راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش پنجم: Yuria of Londor (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش پنجم: Yuria of Londor (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش پنجم: Yuria of Londor (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش پنجم: Yuria of Londor (اختصاصی گیمفا) | گیمفا

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش پنجم: Yuria of Londor (اختصاصی گیمفا)

سعید آقابابایی
۱۵:۰۰ ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش پنجم: Yuria of Londor (اختصاصی گیمفا) | گیمفا

دنیای سری عناوین Souls، دنیایی است بسیار پیچیده و البته در اکثر موارد، مرتبط به هم. انواع و اقسام رمز و رازهای محتلف در تک تک گوشه و کنار این عناوین وجود دارند و بسیاری از کسانی که این بازی ها را حتی چند بار نیز به پایان می رسانند حتی متوجه نمی شوند که چنین رازهایی وجود داشته است زیرا پیشروی در این رازها و کشف آن ها نیازمند انجام کارهایی خاص در زمان های خاص است که خیلی از ما اصلا نمی دانیم که باید آن ها را انجام دهیم. یکی از مهمترین این رمز و رازها مربوط به شخصیت های مختلفی است که در دنیای این عناوین می بینیم و هر کدام برای خود یک دنیا پیچیدگی هستند و خیلی از آن ها یک خط داستانی کامل دارند که حتی در برخی موارد انجام یکی از آن خطوط داستانی منجر به شکست در خط داستانی شخصیت دیگر می شود و  برای این که بتوانید همه را انجام دهید بایستی چندین بار بازی را به اتمام برسانید.

در نسخه سوم Dark Souls نیز همین مسئله کاملا مشهود است و بازی پر است از انواع و اقسام شخصیت های مختلف با رفتار مختلف و عقایدی که بسیار با دیگران متفاوت است و البته یک خط داستانی که در مورد برخی شخصیت ها بسیار کوتاه و در مورد برخی، مانند همین شخصیتی که در این مطلب برای شما در نظر گرفته ایم طولانی تر است. هر کدام از آنها خواسته هایی از شما دارند و باید آنها را در روندی درست و در زمانی درست انجام دهید تا در خط داستانی آنها پیش بروید و نهایتا آنها را تبدیل به یک دوست برای خود نمایید که می توانید در باس فایت های بسیاری به کمک شما بیایند و یا برعکس، دشمن شما شوند و با دیدن شما حمله کنند و مجبور شوید آنها را بکشید.

dark souls 3 guide npcs yuria

Yuria of Londor عضوی از Darkwraiths به شمار می رود که هدف اصلی و اولیه آن ها بازگرداندن عصر تاریکی است

روابط شخصیت ها با شما و ارتباط خط داستانی آنها با یکدیگر در Dark Souls 3 بسیار جالب و به هم پیوسته است و بدون اطلاع و آگاهی دقیق در روند داستانی آن ها و اطلاع از رابطه آن ها را یکدیگر، نمی توانید تمام آن ها را به درستی پیش ببرید، لذا در این موارد وحود یک راهنما بسیار کارامد است. راهنماهای بیشماری در سراسر اینرنت برای این عنوان وحود دارد اما نکته اصلی اینجاست که این راهنماها به زبان فارسی نیستند و در واقع راهنمای خاصی به زبان فارسی وجود ندارد (یا اگر هست شاید ویدئویی باشد که تماشای آن برای برخی مقدور نباشد) مخصوصا در مورد عنوان Dark Souls 3 که یک بازی جدید است. بنابراین تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی شخصیت های موحود در Dark Souls 3 برای شما عزیزان آماده کنم تا کاملا با خط داستانی هر یک و آیتم هایی که می توانید از آنها بگیرید و… آشنا شوید و بتوانبد با آگاهی بیشتری این عنوان را انجام دهید. لازم به ذکر است که این مطالب از ان جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آنها به زبان فارسی وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این کار فقط توسط گیمفا تاکنون انجام شده است.

انشالله قصد دارم تا بعد از پایان این مقالات راهنما در مورد شخصیت ها، یک راهنمای فارسی از پیشروی در بازی نیز برای شما آماده کنم تا تمام دیوارهای مخفی و آیتم های مهم و موارد پنهان در بازی را کاملا بشناسید. امیدوارم که این روند مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. امیدوار هستم که این مقالات راهنمای Dark Souls 3 که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. امروز با پنجمین قسمت از سری مقالات راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که اختصاص به شخصیت Yuria of Londor دارد.

۰۴۱۲۱۶ ۲۲۰۷۵۶۱۱۰ big

Yuria of Londor ست لباس Black Set را به تن دارد و از Dark Hand و Darkdrift استفاده می کند.

Yuria of Londor یکی از شخصیت های غیر قابل بازی در عنوان Dark Souls 3 است. وی یکی از مرموزترین شخصیت های بازی به شمار می رود و پس از مرگ Yoel of Londor در بازی ظاهر می شود. وی عضوی از Darkwraiths به شمار می رود که هدف اصلی و اولیه آن ها بازگرداندن عصر تاریکی است. ارباب وی Darkstalker Kaathe است (primordial serpent) که در نسخه اول این سری او را ملاقات کرده ایم.

وی یکی از ۳ خواهری است (وسطی) که کلیسای Sable Church of Londor را رهبری می کنند و البته بهتر است بگویم کل Londor، سرزمین Hollow را رهبری می کنند. نام جوانترین خواهر Liliane است و نام بزرگترین خواهر مشخص نیست. تا به اینجا تنها Yuria را در بازی ملاقات کرده ایم، هرچند که به نظر می رسد که هر دو خواهر دیگر نیز در پایان Usurpation of Fire حضور دارند.

۴۳۸۳۰۵۲۷۶

محل قرارگیری Yuria of Londor در firelink shrine درست در همان محل حضور Yoel of Londor و روبروی جنازه اوست.

در این بخش اطلاعاتی کلی از شخصیت Yuria of Londor را برای شما عزیزان بیان می کنیم:

  • وی قابل کشتن است.
  • در نقش یک تاجر و فروشنده عمل می کند.
  • gesture (حالت) “Dignified Bow” را به شما یاد می دهد.
  • بعد از این که بخش مربوط به شخصیت Orbeck of Vinheim از ماموریت وی را انجام دهید به شما  Morion Blade را می دهد.
  • اگر شما شخصیت Anri را قبل از حاضر شدن وی در firelink shrine بکشید، Yuria دیگر در بازی ظاهر نخواهد شد.
  • وی ست لباس Black Set را به تن دارد و از Dark Hand و Darkdrift استفاده می کند.
  • وی جای Yoel of Londor را در بازی می گیرد بعد از این که Yoel پس از پنج مرتبه ارتقا دادن شما با استفاده از  Dark Sigil می میرد. شما باید این ۵ ارتقا را قبل از ورود به catacombs of carthus انجام داده باشید وگرنه مرگ Yoel of Londor، ظاهر شدن Yuria of Londor را سبب نخواهد شد.
  • اگر شما قبل از مرگ Yoel of Londor، نزد Fire Keeper حتی یکی از Dark Sigil ها را درمان کنید، Yuria دیگر در بازی ظاهر نخواهد شد.
  • بعد از حضور Yuria of Londor در firelink shrine، هر زمان که شما نزد Fire Keeper یکی از Dark Sigil ها را درمان کنید، وی برای همیشه firelink shrine را ترک می کند و امکان پیشروی در خط ماموریت وی در آن بازی متوقف می شود. بنابراین اگر خواستید که درجه hollowing خود را ریست کنید، از purging stone استفاده کنید تا اثر منفی بر روی خط ماموریت این شخصیت نگذارید.
  • اگر خط داستانی Yuria of Londor را دنبال کرده باشید می توانید او را در باس فایت آخر بازی یعنی Soul of Cinder هحضار کنید و پایان جایگزین بازی را رقم بزنید. همچنین در صورت ظاهر شدن علامت احضار Yuria، علامت احضار یک شخصیت دیگر به نام Pale Shade of Londor نیز برای کمک به شما در مبارزه نهایی بازی ظاهر خواهد شد.
  • زمانی که آیین و مراحل ازدواج شخصیت Anri را انجام دهید، دیگر حتی اگر شما هم به Yuria of Londor حمله کنید وی به شما حمله نمی کند و می ایستد تا وی را بکشید و جمله ای منحصر به فرد را هنگام مرگ بیان می کند.
  • وی پس از مرگ Yuria’s Ashes را از خود به جای می گذارد.
  • می توانید بعد از مرگ او ست لباس Black armor set را از Shrine Handmaid خریداری کنید.
dark lady

طراحی زره Yuria of Londor یکی از برترین ها در بازی است و زره و کلاه Black Set از زیباترین ها در بازی هستند.

محل قرار گیری شخصیت:

پس از اتمام خط ماموریت Yoel of Londor و مرگ وی در بازی، Yuria of Londor درست در همان منطقه در firelink shrine حاضر خواهد شد.

اگر می خواهید Yuria را در همان اوایل کار بکشید باید مراقب سرعت حرکت بالای او باشید. بهتر است او را به سمت درب firelink shrine بکشانید و از در بیرون بروید، او نمی تواند که از درب به بیرون بیاید و به این شکل کشتن وی خیلی راحت تر است. البته حملات راه دور چندان روی او کارایی ندارند و اگر هم که خیلی خیلی به او نزدیک شوید ضربات مرگباری برای شما دارد پس استفاده از یک نیزه یا halberd با برد حملات بالا روش بسیار خوبی برای کشتن وی است.

وقتی که Yuria of Londor را عصبانی کنید و ۳ بار به او ضربه بزنید، باعث می شود تا بعدا در دو منطقه Farron Keep and Irithyll، شخصیتی به نام Londor Pale Shade دو بار به شما حمله کند که در بار اول با شکست او سلاح Manikin Claws و بعد از هر دو بار شکست او  Pale Shade Set را دریافت خواهید کرد. این حمله ها فقط اگر شما به صورت kindled یا شعله ور باشید (از Ember استفاده کرده باشید) و باس های مناطق گفته شده را نکشته باشید، اتفاق می افتند. در حالت عادی، این روند باعث می شود تا رقم خوردن پایان Ursurpation of Fire باطل شود، اما راه گریزی هست. اگر شما Yuria را عصبانی کنید و سپس بعد از این که Londor Pale Shade دو بار به شما حمله کرد و آیتم ها را برداشتید، درخواست Absolution برای خود کنید می توانید هم آیتم ها و هم پایان Ursurpation of Fire را داشته باشید. درخواست Absolution توسط بازدید از مجسمه  Statue of Velka که در Undead Settlement و درست قبل از بونفایر Dilapidated Bridge قرار دارد انجام می شود. برای رسیدن به این مجسمه، کلید Grave Key را نیاز خواهید داشت که می توانید با قیمت ۱۵۰۰ روح، از Shrine Handmaid آن را خریداری نمایید.

۱۴۶۱۳۱۰۰۴۷ ۵۴۲۸ capture d ecran

او در نقش فروشنده نیز عمل می کند.

خط ماموریت و داستانی Yuria of Londor:

۱- خط ماموریت Yoel of Londor را کامل کنید تا Yuria of Londor در firelink shrine حاضر شود و بتوانید خط ماموریت او را آغاز کنید.

۲- شما باید شخصیت Anri of Astora را در منطقه  Road of Sacrifices ملاقات کنید و بایستی تا در خظ ماموریت و داستانی او نیز جلو بروید. شما باید Anri را زنده نگاه دارید و بنابراین اصلا نباید اطلاعی از جای Horace در Smouldering Lake به او بدهید.

۳- بعد از ملاقات دوم با Anri در Catacombs of Carthus در نزدیک پل چوبی قبل از High Lord Wolnir، دوباره با Anri در بونفایر Church of Yorksha در منطقه  Irithyll of the Boreal Valley دیدار خواهید کرد. در این اتاق یک قاتل وجود دارد که خود را به صورت مجسمه در آورده است . فصدش کشتن Anri است. شما باید تمام دیالوگ های Anri را بگذرانید و سپس بدون این که قاتل را بکشید به سمت باس فابت منطقه بروید.

۴- بعد از شکست باس Pontiff Sulyvahn با Yuria of Londor در firelink shrine صحبت کنید. وی به شما اطلاع می دهد که زوج شما در Temple of Darkmoon منتظر شماست! برای دسترسی به معبد، شما باید تا یک دیوار مخفی که در پشت مجسمه Lord Gwyn در منطقه پایین پلتفرم چرخان در  Anor Londo قرار دارد را بشکنید تا وارد معبد شوید.

۵- بعد از ورود شما به این معبد، همان قاتل را خواهید دید که به شما خوش آمد می گوید و گزینه برگزاری آیین ازدواج در معبد را به شما می دهد. اگر بپذیرید باید از شمشیری که قاتل به شما می دهد استفاده کنید تا زوج خود را که منتظرتان است بکشید. در این صورت Chameleon from the assassin را به دست خواهید آورد.

نکته: اگر در اتاق بونفایر Church of Yorksha در منطقه Irithyll of the Boreal Valley قاتل را که به صورت مجسمه در آمده بکشید، Yuria of Londor خیلی زود firelink shrine را ترک می کند و خط داستانی وی باطل می شود. در واقع زنده نگاه داشتن Anri of Astora در این مرحله برابر با درمان کردن Dark Sigil ها است و خط داستانی Yuria of Londor را متوقف می کند.

۶- بعد از انجام مرجله قبل با Yuria of Londor در firelink shrine صخبت کنید. او به شما تبریک می گوید و همچنین می گوید که چه زمانی برای گرفتن “شعله” به جای انصال و Link کردن آن مناسب است. اکنون می توانید به معبد Darkmoon بازگردید و شمشیر Anri’s Straight Sword را بردارید.

۷- حال شما باید بازی را با تمام Dark Sigil ها که در اختیار دارید به پایان برسانید . بعد از شکست باس نهایی بازی، با آتش تعامل کنید تا سینماتیکی پخش شود.

۸- اگر شما Yuria of Londor را برای مبارزه نهایی بازی احضار کرده باشید و نگذارید که او بمیرد و همچنین بازی را بلافاصله به NG+ نبرید، وقتی به firelink shrine بروید می توانید در همان محلی که او قرار داشت  Darkdrift و Black Set را بیابید. اگر شما وی را برای مبارزه نهایی احضار نکرده باشید و یا اگر وی در مبارزه نهایی کشته شود، می توانید او را در همان محلی که در firelink shrine قرار داشت پیدا کنید.

۹- اگر شما باس نهایی را شکست دهید ولی بدون تعامل با آتش به firelink shrine بازگردید، باز هم می توانید در همان محلی که او قرار داشت Darkdrift و Black Set را بیابید.

dark souls 3 4k pic 34 usurpation of fire by user619 da1mmfb

پایان Ursurpation of Fire کاملا به خط داستانی و ارتباط شما با Yuria of Londor دارد.

خط ماموریت انتخابی: کشتن Orbeck of Vinhiem

۱- خط ماموریت Yoel of Londor را کامل کنید تا Yuria of Londor در firelink shrine حاضر شود و بتوانید خط ماموریت انتخابی او را آغاز کنید.

۲- بعد از ملاقات با Orbeck of Vinhiem در Road of Sacrifices باید او را به firelink shrine بفرستید. این کار باید قبل از انجام مرحله ازدواج با Anri of Astora در حط اصلی ماموریت Yuria of Londor انجام شود تا او به شما پیشنهاد انجام قدم بعدی در خط ماموریت انتخابی خود را بدهد، حتی اگر قبل از این مرحله، Orbeck of Vinhiem را کشته باشید و خاکستر او در اختیارتان باشد. کشتن Orbeck of Vinhiem قبل از این که وی به firelink shrine بیاید، خط ماموریت انتخابی Yuria را متوقف خواهد کرد.

۳- Yuria از شما می خواهد تا Orbeck of Vinhiem را بکشید زیرا می ترسد که او برای گرفتن جایگاه شما به عنوان lord of the hollowed رقیب محسوب شود.

۴- بعد از کشتن Orbeck of Vinhiem باید خاکستر وی را به منزله تایید مرگ او به Yuria بدهید. او به عنوان تشکر به شما Morion Blade را خواهد داد.

نکته: برای انجام خواسته Yuria به هیچ وجه مجبور نیستید تا خودتان حتما Orbeck of Vinhiem را بکشید و فقط کمی صبر لازم است. با پیشرفت در خط داستانی Orbeck of Vinhiem وی نهایتا خواهد مرد و بعد از این که شما او را برای مبارزه با Lothric Younger Prince احضار کردید، جنازه و خاکستر او را در Grand Archives پیدا می کنید که می توانید به Yuria بدهید بدون این که خط ماموریت Orbeck of Vinhiem را نیز قطع کرده باشید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش پنجم: Yuria of Londor (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش پنجم: Yuria of Londor (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش پنجم: Yuria of Londor (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش پنجم: Yuria of Londor (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش پنجم: Yuria of Londor (اختصاصی گیمفا) | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش پنجم: Yuria of Londor (اختصاصی گیمفا) | گیمفا