فصل دوم بازی Overwatch آغاز شده است | گیمفا
فصل دوم بازی Overwatch آغاز شده است | گیمفا
فصل دوم بازی Overwatch آغاز شده است | گیمفا
فصل دوم بازی Overwatch آغاز شده است | گیمفا

فصل دوم بازی Overwatch آغاز شده است

فرشاد سامانی
۰۰:۵۱ ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
فصل دوم بازی Overwatch آغاز شده است | گیمفا

فصل دوم Overwatch آغاز شده است و بازیکنان هم اکنون قادر خواهند بود تا به اجرای بازی خود بپردازند. همچنین بهینه ساز جدیدی برای این بازی ارائه شده است که یک نقشه castle به نام Eichenwalde اضافه خواهد کرد.

یکی از تغییرات بزرگ Overwatch در فصل جدید برداشته شدن Sudden Death می‌باشد. بجای آن اکنون بازی‌ها بدون یک برنده یا یک بازنده خاتمه خواهند یافت. بلیزارد تغییراتی را در حالت‌ها ایجاد کرده است تا میزان شانس در بازی کاهش یابد. اسکات مرسر به عنوان طراح اصلی دوست دارد تا اطمینان حاصل کند که بازیکنان این حس را نداشته باشند که برای بدست آوردن چیزی تلاشی نکرده‌اند و در نهایت بازی به پایان رسیده باشد. آقای مرسر در ماه جولای اعلام کرده بود:

دوست داریم که بازیکنان این حس را داشته باشند که اگر دستاورد خاصی نداشته‌اند، زمان آنها بیهوده سپری نشده است. بنابراین ما بدنبال راهی خواهیم بود که بازیکنان بسیاری این حس را داشته باشند که “خوب، حداقل ما کاری را انجام داده‌ایم” اما در همان زمان نباید موقعیتی ایجاد شود که امکان تبانی بازیکنان وجود داشته باشد و موقعیت بدی ایجاد شود. ما هنوز در مورد آن در حال بحث و جدل هستیم.

همچنین بلیزارد مهارت tiers را معرفی کرده است که انتظار می‌رود عملکرد خوب در سطح ارتباط بازیکنان داشته باشد. مهارت tiers در طول بازی نمایش داده خواهد شد و سیستم رتبه بندی از مقیاس ۱ تا ۱۰۰ به مقیاس ۱ تا ۵۰۰۰ تغییر کرده است، این کار در جهت ارائه جزئیات بیشتر به بازیکنان صورت گرفته است. از دیگر تغییرات می‌توان به تنظیمات ترک مجازات، سیستم Top 500 و سیستم نقطه رقابت اشاره کرد.

همچنین در فصل دوم یک بهینه ساز جدید ارائه شده است که لباس Reinhardt و Eichenwalde جدید را معرفی خواهد کرد. یک نقشه Assault/Escort شامل دهکده‌ای کوهستانی با یک قلعه در همسایگی آن نیز معرفی شده‌اند.

تاریخچه Eichenwalde بدین صورت شرح داده شده است:

جنگل به آرامی در حال در بر گرفتن روستای دهکده متروک Eichenwalde است اما آثار زخم هرگز از بین نخواهد رفت. در مدت بحران Omnic، شخصیت Eichenwalde در موقعیت کلیدی نبرد قرار داشت. جنرال Balderich von Adler تعداد انگشت شماری از صلیبیون را به دهکده آورد و تلاش کرد تا ارتش Omnic را خارج کند. سربازان Balderich قابلیت نابودی سربازان دشمن را داشتند، به ارتش آلمان این فرصت داده شد تا عقب نشینی کند اما صلیبیون این کار را در آن نبرد نکردند. جنرال Balderich در نهایت در سالن بزرگ قلعه شکست خورد.

بهینه ساز همچنین تغییراتی را در بازی ایجاد خواهد کرد و موجب بروز رسانی و ثبات در قهرمان و نقشه بازی خواهد شد، همچنین تنظیمات رابط کاربری و رفع باگ‌های بازی از عملکرد این بهینه ساز می‌باشند. یکی از قهرمانانی که تحت تاثیر این بهینه ساز قرار می‌گیرند McCree می‌باشد که Dead Eye Ultimate او بصورت یک دوره ۲۵ ثانیه‌ای بجای نمایش یک محدوده ۵۰ درصدی در زمان فعال شدن تا رسیدن به درصد صفر نمایش می‌یابد.

جزئیات کامل بهینه ساز جدید به شرح زیر می‌باشد:

تغییرات کلی

  • در زمان فعال کردن “Ultimate Status”، شخصیت Symmetra تعداد charges باقی مانده تلپورت خود را گزارش خواهد کرد.
  • در زمان فعال کردن “Needs healing” و هدف قرار دادن یک هم تیمی، Ana ،Lúcio ،Mercy و Zenyatta به متحدین اعلام دریافت سلامتی می‌کنند. یک علامت نیز در بالای سر بازیکنان ایجاد خواهد شد که به هم تیمی‌ها اجازه می‌دهد تا سلامت خود را بصورت سریعتری بهبود دهند.
  • اضافه شدن Torbjörn به عنوان یک کنترل کننده AI قهرمنان در تمرین علیه همه (Practice vs. AI) و بازی علیه AI و اجارای بازی در حالت سفارشی.
  • نشستن و خندیدن اکنون برای کلیه قهرمنان فعال شده است.
  • اکنون لباس‌های افسانه‌ای جدید برای Reinhardt در دسترس خواهد بود.

بازی رقابتی

  • رتبه بندی مهارت‌ها اکنون از طریق مقدار جدیدی با مقیاس ۱ تا ۵۰۰۰ بجای ۱ تا ۱۰۰ خواهد بود.
  • مقادیر رتبه بندی مهارت Tiers که بازیکنان امکان ویرایش خود را براساس آنها خواهند داشت عبارتند از:
  1. از ۱ تا ۱۴۹۹ = برنز
  2. از ۱۵۰۰ تا ۱۹۹۹ = نقره
  3. از ۲۰۰۰ تا ۲۴۹۹ = طلا
  4. از ۲۵۰۰ تا ۲۹۹۹ = پلاتین
  5. از ۳۰۰۰ تا ۳۴۹۹ = الماس
  6. از ۳۵۰۰ تا ۳۹۹۹ = استاد
  7. از ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ = استاد بزرگ

در tierهای برنز، نقره، طلا، پلاتین و الماس، بازیکنان مقدار tier خود را حتی با سقوط مقدار رتبه بندی خود از دست نخواهند داد. در tierهای استاد و استاد بزرگ، بازیکنان در زمان سقوط رتبه بندیشان از حداقل مقدار مورد نیاز آنها به tier پایین تری دست خواهند یافت. بازیکنانی که به tierهای استاد و استاد بزرگ دست یابند باید شامل رتبه بندی مهارت ۵۰۰ در گروه خود باشند. بازیکنانی که دارای tier الماس هستند اید شامل رتبه بندی مهارت ۱۰۰۰ در گروه خود باشند.

  • رتبه بندی مهارت Decay:

بازیکنانی که دارای tierهای الماس، استاد و استاد بزرگ هستند و به مدت ۷ روز در مسابقه رقابتی شرکت نکرده‌اند، رتبه بندی مهارت خود را از دست خواهند داد. بازیکنانی که دارای مقدار رتبه بندی بالای ۳۰۰۰ هستند که یعنی tier الماس و بالاتر، هر ۲۴ ساعت مقدار ۵۰ امتیاز ار رتبه خود را از دست خواهند داد اما مقدار رتبه آنها از ۳۰۰۰ کمتر نخواهد شد. رقابت در مسابقه‌های انفرادی باعث مکثی در decay رتبه خواهد شد. بازیکنانی که به مدت ۷ روز در مسابقه رقابتی شرکت نکرده باشند، به سرعت از ۵۰۰ تاپ سقوط خواهند کرد.

  • تغییرات نقشه

چندین اصلاحیه برروی سرعت سیستم بانک برای Hanamura ،Temple of Anubis و Volskaya Industries صورت گرفته است. سرعت سیستم بانک برای Dorado ،Hollywood ،King’s Row ،Numbani ،Route 66 و Watchpoint: Gibraltar اضافه شده است. زمان فرض شده برای گرفتن اهداف از Dorado ،Hanamura ،Hollywood ،King’s Row ،Numbani ،Route 66 ،Temple of Anubis ،Volskaya Industries و Watchpoint: Gibraltar از ۵ دقیقه به ۴ دقیقه کاهش یافته است.

  • امتیازات رقابتی

امتیازات رقابتی موجود و ذخیره شده در فصل اول، ده برابر شده‌اند. پس از پیروزی در یک مسابقه رقابتی بازیکنان امکان دریافت ۱۰ امتیاز رقابت بجای یک امتیاز را خواهند داشت. بازیکنان اکنون ۳ امتیاز رقابت را به عنوان قرعه دریافت خواهند کرد. هزینه سلاح‌های طلایی ده برابر شده یعنی بجای ۳۰۰ مقدار آن ۳۰۰۰ شده است. یک soft cap در امتیازات رقابتی مختلفی واقع شده است که امکان ذخیره سازی خواهد داشت.

بازیکنانی که بیش از ۶۰۰۰ امتیاز داشته باشند، در شروع فصل دوم دیگر قادر به بدست آوردن امتیازاتی در صورت اجرای مسابقات رقابتی نخواهند بود. در پایان فصل، پاداش آن همچنان بواسطه soft cap برای بازیکنان در نظر گرفته خواهد شد.

  • بجای رفتن به Sudden Death، مسابقات رقابتی tied دیگر در یک قرعه نتیجه بخش نخواهند بود.
  • بازیکنان اکنون باید حداقل ۵۰ امتیاز رقابت را پیروز شوند تا واجد شرایط قرار گیری در تاپ ۵۰۰ باشند.
  • بازیکنان اکنون باید مسابقات بیشتری را کامل کنند تا وضعیت مجازات خود را از بین ببرند و قادر باشند تا یک مسابقه رقابتی را در زمان سریعتری ترک کنند.

بروز رسانی‌های مربوط به ثبات و پایداری قهرمانان

تغییرات کلی

  • Ultimates  که در زمان ultimate meter مصرف می‌شود، در زمان فعالسازی منجر به کاهش سریعتر meter  خواهد شد. که این مقدار ۰٫۲۵ ثانیه بجای ۱ ثانیه می‌باشد.
  • بازگشت به تغییرات اخیر منجر به کاهش مقدار توانایی قهرمانان خواهد شد.
  • دیگر اکثریت توانایی‌های قهرمانان در حملات سریع قطع نخواهند شد.
  • توانایی Ultimate اکنون در حملات سریع قطع خواهند شد.

نکته سازنده: تغییر در توانایی‌های قهرمانان در پرواز تاثیر بسیاری و عوارض زیادی در بازی خواهد داشت، مخصوصاً در حالت فعلی. ما این موضوع را پیگیری کرده و در صورت نیاز تغییراتی را در آن اعمال خواهیم کرد. ما همچنین یک melee سریع در نظر گرفته‌ایم تا ثبات بیشتری داشته باشد، مخصوصاً زمانیکه با توانایی دشمنان روبرو باشید.

D.Va

  • ماتریس دفاعی (Defense Matrix)

پس از فعال شدن، ماتریس دفاعی شروع به باز تولید پس از ۱ ثانیه تاخیر خواهد کرد. این مقدار در گذشته ۰٫۵ ثانیه بوده است.

نکته سازنده: ماتریس دفاعی بسیار کارآمد می‌باشد، بنابراین در تغییرات جدید با تاخیری در امکان استفاده از آن روبرو خواهید بود تا ثبات بهتری در بازی وجود داشته باشد.

Hanzo

  • مقدار بدست آوردن Hanzo اکنون ۳۰ درصد کاهش داشته که در گذشته میزان آن ۴۰ درصد بوده است.
  • حداکثر سرعت projectile تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.
  • مقدار Arrow به میزان ۳۳ درصد کاهش یافته است.

نکته سازنده: Hanzo از پتانسیل بالایی برای دریافت آسیب برخوردار است اما رفتار او واقعاً متناقض است، حتی در فواصل متوسط. با افزایش سرعت projectile، ما میزان برد موثر او را افزایش داده‌ایم و این امکان را فراهم کرده‌ایم تا پرتاب‌های او از روی زمین بدون پیش بینی دقیق حرکات دشمن به آسانی امکان پذیر باشد. برای جبران افزایش سرعت projectile، ما میزان پرتاب او را کاهش داده‌ایم و این بدین معنی است که شلیک او اکنون دقت بیشتری را نیاز خواهد داشت.

Genji

  • Double jump دیگر در زمان بالا رفتن از دیوار ریست نخواهد شد.
  • Swift Strike
  • دیگر تله‌هایی نظیر Widowmaker’s Venom Mine یا Junkrat’s Steel دردسرساز نخواهند بود و آسیبی وارد نخواهد شد.
  • Dragonblade
  • مدت Genji’s ultimate از ۸ ثانیه به ۶ ثانیه کاهش یافته است.

نکته سازنده: Genji یکی از شخصیت‌های دشوار برای کار برروی آن بود و تغییرات آن موجب پایداری در سرعت او خواهد شد. Swift Strike دیگر موجب لغو شدن زمان ریکاوری در یک حمله سریع نخواهد شد، بنابراین بازیکنان دیگر قادر به آزادی عمل در یک حمله سریع پیش از استفاده از Swift Strike را نخواهند داشت. در نهایت مدت زمان Dragonblade به قدری زیاد بود که از حد معقول فراتر رفته بود.

Lúcio

  • افزایش میزان سرعت تحرکات به میزان ۳۰ درصد کاهش یافته‌اند، یعنی میزان افزایش آن بجای ۱۰۰ درصد، ۷۰ درصد خواهد بود.

نکته سازنده: با تشکر از افزایش سرعت Lúcio، او همواره یکی از شخصیت‎هایی بوده است که شامل تغییرات شده است.

McCree

  • Deadeye اکنون در یک دوره بیش از ۰٫۲۵ ثانیه طول خواهد کشید. بجای نمایش یک کاهش ۵۰ درصد در ultimate meter در زمان فعالسازی و تایید صفر درصد.

نکته سازنده: اگر بازیکنان شمارنده را حساب کنند یا از McCree’s ultimate صرفنظر کنند، باز تولید آن به سرعت و در مدتی حدود نصف ultimate charge صورت خواهد پذیرفت. اکنون کارکرد این ultimate همچون هر ultimate که دارای یک مدت است می‌باشد.

Mei

  • Blizzard
  • Projectile اکنون موانع را سوراخ می‌کند.
  • شعاع آن از ۸ متر به ۱۰ متر افزایش یافته است.

نکته سازنده: شخصیت Mei دارای یک ابزار جالب توجه است اما ultimate او معمولاً اینگونه قلمداد می‌شود که قابلیت و کارایی سختی دارد. در نتیجه این شخصیت در مقایسه با توانایی‌های دیگر قهرمانان دارای توانایی ضعیفی فرض می‌شود. تاثیر منجمد کردن اکنون یکی از آثار توانایی است اما projectile همچنان بلاک می‌باشد. اکنون شما قابلیت پرتاب به هر موقعیتی که مد نظرتان می‌باشد را خواهید داشت، بنابراین کار با آن از هر زمان دیگری آسان تر شده است و دارای محدود شعاع و برد موثرتری می‌باشد.

Mercy

  • Caduceus Staff: مقدار شفا به میزان ۲۰ درصد در هر ثانیه افزایش یافته است.
  • Resurrect: احیای متحدین قادر به استفاده پس از گذشت ۲٫۲۵ ثانیه است که مقدار قبلی آن ۳ ثانیه بوده است.

نکته سازنده: Resurrection اکنون به اعضای گروه اجازه می‌دهد که با سرعت بیشتری به میدان نبرد باز گردند که به بقای Mercy  پس از فعالسازی ultimate بستگی خواهد داشت و کمک خواهد کرد. سلامتی Mercy نیز جهت تحکیم حضور او بهبود یافته و او را یکی از شخصیت‌ها قوی کرده است.

Roadhog

  • Chain Hook: اگر اهداف مشخص شده در محدود Roadhog در زمان جمع کردن قلاب نباشند، آنها به جای خود بازگشته و به همان جا که در زمان قلاب شدن حضور داشتند بر می‌گردند.

نکته سازنده: این تغییر بدین معنی است که اهداف قلاب شده کمتر موجب خطا شده و از پتانسیلی جهت پایان دادن در یک مکان عجیب و غریب، پس از انتخاب شدن را خواهند داشت.

Soldier: 76

  • Heavy Pulse Rifle : اکنون Bullet spread  با سرعت بیشتری در زمان عدم بارگذاری قابلیت خودکار کامل رخ خواهد داد. همچنین شاهد افزایش قابل توجهی در زمان ریکاوری bullet spread می‌باشیم.

نکته سازنده: تغییرات ایجاد شده منجر به قابل اطمینان‌تر شدن و افزایش تاثیر برد و کارایی این شخصیت می‌شود.

Zenyatta

  • Orb of Discord: مقدار آسیب به هدف توسط Orb of Discord از ۵۰ درصد به ۳۰ درصد کاهش یافته است.
  • Orb of Destruction: آسیب از ۴۰ به ۴۶ افزایش یافته است.

نکته سازنده: Zenyatta در موقعیت به مراتب بهتری نسبت به بروز رسان قبلی قرار گرفته است اما قدرت Orb of Discord او را به یک انتخاب تقریباً اجباری تبدیل کرده است. این تغییرات منجر به کاهش تاثیر Orb of Discord می‌شوند اما آسیب رسانی او از پتانسیل بالایی برخوردار است و افزایش یافته است. میزان آسیب او بطور چشمگیری تاثیرگذار بنظر می‌رسد.

تغییرات و ثبات نقشه

Watchpoint: Gibraltar

  • Watchpoint: Gibraltar: اولین چک پوینت حذف شده است.

نکته سازنده: تغییراتی که موجب پایداری نقشه توسط بهینه سازهای قبلی شده بودند، برای Watchpoint: Gibraltar منجر به اضافه شدن چک پوینت‌ اضافه شده بودند.

بروز رسانی‌های رابط کاربری

تغییرات کلی

  • یک تنظیمات جدید به نام “Allied Health Bars” در تنظیمات و سپس کنترل‌ها اضافه شده است.
  • منوهای Contextual برروی صفحات دو قهرمان انتخابی اضافه شده‌اند و این قابلیت را به بازیکنان می‌دهند تا گزارشی را به بازیکنان دیگر با اعضای تیم بدهند.
  • رابط کاربری ساخت مسابقه با تغییرات رنگ همراه بوده است.
  • ساخت چند تنظیمات جزئی و فرعی تایپوگرافی در رابط کاربری ناظر

باگ‌های برطرف شده

بصورت کلی

  • بررطرف کردن مشکل مربوط به اجازه دادن مشارکت در کشتار بالای ۱۰۰ درصد
  • برطرف سازی مشکل در تنظیمات بازی سفارشی سازی که مانع ویرایش توانایی Cooldown  برای آثار آن برروی Ana می‌شود.
  • برطرف سازی مشکلی که موجب می‌شود بازیکنان gainهای متفاوتی در امتیازات تجارب را در زمان کامل شدن بازی سفارشی ببینند.
  • برطرف شدن باگی که منجر به آن می‌شود که قهرمانان در زمان اولین spawned در بازی سفارشی بمیرند. البته اگر ویرایش سلامت و آسیب بطور همزمان استفاده شده باشند.

AI

  • برطرف سازی مشکلات مربوط به AI Bastion
  • برطرف سازی باگی که موجب جلوگیری از قرار دادن turret  شخصیت Torbjörn در مکان‌های مختلفی می‌شود.

قهرمانان

  • جلوه‌های صوتی مناسب در زمان shoots barriers ،shields و armor شخصیت Ana پخش خواهد شد.
  • محدوده Ana اکنون بدرستی در کلیه تنظیمات شخصی سازی نشان داده خواهند شد.
  • حملات و توانایی‌های شخصیت Ana اکنون بدرستی فعال خواهند شد.
  • مربوط به ایکس‌باکس وان: برطرف سازی باگ مروبط به جلوگیری کردن از bullet shell در رندرینگ Bastion’s “Bullet Rain”
  • D.Va دیگر ارتباطی با موقعیت ultimate خود برای اهداف شخصی در زمان شارژ Call Mech ultimate نخواهد داشت.
  • D.Va’s Boosters دیگر برای لغو خودکار در صورتیکه آتش اصلی آن فعال باشد در دسترس نیست.
  • موقعیت شارژ ultimate شخصیت D.Va دیگر به صفر درصد ریست نشده البته اگر او در مدت خلبانی یک mech کشته شود.
  • اکنون صدای Hanzo’s “Spirit Dragon” بدرستی در زمان استفاده از لباس Okami and Lone Wolf او کار می‌کند.
  • برطرطف سازی مشکلات مختلف مربوط به Junkrat و برخی انیمیشین‌های خاص آن
  • برطرف سازی مشکل Junkrat با دوباره پر کردن سلاح در زمان احیای مجدد
  • آتش متناوب با توانایی McCree’s Peacekeeper اکنون برای کلیه شات‌ها از طریق کنترلر امکان پذیر است.
  • برطرف سازی مشکل مربوط به Mei’s Ice Wall که از قدرت تخریب او جلوگیری می‌کرد.
  • برطرف سازی باگ مربوط به Mei’s Ice Wall که از آشکار سازی موقعیت اهداف جلوگیری می‌کرد.
  • برطرف سازی باگی که به Reaper اجازه می داد تا با استفاده از Shadow Step به نقاط غیر مرتبط موقعیت‌های موجود در نقشه حضور یابد.
  • برطرف سازی مشکل باگ مربوط به شخصیت Reinhardt که در زمان استفاده از سپر در دید سوم شخص مشکلاتی را ایجاد می‌نمود.
  • برطرف سازی مشکل مربوط به شخصیت Roadhog که از نمایش او در برخی موقعیت‌ها جلوگیری می‌کرد.
  • برطرف سازی مشکل مربوط به زنجیر شخصیت Roadhog که در صورت قطع شدن ارتباط هدف او از مسابقه، زنجیر بطور دائمی توسعه پیدا می‌کند.
  • بررطرف سازی مشکلات متعدد مربوط به شخصیت Symmetra
  • روسری مربوط به لباس Tracer’s Slipstream اکنون در Hurdle highlight مشکلی نخواهد داشت.
  • اسامی Tracer’s Sprinter و لباس Track and Field بدرستی نمایش داده می‌شوند.

نقشه‌ها

  • برطرف سازی مشکل مربوط به Genji و Hanzo در Watchpoint: Gibraltar
  • برطرف سازی مشکل مربوط به Reaper که اجازه حضور در برخی موقعیت‌ها در Watchpoint: Gibraltar را پیدا می‌کرد.

رابط کاربری

  • پیام‌های ترک حالت رقابتی بازی دیگر همپوشانی با PvP HUD در بالای صفحه نخواهد داشت.
  • برطرف سازی مشکل مربوط به اطلاع رسانی بنر پایان فصل زمانیکه بازیکنان در مسابقه حضور دارند.
  • برطرف سازی باگی که مانع تنظیم لیست قهرمانان در تنظیمات حالت رقابتی براساس لیست حروف الفبا میشد.
  • تنظیم نمایش اکنون زمانیکه همه اسلات‌ها در لابی بازی سفارشی پر شده‌اند غیرفعال می‌شود و کلیه آن خاکستری خواهد شد.
  • مربوط به رایانه‌های شخصی: برطرف سازی مشکل مربوط به آمار داخلی بازی در زمان اجرای بازی برروی صفحه نمایشی با نسبت اسپکت ۱۶:۱۰
  • مربوط به ایکس‌باکس وان: برطرف سازی باگی که مانع اطلاع رسانی از کیفیت شبکه میشد.
  • مربوط به ایکس‌باکس وان: برطرف سازی مشکلی که مربوط به منوی اصلی بازی بوده و موجب روشنتر شدن Hollywood  پس زمینه از حالت عادی می‌شود.
  • مربوط به ایکس‌باکس وان: برطرف سازی باگ مربوط به صفحه جزئیات قهرمان که بطور اتفاقی موجب از بین رفتن برخی اطلاعات از روی صفحه میشده است.
  • مربوط به ایکس‌باکس وان: برطرف سازی باگ مربوط به مشکلی که مانع از عملکرد صحیح Button Legend در تنظیمات منو میشده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فصل دوم بازی Overwatch آغاز شده است | گیمفا
فصل دوم بازی Overwatch آغاز شده است | گیمفا
فصل دوم بازی Overwatch آغاز شده است | گیمفا
فصل دوم بازی Overwatch آغاز شده است | گیمفا
فصل دوم بازی Overwatch آغاز شده است | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فصل دوم بازی Overwatch آغاز شده است | گیمفا