راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا) - گیمفا

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا)

سعید آقابابایی
۱۶:۰۰ ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا) - گیمفا

دنیای سری عناوین Souls، دنیاییست بسیار پیچیده و البته در اکثر موارد، مرتبط یه هم. انواع و اقسام رمز و رازهای محتلف در تک تک گوشه و کنار این عناوین وجود دارند و بسیاری از کسانی که این بازی ها را حتی چند بار نیز به پایان می رسانند حتی متوجه نمی شوند که چنین رازهایی وجود داشته است زیرا پیشروی در این رازها و کشف آن ها نیازمند انجام کارهایی خاص در زمان های خاص است که خیلی از ما اصلا نمی دانیم که باید آن ها را انجام دهیم. یکی از مهمترین این رمز و رازها مربوط به شخصیت های مختلفی است که در دنیای این عناوین می بینیم و هر کدام برای خود یک دنیا پیچیدگی هستند و خیلی از آن ها یک خط داستانی کامل دارند که حتی در برخی موارد انجام یکی از آن خطوط داستانی منجر به شکست در خط داستانی شخصیت دیگر می شود و  برای این که بتوانید همه را انجام دهید بایستی چندین بار بازی را به اتمام برسانید.

در نسخه سوم Dark Souls نیز همین مسئله کاملا مشهود است و بازی پر است از انواع و اقسام شخصیت های مختلف با رفتار مختلف و عقایدی که بسیار با دیگران متفاوت است و البته یک خط داستانی که در مورد برخی شخصیت ها بسیار کوتاه و در مورد برخی، مانند همین شخصیتی که در این مطلب برای شما در نظر گرفته ایم طولانی تر است. هر کدام از آنها خواسته هایی از شما دارند و باید آنها را در روندی درست و در زمانی درست انجام دهید تا در خط داستانی آنها پیش بروید و نهایتا آنها را تبدیل به یک دوست برای خود نمایید که می توانید در باس فایت های بسیاری به کمک شما بیایند و یا برعکس، دشمن شما شوند و با دیدن شما حمله کنند و مجبور شوید آنها را بکشید.

yoel of londor0

خط داستانی و ماموریت Yoel of Londor

روابط شخصیت ها با شما و ارتباط خط داستانی آنها با یکدیگر در Dark Souls 3 بسیار جالب و به هم پیوسته است و بدون اطلاع و آگاهی دقیق در روند داستانی آن ها و اطلاع از رابطه آن ها را یکدیگر، نمی توانید تمام آن ها را به درستی پیش ببرید، لذا در این موارد وحود یک راهنما بسیار کارامد است. راهنماهای بیشماری در سراسر اینرنت برای این عنوان وحود دارد اما نکته اصلی اینجاست که این راهنماها به زبان فارسی نیستند و در واقع راهنمای خاصی به زبان فارسی وجود ندارد (یا اگر هست شاید ویدئویی باشد که تماشای آن برای برخی مقدور نباشد) مخصوصا در مورد عنوان Dark Souls 3 که یک بازی جدید است. بنابراین تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی شخصیت های موحود در Dark Souls 3 برای شما عزیزان آماده کنم تا کاملا با خط داستانی هر یک و آیتم هایی که می توانید از آنها بگیرید و… آشنا شوید و بتوانبد با آگاهی بیشتری این عنوان را انجام دهید. لازم به ذکر است که این مطالب از ان جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آنها به زبان فارسی وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این کار فقط توسط گیمفا تاکنون انجام شده است.

انشالله قصد دارم تا بعد از پایان این مقالات راهنما در مورد شخصیت ها، یک راهنمای فارسی از پیشروی در بازی نیز برای شما آماده کنم تا تمام دیوارهای مخفی و آیتم های مهم و موارد پنهان در بازی را کاملا بشناسید. امیدوارم که این روند مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. امیدوار هستم که این مقالات راهنمای Dark Souls 3 که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. امروز با چهارمین قسمت از سری مقالات راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که اختصاص به شخصیت Yoel of Londor دارد.

۸۰

اولین محلی که باید Yoel of Londor را در آن پیدا کنید (در منطقه Undead Settlement) و سرویس وی را بپذیرید تا او به Firelink Shrine برود.

Yoel of Londor یکی از شخصیت ها و در حقیقت NPC های حاضر در عنوان Dark Souls 3 است که خط ماموریت و داستانی وی کاملا مرتبط با Yuria of Londor نیز هست و در واقع پس از اتمام خط ماموریتی وی است که Yuria و خط داستانی وی آغاز می شوند و بنابراین در صورت اشتباه در خط ماموریت Yoel of Londor ممکن است که خط ماموریت Yuria of Londor را نیز کامل از دست بدهید. بنابراین در قسمت بعدی مقالات راهنما در مورد شخصیت Yuria of Londor توضیح حواهم داد.

Yoel of Londor شخصیتی است که باید قبل از این که باس Abyss Watchers را شکست دهید او را پیدا کرده باشید تا به Firelink Shrine بیاید و خز داستانی او رقم بخورد. همچنین در Firelink Shrine نیز وی بعد از مرگ Abyss Watchers خواهد مرد و باید تا این موقع کارهایی را انجام داده باشید تا با مرگ وی در حقیقت حط ماموریتی اش تمام شود و حضور و شروع خط داستانی Yuria of Londor کلید بخورد. اگر بخواهم خیلی خلاصه در ابتدا بگویم که فعالیت اصلی شما در خط داستانی Yoel چیست باید گفت شما بایستی قبل از این که Abyss Watchers را شکست دهید، ۵ مرتبه در صحبت با Yoel گزینه “Draw Out True Strength” را انتخاب کرده باشید تا بعد از مرگ وی، Yuria of Londor جای وی را بگیرد.

در یک مورد خیلی نادر و خاص که اگر کسی باشد که تمامی بخش های ارتقای شخصیت خود را تا انتها پر کرده باشد و به بالاترین لول رسانده باشد، دیگر نمیتواند در صحبت با Yoel of Londor گزینه “Draw Out True Strength” را انتخاب کند و بنابراین نمی تواند در خط ماموریت وی پیشروی کند و در نتیجه Yuria of Londor در بازی حضور نخواهد یافت.

dark soul 3 wiki yoel londor

محل قرارگیری وی در Firelink Shrine، در منطقه پایین پله های سمت راست آهنگر و در انتهای راهروی باریک است

اجازه دهید تا توضیحاتی را در قالب نکات کوچک در مورد شخصیت Yoel of Londor برای شما عزیزان بازگو کنم.

  • وی به شما Gesture (حالت) “Beckon” را می دهد.
  • آیتم هایی را به عنوان یک فروشنده در اختیار شما قرار می دهد.
  • اگر قبل از شکست Abyss Watchers وی را پیدا نکرده و سرویس او را قبول نکرده باشید، وی خواهد مرد.
  • زمانی که شما Abyss Watchers را شکست داده باشید و به پل معلق موجود در Catacombs of Carthus برسید، وی را در Firelink Shrine مرده خواهید یافت. شما می توانید این منطقه را بگردید در خالی که مرگ وی را رقم نزنید؛ برای این کار کافیست تا فقط از روی پل معلق به هیچ وجه عبور نکنید و از مسیری دیگر این منطق را اکتشاف کنید.
  • Yuria of Londor تنها در صورتی ظاهر می شود که شما ۵ بار از سرویس دهی Yoel of Londor استفاده کرده باشید تا بتوانید از وی “ample strength” را زمانی که می اندازد، دریافت کنید.  مطمئن شوید که هر ۵ Dark Sigil را از او گرفته باشید وگرنه بعد از مرگ او Yuria of Londor ظاهر نخواهد شد.
  • به هیچ وجه حتی یکی از Dark Sigil های خود را نیز نزد Fire Keeper در بازی، “cleanse” نکرده باشید وگرنه پیشروی در خط ماموریتی هر دو شخصیت را از دست خواهید داد. در این صورت Yuria با شما دیگر صحبت نمیکند و سپس آن جا را ترک میکند.
  • بعد از این که هر ۵ Dark Sigil را از Yoel of Londor بگیرید و منطقه را ری استارت کنید جسد او را خواهید یافت.
  • اگر خودتان Yoel of Londor را بعد از ۵ بار استفاده کردن از گزینه “Draw Out True Strength” و گرفتن همه Dark Sigil ها بکشید باز هم Yuria of Londor ظاهر خواهید شد و خط ماموریت وی را می توانید کامل انجام دهید. تنها تفاوت این حالت با مرگ نرمال Yoel این است که دیگر جسد او را در بر روی زمین روبروی Yuria of Londor نمی بینید.
  • یعد از مرگ ایتم Hollow’s Ashes را می اندازد اما فقط اگر به مرگ طبیعی مرده باشد.
dark souls 3 guide npcs yuria

Yuria of Londor که حاضر شدن وی در بازی کاملا به روند ماموریت Yoel of Londor بستگی دارد و بعد از اتمام ان آغاز می شود. در صورت اشتباه در ماموریت Yoel of Londor هر دو خط داستانی را از دست خواهید داد. در بخش بعدی راهنما به ماموریت این شخصیت خواهیم پرداخت.

محل قرار گیری و پیدا کردن شخصیت:

شما می توانید Yoel of Londor را در منطقه Undead Settlement و مقداری کمی بعد از ورود به این منطقه پیدا کنید تا وی پیشنهاد ارائه سرویس به شما بدهد. وی در پایین پله های بونفایر High Wall و نزدیک پل نیمه کاره حضور دارد که در آنجا تعداد بسیار زیادی از هم نوعان وی همه مرده اند در کنار هم. بعد از یافتن و پذیرفتن سرویس وی، او به Firelink Shrine می رود و به عنوان یک فروشنده عمل خواهد کرد. محل وی در منطقه پایین پله های سمت راست آهنگر در انتهای راهروی باریک است و او را در این منطقه در حالی که ایستاده است خواهید یافت.

Hollow بودن و لول ها:

بعد از این که Yoel به Firelink Shrin می رود باید از منوی صحبت با وی گزینه  “Draw Out True Strength” را انتخاب کنید تا وی در حقیقت به شما یک لول بدهد. وقتی ۵ بار این کار را بکنید وی می میرد و  Yuria of Londor جای او را خواهد گرفت. این فرصت برای گرفتن ۵ لول رایگان و کامل کردن خط داستانی Yoel of Londor کاملا به وضعیت Hollow بودن شما بستگی دارد که این وضعیت، با هر باری که شما می میرید به اندازه برابر با مقدار Dark Sigil که همراه خود دارید زیاد می شود. یعنی مثلا وقتی با داشتن ۲ عدد Dark Sigil بمیرید، وضعیت Hollow یودن شما ۲ درجه افزایش خواهد یافت. حالا شرایط لازم برای این که این ۵ لول رایگان را از Yoel بگیرید از این قرار هستند: اولین لول هیچ شرط خاصی ندارد. دومین ارتقا به درجه دوم Hollow بودن شما نیاز دارد، سومین ارتقا به درجه ششم Hollow بودن شما نیاز دارد، چهارمین ارتقا به درجه دوازدهم Hollow بودن شما نیاز دارد و سرانجام ارتقای پنجم نیاز به درجه ۱۶ Hollow بودن شما دارد.

dark souls 3 yoel 01

باید ۵ بار از منوی صحبت با Yoel of Londor گزینه “Draw Out True Strength” را انتخاب کنید تا وی این گونه به شما یک لول بدهد

از آن جا که همان طور که گفتم میزان Hollow شدن در هر بار مرگ برابر با مقدار  Dark Sigil است که همراه خود دارید، پس با یک حساب کوچک می توانید متوجه شوید که شما تنها نیاز دارید که بین هر لول رایگان تا لول بعدی ۲ بار بمیرید غیر از لول آخر که تنها یک بار نیاز به مردن دارید. همچنین این را بدانید که برای دستیابی به پایان سوم بازی یعنی Usurpation of Fire ending نیاز به هر ۵ عدد Dark Sigil خواهید داشت.

نکته: اگر شما حتی یک عدد از Dark Sigil ها را حذف کرده یا نزد Fire Keeper شفا دهید، Yoel of Londor بلافاصله خواهد مرد و شانس پیشروی در خط داستانی Yoel of Londor و Yuria of Londor در آن بار بازی شما از بین خواهد رفت و باید تا شروع بازی بعدی صیر کنید.

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش چهارم: Yoel of Londor (اختصاصی گیمفا) - گیمفا