تماشا کنید: تریلر زمان عرضه بازی ReCore
هنوز بیش از یک هفته به زمان عرضه بازی ReCore زمان باقی است اما شرکت مایکروسافت تریلر زمان عرضه آن را اکنون برای ایکسباکس وان و رایانههای شخصی ارائه کرده است.
این ویدئو توسط پدر شخصیت اصلی بازی یعنی پدر شخصیت Joule به نام Dr. Thomas Adams روایت میشود. او Joule را راهنمایی میکند که چگونه شانس خود را برای زنده ماندن در دنیای بی رحم افزایش دهد. این ویدئو گیم پلی از بازی ReCore را نمایش میدهد که در آن کلیه حرکات Joule قابل مشاهده است که شامل wall-running نیز خواهد شد. طبق گفته پدر او گاهی اوقات امن ترین راه موجود، مخرب ترین راه ممکن است.
در کنار ارائه این تریلر، شرکت مایکروسافت هنر پیشه شخصیت Joule در دنیای واقعی را معرفی کرد، اریکا سوتو نام این هنر پیشه میباشد. همچنین صدا پیشه پدر Joule یعنی Dr. Adams نیز به عهده کانر ترینیر میباشد که پیش از این او را در فیلمهایی نظیر Star Trek: Enterprise و Stargate Atlantis مشاهده کردهایم. برای اولین بار نیز شاهد حضور Kai Brehn در این تریلر میباشیم که صدا پیشه او هری شام جونیور میباشد.
در ادامه تصاویری از پشت صحنه این بازی را مشاهده خواهید کرد که توسط مایکروسافت منتشر شدهاند و در آنها اریکا سوتو و هری شام جونیور قابل مشاهده هستند:
بازی ReCore در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر ماه) برای ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. این بازی اولین بازی از برنامه Xbox Play Anywhere خواهد بود و به شما اجازه خواهد داد تا با خرید نسخه دیجیتالی بازی امکان اجرای آن را برروی پلتفرم دیگر به رایگان داشته باشید. امکان پیشرفت از جایی که خاتمه یافته است برروی هر دو پلتفرم وجود خواهد داشت بنابراین امکان سفر و جابجایی و اجرای بازی بدون نگرانی از امکان شروع مجدد آن وجود خواهد داشت.
این بازی ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت و از دلایل مایکروسافت برای قیمت گذاری این بازی به این میزان، جدید بودن این آیپی میباشد.
شرکت مایکروسافت همچنین تایید کرد که صداها و نوشتههای بازی ReCore به زبانهای انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی (LATAM)، پرتغالی برزیل و روسی موجود خواهد بود. همچنین در این بازی شاهد رابط کاربری و زیرنویسهای اسپانیایی (Iberian)، چینی (ساده سازی شده و سنتی)، ژاپنی و کرهای خواهیم بود.
این بازی توسط طراح Mega Man یعنی آقای کیجی اینفونه و استودیوی آرمچیور ساخته شده است. استودیوی آرمچیور در تگزاس واقع شده و توسط افرادیکه برروی سری Metroid Prime کار کردهاند تاسیس شده است.
در ادامه تریلر زمان عرضه این بازی را مشاهده خواهید کرد:
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
عالی بود این بازی نقش زلدا رو برای اکس باکس داره و ایده های بازی بسیار دلنشین هستن و همون طور که قبلا گفتم شوتینگ بازی من رو یاده بازی C12 میندازه و درصد موفقیت بازی بسیار بالاست
داداش گفتی c12 اشکمونو در اوردی یادمه همه بش میگفتن چشم لیزری عجب بازیی بود با اون اتمسفر خوفناک و اخرزمانیش.خیلی ip خوبی بود متاسفانه منتقدا ازش خوب پذیرایی نکردن حیف ادامه پیدا نکرد.از اون دسته بازیای تخیلی بود که عاشقش شده بودم.جالبم اینه سازنذه خوده سونی بوده معدود بازی هایی خوده سونی توش مستقیم دست داشته. :yes:
داداش زلدا سلطانه اینم خیلی خوبه ولی زلدا نمیشه زلدا یکی از بازیایه که همیشه حسرتشو میخورم
لابد اینم مثل فورزا و گیرز سیستم نجومی میخاد 😐 😐 😐
اگه این هم سیستم نجومی بخواد که حتما می خواد … :sidefrown:
مشخص میشه چرا مایکروسافت نگرانی بابت پلی انی ور و تاثیرش بر فروش اکس باکس نداره :struggle:
وانگهی سخت افزار بالا ضعف بوت کردن بازی روی pc رو تا حدودی می پوشانه :nerd:
به نظر بازی خوش ساختی میاد ، فقط اگه به جای شوتینگ اکشن ادونچر بودن هک اند اسلش اکشن ادونچر بود به نظرم قشنگ تر می شد یعنی به جای استفاده از سلاح گرم از سلاح سرد مثل شمشیر استفاده میکرد.(نظر شخصی).
معرکه بود :inlove:
سایت gamingbolt بازی رو Zelda prime خطاب کرد، واقعا هم اینطور به نظر میاد که انگار یک ترکیب عالی از مگامن،متروید پرایم و زیلدا هستش
تمرکز اصلی بازی گیم پلی نه گرافیک
دیالوگ های تریلر هم عالی بودن، با وجود نویسنده ای که تو کارنامش هیلو هست بدون شک با داستانی احساسی رو به رو خواهیم شد
واقعا خیلی خوبه که ip های جدید ایکس باکس انقدر متنوع ان!
گیمپلی بازی برای من جذاب نیست ولی امیدوارم طرفداراش لذت ببرن
😯 واو اصلا بش نمیاد موشن کیچر(شوخی) 😀 ولی نشون از با اهمیت بودن بازی میذه به امید موفقیتش :heart: :heart:
این بازی هست که من به متاش امیدوارم چون که هایپ زیادی نشده و تا اون حد فهمیدم هیچ کس توقع بالایی ازش نداره؛ پس اگه سازنده هاش یکم مهارت به خرج داده باشن از بازی استقبال خوبی خواهد شد :inlove: 😎 :yes: