الکترونیک آرتز در دوره‌ای بدترین شرکت آمریکایی بوده است؟ | این شرکت قبول دارد که مشکلاتی داشته است

۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹

شرکت الکترونیک آرتز به عنوان ناشر بازی‌هایی چون Battlefield و FIFA در سال‌های اخیر بارها از سوی رای گیری توسط طرفداران و مصرف کنندگان به عنوان بدترین شرکت آمریکایی شناخته شده بود. این شرکت حتی جایزه Golden Poo را نیز برای این موضوع به خود اختصاص داده بود. گرچه عبارت بکار رفته تنها بر گرفته از نظرسنجی‌های آنلاین بوده است اما پیتر مور اکنون در مورد آن توضیحاتی ارائه کرده است.

شرکت الکترونیک آرتز اکنون یکی از شرکت‌های خوب آمریکایی است و شاهد بهبودهایی بوده است. آقای مور به عنوان مدیر ارشد بخش رقابتی شرکت الکترونیک آرتز در مورد تغییر تفکر این شرکت به در اولویت قراردادن بازیکنان با سایت آی‌جی‌ان صحبت کرده است. او گفت:

بودن به عنوان بدترین شرکت آمریکایی خنده‌دار است. شما در تلاش خواهید بود تا بگویید گفتن چنین حرفی خنده دار است اما زمانی به خود خواهید گفت شاید این موضوع حقیقت داشته باشد، این زمان، زمانی خواهد بود که شما به عقب باز خواهید گشت و به آینه نگاه می‌کنید تا ببینید که هستید و درک کنید و پی ببرید که اکنون باید چه کار کرد.

در چنین زمانی باید تصوری از واقعیت داشت، بنابراین اگر تصور ما این باشد که ما شرکتی نیستیم که طرفداران را در اولویت قرار دهیم، ما چگونه قادر خواهیم بود که آن را تغییر دهیم؟

مور تصمیم می‌گیرد تا گروهی را در داخل شرکت الکترونیک آرتز ایجاد کند تا به بازبینی سایت‌هایی نظیر Reddit  و NeoGAF  اقدام کنند و تلاش کنند تا ببینند چیزی که مردم در مورد الکترونیک آرتز می‌گویند حقیقت دارد یا خیر، او گفت:

ما بدلیل برخی موضوعات تحت انتقاد قرار داشتیم.

مور با علمی که بر موضوعات داشته است اما قادر به ارائه راه حل خاصی برای عملکرد بهتر الکترونیک آرتز نداشته است.

بخش دیگری که منجر به در اولویت قرار دادن مخاطبین از سوی شرکت الکترونیک آرتز شد، صحبت با دیگر شرکت‌ها بوده است، از جمله این شرکت‌ها، شرکت‌های بازاریابی بوده‌اند که در موقعیت مشابهی قرار داشته‌اند. در طول این پروسه آقای مور اعلام کرد که چیزهای بسیاری در مورد شرکت خود و درکی که جامعه از آنها دارد آموخته‌اند. او گفت:

سپس به خود گفتیم، چگونه می‌توان تغییری در وضعیت فعلی ایجاد کرد؟ و درکی که داشتیم این موضوع را به ما نشان می‌داد که مخاطبین را در اولویت قرار دهیم. این کار باید از اولین روز، اولین صبح و در ملاقات‌ها شروع میشد و سوالاتی که پیش می‌آمد این بود که چه کاری باید انجام شود؟ چه تجربه‌ای برای انجام این کار باید داشته باشیم؟ برخی نیز می‌گفتند که مشکل در اولویت قرار دادن مخاطبین است؟ در آن لحظه ما فکر کردیم، بحث ما بحث درآمد نبود بحثی نبود که چه منفعتی برای الکترونیک ارتز به ارمغان خواهد آمد.

همه ماجرا این بود که در مرکز همه فعالیت‌ها بازیکنان قرار گیرند و این کاری بود که الکترونیک آرتز به انجام آن روی آورد. پس از معرفی این مدل کاری، تغییراتی را در الکترونیک آرتز مشاهده کردیم که از جمله آنها پیشرفت مسئولیت پذیری شرکت بود.
یکی از موضوعات مدل جدید شرکت الکترونیک آرتز امکان اجرای بازی‌ها پیش از رسیدن زمان عرضه از سوی طرفداران بود، همچنین ارائه بتاهای بیشتر به بازیکنان تا بازی را بررسی کنند و همچنین اعلام تاخیر بازی‌ها جهت بهبود و اطمینان حاصل کردن از کیفیت آنها از ثمرات عملکرد جدید این شرکت بوده است.

0
0
برچسب‌ها:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • UNESISM گفت:

    یه زمانی اسمش بود غول مافیایی صنعت گیم
    یادش بخیر
    الان پدرخونده صنعت گیمه

    0
    0
  • mohammad1380n گفت:

    همیشه بنظرم عالی بوده
    از زمان ژنرال ها تا الان بهترین بوده

    0
    0
  • A Player گفت:

    سلام.
    به نظر من واقعا شرکت خوبیه مخصوصا الان که بازی مثل Battlefield 1 رو داره میسازه.
    و بازی های خوبی هم ساخته بود مثل ژنرال،بتلفیلد۳و۴ NFS،MOH:WF،فیفا و …
    واقعا بازی های خوبی بودن. Yes Yes Yes Laugh
    امیدوارم همین طور به کارش ادامه بده.
    Cowboy

    0
    0
  • legendboy گفت:

    زمانی افت شدیدی داشت ولی تونست خودشو تا حدودی بالا بکشه. کاری که یوبی سافت و اکتیویژن در حال حاضر باید انجام بدن

    0
    0
  • ایدن گفت:

    یک ناشر خیلی بزرگه. Yes
    جدیدا خیلی بهتر شده.صنعت گیم به اینجور ناشر های بزرگ مدیونه که سالی چندین بازی حداقل خوب و سرگرم کننده میدن.
    وقتی به لیست بازی هام نگاه میکنم اکثریتشون بازی های EA و ubisoft هستن In Love

    0
    0
    • INSIDE 1369 گفت:

      هیچ کدومشون هم عالی نیست خداوکیلی تعارف که نداریم کدوم بازی های UBISOFT یا EA توی این نسل عالی بود(غیر از آنلاین چون من اصلا اونارو بازی نمیدونم)

      0
      0
    • ایدن گفت:

      بازی های آنلانشون مثل بتل و رینبو هنوز پر از بازیکن هستن و یک مولتی پلیر شاهکار دارن.
      دراگون ایج بهترین بازی ۲۰۱۴ شد! عالی کمه باید بهش گفت شاهکار! فارکرای ۴ هم بهترین شوتر ۲۰۱۴ شد.
      ویلینت هرتز(ساخته یوبی سافت مونته پلیه) بی ادعا اومد ۲ جایزه گیم آواردز و ۱ جایزه بفتا رو گرفت!
      EA با بازی های ورزشیش ترکو.نده.
      یوبی سافت هم بازی های سرگرم کننده و سلیقه ای ساخته مثل سیندیکیت که خیلی بدشون اومد خیلی ها خوششون اومد.همین سیندیکیت از سایت های معتبری مثل گیم اسپات و گیم اینفورمر ۹۰ و از IGN و سایت سختگیر پالیگان ۸۵ گرفته و من هم خیلی ازش لذت بردم.
      در ضمن نسل تازه شروع شده منتظر مس افکت و واچ داگز ۲ و گوست ریکون وایلد لند و تایتان فال و بتلفیلد ۱ و استیپ و تعداد زیادی بازی که قراره توسط این دو ناشر بزرگ ساخته بشه باش Cool

      0
      0
  • INSIDE 1369 گفت:

    EA خیلی با اون EA نسل ۷ فرق داره و خیلی افت کرده بازی های درجه یکی مثل Dead Space و Mirrors edge رو که به گند کشید Crysis هم که دیگه هیچ خبری ازش نیست فقط و فقط داره بازی آنلاین میزنه و تا وقتی هم سود میکنه دلیلی نداره بشینه رو بازی هاش فکر کنه یه مپ درست میکنه چند نفر میریزن توش کلی از وقت و پولشون رو هدر میدن آخرشم هیچی به هیچی شاید با حرف من موافق نباشین ولی بخش آنلاین اکثر بازی ها تهش یه حس به آدم میده اونم حس رقابته…به نظرمن گیمرا شرکتا رو تربیت میکنن تا وقتی ریمستر های کپ کاپ فروش میره خبری از رزیدنت بهتر و باکیفیت تر نیست تا وقتی بازی های آنلاین انقدر فروش میرن خبری از بازی های با خلاقیت و با ذوق و هنر نیست چیزی که این نسل من فقط داخل INSIDE دیدم و بس

    0
    0
    • Pilgrim گفت:

      برادر عزیز،اسمتون رو نمیدنم چیه متاسفانه!
      فقط خواستم تایید کنم فرمایش تون رو… و این نکته رو هم بگم که شما الان تو فضایی دارید چنین نظری میدین که حتما مورد حمله کاربر های کم سن و سال اینجا که افول این شرکت یادشون نیست و حافظه شون حداکثر تا ۳ سال پیش رو یاری میکنه قرار می گیرید!
      اون جمله گیمرا شرکت ها رو تربیت میکنن رو خیلی خوب گفتین ولی من میخام اینطوری تصحیح اش کنم که گیمرها سیاست های مالی شرکت ها رو به شدت! تحت الشعاع خودشون قرار دادن و این اصلا خوب نیست!
      بازم میگم متاسفانه الان جو طوری نیست که حرف امثال من و شما مقبول واقع بشه!
      چرا که برامون خواستن! که از یوبی سافت و اکتیویژن متنفر باشیم و روی بیاریم به سمت شرکت هایی که واقعا لیاقت شون این لطفی که الان بهشون میشه نیست!
      مثال میزنم،اون بالاها تصمیم گرفته شده که از بلک آپس ۳ بد گفته بشه،هیچ کس هم اعتراضی نمیکنه که عزیز من داستانش که خیلی خوب بود فقط روایتش مشکل داشت!
      فقط رفتاری که برامون از پیش مشخص شده رو تکرار میکنیم…بدون هیچ خلاقیتی در عمل!
      خیلی بده که بازیچه دست رسانه و مدیا باشیم که هستیم متاسفانه! Big Frown

      0
      0
    • Gearbox گفت:

      به نظرم اصلی ترین دلیله این حرفات اینه که بازی های ea کرک نمیشن Thinking
      خب برادر من اشتراکی بگیر لااقل حرف بی منطق نزنی..

      0
      0
      • INSIDE 1369 گفت:

        جووووون؟؟؟همین کم مونده شما به من بگی چیکارکن Wink !!همین بازی که عکسش رو پروفایلمه هم قفل داشت ولی به صورت اورجینال از استیم خریدم با اینکه کرک شده و میشه اشتراکی هم گرفت چون ارزش داشت اورجینال خریدم چون هنر توش بود مغز توش بود احساس توش بود چیزی که تو بازی های ea و ubi من دیدم فقط پول بوده فقط رقابت پوچ و بی هدف بوده(شاید پیش خودت بگی خب هیچ بازی هدف نداره)یه حرفی ام نزن آدم خندش بگیره آخه وقتی میشه با ۴ هزارتومن اشتراکی گرفت چرا غصه قفل رو بخورم شما که ۲۰۰ تومن میدین باید حرص بخورین نمیدونم چند وقته گیمری ولی این نسل ea و ubi خراب کردن اگه یه درصد گیمر باشی میفهمی وگرنه برو خوشت باشه

        0
        0
        • Gearbox گفت:

          میدونی چیه؟!
          اگه gta انلاین یا مثلا اورواچ یا تایتان فال بازی کرده بودی این حرفارو نمیزدی Wink ۱۰۰ درصد تحربه ی انلاین نداری.
          نصف کامتت هم فقط کلمه بود هیچ معنا و مفهومی نداشت، کلا داداش با خودت چند چندی؟! ماذا فازا ؟
          حاضرم شرط ببندم اینساید رو هم کرکی زدی Smug

          0
          0
    • Moriarty گفت:

      mirro که درجه یک نبود. واسه طرفدارای خاص پارکور هست و نسخه قبلی متاش ۷۹ شد و جدیدِ هم ۷نمره کاهش داشت. یرلی مدیرعامل کرایتک هم که خودش گفت پرونده کرایسیس بسته شده و با EA همکاری نمیکنن. البته انتظار داشتم به جای این بازیا مدال افتخار رو مثال بزنی, که بدون وست و زمپلا تو ساخت نسخه-های جدید کاملاً هم مشخص بود. نسل که فعلن ۳سال کامل هم نیست شروع شده و عناوینی مثله آنچارتد اینساید دراگون-ایج ویچر دارک-سولز آورواچ فعلاً بهترینا هستن. البته EA هم کم نذاشته با تایتان فال که خوار نوآوری بود گُل کاشت و دراگون ایج هم که گوتی شد. بازی های شاهکار داستانی با متاهای بالا کار EA sport و دایس نیست. اونجور بازیهایی که شما میپسندی تازه داره ساخته میشه. بایوور که مس افکت رو داره میسازه به علاوه استاروارز با نویسنده آنچارتد. ریسپاون هم تایتان۲ با خالقای کاد و استاروارز با کارگردان هنری god of war Cool خبر آیپی جدید بایوور هم که اومد In Love از اون طرف استاروارز بتلفرانت و بتلفیلد و دوباره باز تایتان فال هم شاهکارای مولتی پلیر هستن Yes
      در مورد مولتی پلیر, فک نکنم انتظار داشته باشی من و بقیه دوستان ۶۰دلار بدیم بابت سینگل پلیر که فقط ۱۰ساعت سرگرم بشیم ! الان حتی آنچارتد و مس افکت هم مولتی پلیر دارن با وجود اینکه مولتی کاملاً معمولی دارن اما خریدار باید یه دلیلی داشته باشه برای ۶۰ دلار Thinking

      0
      0
  • Amir.P گفت:

    EA الان دیگه اون ای اِی قدیم نیست!! IDK IDK
    یه زمانی بازی ها رو تو استیم میذاشت الان فقط اوریجین!!! خو چرا آخه. اون یوبی هم با اون یوپلیش که از اوریجین به مراتب بهتره بازم شاخ نشده و بازی ها رو تو استیم میذاره ولی این نمیدونم چه مرگشه!
    بعدشم یه زمانی یه سری بود به نام Dead Space! ولی خب معلوم نیست کجا رفت. یادت بخیر آیزاک

    0
    0
    • Moriarty گفت:

      والو وقتی چندتا بازی EA رو بخاطر نقض قوانین از استیم حذف کرد EA به لجش و برای بهبود اوریجین دیگه بازی نذاشت تو استیم. مگرنه این دوتا مکمل هم میشدن قبلاً تو نشر بازیهایی مثله تیم فورترس پورتال و هف لایف.

      0
      0