دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد | گیمفا
دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد | گیمفا
دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد | گیمفا
دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد | گیمفا

دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد

فرشاد سامانی
۰۸:۳۲ ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد | گیمفا

دو بازی Ghost Recon Phantoms و The Mighty Quest for Epic Loot شرکت یوبی سافت بزودی از کار خواهند افتاد.

بازی Ghost Recon Phantoms، یک بازی رایگان چند نفره شوتر است که در سال ۲۰۱۲ در دسترس قرار گرفت و بزودی به پایان راه خود نزدیک می‌شود. طبق اعلام شرکت یوبی سافت این بازی در این هفته از کار خواهد افتاد و سرورهای آن در تاریخ ۱ دسامبر (۱۱ آذر ماه) غیرفعال خواهند شد.

در بیانیه‌ای که در سایت بازی آمده است، سازنده این بازی که یوبی سافت سنگاپور بوده است این بازی را یک بازی پایبند به تعهدات خود خواند و گروه آنها از انتشار بازی متفاوتی در آن فرانچایز بسیار خوشحال است. همچنین این استودیو از طرفداران خود که طی سالیان عمر این بازی از آن حمایت کردند تشکر کرد.

این بازی بطور رسمی در تاریخ ۱ دسامبر غیرفعال خواهد شد و تا آن زمان قابلیت اجرای آن وجود خواهد داشت. یوبی سافت بزودی امکان دریافت آن را غیرفعال خواهد کرد و دیگر قادر به دریافت بازی نخواهید بود.

متاسفانه یوبی سافت اشاره‌ای به بازپرداخت پولی به طرفداران که هنوز دارای اعتباری در این بازی هستند نکرده است و حتی پیشنهاد انتقال اعتبار آنها به بازی دیگری از این شرکت نداده است. این در حالی است که موارد گفته شده جزو شرایط استفاده از خدمات این بازی بوده است.

بنظر نمی‌رسد که اتخاذ تصمیم تعطیلی این بازی در نتیجه اخراج افرادی از یوبی سافت سنگاپور بوده باشد و طبق پرسش و پاسخ صورت گرفته اعلام شده است که علت این تعطیلی تمرکز سازنده بازی برروی پروژه دیگری می‌باشد.

تصمیم به تعطیلی Phantoms در حالی گرفته می‌شود که شرکت یوبی سافت اعلام نمود رسیدن به مخاطبین فعلی این بازی به سادگی صورت نگرفته است، این شرکت اعلام کرد:

متاسفانه بازی GRP نتوانست انتظارات ما و به موفقیتی که از آن امید داشتیم دست پیدا کند، بنابراین ما تصمیم به تعطیلی آن گرفتیم. این تصمیم برای ما آسان نبود و ما در تلاش بودیم که راه حل دیگری پیدا کنیم اما در پایان تصمیم گرفتیم که این بازی را تعطیل و برروی پروژه دیگری متمرکز شویم.

یوبی سافت سنگاپور پس از این بازی، طبق اعلام آنها در ماه مارس برروی بازی بزرگ جدیدی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها کار خواهد کرد که هنوز چیزی از آن اعلام نشده است. این بازی Phantoms 2 نخواهد بود و طبق پرسش و پاسخی اعلام شد که نه استودیو سنگاپور و نه هیچ استودیوی دیگری برای یک عنوان ادامه دار از سری قبلی کار نخواهد کرد.

در یکی از سوالات مطرح شده از شرکت یوبی سافت، پرسیده شد که آیا این شرکت نگرانی بیشتری نسبت به بازیکنان رایانه‌های شخصی دارد و سپس به سراغ بازیکنان کنسول‌ها می‌رود و این شرکت پاسخ داد:

هدف ما ساخت بازی و در اختیار قرار دادن بهترین تجربه‌ها به مخاطبینمان برروی هر پلتفرمی است که انتخاب کرده‌اند. این بدین معنی است که تیم‌های ما به بهینه سازی بازی‌ها برروی کلیه پلتفرم‌ها اقدام خواهند کرد که قرار است بازی مورد نظر برروی آنها عرضه شود و این چیزی خواهد بود که به آن متعهدیم و در آینده به اجرای آن ادامه خواهیم داد.

یک نسخه از بازی Phantoms که در آن زمان به عنوان Ghost Recon Online شناخته میشد برای Wii U معرفی شد اما هرگز به مرحله انتشار نرسید. بازی بعدی از سری Ghost Recon در سال ۲۰۱۷ به نام Ghost Recon: Wildlands ساخته خواهد شد. این در حالی است که یک فیلم از این سری نیز در دست ساخت می‌باشد.

یوبی سافت سنگاپور در ساخت بازی Assassin’s Creed 3 نیز دست داشته است و نبردهای دریایی آن را خلق نموده است که بعدها در ساخت بازی‌های Assassin’s Creed 4: Black Flag و Assassin’s Creed Rogue مورد استفاده قرار گرفت.

شرکت یوبی سافت همچنین اقدام به تعطیلی بازی رایگان The Mighty Quest for Epic Loot خواهد نمود. کلیه خدمات این بازی از تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان ماه) غیرفعال خواهند شد. ناشر بازی دقیقاً از علتی که در بیانیه مربوط به بازی Phantoms استفاده و دلیلی که عنوان کرده بود، برای این بازی نیز استفاده کرده است:

متاسفانه بازی Mighty Quest for Epic Loot نتوانست انتظارات ما و به موفقیتی که از آن امید داشتیم دست پیدا کند، بنابراین ما تصمیم به تعطیلی آن گرفتیم. این تصمیم برای ما آسان نبود و ما در تلاش بودیم که راه حل دیگری پیدا کنیم اما در پایان تصمیم گرفتیم که این بازی را تعطیل و برروی پروژه دیگری متمرکز شویم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد | گیمفا
دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد | گیمفا
دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد | گیمفا
دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد | گیمفا
دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ایدن گفت:

    پلیر هاشون خیلی خیلی کم شده و به زیر ۳۰۰ تا(!!!) رسیده.همون بهتر از کار بیفته.

  • Ali_rashedi گفت:

    ا.ش.غ.ا.ل تر از این استودیو در سال های اخیر میشود یافت ؟

    بله ، کپکام زیرا از عشق طرفدارا به عناوین قدیمی خود سواستفاده کرده و هر چه بازی داشته را ریمستر کرده .

    ای کاش جایزه قوطی میزاشتن بین کپکام و یوبیسافت تا جایزه ا.ش.غ.ا.ل ترین بازی به یکی از بازیهای این دو شرکت داده میشد .

  • خب اسم از یوبی سافت اومد یادی کنم از یکی از بازی های نسل۵ این کمپانی با نام”V.I.P” خب یک بازی با گیم پلی دکمه ای که شما در نقش دو بانوی بی نظیر :evilgrin: بودین و بازی فایت بود و بعضی جاها تیراندازی هم داشت خب اوایل بازی دکمه ها به زدن “مربع” یا ” دایره” شکل میگرفت اما اواخر بازی و باس فایت اخر باید دکمه های زیادی رو بسیار روان میزدی تا ضربه میزد جالب هست ارم و نشان کمپانی یوبی سافت اون اوایل این ارم نبود و بعدها این ارم جدید شکل گرفت خب بازی بسیار جالب و در عین حال شما رو به بازی عکس هایی که در طول بازی میداد ترغیب به ادامه دادن میکرد اونم چه عکس هایی :evilgrin: :evilgrin: حتی در پایان هر اکت شما توی ۴ کلاس A-B-C-D میرفتین و به نسبت یک مجسمه که مو هاش پایین پاهاش بود با در جه C یکم بالا میامد و دیگه با درجه A کامل بالا میامد :evilgrin: :rotfl: و درنهایت بسیار خاطره انگیز بود به دوستانی که مایل به این گونه بازی ها هستن شدیدا توصیه میکنم

  • ubisoft-fan گفت:

    واقعا پشتیبانی خوبی از این بازی داشتن بعد این مدت خب دیگه بسشه واقعا!

    اون دوست عزیزی که انقدر طرفدار راکستاری چرا نمیری زیر پست خودش سنگشو به سینه بزنی؟؟

    یوبی سافت جز اولین شرکت هایی بود ک واسه نسل ۸ بازی معرفی کرد و ساخت.

    بلک فلگ بازی کاملا موفقی شد و متای بالایی ام دریافت کرد.
    فارکرای بهترین شوتر سال شد.

    واچ داگز ام طرفداران بسیاری داشت .خیلی ها اصلا این بازیو انجام ندادن به حرف بقیه میان میگن این عیبو داشت و فلان.

    یونیتی تحولی در گرافیک و گیم پلی انجام داد که واقعا لذت بخش بود جدا از مشکلاتش.

    دیویژن ام عنوانی انلاین که واقعا خوب ظاهر شد حتی در فروش و واقعا سرگرم کنندس برای مولتی پلیر باز ها.

    تنها عنوانی ک به نظر من زیاد خوب نبود پریمال بود چون باید ای پی جداگانه میشد.

    لطفا دست از فن بوی بازی بردارید .تمامی این عنوان ها مشکلاتی دارن ولی بازهم بسیار خوب و سرگرم کننده هستن حداقل واسه من که تمامیشونو انجام دادم. 🙂

    #respect

    • Edward kenway گفت:

      لایک بلک فلگ که شاهکار بود و بهترین بازی ادونچر سال برازندش بود
      فار کرای ۴ فقط در حد عالی بود و همون بهترین شوتر باید میشد که شد
      واچ داگز فقط یه بازی در حد خوب بود فقط خوب
      یونیتی یه بازی بد رو به آشغال بود
      دیویژن اگه بگم بد بود نامردیه فقط میتونم بگم متوسط
      سیندیکیت نسبتا خوب بود
      پرایمالم که خودت قبول داری حالا ۲۰۱۴ که ایشون میگه
      زیاده روی ولی از ۲۰۱۵ دیگه بازیاش خیلی افت کردن البته هر چند احساس خوبی نسبت به دو بازی بعدیش ینی واچ ۲ و این تام کلنسی جدید دارم
      اونی هم که درباره راک استار گفتی امیدوارم منظورت توهین به راک استار نبوده باشه که… :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

      • Edward kenway گفت:

        چرا نظرا همش میره واسه بررسی؟
        بررسی کنین لطفا!!!!

      • ubisoft-fan گفت:

        دراین که راکستار یک شرکت بزرگیه ولی بازی هاشم فوق العادس شکی نیس.

        منظور من به فنبوی هایی هستش که میان میگن این شرکت خوبی فلان شرکت اشغاله.

        باید در نظر گرفت هرشرکت هنری در هر سبک به خصوص داره!

        شاید واچ داگز ۱ در مقابل جی تی ای دراون سال شکست خورد چون هنر اون چنین نوع بازی سازی واقعا در دست راکستاره.

        حالا بر عکسش همین راکستار اگه‌ بازی مثل اساسینس کرید بده ممکنه واقعا افتضاح بشه. :-))

    • zilyzal گفت:

      پشتیبانی خوب از بازی؟
      شما فکر کنم حتی ویدئو های گیم پلی Ghost Recon Phantoms رو هم ندیدید این عنوان جدا از P2P بودنش و محدودیت هایی که اگر پول ندید حتی به فروشگاه بازی هم دسترسی ندارید یکی از ضعیف ترین پشتیبانی هارو داشته قرنی یک بار برای فیکس کردن باگ های فوق العاده زیادش یه آپدیت منتشر میکردن
      همه هم توی بازی از چیت و هک استفاده میکردن تقریبا میشه گفت ضعیف ترین پشتیبانی رو داشته

      • ubisoft-fan گفت:

        اگه به پول باشه دستینی ضعیف ترین پشتیبانی قرن رو داره.

        در ثانی چیت چه ربطی به پشتیبانی داره؟

        تقلب در بازی ها روی پی سی یک چیز عادیه تو جدید ترین بازی ها ام پیدا میشه و کنترلش واقعا سخته و برای بازی هایی اینطور قدیمی دیگه ارزش صرف هزینه و زمان رو نداره که با چیتر ها مقابله بشه.

        • zilyzal گفت:

          بحث پول بخاطر اینه که وقتی یک عنوان F2P هست نباید برای لول اپ از شما پول بخواد اینطوری یک دمو محسوب میشه چون بازی کاملا ناقص هست
          وقتی پشتیبانی نکنن و باگ ها و مشکلات بازی فیکس نشه تقلب به شدت افزایش پیدا میکنه عناوین یوبیسافت یکی از بدترین مشکلاتشون برخورد نکردن با این افراد هست توی rainbow six seige هم با تغییرات اخیر بهتر شده و چند هزار نفر بن شدن که نشون میده چقدر پشتیبانی ضعیفه قبل از سیستم ضد تقلب جدید توی بازی چپ و راست چیتر بود یا روی هوا راه میرفتن یا جای بقیه افراد رو میدیدن و…
          درکل خواستم بگم میخواید طرفداری یک شرکت یا عنوان رو بکنید مواردی رو لحاظ کنید که درست باشن
          پشتیبانی خوب اون هم برای عناوینی آنلاین یوبیسافت بیشتر شبیه به جوک هست

  • یوبیسافتم مارو گذاشته سرکار با این گیماش که همشون مشکل دارن بابا syndicate رو با r9 390x 8 گیگ نتونستم تو رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ حتی تو های هم راحت بزنم بنظر من این شرکتای درپیت امتیاز گیماشونو بفروشن به ea یا حتی بهتر به راکستار برن کنار هم ما راحت شیم هم اونا با پولش بزنن تو یه بیزینس دیگه که موفقترن

  • dr.deadpool گفت:

    وضعی شده ها!یه گروه سنگ یوبیو به سینه میزنه(باگی سافت)یکی هم سنگ راکستار با اون با.نوان محج.به اش رو به سینه میزنه(شوخی کردم با جفتشون کلی خاطره دارم)جای این کارا برین کونامی رو بگیرین خاطراتمونو نابود نکنه :laugh:

  • Manuel گفت:

    ای کاش این تولیدی های سبک prg هم درش تخته میشد. 😀

دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد | گیمفا
دو بازی شرکت یوبی‌سافت بزودی از کار خواهند افتاد | گیمفا