گیفت کارت
گیفت کارت

Yakuza 6 – جزئیات سیستم تکامل یافته نبرد

۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

سگا، وبسایت رسمی Yakuza 6 را با اطلاعات و تصاویر جدید از سیستم نبرد این بازی اکشن پلی­‌استیشن ۴ بروزرسانی کرد. جزئیات­ کامل را در را ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

تماس کامل در نبرد تن به تن 

در تلاش برای ساخت بهترین «تماس کامل در نبرد تن به تن» جهان و در عین حال حفظ ویژگی­‌های خاص سری Yakuza، سیستم نبرد Yakuza 6 کاملا از سیستم­‌های پایه که در سری های قبل تا اینجای کار دیده شده بود، دوباره ساخته شده است. Yakuza 6 وعده کنترل­‌های درک شونده و نبرد های نزدیک هیجان انگیز را به بازیکن‌های قدیمی و جدید داده است.

موضوع اول. سیستم منطبق بر اکشن

یک سیستم جدید، کاملا از پایه و با هدف «درک ضربات» ساخته شده است. درست قبل از این که حمله­‌ی کازوما کیریو به دشمن برخورد کند، یک حرکت طبیعی حمله و عکس العمل وجود خواهد داشت که وابسته به شرایط است. برای مثال وضعیت دشمن، زاویه­‌ی حمله و جهت آن تاثیر گذار هستند. به علاوه، هم واکنش کازوما کیریو و هم واکنش دشمن بر اساس نتیجه­‌ی حمله تغییر خواهد کرد. آیا ضربه به دشمن برخورد می­‌کند یا دشمن دفاع می­‌کند.

موضوع دوم. سیستم فیگور

در خیابان­‌های واقعی Yakuza 6، اجتبان از نبرد در زمین­‌های پیچیده خیلی مشکل است. حرکات دقیق، برای مثال طریقه‌­ای که با نه تنها دشمنان بلکه زمین و اشیا کنار جاده تعامل می‌­کنید، حرکات شخصیت بازی، و شخصیت­‌هایی که قبلا مغلوب شده بودند، به طرز چشم‌گیری پیشرفت کرده‌­اند و باعث واقعی‌­تر شدن مبارزه‌­ها شده­اند. این به عنوان «سیستم فیگور» شناخته می­‌شود. به علاوه، شخصیت‌­ها، زمینه و اشیا در هم می‌­آمیزند تا تاثیرات مقابل اشیای پویا را نشان دهند و شما از تنوع بالایی از واکنش‌ها لذت ببرید.

موضوع سوم. زمینه­‌ها و اشیای متفاوت

در شهر­های Yakuza 6، ارتفاع‌­های مختلفی مثل پله‌­ها، سراشیبی‌­ها و از این قبیل وجود دارد. همچنین زمینه­‌های متنوعی که تاکنون در این سری ندیده‌­ایم. انواع اشیا موجود در این ناحیه­‌ها هم به طور چشم‌گیری افزایش یافته است. از چیز­هایی که می­‌توانند به عنوان اسلحه استفاده شوند گرفته (مثل دوچرخه­‌ها و تابلو­های قدیمی) تا اشیایی که فقط و فقط برای صدمه زدن وجود دارند. شهر پر شده است از اشیا تا مبارزه نزدیک را بهتر و بهتر کنند. خود شهر مانند صحنه فیلم برداری یک فیلم اکشن است.

تولد دوباره­‌ی اژدهای دوجیما

ضربات در اوج و فنون ترکیبی کازوما کیریو کاملا تجدید شده­‌اند. همچنین، از طریق سیستم منطبق بر اکشن، حس واقعیت به دلیل حرکات شخصیت افزایش پیدا کرده است و ضربات انتخاب شده توسط بازیکن هنگام برخورد به شخصیت دشمن بیشتر درک می‌­شوند. حمله کنید، دفاع کنید و جاخالی بدهید و از یک نبرد تاکتیکی سرشار از هجوم و دفاع لذت ببرید.

مهارت جدید کازوما کیریو: «حالت اوج نهایی»

هنگامی که قابلیت «حالت اوج نهایی» را فعال می‌­کنید، وارد یک وضعیت پیشرفته تخصصی شده در حمله می‌­شوید. در این حالت، از ضربات دشمنان دچار عقب نشینی نمی‌­شوید و می­‌توانید از اشیا خیلی بزرگی به عنوان سلاح استفاده کنید که در حالت عادی نمی‌­توانستید. همچنین می­‌توانید از تکنیک­‌های مخصوص این حالت استفاده کنید.

برای اولین بار در سری: به اختیار مبارزه نکنید!

در Yakuza 6، رفتن از قسمت­‌های ماجراجویانه به قسمت‌­های مبارزه کاملا بی نقص است. وقتی شما در حال بررسی ناحیه‌­ی چراغ قرمز هستید و با یک کاراکتر دشمن مبارزه‌­ای راه می‌­اندازید، می­‌توانید بدون اینکه کنترل کاراکتر را از دست بدهید به مبارزه منتقل شوید. به علاوه، از آنجایی که هوش مصنوعی هر دشمن به صورت انفرادی شرایط خود را بررسی می­‌کند و تصمیم به مبارزه می‌­گیرد، اگر می‌­خواهید گشت­‌وگذار و پیشرفت در قسمت داستانی را در اولویت قرار دهید، می‌­توانید از قسمت­‌هایی که مبارزه­‌ای هست خارج شوید. اگر بتوانید از کاراکتر دشمن فرار کنید، می­‌توانید از مبارزه با آن هم اجتناب کنید.

Yakuza 6، برای پلی­‌استیشن ۴ در تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر) عرضه می‌شود.

0
0
برچسب‌ها: ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • این حالت اوج نهایی منو یاد مرحوم بروسلی میندازه …
    غودددددددددددااااااااااااااااااا … !

    0
    0
  • devil963 گفت:

    واقعا یه شاهکار دیگه انتظارمونو میکشه عاشق سبکشم نسخه ایشین و ۵ رو با زبان اصلیش تموم کردم پدرم در اومد خوبی این بازی تو اینه که اگه بخوای فقط داستان اصلی رو تموم کنی شاید کلا ۴۰% بازی رو رفته باشی و باقی بازی خلاصه میشه تو ماجراجویی ها و ماموریت های فرعی که بعضیاش (مخصوصا تو نسخه ایشین) لذتش چندین برابر داستان اصلی بازی یه کلا یه دنیای تموم نشدنیه In Love

    0
    0