راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا) | گیمفا

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا)

سعید آقابابایی
۱۵:۴۰ ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا) | گیمفا

دنیای سری عناوین Souls، دنیاییست بسیار پیچیده و البته در اکثر موارد، مرتبط یه هم. انواع و اقسام رمز و رازهای محتلف در تک تک گوشه و کنار این عناوین وجود دارند و بسیاری از کسانی که این بازی ها را حتی چند بار نیز به پایان می رسانند حتی متوجه نمی شوند که چنین رازهایی وجود داشته است زیرا پیشروی در این رازها و کشف آن ها نیازمند انجام کارهایی خاص در زمان های خاص است که خیلی از ما اصلا نمی دانیم که باید آن ها را انجام دهیم. یکی از مهمترین این رمز و رازها مربوط به شخصیت های مختلفی است که در دنیای این عناوین می بینیم و هر کدام برای خود یک دنیا پیچیدگی هستند و خیلی از آن ها یک خط داستانی کامل دارند که حتی در برخی موارد انجام یکی از آن خطوط داستانی منجر به شکست در خط داستانی شخصیت دیگر می شود و  برای این که بتوانید همه را انجام دهید بایستی چندین بار بازی را به اتمام برسانید.

در نسخه سوم Dark Souls نیز همین مسئله کاملا مشهود است و بازی پر است از انواع و اقسام شخصیت های مختلف با رفتار مختلف و عقایدی که بسیار با دیگران متفاوت است و البته یک خط داستانی که در مورد برخی شخصیت ها بسیار کوتاه و در مورد برخی، مانند همین شخصیتی که در این مطلب برای شما در نظر گرفته ایم طولانی تر است. هر کدام از آنها خواسته هایی از شما دارند و باید آنها را در روندی درست و در زمانی درست انجام دهید تا در خط داستانی آنها پیش بروید و نهایتا آنها را تبدیل به یک دوست برای خود نمایید که می توانید در باس فایت های بسیاری به کمک شما بیایند و یا برعکس، دشمن شما شوند و با دیدن شما حمله کنند و مجبور شوید آنها را بکشید.

c3be6e30 b226 4a02 b7c7 53035771eb06

خط داستانی و ماموریت Ringfinger Leonhard

روابط شخصیت ها با شما و ارتباط خط داستانی آنها با یکدیگر در Dark Souls 3 بسیار جالب و به هم پیوسته است و بدون اطلاع و آگاهی دقیق در روند داستانی آن ها و اطلاع از رابطه آن ها را یکدیگر، نمی توانید تمام آن ها را به درستی پیش ببرید، لذا در این موارد وحود یک راهنما بسیار کارامد است. راهنماهای بیشماری در سراسر اینترنت برای این عنوان وحود دارد اما نکته اصلی اینجاست که این راهنماها به زبان فارسی نیستند و در واقع راهنمای خاصی به زبان فارسی وجود ندارد (یا اگر هست شاید ویدئویی باشد که تماشای آن برای برخی مقدور نباشد) مخصوصا در مورد عنوان Dark Souls 3 که یک بازی جدید است. بنابراین تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی شخصیت های موحود در Dark Souls 3 برای شما عزیزان آماده کنم تا کاملا با خط داستانی هر یک و آیتم هایی که می توانید از آنها بگیرید و… آشنا شوید و بتوانبد با آگاهی بیشتری این عنوان را انجام دهید. لازم به ذکر است که این مطالب از ان جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آنها به زبان فارسی وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی خط داستانی شخصیت های مختلف بازی برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

انشالله قصد دارم تا بعد از پایان این مقالات راهنما در مورد شخصیت ها، یک راهنمای فارسی از پیشروی در بازی نیز برای شما آماده کنم تا تمام دیوارهای مخفی و آیتم های مهم و موارد پنهان در بازی را کاملا بشناسید. امیدوارم که این روند مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. امیدوار هستم که این مقالات راهنمای Dark Souls 3 که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. امروز با ششمین قسمت از سری مقالات راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که اختصاص به شخصیت Ringfinger Leonhard دارد.

leonhard the ringfinger0

محلی که Ringfinger Leonhard در Firelink Shrine در آنجا قرار دارد.

Ringfinger Leonhard یکی از NPC ها یا شخصیت های غیر قابل بازی در عنوان دارک سولز ۳ است که دارای یک خط داستانی و ماموریت مختص به خود می باشد. اگر چند نکته کلی را بخواهیم در مورد این شخصیت بر شماریم باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • وی بخش مبارزات PvP را به شما معرفی خواهد کرد
  • خط ماموریت و داستانی وی در تماس و تعامل با خط داستانی شخصیت Rosaria, Mother of Rebirth است.
  • به شما کلید Lift Chamber Key را میدهد.
  • Gesture (حالت) Applause را به شما یاد می دهد.
  • اگر وی را در پایان روند داستانی اش در اتاق Gwynevere بکشید به شما آیتم های Silver Mask ،Soul of Rosaria ،Crescent Moon Sword و Leonhard’s Set (باید از Shrine Handmaid بگیرید) را می دهد.
  • اگر وی را بدون پایان خط داستانی اش بکشید، به شما Silver Mask ،Lift Chamber Key و همینطور Leonhard’s Set (باید از Shrine Handmaid بگیرید) را می دهد.
maxresdefault

خط ماموریت Ringfinger Leonhard کاملا مرتبط و در جهت خط داستانی Rosaria, Mother of Rebirth است.

خط داستانی و ماموریت Ringfinger Leonhard:

۱- شما نخستین حضور Ringfinger Leonhard در بازی را پس از رسیدن به دومین بونفایر High Wall of Lothric رقم خواهید زد. بعد از رسیدن به این بونفایر، به Firelink Shrine بازگردید و این شخصیت را در حالی که به دیواره Holy King Lothric’s throne تکیه داده است خواهید یافت. با او صحبت کنید و وی به شما ۵ عدد  Cracked Red Eye Orb می دهد.

۲- بعد از به دست آوردن یک عدد Pale Tongue در بازی و روشن کردن بونفایر Cliff Underside یا شکست دادن باس Curse-Rotted Greatwood در منطقه Undead Settlement، وقتی با Ringfinger Leonhard صخبت کنید او به شما کلید Lift Chamber Key را می دهد که مربوط به درب بسته در طبقه زیرین بونفایر Tower on the Wall است.

نکته: Pale Tongue باید همچنیان در لیست آیتم های شما وجود داشته باشد واگر از آن استفاده کنید Ringfinger Leonhard دوباره ظاهر نمی شود.

۳- از بونفایر Tower on the Wall دو طبقه به سمت پایین بروید و درب قفل را باز کنید. با آسانسور به پایین رفته و در آنجا Darkwraith را شکست دهید تا Red Eye Orb را به دست آورید. سپس به Firelink Shrine بازگشته و با Ringfinger Leonhard صخبت کنید.

۴- زمانی که به منطقه Cathedral of the Deep رسیدید، در محوطه بونفایر Rosaria’s Chamber که در طبقه دوم این منطقه قرار دارد، Rosaria´s Fingers را پیدا کنید و سپس حداقل یک عدد Pale Tongue به Rosaria تقدیم کنید.

نکته: در کاوننت Rosaria´s Fingers پیشرفت نکنید تا زمانی که اتفاق بعدی رخ دهد. تقدیم یک Pale Tongue دیگر به Rosaria در عوض ریست کردن کل امتیازهای آپگرید شما یا تغییر ظاهرتان، سبب می شود تا اتفاق بعدی رخ ندهد.

۵- منطقه بونفایر Rosaria’s Chamber را دوباره بارگذاری کنید و سپس با Leonhard که نزدیک در ورودی ایستاده است، صحبت کنید و تمام دیالوگ های او را گوش دهید. سپس یک Pale Tongue دیگر به Rosaria تقدیم کنید.

۶- بعد از رسیدن به بونفایر Profaned Capital، یه بونفایر Rosaria’s Chamber بروید و آیتم Black Eye Orb از جلوی جسد Rosaria که کشته شده است بردارید.

۷- در منطقه بونفایر Devourer of Gods در بالای Aldrich، به قسمت Gwynevere’s bed chamber بروید. در اینجا شما اشاراتی را خواهید دید که به شما می گوید از  Black Eye Orb برای حمله به Leonhard استفاده کنید.

۸- از Black Eye Orb استفاده کنید تا در دنیای Ringfinger Leonhard ظاهر شوید. او را بکشید تا کلاه وی (Silver Mask)، روح Rosaria (که یا می توانید آن را برای زنده کردن دوباره Rosaria استفاده کنید یا با دادن آن به Ludleth در Firelink Shrine، معجزه Bountiful Sunlight را به دست آورید)، و همچنین شمشیر Crescent Moon Sword را به دست آورید.

۱۴۶۴۱۰۲۷۰۷۱۷۵۴۶۹۰۱۱

بعد از مرگ Ringfinger Leonhard می توانید ست لباس وی را از Shrine Handmaid بخرید

نکته: اگر که شما تصمیم گرفته باشید تا ابتدا خط ماموریت Sirris را انجام دهید، انجام خط ماموریت Ringfinger Leonhard در اواخر بازی می تواند بسیار سریع و کوتاه انجام شود. اگر مراحل صحبت اولیه و گرفتن Cracked Red Eye Orbs و Lift Chamber Key را انجام نداده اید سریعا در Firelink Shrine این موارد را پشت سر هم انجام دهید. وقتی او به شما می گوید به  Rosaria’s Fingers ملحق شوید، به Rosaria’s Bed Chamber رفته و یک Pale Tongue به Rosaria بدهید. Leonhard نزدیک درب  ورودی ظاهر می شود و با او صحبت کنید تا تمام دیالوگ هایش را بیان کند. سپس منطقه را با استفاده از Homeward Bone یا Coiled Sword Fragment دوباره بارگزاری کنید (در حقیقت شما به آخرین بونفایری باز می گردید که در آن استراحت کرده اید که همین بونفایر Rosaria’s Bed Chamber است و در اصل با این کار منطقه را بارگزاری کرده اید).

اکنون می بینید که  Rosaria مرده است و می توانید Black Eye Orb را از جلوی جسد او بردارید. سریعا به بونفایر “Aldrich, Devourer of Gods” بروید و با استفاده از آسانسور به منطقه بالا در Gwynevere’s bed chamber وارد شوید. اینجا از Black Eye Orb استفاده کنید تا در دنیای Ringfinger Leonhard ظاهر شوید. او را بکشید تا کلاه وی (Silver Mask)، روح Rosaria (که یا می توانید آن را برای زنده کردن دوباره Rosaria استفاده کنید یا با دادن آن به Ludleth در Firelink Shrine، معجزه Bountiful Sunlight را به دست آورید) و شمشیر Crescent Moon Sword را به دست آورید.

maxresdefault 1

و در نهایت، حمله به دنیای Ringfinger Leonhard و مبارزه با او

نکته: تجهیز کردن آیتم کاوننت Rosaria’s Fingers بر روی شخصیتتان و یا هر تعدادی از Pale Tongue که به Rosaria بدهید، باعث می شود تا پیشروی در خط ماموریت Sirris باطل شود. پس بهتر است تا ابتدا خط داستانی Sirris را انجام دهید و سپس در اواخر بازی خط ماموریت Ringfinger Leonhard را به اتمام برسانید. لازم به ذکر است که تنها عضو شدن در Rosaria’s Fingers، چینش مجدد امتیازهای آپگرید یا تغییر ظاهر، پیشروی در خط داستانی Sirris را باطل نمی کند.

نکته: اگر Ringfinger Leonhard را قبل از این که Darkwraith را در Undead Settlement بکشید، از بین ببرید، Darkwraith پس از کشته شدن به جای Red Eye Orb یک Pale Tongue را یه زمین می اندازد. بهتر است تا در ابتدا Darkwraith را از بین ببرید قبل از ایتن که تصمیم بگیرید Ringfinger Leonhard را بکشید.

نکته: شما می توانید از تمام خدمات Rosaria بدون برگرداندن روح وی به او نیز استفاده کنبد. پس بهتر است تا روح وی را پس ندهید و با دادن آن به Ludleth در Firelink Shrine، معجزه Bountiful Sunlight را به دست آورید.

شما می توانید تمامی قسمت های قبلی این راهنما را در این بخش مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا) | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش ششم: Ringfinger Leonhard (اختصاصی گیمفا) | گیمفا