلاش بسیاری در برطرف نمودن آنها نموده است.

 کارگردان هنری بازی Dead Space به کریستال داینامیکس پیوست
https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/08/3120976-ian.jpg

کریستال داینامکس به عنوان سازنده Tomb Raider اعلام کرد که ایان میلم را جهت کارگردانی یک بازی جدید از فرانچایز Tomb Raider استخدام کرده است. این خبر را پیش از هر چیز می‌توان به عنوان تایید ساخت بازی جدیدی از سری بازی‌های Tomb Raider دانست که البته جای تعجب و شگفتی خاصی نخواهد داشت.
آقای میلم برای حدود دو دهه در صنعت بازیسازی حضور داشته است. شاید او با کارهایی که در شرکت الکترونیک آرتز کرده است شهرت یافته باشد، جاییکه او به عنوان کارگردان هنری برروی فرانچایز Dead Space در ویسرال گیمز کار کرده است. او همچنین در ویسرال برروی بازی‌های Battlefield Hardline و عنوان جدید Star Wars این استودیو کار کرده است. هنوز هیچ بازی Tomb Raider جدیدی معرفی نشده است اما داستان این سری بازی از ریبوت سال ۲۰۱۳ شروع، با Rise of the Tomb Raider ادامه و با بازی سومی ادامه خواهد یافت که امکان دارد بازی باشد که قرار است میلم کارگردانی آن را انجام دهد، گرچه این موضوع هنوز تایید نشده است.

گوریلا گیمز: Horizon Zero Dawn رویایی بود که به حقیقت پیوست

horizon zero dawn delay

هر توسعه دهنده‌ای می‌خواهد عنوانی که در حال ساخت آن است، به‌خوبی تصورش باشد. با این حال، گاهی اوقات به دلیل برخی گزینه‌های طراحی، توسعه دهندگان باید بازی را تغییر دهند که با تصورات‌شان سازگار نیست اما چنین موردی برای گوریلا گیمز، سازنده Horizon Zero Dawn، پیش نیامده است.

Mathijs de Jonge، کارگردان Horizon Zero Dawn، طی مصاحبه خود با Inverse، چگونگی شکل گیری ایده Horizon Zero Dawn را مورد بحث قرار داد. با توجه به صحبت‌‌های او، Horizon Zero Dawn رویایی بود که برای گوریلا گیمز به حقیقت پیوست و آن‌ها وقت زیادی را صرف طراحی تمام جنبه‌ها و چشم‌داشت‌های‌شان برای بازی کرده‌اند:

Horizon رویایی بود که برای ما به حقیقت پیوست و می‌خواهیم جهان آن احساس باور داشته باشد بنابراین ما زمان زیادی را برای تمام طرح‌ها سرمایه‌گذاری کردیم اما همچنین قصد داریم همه‌چیز را به‌صورت متفاوت انجام دهیم زیرا تقریبا تمام بازی‌ها و فیلم‌هایی که راجع به آینده ساخته شده‌اند، تاریک، ترسناک یا تیره و تار بوده‌اند. بیشتر شبیه به یک بیابان هستند تا زمینی که ما می‌شناسیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت Horizon Zero Dawn نشان‌دهنده تصرف جهان توسط گونه‌های دیگر است؛ گونه‌هایی که پیچیده هستند و قوانین خود را دارند:

Horizon Zero Dawn نشان‌دهنده تصرف جهان توسط گونه‌های دیگر است. گونه‌هایی که در هر صورت قوانین جامعه خود را دارا هستند. برای مثال، shell walkerها منابع اطرف را حمل می‌کنند و هر موجود یا حیوان دیگر هم وظیفه منحصر به‌فرد خود را در جامعه دارد.

Jonge همچنین افزود آن‌ها نمونه اولیه‌ای از Horizon Zero Dawn با اسلحه و راکت‌انداز ساختند اما نمونه اولیه آن به دور انداخته شد چراکه گیم‌پلی مورد نظر را دارا نبود:

در اوایل کار، ما نمونه اولیه بازی را با استفاده از موتور Killzone 3 داشتیم و چندان هم جالب و سرگرم‌کننده نبود. منظور من این است که مشکلی نداشت اما گیم‌پلی‌ای که ما می‌خواستیم را فراهم نمی‌کرد چراکه با استفاده از آن به شخصیت اصلی، تفنگ، راکت‌انداز و حتی اسلحه Gatling داده بودیم.

دایس آماده برگرداندن سبک سابق حالت Conquest

battlefield1 ds1 670x377 constrain

بی‌شک یکی از هیجان‌انگیزترین موارد از دوران جنگ جهانی اول در Battlefield 1 پتانسیل استفاده از وسایل نقلیه منحصر به‌فرد و سلاح‌های آن دوره است.

لارس گوستاوسون، طراح ارشد Battlefield 1، طی صحبت‌های با خود سایت IGN در گیمزکام راجع به هواپیماهای جنگی و نحوه پیاده‌سازی آن‌ها در بازی صحبت کرد.

صحبت‌های وی در این رابطه را مشاهده می‌کنید:

زمانی که انتخاب می‌کنید به عنوان یک خلبان وارد نبرد شوید، بجای اینکه شخص دیگری برای شما کاری انجام دهد، خودتان می‌توانید به‌صورت آزادانه آن را شخصی‌سازی کنید.

او در ادامه افزود:

ما همچنین انتخاب‌های بیشتری را در جهان سندباکس بازی اضافه کرده‌ایم. در گذشته ما تصمیم گرفته بودیم که بین هواپیماهای بمب‌افکن و جنگی، فقط یکی را در بازی قرار دهیم اما این‌بار ما تمام هواپیماها را به شما خواهیم داد و انتخاب با شما است بنابراین ما به بازی‌بازان امر نمی‌کنیم که چگونه باید به انجام بازی بپردازند و کاملا آزاد هستند.

گوستاوسون همچنین گفت بازی‌بازان می‌توانند سبک بازی با هواپیما را هم خود آن‌ها انتخاب کنند:

از آنجا که هواپیماها هم قابل شخصی‌سازی هستند، بسته به اینکه می‌خواهید بیشتر به جنگ‌های هوایی بپردازید یا به دشمنان برروی زمین حمله کنید، قادر به تنظیم هوایپمای‌ خود خواهید بود بنابراین ما تصمیم‌گیری نهایی را بر عهده خود بازی‌بازان می‌گذاریم.

علاوه بر این، دایس در حساب توئیتر خود هم گفت اگر بازی‌بازان خواستار باشند، آماده برگرداندن سیستم تیکت کلاسیک حالت Conquest در بخش چندنفره هستند:

با توجه به بازخوردهایی که از بتای آزاد بازی دریافت می‌شود، دایس متهد به برگرداندن سیستم تیکت کلاسیک حالت Conquest است.

سی‌دی‌ پراجکت‌ سود خالص ۱۳۵ میلیون زلوتی در نیمه‌ی اول ۲۰۱۶ را گزارش کرده است

cd projekt red witcher 3 wild hunt

با موفقیت The Witcher 3: Wild Hunt و گسترش‌دهنده‌هایش مانند Blood and Wine و در آخر با همکاری و توزیع دیجیتال توسط سرویس GOG، سی‌دی پراجکت در نیمه‌ی اول ۲۰۱۶ سود مالی زیادی برده که می‌توانید در ادامه جزئیاتش را مرور کنید.

طبق گزارش خود سی‌دی پراجکت، این شرکت ۳۱۹ میلیون زلوتی (واحد پول لهستان) از فروش‌های عناوینش درآمد داشته و ۱۳۵ میلیون زلوتی سود خالص در نیمه‌ی اول ۲۰۱۶، نصیبش شده است.

مدیر عامل سی‌دی پراجکت، آدام کیچینسکی، طی مطلبی مطبوعاتی گفته است:

ما یک بازه­‌ی شش‌ماهه‌ی بسیار پرمشغله را پایان می‌دهیم. بسیاری از فروش و درآمد ما، به‌لطف دومین گسترش‌دهنده‌ی‌ The Witcher 3، یعنی Blood and Wine است که مورد تحسین زیادی قرار گرفت و خود بازی اصلی هم همین‌طور. اما کار ما تمام نشده: در ۳۰ اوت (۹ شهریور)، نسخه‌ی بازی سال The Witcher 3 را برای کسانی منتشر خواهیم کرد که تاکنون فرصت تجربه‌ی بهترین و مشهورترین عنوان ۲۰۱۵ را نداشته‌اند. در چند ماه بعد، ما برروی عنوان کارتی و چندنفره‌ی GWENT تمرکز خواهیم کرد که تازه معرفی شده و در ۲۵ اُکتبر (۴ آبان) بتای محدودی برایش برگزار می‌کنیم.

اکثریت درآمد و فروش‌های عالی سی‌دی پراجکت، به‌لطف استودیوی سی‌دی پراجکت‌رد با ۲۶۵ میلیون زلوتی است، درحالی‌که GOG برای این شرکت اصلی، ۶۹ میلیون زلوتی به‌ارمغان آورده است.

دستاوردهای کلیدی این شرکت که در گزارش‌شان مشهود است، شامل گسترش‌دهنده‌ی Blood and Wine، معرفی GWENT و بازاریابی GOG می‌شوند که بالاترین میزان فروش نسبت به تمامی فروش‌های تابستانه‌ی قبلی را برای GOG رقم زده‌اند.

قیمت تامین امنیت کسب و کار و سهام سی‌دی پراجکت‌رد در بورس اوراق بهادار شهر ورشو و تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ (۱۰ تیر)، ۲۷٫۴۰ زلوتی بود. بر این اساس، سرمایه‌ی بازار این شرکت در نیمه‌ی اول ۲۰۱۶، به‌مقدار ۲٫۶ میلیارد زلوتی تخیمن زده شده است.

ps4 slim leak pro shot eurogamer 1 600x400
یکی از مشکلات و شکایات اصلی که درباره‌ی پلی‌استیشن۴ وجود داشت، عدم پشتیبانی از وای‌فای تا ۵ گیگاهرتز بود، اما ظاهرا در مدل اسلیم این مشکل حل شده و کاربری در توئیتر با نام کاربری shortman82 که یکی از واحدهای لیک‌شده را خریداری کرده،  تصاویری را منتشر کرده که می‌توان به آن‌ها امیدوار بود. کاربر مذکور، در توئیتر دو تصویر منتشر کرده است؛ اولی از دفترچه‌ی راهنمای کنسول و دیگری از رابط کاربری. در تصویر اول که از دفترچه‌ی راهنماست، پشتیبانی وای‌فای تا ۵ گیگاهرتز ذکر شده، درحالی‌که در خود رابط کاربری کنسول و قسمت Wi-Fi frequency band in use، تنظیمات گویای ۲٫۴ گیگاهرتز هستند، زیرا طبق گفته‌ی Shortman، این گزینه همیشه در مدل‌های اصلی موجود نیست و ظاهرا پشتیبانی از باندهای مختلف باید تایید شود.
final fantasy xv cover 2016

هاجیمی تاباتا به عنوان کارگردان بازی Final Fantasy 15 بار دیگر توضیحاتی در مورد علت به تاخیر خوردن دوباره این بازی از ماه سپتامبر به ماه نوامبر ارائه کرد.

در صحبت با مجله فامیتسو، تاباتا اعلام کرد که بهینه سازی بازی هنوز به درجه مطلوب و کافی نرسیده است و در طول بازی همچنان شاهد باگ‌هایی هستیم و میزان نرخ فریم بازی نیز از میزان تعیین شده (۳۰) کاهش پیدا می‌کند.

باگ‌های Final Fantasy 15 مانعی برای پیشبرد بازی از سوی بازیکنان نخواهد بود (بازی‌های بسیاری باگ‌های از باگ‌های مشابه برخوردار می‌باشند.) اما آقای تاباتا امیدوار است که مقدار آنها تا زمان عرضه کاهش یابد. او گفت:

در این بازی همچنان تعدادی باگ به چشم می‌خورد که موجب شناور شدن غیر طبیعی شخصیت‌ها در هوا می‌شوند یا ظاهر عجیب و غریبی را پیدا می‌کنند.

آقای تاباتا همچنین توضیح داد که این دو ماه اضافه منجر به محقق شدن یکی از اهداف آنها در توسعه بازی و ایجاد ثبات بیشتر در آن خواهد شد، گرچه جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نشد.

پیش از این آقای تاباتا در مورد علت تاخیر این بازی اعلام کرده بود که یکی از دلایل اصلی صرفنظر نمودن از بهینه ساز روز اول است و او همچنین به این موضوع اشاره کرد که برخی از بازیکنان دسترسی به اینترنت نداشته و این موضوع برای آنها دردسر ساز خواهد بود.

در صحبت‌های پیشین آقای تاباتا ایشان از تاخیر پیش آمده عذرخواهی و اعلام نمود که این زمان اضافه منجر به آن خواهد شد که بازیکنان به آنچه که شایستگی آن را دارند دست پیدا کنند.

تاخیر بازی Final Fantasy 15 در حال اعلام شده بود که شاهد تاخیری در ارائه انیمیشین آن یعنی Kingsglaive نبوده‌ایم و طبق برنامه زمانبندی به کار خود ادامه داده است.

بازی Final Fantasy Versus 15 سال‌ها پیش معرفی شد و در ابتدا قرار بود که برای کنسول‌های نسل قبل ارائه گردد اما پس ازگذشت زمان ارائه آن برروی کنسول‌های نسل جدید تایید گردید.

همچنین طی یک Active Time Report جدید، کارگردان بازی، هاجیمی تاباتا، آمار جدیدی از کسانی که دموی گیمزکام را تجربه کرده بودند، به‌اشتراک گذاشت.

بعد از اینکه بازیکنان نسخه‌ی دمو را تجربه کردند، از آن‌ها خواسته شد تا نظرشان راجع به آن را به‌اشتراک بگذارند و بازخوردی داشته باشند و هریک باید از بین گزینه‌های مثبت، خنثی یا منفی، یکی را انتخاب می‌کردند. خوشبختانه، اکثر افراد بازخورد مثبتی داشته‌اند که خبر خوبی برای اسکوئر اینکس محسوب می‌شود.

۹۰ درصد رای‌دهندگان، گزینه‌ی مثبت را انتخاب کرده‌اند و فقط ۲ درصد گزینه‌ی منفی را لایق این دمو دانسته‌اند و البته، ۸ درصد هم هیچ‌نظری درباره‌ی دمو نداشته  و طبیعتا انتخاب‌شان گزینه‌ی خنثی بوده است.

این آمار، محوبیت و عالی‌بودن Final Fantasy 15 را به‌نمایش می‌گذارد و فقط شاهد ۲ درصد بازخورد منفی و نارضایتی بوده‌ایم و ۹۰ درصد از دمو لذت برده‌اند! با این حال، بازی باز هم جای کار دارد و اسکوئر اینکس تا ۲۹ نوامبر (۹ آذر) می‌توانید این عنوان را بیش از پیش بهتر کرده و شاهد درخشش بیشترش باشیم.

mount blade warband key art 1 ds1 670x411 constrain

چند هفته پیش ناشر و سازنده بازی Mount & Blade: Warband تاریخ عرضه این بازی را برای کنسول‌های نسل هشتم در اروپا تایید کرده بودند و خبری از انتشار این نسخه از بازی در آمریکا نبود اما امروز کاچ مدیا به عنوان ناشر بازی تاریخ عرضه این نسخه از بازی در آمریکا را تایید کرد.

طبق اعلام پیشین، این بازی در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور ماه) در اروپا انتشار خواهد یافت و اکنون تایید شده است که در همین روز، نسخه دیجیتالی این بازی در آمریکا نیز برای هر دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود.

بازی Mount & Blade: Warband یک بازی نقش آفرینی سندباکس است که در دنیای فانتزی Calradia روی می‌دهد. این بازی به بازیکنان اجازه خواهد داد تا در مورد مسیر و سرنوشت خود تصمیم بگیرند و به یکی از دسته‌های موجود در بازی بپیوندد و تبدیل به یک ژنرال، یک رعیت، یک مزدور مستقل، یک راهزن و یا حتی یک پادشاه شوند.

این بازی در سال ۲۰۱۰ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد اما در ابتدا بازی ناشناخته‌ای بود و پس از مدتی طرفداران خود را پیدا کرد.

جدول پر‌فروش‌ترین عناوین این هفته بریتانیا منتشر شد

deus ex mankind divided

عنوان Deus Ex: Mankind Divided در صدر جدول پر‌فروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا قرار دارد. با این حال، نسخه قبلی این سری یعنی Deus Ex: Human Revolution، شروع قدرت‌مندتری را تجربه کرده بود.

Madden NFL 17 کار خود را با رتبه پنجم آغاز کرده است، در حالی که عنوان Assetto Corsa در رتبه هشتم قرار دارد. Attack on Titan Wings of Freedom که به‌تازگی انتشار یافته است خود را در رتبه دهم می‌بیند.

الکترونیک‌آرتز هم‌اکنون در حال توسعه بازی برروی کنسول‌های نئو و اسکورپیو است

scorpio4k 610

الکترونیک‌آرتز به‌تازگی هیجان خود را برای پلی‌استیشن ۴ نئو و اسکورپیو ابراز کرده است. طی مصاحبه جدید این ناشر با سایت IGN، پیتر مور، مدیر عامل این شرکت، گفت آن‌ها از هم‌اکنون در حال توسعه بازی‌ها برروی این دو کنسول هستند. او از هر دو شرکت سونی و مایکروسافت قدر دانی کرد و گفت تلاش‌شان را برروی توسعه بازی برروی این کنسول‌ها می‌گذارند و در ادامه صحبت‌های خود تایید کرد استودیوی وی برای هردوی آن‌ها در حال توسعه بازی است. مور همچنین افزود “این کنسول‌ها به طور واضح کیفیت و خروجی بازی‌ها (تکنولوژی) را افزایش می دهند” و کارکنان‌شان “چیزی که مشاهده می‌کنند را دوست دارند”.

وی ادامه داد:

من فکر می‌کنم سونی و مایکروسافت کار خود را فوق‌العاده خوب انجام داده‌اند. اگر برای ۴k باشد و بخواهند پلتفرم مورد نظر را برای فناوری‌ای که سریع‌تر از یک قطعه کهنه ۱۰ ساله از چرخه کنسول‌ها حرکت می‌کند را تازه نگه دارند، هر چیزی که لازم داشتند را فراهم کرده‌اند.

انتظار می‌رود سونی در ۷ سپتامبر (چهارشنبه ۱۷ شهریور) به‌صورت رسمی از پلی‌استیشن نئو در یک رویداد رونمایی کند.

اطلاعات جدیدی از Metal Gear Survive منتشر شد

metal gear survive 10

کونامی با معرفی عنوان فرعی چندنفره Metal Gear Survive ما را متعجب کرد اما به‌نظر می‌رسد آن‌ها می‌دانند در حال انجام چه کاری هستند. طی مصاحبه اخیر یکی از کارکنان کونامی، او قادر به پاسخ به برخی از سوالات بود. سوالاتی که او پاسخ داد برای اعلام جزئیات مربوط به برخی از جنبه‌های Metal Gear Survive مانند شخصی‌سازی و سایر موارد کافی بودند. آن شخص راجع به این موضوع گفت:

شما قادر به استفاده از چندین سلاح مانند نیزه یا تیرکمانی که در تریلر معرفی مشاهده کردیم خواهید بود. علاوه بر این، می‌توانید تجهیزات خود را برای سبک بازی خود هم بسازید.

وی به سوال اینکه آیا شخصیت اصلی به نوعی دارای مرکز فرماندهی است یا خیر، پاسخ مثبت داد و Mother Base در بازی وجود خواهد داشت:

همان‌طور که در تریلر معرفی دیده شد، Mother Base پایگاه شما برای شروع بازی خواهد بود. دشمنان در اطراف پایگاه هستند و شاید به نقاط خاصی حمله کنند.

در رابطه با ویدیویی از گیم‌پلی، گفته شد کونامی در حال “آماده‌سازی” آن است بنابراین انتظار یک تریلر جدید از گیم‌پلی را به‌زودی باید داشته باشیم. Metal Gear Survive در سال ۲۰۱۷ برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

Gran Turismo Sport تاخیر خورد

granturismosport 17 760x428

پولیفونی دیجیتال به عنوان سازنده عنوان Gran Turismo Sport اعلام کرد این عنوان تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است. کازونوری یامائوچی، بنیانگذار این استودیو، گفت تیم آن‌ها نیاز به “زمان بیشتری برای ساخت یک GT Sport کامل و بی‌عیب نیاز دارد”.

او در رابطه با تاخیر این عنوان چنین گفت:

ما در حال حاضر تلاش بسیاری را به این بازی از زمان معرفی آن اختصاص داده‌ایم و نمی‌خواهیم به هیچ نوعی خرابی به بار آوریم. در حالی که نمی‌توانیم تاریخ انتشاری را در زمان فعلی اعلام کنیم، متعهدتر از همیشه برای ساختن GT Sport به عنوان بهترین Gran Turismo تا به امروز هستیم.

با توجه به صحبت‌های یامائوچی، Gran Turismo Sport جزء بلندپروازانه‌ترین تعهدات استودیو پولیفونی دیجیتال است که از آخرین فناوری‌ها، مانند رندر مبتنی بر فیزیک و شبیه‌سازی صدا استفاده می‌کند. چنین موردی همراه با اینکه حالت Sports برای تاکید بر ماهیت رقابتی بازی طراحی شده، تلاش استودیو سازنده برای تعریف دوباره معنای بازی مسابقه‌ای است.

با اینکه GT Sport تاخیر خورده، بازی همچنان در یک رویدادی که در آینده برگذار می‌شود نمایش داده خواهد شد. سونی قصد اجرای رویداد پلی‌استیشن را در ۷ سپتامبر (چهارشنبه ۱۷ شهریور) دارد که احتمالا از دو کنسول پلی‌استیشن ۴ اسلیم و نئو هم در آنجا رونمایی می‌شود. Gran Turismo Sport هم می‌تواند بخشی از این رویداد باشد گرچه این موضوع هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است.

بازی دارای مسابقه قهرمانی دو ساله‌ای خواهد بود که بازی‌بازان هم می‌توانند در آن شرکت کنند. این مسابقه در یک مراسم به اوج خود می‌رسد؛ جایی که برندگان در کنار قهرمان مسابقات دنیای واقعی جشن می‌گیرند.

Gran Turismo Sport به‌صورت انحصاری برروی پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود و از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر هم پشتیبانی خواهد کرد.

مراحل ساخت بازی H1Z1 برای کنسول‌ها متوقف شد

نزدیک به 25 هزار کاربر بخاطر تقلب از بازی h1z1 حذف شدند

طبق اعلام استودیو دی بریک گیمز، بازی H1Z1: King of the Kill در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور ماه) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

این استودیو همچنین خبر از متوقف شدن مراحل ساخت نسخه مربوط به ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ این بازی داده است و هیچگونه تاریخ عرضه یا بازه زمانی عرضه جدیدی برای آن اعلام نکرده است.
بازی King of the Kill از ماه فوریه سال جاری بصورت دسترسی زودهنگام در دسترس قرار داشت. دی بریک اعلام کرد که این بازی بطور کامل از زمان انتشار آن بصورت دسترسی زودهنگام تکامیل یافته است. این استودیو همچنین پیرو بازخورد طرفداران خود چند سیستم مبارزه و ماشین را در این بازی قرار داده است و همچین یک حالت آموزشی به آن اضافه کرده و یک رابط کاربری جدید در نظر گرفته است.

استودیوی دی بریک بازی King of the Kill را یک بازی شوتر چند نفره آنلاین معرفی کرده است که در آن بازیکنان با حضور در محیط های مختلف به انجام مسابقات و کشتن یکدیگر میپردازند. یکی از حالت‌های این بازی “Battle Royale” نام دارد که توسط یکی از اعضای انجمن این بازی به نام PlayerUnknown ساخته شده است.

در ماه فوریه استودیوی دی بریک اعلام کرد که بازی King of the Kill بصورت دیجیتالی برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در این تابستان عرضه خواهد شد و بنظر می‌رسد که دیگر چنین برنامه‌ای وجود ندارد. کریس وین به عنوان تهیه کننده این بازی اعلام کرد که استودیوی سازنده بازی تلاش بسیاری جهت کار برروی نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی و نسخه مربوط به کنسول‌ها بصورت همزمان کرده است. او گفت:

یکی از بهترین کارها برای موفقیت این بازی کاهش متغیرهای موجود در معادله بود. در نهایت من تصمیم گرفتم تا به تلاش‌های خود جهت کار برروی نسخه‌ کنسولی این بازی پایان دهیم و تمرکز ۱۰۰ درصد خود را برروی نسخه رایانه‌های شخصی بگذاریم. قطعاً تصمیم دشواری بود اما معتقدم تصمیم درستی بوده است. ما باید قادر به بروز رسانی‌های ضروری مربوط به گان‌پلی، مبارزات، ماشین‌ها، نقشه جدید و موارد جدید دیگری در بازی می‌بودیم.

وین توضیح داد که استودیوی دی بریک حاضر به دستکاری کیفیت این بازی نمی‌باشد حتی اگر عدم انجام این کار به معنی قبول تاخیر در عرضه این بازی برروی کنسول‌ها باشد. او گفت:

ما یک بازی رقابتی تولید کرده‌ایم که طرفداران در آن بصورت پایدار، قابل پیشبینی، عادلانه و سرگرم کننده به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. نقشه راه ما برای رسیدن به این هدف، استفاده از نهایی ترین کیفیت ممکن بوده است و بازی را در موقعیتی قرار نخواهیم داد تا جهت کاهش زمان عرضه آن از این کیفیت چیزی کسر کنیم.

نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی King of the Kill که از طریق دسترسی زودهنگام در دسترس قرار داشت، ۲۰ دلار قیمت گذاری شده بود و این قیمت در زمان عرضه نسخه کامل آن در تاریخ ۲۰ سپتامبر، افزایش یافته و به قیمت ۳۰ دلار قابل دریافت خواهد بود.

استودیوی دی بریک همچنین برروی بازی H1Z1: Just Survive کار می‌کند که از نظر پایه‌ای مشابه بازی H1Z1 می‌باشد و دارای همان گیم‌پلی با جهان باز خواهد بود و در همان تم زامبی که در اصل در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود روی خواهد داد. این نسخه همچنان بصورت دسترسی زودهنگام به قیمت ۲۰ دلار تا پایان سال ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود.

نسخه‌های بازسازی شده سری بازی Mass Effect پول ساز خواهند بود اما چرا الکترونیک آرتز آنها را نمیسازد؟

mass effect shepard and liara 3 by vatherland d4tzplv

شرکت الکترونیک آرتز با ساخت نسخه‌های بازسازی شده‌ای از سری بازی Mass Effect امکان کسب پول قابل توجهی را خواهد داشت اما این ناشر علاقه‌ای به ساخت آنها از خود نشان نمی‌دهد چون این شرکت معتقد است که امکان انحراف افکار از بازی در دست ساخت Mass Effect: Andromeda وجود خواهد داشت.

پیتر مور به عنوان مدیر اجرایی شرکت الکترونیک آرتز در صحبت‌های اخیر خود اعلام کرد که شرکت الکترونیک آرتز به احتمال زیاد بدنبال ساخت نسخه بازسازی شده هیچ یک از عناوین خود نخواهد رفت چراکه ترجیح می‌دهد که به آینده نگاه کند. این صحبت در حالی ارائه می‌شود که مدتی قبل رئیس استودیوهای الکترونیک آرتز یعنی آقای پاتریک سودرلوند به طرفداران امیدهایی مبنی بر ساخت نسخه‌های بازسازی شده سری بازی Mass Effect داده بود.

شرکت الکترونیک آرتز تا به امروز از ورود به دنیای ساخت نسخه‌های بازسازی شده بازی‌های خود امتناع کرده است. خوشبختانه طرفداران این شرکت اخبار بهتری را در اوایل این ماه از سوی رئیس استودیوهای این شرکت یعنی آقای سودرلوند شنیدند که عنوان کرده بود که این شرکت بطور قطع بدنبال فضا و موقعیتی برای ورود به دنیای ساخت نسخه‌های بازسازی شده می‌باشد، گرچه طبق اظهار نظر اخیر آقای مور، بنظر می‌رسد که در اولویت قرار دادن این موضوع برای شرکت الکترونیک آرتز هیچ معنی ندارد.

یک گروه هکر مسئولیت مشکلاتی که برای سرورهای الکترونیک آرتز پیش آمد را بعهده گرفت

ea electronic arts

اگر روز گذشته مشکلاتی را با سرورهای شرکت الکترونیک آرتز تجربه کرده‌اید علت آن یک حمله محروم سازی از سرویس به سرورهای این شرکت بوده است که قابلیت اجرای آنلاین بازی‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

شرکت الکترونیک آرتز در زمان بروز مشکل در توییتر خود اعلام کرد:

مشکلاتی در حال حاضر برای سرورهای ما پیش آمده است که در تلاش هستیم تا آنها را در سریعترین زمان ممکن برطرف کنیم.

پس از این توییت، گروه PoodleCorp توییت زیر را ارسال و مسئولیت مشکلات بوجود آمده را بعهده گرفت:

ما مسئولیت خرابی‌های اخیر شرکت الکترونیک آرتز و بازی Battlefield را بعهده می‌گیریم.

گروه PoodleCorp پیش از این نیز مسئولیت حملاتی به سرورهای شرکت بلیزارد و Riot را بعهده گرفته بود. قطع شدن سرورهای شرکت الکترونیک آرتز بخصوص برای طرفداران بازی Battlefield موضوع ناخوشایندی است چراکه آنها در حال تجربه نسخه بتای بازی Battlefield 1 می‌باشند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خبرنامه شماره #۲۵ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۵ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۵ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۵ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا
خبرنامه شماره #۲۵ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خبرنامه شماره #۲۵ | مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته - گیمفا