نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد - گیمفا

نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد

شایان مددی
۱۷:۰۵ ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد - گیمفا

اگر به‌یاد داشته باشید، چند هفته‌ی پیش اعلام شد که قرار است Quantum Break در استیم عرضه گردد و تاریخ انتشاری هم برای آن مشخص شد، اما ظاهرا باید کمی بیشتر صبر کنیم و ناشر بازی تاریخ جدیدی را ارائه کرده است. در ادامه همراه گیمفا باشید تا از جزئیات بیشتری آگاهی یابید.

همان‌طور که گفته شد، تی‌اچ‌کی نوردیک تاریخ انتشار جدیدی را مشخص کرده و طبق گفته‌ی این شرکت که ناشر بازی است، Quantum Break در ۲۹ سپتامبر (۸ مهر) در استیم عرضه خواهد شد و شامل هر دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی می‌شود. این نسخه‌ی جدید، Timeless Collector’s Edition نام دارد و محتویات آن چنین هستند:

  • بسته‌بندی ویژه
  • ۵ دیسک بازی (فعال‌سازی در استیم)
  • Making Of Blu-ray
  • Making Of Book (کتاب هنری)
  • ۱ سی‌دی از موسیقی متن بازی
  • ۲ پوستر A3
  • راهنمای نصب سریع

Quantum Break در اوایل امسال برای ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس‌وان عرضه گردید و عنوان شوتر سوم‌شخص فوق‌العاده‌ای است که در آن قابلیت کنترل زمان را دارید. همچنین این بازی شامل بازیگران معروف و کات‌سین‌هایی به سبک تلویزیونی است که قادر به ردکردنشان هم هستید.

تاخیرها شاید کمی خسته‌کننده باشند، اما اگر سازندگان از آن استفاده کنند، می‌توانند به عنوان یک چیز خوب، تجربه‌ی ما از بازی را بهبود بخشند و دیگر شاهد باگ‌ها و مشکلات دیگر نباشیم.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مهم اینه که بدون مشکل عرضه بشه حالا دیر یا زود مهم نیست انگار همین دیروز بود که گرفتمش و تجربه بی نظیری بود

  • UNCHARTED 4 VS QUANTOM BREAK
    خب فکر میکنم وقتش باشه یه مقایسه بین این دو عنوان خوش ساخت ۲۰۱۶ داشته باشیم توی همه دنیا از این VS ها هست و همیشه هم جذابیت داشته پس فکر میکنم الان دیگه وقتش باشه این دو عنوان که هم سبک هم هستن در فاکتورهایی مقایسه و مورد بحث واقع بشن
    هر دو عنوان اکشن ماجراجویی بوده و در فاکتورهای ۱-گرافیک ۲-داستان ۳-گیم پلی ۴-فیزیک و تخریب پذیری ۵-موسیقی ۶-شخصیت پردازی ۷-شوتینگ ۸-ایده پردازی ۹-مولتی مورد مقایسه قرار میگیرن
    این نکته رو بگم متاسفانه خودم انچارتد۴ رو بازی نکردم اما تمام مقایسه ها بر دیده ها و شنیده ها انجام شده و ذره ای تعصب و فن بازی دیده نخواهد شد و صرفا فقط برای کسب اطلاع بیشتر از این ۲ بازی هست که در سال ۲۰۱۶ مهمان کنسول های ما بودن حتما توی کامنت ها نکاتی که من ذکر نکردم رو بگین چون این مقایسه بسیار ساده هست و سعی کردم خیلی پیچیده نباشه و بیشتر اصل مطلب گفته بشه وگرنه ساعت ها این مقایسه ها زمان میبره
    خب شروع کنیم
    ۱-گرافیک:دو مرجع معتبر برای این فاکتور در نظر داریم یکی” دیجیتال فاندری” و دیگری”چشم” خب طبق گفته دیجیتال فاندری بازی انچارتد۴ برترین گرافیک کنسولی هست و طبق دید ها نیز همه ما قبول داریم انچارتد۴ گرافیک خارق العاده ای داره و چشم خودمون هم گویای همه چیز هست پس مدال طلا رو در این قسمت به انچارتد۴ میدم اما به این معنی نیست که کوانتوم بریک از لحاظ گرافیکی ضعیف هست بلکه بهترین گرافیک رو در بین بازی های اکس باکس داره و مطمئنن امسال جزو نامزد های برترین گرافیک سال هست اما وقتی بخوایم بهترین رو انتخاب کنیم خب انچارتد برتر هست
    ۲-داستان:مطمئنن این قسمت جنجالی خواهد بود داستان انچارتد۴ درباره زندگی نیتن دریک و رفتن به دنبال گنج و یک زندگی در کنار همسرش هست و مطمئنن توی این چند سال طرفداران بی شماری پیدا کرده خب داستان کوانتوم بریک از همون تماس تلفنی اول بین جک و پاول بوی داستان های سم لیک رو میشه به راحتی حس کرد به قول اقای قهرمانی یک داستان روانشناختی به سبک سم لیک هست خب چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟مطمئنن همه ما میدونیم کوانتوم بریک چون یک ip جدید هست خب مسلمه داستانش با یک فرانچایز متفاوت هست اما خب در این قسمت مدال طلا بر گردن کوانتوم بریک هست اونم به دلیل خلق یک داستان مرموز و چند لایه که باعث میشه زندگی جک تغییر کنه اما دلیل نمیشه داستان انچارتد۴ بد باشه چرا که بین همه دوستان طرفداران زیادی داره و بحثی نیست و شاید همین طور که گفتم مقایسه داستان یک فرانچایز با یک ip جدید زیاد حرفه ای نباشه اما چاره ای نیست
    ۳-گیم پلی:توی این قسمت باید در نظر بگیریم کوانتوم بریک یک تجربه ۱۰ ساعته با حدود ۷ تا ۸ ساعت گیم پلی هست و انچارتد یک تجربه بالای ۱۵ ساعت خب مسلما در این قسمت انچارتد۴ پیروز هست و شک و شبهه ای در کار نخواهد بود ضمن اینکه انچارتد توی گیم پلی تنوع زیادی داره و بهتر از کوانتوم بریک کار کرده اما باز دلیل نمیشه کوانتوم بریک گیم پلی ضعیفی داشته باشه چرا که یکنواخت بودن گیم پلی رو به جرئت میشه در الن ویک دید اما الحق کوانتوم بریک گیم پلی جذابی داشت و این جذابیت رو مدیون قدرت های جک هستیم که به گیم پلی جذابیت خاصی بخشیده اما در این قسمت انچارتد۴ پیروز هست
    ۴-فیزیک و تخریب پذیری:در این قسمت انتخاب سخته چرا که هر دو عنوان عالی هستن اما باز باید بهترین رو انتخاب کنیم خب در این قسمت با توجه به تخریب پذیری ماورایی که در کوانتوم بریک به دلیل اون قدرت ها و اون افکت ها و اون تخریب پذیری دیدم و باید بگم همه چیز در کوانتوم بریک تخریب میشه فقط کافیه از قدرت های زمان مثل Time Blast استفاده کنید تا حرف من اثبات بشه و انچارتد۴ رو بازی نکردم اما از شنیده ها میتونم بگم در بحث تخریب پذیری مدال طلا بر گردن کوانتوم بریک هست و باز مجبوریم بهترین رو انتخاب کنیم
    ۵-موسیقی: در این قسمت نمیتونم برترین انتخاب کنم چرا که موسیقی یک چیز سلیقه ای هست و نمیشه برترین انتخاب کرد و این قسمت بر عهده گیمرهای عزیز فقط این نکته رو بگم موسیقی های انچارتد۴ توسط اقای Henry Jackman و موسیقی های کوانتوم بریک توسط Petri Alanko – John Kaefer نواخته شدن
    ۶-شخصیت پردازی:خب قراره نیتن-النا و سم رو قرار بدیم در مقابل جک-بث و پاول خب خیلی سخت هست اما صرفا اگر بیایم شخصیت های اصلی یعنی “نیتن” و “جک” رو مقایسه کنیم به این نتیجه میرسیم شخصیت نیتن به علت اون حس شوخ طبعی و باور پذیر بودن و اون ارتباط عمیقی که با گیمر برقرار میکنه میشه گفت برتر هست و مدال طلا در این قسمت بر گردن انچارتد۴ هست
    ۷-شوتینگ:خب بازم مدال طلا بر گردن انچارتد هست اون طور که شنیده ها میگن شوتینگ و گان پلی در انچارتد پیشرفت چشمگیری داشته و بسیار لذت بخشه اما خب کوانتوم بریک ضعف هایی در این قسمت داره شاید این شوتینگ متفاوت به علت مسائل کوانتوم و اون مسائل زمان باشه و گیمر باید به این شوتینگ عادت کنه خب در این قسمت بازم مدال طلا بر گردن انچارتد۴ هست
    ۸-ایده پردازی:خب وقتی صحبت از ایده پردازی هست باز باید بحث کرد در کوانتوم بریک دو ایده به کار رفت ۱-استفاده از قدرت های زمان ۲-استفاده از لایو اکشن ها
    خب مطمئنن کوانتوم بریک یک عنوان خلاقانه هست و در این قسمت مدال طلا بر گردن کوانتوم بریک هست اونم به علت ایده های جدید
    ۹-مولتی پلیر: خب همه انتظار داشتیم سم لیک سنت شکنی کنه و اینبار بازیش مولتی داشته باشه تا گیمرها رو مدت بیشتری سرگرم کنه اما این اتفاق نیفتاد و متاسفانه یک ضعف برای استدیو رمدی هست و در این قسمت هم مدال طلا بر گردن انچارتد۴ هست
    در نهایت هر دو عنوان توسط دو استدیو بزرگ ساخته شده که هر کدوم بازی های بزرگی همچون تلوو مکس پین در کارنامه دارن و خب رسیدیم به پایان من سعی کردم یک مقایسه درست انجام بدم ومسلمه”انچارتد۴” عنوان بسیار شایسته ای برای پیروزی در این رقابت هست و بازم به سلیقه گیمرها احترام میذارم وممکنه هر کدوم از این بازی ها برای هر شخصی بهترین باشه ولی در این VS خب انچارتد۴ عنوان قوی تری بود
    نکته پایانی:هیچ بازی توی دنیا کامل نیست همه بازی ها نقاط ضعف و نقاط قوتی دارن که باید بهش اشاره کرد ممکنه هنوز خیلی نکات برای مقایسه باشه مثل جو و اتمسفر بازی که باز به ذائقه گیمرها بستگی داره یا همون موسیقی که گفتم یا سطح معماها و ….. که بر عهده خوده گیمرهای عزیز

    • همون طور که اون روز گفتم یه VS برای این دو بازی مورد انتظار نوشتم خواهش میکنم بحث و دعوا راه نیفته و فقط بخونیدش و نظرتون رو راجع به این دو بازی بیان کنید ممنونم از شما :yes: :yes:

      • خوب بود ولی به کوانتم خیلی لطف کردی البته از اسمتم میشه فهمید چرا

        • متاپرست گفت:

          دوست عزیز، من نسخه اکس باکس رو تجربه کردم و به نظرم به جز گان.پلی بازی یکم جای کار داشت بازی به طور کلی خیلی خوب بود :yes:
          البته من برای الی و جول احترام بالایی قائل هستم :inlove:

        • Sony Fan گفت:

          خطاب به جناب microsoft.xboxone
          رفیق بابت مقایسه ای که انجام دادی تشکر.ولی سعی کن اینجور مقایسه هایی رو توی سایت انجام ندی‌ چون به راحتی میتونه باعث بحث و جدل بین فن ها بشه. حداقل بهتره به دست کسی صورت بگیره که هر دو بازی رو تجربه کرده باشه و فن سرسخت هم نباشه!
          نکته دوم.آنچارتد ۴ یه عنوان کاملا خاص بود و حتی به نظر خیلیا بهترین آنچارتد توی سری بود.در رابطه با اینکه کوانتوم رو به عنوان داستان بهتر انتخاب کردین به نظرم انتخاب اشتباهی بود.اگه موفق به تجربه آنچارتد شده بودین میفهمیدین که داستانش با تریلر هایی که دیدین فرق داشته و کاملا با اون چیزی که فکر میکردین متفاوت بوده.چون در تریلر جوری کات سین ها رو قرار داده بودن که شما یه جور دیگه از داستان برداشت میکردین ولی حین بازی میفهمیدین روند داستان با برداشت شما کاملا متفاوته .به خصوص داستان آلکازار و ریف و سم و زندگی شخصی نیتن که پیچیدگی فوق العاده جالبی داشت و گیمر تا آخر بازی این شکلی میشد! 😯
          دوستان آنچاتد باز خودشون میدونن چی میگم.
          بابت وقتی که برای نوشتن مقاله گذاشتی خسته نباشی.
          برای نوشتن همچین نقدهایی هر دو بازی رو تجربه کنین تا بتونین بررسی منطقی تری داشته باشین

          • joule گفت:

            به عقیده خیلی ها بهترین بود؟؟؟ تا جایی که من میدونم هنوز که هنوز انچارتد ۲ سرور هرچی انچارتد و اکشن ادونچر، اصلا انچارتد ۲ چیز خاصی بود و همه هم قبول دارن بهترین تو سری همون ۲ ، قسمت دوم به تمام معنا یک انقلاب بود
            در عوضگروهی از طرفدارای اصیل انچارتد از قسمت جدید خوششون نیومده بود چون از تم اصلی دور شده بود و بیشتر لست اف اسی بود( که البته این اصلا کیفیت بازی رو زیر سوال نمیبره، انچارتد ۴ محشده و هم شاهکار شکی هم توش نیست)
            بعضی از جاها که نمره کامل بهش ندادن هم به همین دلیل که اونقدر انقلابی و بهتر نبوده.

            • دلیل نمرات کم آنچارتد ۳ هم تغییر خیلی خیلی کم نسبت به u2 بود

            • Sony Fan گفت:

              @joule
              شما اگه درست به بازی دقت کرده باشی حتما متوجه حرفم میشی!
              اکشن ادونچر که به بهترین درجه خودش رسیده بود و ناب بود! تم بازی مناسب بود و اگه مثل قسمت های قبل میشد یکم تکراری بود.من نمیدونم چرا بعضیا همه چیو به لست آف اس نسبت میدن!(نمونش آنچارتد یا GOW جدید)
              اینکه انقلابی بوده یا نه بستگی به خود گیمر داره.به شخصه بسیار بهتر از آنچارتد های قبلی بود.
              وقتی نقد کنندگان سرسخت Game Spot به بازی نمره ۱۰۰ بدن مشخص میشه که با چه بازی طرف هستیم‌.
              متای بازی هم که از ۹۴ به ۹۳ تغییر پیدا کرد به خاطر نمره ای بود که واشنگتن پست بهش داد‌.
              @Bioshock
              بهترین پایانی که میتونست داشته باشه همون بود که اکثر طرفدارای بازی بتونن ازش لذت ببرن و از این سری به عنوان یه شاهکار یاد کنن. شخصیت های بازی جوری بودن که گیمر بهشون وابستگی پیدا میکرد و در صورت وجود پایان تاریک میتونست خیلی آزاردهنده باشه‌.
              ناتی داگ هم خودش ذکر کرد به دلیل تم فان بازی نمیتونستن اونجور پایانی رو قرار بدن. یکم چشمتونو باز کنین!

            • پنکه گفت:

              وقتی همچین پایانی داشت دلیل نداشت قبل از عرضه اونجوری راجع به پایان حرف بزنن یا حتی باکس آرت رو اونجوری طراحی کنن وقتی قراره یه پایان شاد و خرم داشته باشه
              گیم اسپات هم که از پارسال که رفت زیرمجموعه CBS دیگه قابل استناد نیست الان ign و polygon و edge معتبرترن

          • پنکه گفت:

            به نظر من داستانش کامل قابل پیشبینی بود آخرشم که عین فیلمای ایرانی تموم شد من با توجه به صحبتای سازنده ها قبل انتشار بازی انتظار یه داستان یا پایان تاریک داشتم حتی کاور بازی هم تاریک بود ولی پایانش منو به شخصه راضی نکرد با اینکه در باقی زمینه ها عالی بود

      • پنکه گفت:

        بسیار عالی :yes:
        به عنوان کسی که هر ۲ عنوان رو ۲ بار تموم کردم با تقریبا تمام صحبتهاتون موافقم و از هر ۲ بسیار لذت بردم
        با تشکر 😉
        اون لایو اکشن ها با کارگردانی فوق العادشون هم عالی بودن

    • joule گفت:

      خطر اسپویل بازی کوانتوم بریک
      میدونی توی داستان کوانتوم چه چیزیش بود که منو واقعا جذب خودش کرد؟ این بودذش که جک جویس یک طئوری رو قبول داشت و اونم این بودش که زمان قابل تغییر در گذشته و تمام طول باری قرار بود که به ما ثابت بشه اینطور نیست، حتی پایان شاهکار بازی که زمان بازهم خودش رو اصلاح کرد و به نوعی انگار دوباره زمان خودش رو ترمیم کرده، ولی تو اخر بازی که در گوش زنه میگه که”من بر میکردم و نجاتت میدم” همه ما ذوق زده میشیم و دوست داریم اینکار رو انجام بدیم، در حالی که تمام بازی داشته به ما ثابت میکرده که زمان گذشته قابل تغییر نیست
      میدونی برای چی این اتفاق میافته؟ از بس که شخصیت پردازی ها عالین تک تک دیالوگ ها صفت های خاصی از اشخاص رو نشون میده و واقعا میشه گفت دیالوگ بی خود نداریم تو این بازی، چون که ما کاملا با جک تو بازی همراه شده بودیم با اینکه تمام بازی میدیدیم گذشته تغییر ناپذیر ولی ما به تمام معنا خود”جک” شده شده بودیم و تمام اعتقادات اونو قبول داشتیم
      به این میگن قدرت نویسندگی

      • دقیقا بازی کوانتوم بریک یک مفهوم رو به همه گیمرها اثبات کرد که شما دقیق گفتی :yes: :yes: ببین به همین علت در بحث داستان پردازی من کوانتوم بریک رو برتر گفتم ولی صرفا وارد جزئیات نشدم چون بحث ها طولانی میشه و ممنون از شما

    • saman black گفت:

      سلام نمسیس جان
      ممنون من که خوندم و حال کردم من هم کوانتوم رو بازی کردم هم انچارتد هر دو عالی بودند فقط کوانتوم می تونست بهتر باشه خیلی بهتر باشه انچارتد هم این نسخه داستان عمیق دو برادر و زندگی شخصی نیتن بود به هر حال دمت گرم من که حال کردم 😉

    • ali.stop گفت:

      به نظر من اصلا نباید کوانتم رو با انچارتد مقایسه کرد انچارتد از همه نظر بهتره

    • متاپرست گفت:

      پاول واقعا شخصیت پردلزی خفنی داشت، بازیگرش هم فوق العاده نقشش رو خوب بازی می کرد(مخصوصا موقع پیشرفت بیماری و بدبینی نسبت به اطرافیان) :yes:
      به نظر من نمیشه بهش گفت نقش منفی، شاید به خاطر دیدن پدیده فروریختن زمان (که ما گوشه کوچکی ازش رو در برخورد کشتی و پل دیدیم)، پاول تلاش می کرد به سبک خودش کارها رو پیش ببره تا جلو بحران رو بگیره و این بدش کرده بود اما بد نبود یک پیچیدس :hypnotized: :sweat:

    • ubisoft-fan گفت:

      خسته نباشی ایکس باکس‌ جان .

      یه نکته رو بگم:به شخصه کوانتوم رو بازی نکردم و ی سری نکته اضافه میکنم به گرافیک انچارتد.

      گرافیک بازی داینامیکه در صحنه هایی از بازی واقعا گرافیک چشم نوازه ولی خب صحنه هایی ام داریم که‌ گرافیک تقریبا پایین هستش .

      ازلحاظ تخریب پذیری ام سیستم های که در گیم پلی جریان دارن تخریب پذیری خوبی دارن مثل کاور ها یا اشیاء در بازار.

      اما بقیه موارد مثل شلیک کردن به شیشه ها یا دیوار ها اثری از گلوله نمیمونه که بحث تخریب پذیری بازیو زیر سوال میبره. 🙂

    • Fight Club گفت:

      محمدرضا جان VS رو خوندم … دستت درد نکنه زحمت کشیدی وقت گذاشتی …. شور و اشتیاقت نسبت به این صنعت رو دوست دارم…
      با اجازت دو تا انتقاد ازت بکنم… اولیش اینکه گفتی انچارتد رو بازی نکردی ! برای خودم سواله با شنیده ها چطور میشه بازی مثل انچارتد رو نقد کرد؟ … والا من که نمیتونم… زمانی من میتونم vs بین دوتا بازی AAA انجام بدم که به قول معروف هر دوتاشونو خورده باشم …
      تو نکته پایانی گفتی هیچ بازی تو دنیا کامل نیست… چرا اتفاقا انگشت شمار هستن این جور بازی ه…. اگه بخوام یدونه مثال بزنم برات اونم MGS4

      • فرزام عزیز ممنون که مطالعه کردی حرفت رو کاملا قبول دارم هیچوقت شنیده ها نمیتونه مثل تجربه شخصی افراد تاثیر گذار باشه و کاملا درست هست اما همون طور که گفتم تمام گفته ها نسبت به انچارتد۴ مبنی بر انچه از زبان افرادی که بازی کردن هست بیان شده مثلا عده زیادی وقتی کامنت هاشون رو میخوندم که درباره انچارتد۴ صحبت کرده بودن میگفتن توی خیلی از جاها توی انچارتد۴ تخریب پذیری اتفاق نمیفته مثلا هنگام تیر زدن به بشکه ها یا بقیه موارد در نهایت سعی کردم انچه گفتم مبنی بر شنیده ها از افراد مختلف باشه و همش مطابق با واقعیت گفته بشه و ممنونم از نظرت :yes: :yes:
        درباره بازی کامل هم خب بازم جای بحث داره اگر از خوده من بپرسن یک بازی کامل بگو اگر رو به بازی مورد علاقم بیارم خب مطمئنن میگم هیلو اما اگر واقع بین باشم میگم “نمیتونم بگم” چون هر بازی بخوام نام ببرم بازم ممکنه نواقصی داشته باشه و نظر شما رو با جون و دل میپذیرم

    • PC_Gamer گفت:

      محمد رضا جان عالی بود مقایست :yes:
      من بازی رو دانلود کردم اما کارت گرافیک ندارم بازی کنم
      کارت گرافیکمو فروختم یه ۴۷۰ بخرم الان که ۴۷۰ اومده تو قیمت کارت موندم 😯
      اما توضیحاتت به حدی زیبا بود که برای بازی کردنش لحظه شماری میکنم :chic:

    • Edward kenway گفت:

      سلام (اسمتو نمیدونم)
      اول از همه تشکر میکنم بابت این مقایسه منطقیت
      دوم باید بگم این جور مقاله های نگارشی نباید در این بخش نظرات مطرح کرد یا باید تو فروم بنویسی یا مثل عضو تیم تحریریه سایت شده و منتشر کنی. (مثل دکتر گیمر (پوریا))
      چون اینجا توجه زیادی بهش نمیشه و تازه میره واسه بررسی و ۴ ساعت طول میکشه تا منتشر بشه.
      درباره مقایسه باید بگم من کوانتوم بریک رو بخواطر سیستم مورد نیاز ناجورش تجربه نکردم ولی آنچارتد رو تا وسطاش تو گیم نت رفتم در کل با نمایش ها و تعریف هایی که از کوانتوم شنیدم در واقع بازی ایه که بهش ظلم شده.
      کلا همیشه حرفای تو منطقین و تا حالا حرفی بی منطقی نزدی
      اکثر مواقع متا درست میگه و اگه یه بازی متای بالا نیاره زیاد عامه پسند نیست اما تنها بعضی بازی ها از جمله همین کوانتوم بریک , مافیا ۲ و… از این قاعده مستثنا هستند
      در پایان باید بگم مقایست عالی بود.

  • پیچش داستانی کوانتوم واقعا فوق العاده بود :yes: :yes: :yes:
    تجربه ی بی نظیری بود :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • majidam گفت:

    بازیش خیلی خوبه اگه باگهاش تو استیم هم برطرف شه دیگه عالی میشه چون بازیشو به صورت کرکی تجربه کردم با اینکه سیستم پنج ملیونی ونسبتا قوی داشتم ولی با افت فریمو باگهای گرافیکی رو به رو شدم ولی بازیش فوق العاده زیبا هست یکی از بهترین بازیهای نسل هشت هست

  • این همون نیست متاش شد ۷۷؟ :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد - گیمفا
نسخه‌ی استیم Quantum Break با کمی تاخیر منتشر خواهد شد - گیمفا