امکان عرضه بازی Lumines برای کنسولهای نسل هشتم و رایانههای شخصی وجود دارد
بازی جدید از سری Lumines تحت عنوان Puzzle & Music بزودی برای تلفنهای همراه ارائه خواهد شد. طبق صحبتهای خالق این بازی، بنظر میرسد که او برنامههایی برای عرضه این بازی برای کنسولهای نسل هشتم و رایانههای شخصی در سر دارد.
از تتسویی میزوگوچی به عنوان خالق Lumines در Reddit پرسیده شد که آیا برنامهای برای عرضه این بازی برروی پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی وجود دارد و او در پاسخ گفت:
شاید روزی، بازی Lumines به توسعه خود ادامه خواهد داد.
آقای میزوگوچی همچنین توضیحاتی در مورد عنوان Puzzle & Music ارائه کرد و گفت که سخت افزار مورد نیاز این بازی نسبت به نسخه اصلی برروی PSP متفاوت است اما گیم پلی به همان صورت خواهد بود. او گفت:
ممکن است برای عادت کردن به این بازی نیاز به گذشت مدت زمانی باشد اما به محض آشنایی با آن، شما آن را همچون قدیم خواهید دید. یکی از بزرگترین تفاوتها تغییر در زاویه دید میباشد اما امیدوارم از این قسمت بازی نیز لذت ببرید.
سوال دیگری که از میزوگوچی پرسیده شد این بود که آیا امکان استفاده از کنترلر خارجی برای دستگاههای تلفنهای همراه وجود دارد و او در پاسخ گفت:
ما از شدت تقاضاهایی که برای اینگونه موارد وجود دارد آگاهی داریم. در حال حاضر برنامهای برای آن وجود ندارد و بازی جدید Lumines براساس قابلیت کنترل لمسی طراحی شده است، بنابراین اطمینان داریم که از این سبک بازی لذت خواهید برد، لطفا از آن تصاویری تهیه کنید و بگذارید ما هم از آنها با خبر شویم.
این اولین بازی جدید از سری خود میباشد، آخرین عنوان از این سری بازی Lumines Electronic Symphony بوده است که توسط شرکت یوبی سافت در سال ۲۰۱۲ برای کنسول پلیاستیشن ویتا عرضه شده بود. آخرین بازی از این سری که برای کنسول نیز عرضه شد، بازی Lumines Supernova بود که در سال ۲۰۰۸ برای پلیاستیشن ۳ عرضه شده بود.
میزوگوچی همچنین برروی ساخت بازی کلاسیک Rez نیز کار کرده است و برروی ساخت یک بازی پازلی جدید به نام ۱۸ و همچنین بازی Rez Infinite که برای پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ویآر عرضه خواهد شد کار میکند. از آقای میزوگوچی پرسیده شد که با وجود حضور قابلیت واقعیت مجازی آیا امکان مشاهده چالشی در Rez وجود دارد؟ و آقای میزوگوچی اعلام کرد “بله بسیار”، او گفت:
ساخت چیزی برای واقعیت مجازی در مقایسه با عدم وجود این قابلیت بسیار متفاوت است. بطور مثال در گذشته بزرگی تخیل شما اهمیتی نداشت و شما تنها میبایست آن را در یک ابعاد مستطیلی به تایید میرساندید. اما حالا با حضور واقعیت مجازی شما قیدی نخواهید داشت. به عقیده من این یکی از چالشهایی است که هه سازندگان در سراسر جهان با آن روبرو خواهند بود و من انتظار دارم که در سالهای آینده شاهد چیزهای هیجان انگیری باشیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات