جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد - گیمفا

جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد

سعید شیخی‌پور
۰۰:۴۷ ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد - گیمفا

Resident Evil 7 از زمان معرفی خود در E3 سال جاری کمی مرموز به‌نظر می‌رسید اما در حال حاضر به لطف پست منتشر شده توسط سازمان ESRB جزئیات آن در دسترس قرار دارند که تمام آن‌ها توسط یکی از حساب‌های توئیتر به نام  Wario64 دیده شدند. ESRB رده سنی M یا همان افراد بالغ را برای Resident Evil 7 در نظر گرفته است.

یکی از جنبه‌هایی که از نسخه جدید Resident Evil برای ما مشخص نیست، این است که تا چه اندازه شامل مبارزات می‌شود. با توجه به توضیحات خلاصه ESRB که در حال حاضر حذف شده‌اند، بازی‌بازان سلاح‌هایی مانند هفت‌تیر، شات‌گان، شعله افکن‌ها، مواد منفجره و اره را در برابر موجودات جهش یافته مورد استفاده قرار می‌دهند. این موارد در مقایسه با تبری که در Resident Evil 7: The Beginning Hour demo وجود داشت، مانند اسلحه خانه می‌مانند!

در این توضیحات همچنین گفته شد صحنه‌هایی با خشونت شدید وجود دارد. این‌ها شامل قطع کردن اعضای بدن با استفاده از اره برقی و بیل می‌شوند و حتی در یک صحنه هم صورت یک شخصیت با نوک تیز یک بیل سوراخ خواهد شد. همچنین مناطقی در بازی موجود است که حاوی اجساد له شده و حلق آویز بودن اعضای بدن مانند دل و روده هستند. علاوه بر این، کلماتی مانند f**k و s**t را هم در بازی خواهید شنید.

نام شخصیت بازی هم Ethan خواهد بود که در یک عمارت مخروبه به دنبال همسرش است. جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته نشد اما به احتمال زیاد در آینده نزدیک موارد بیشتری را از این بازی خواهیم شنید.

دموی Resident Evil 7 با PT، یک نسخه قابل بازی از نسخه جدید Silent Hills مقایسه می‌شد که سرانجام مراحل ساخت آن لغو گردید. کارگردان Resident Evil 7 می‌گوید تیم او پیش از اینکه PT معرفی شود، در حال خلق Resident Evil 7 بودند. وی همچنین گفت از لغو ساخت Silent Hills بسیار ناامید شد و اقزود آن را بسیار دوست داشت.

Resident Evil 7 در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ (سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. دموی آن با نام The Beginning Hour فقط برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس در پلی‌استیشن ۴  در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Matt Murdock گفت:

    اقای شیخی پور،ساعت ۱ شبه
    این چه عکسیه اخه؟

  • Ali_rashedi گفت:

    انتظار عکس گل و سنبل دارین 😐

  • mohamad 47 گفت:

    خدایی خ…ه میخواد بشینی با vr اینو بزنی

  • eri gamer گفت:

    از یه طرف یه تریلر نشون میدن فقط باید فرار کنی قایم بشی
    از اونطرف میگن میتونی طرفو تیکه تیکه کنی
    فقط باید واستیم بیاد ببینیم چی میشه.
    امیدوارم که موفق بشه

  • “علاوه بر این کلماتی مانندf**k و s**t را در بازی خواهید شنید”
    همین والدین معنیشو ندونن واسه ما کافیه

  • ERKEFIENDE گفت:

    هرچی که شده هر بلایی که کپکام سره رزیدنت اویل اورد با این که خودمم نسخه های قبلیو (قدیمی هاش)خیلی بیشتر دوست دارم ولی نمیدونم چرا بی‌صبرانه منتظر تجربه این عنوان با VR هستم

  • INSIDE 1369 گفت:

    و همچنان کپ کام تر تر کنان در حال ر.ی.د.ن به بهترین فرنچایز تاریخ بازی سازی مشغول میباشد :sweat:

  • یه سوال الان اون دمویی که منتشر کردن از لحاظ داستانی تکه ای از بازی اصلی بود یا هدفش فقط نشون دادن جو و سبک بازی بود؟
    چون تو اون کسی به دنبال همسرش نمیگشت :wilt:

  • Amir47 گفت:

    اصلا به این نسخه امید ندارم چون دیگه اصن s & h نیست فقط شده horror ترسش هم همون فرمول بازی های horror دیگه ه اضطراب ایجاد کن بعدش jump scary شما برو کل سری اویل رو بگرد ببین چن تا js پیدا میکنی اویل ترسناک نیست (جز مثلا محیط هاش و جونور هاش )بلکه استرس زا یا دلهره آوره مثلا طرف با اره برقی داره میاد و تو باید سریع کلت کنی پس بین یه بازی مثل outlast با resident evil به خدا خیلی فرق هست پس ترسناکی دمو برا این بازی مناسب که نیست بد هم هست بعد تازه کلا سیستم تیراندازی resident evil هدف گیری و شلیکه از اول هم همینطور بوده که میکامی هم مبدع اش بوده که تو دید اول شخص ممکن نیست مهم ترین مشخصه هر survive horror هم صرفه جویی تو مصرف گلوله و مهماته باید کم تیر بزنی ولی بادقت دیگه اینو هرکی میدونه(البته تو اکثر بازی بعضی جاها مث باس ها هم اینطور نیست ) ولی first person برا تیر اندازی انبوه و بازی های shooter طراحی شده دیگه چی بگم تم بازی هم جوری بود که انگار دنبال روح و ارواح اند نه “زامبی”
    وقتی پدر یه سری رو ازش بگیری همینطور هم میشه یا اکشن مسخره ۶ میشه یا یه horror خشک مث این…
    این که چند تا گیاه قرمز و سبز و یه کیف که باید فضا شو مدیریت کنی رو تو یه بازی قرار بدی که اویل نمی شه
    در کل نمیگم بازی بدی میشه نه اتفاقا ممکنه بتونه با داستان و محیط پردازی خوب بتونه تا حدی موفق بشه ولی امکان نداره یه resident evil خوب باشه.

    • Ken Levine گفت:

      حرف شما درسته شاید کپکام گفته با خودش دموی P.T کلی ترس خالص داشت و با کنسل شدنش مردم کلی ناامید شدن و از اون ورم درخواستهایی که به صورت کمپین امضا از سازنده شد برای از سر گیری پروژه اشتیاق به این سبک ترس خالص یعنی بالاست و یه چیزی بسازیم که جایگزین p.tبشه و مردم ازش استقبال کنن (البته کم استقبال نشده و دلیل این همه استقبال به خصوص در کنفرانس سونی این بوده که مردم دیدن رزیدنت اویل داره از ترس به کل دور میشه حاضر شدن تغییر سبک رو بپذیرن در عوض ترسناک باشه) و از یه طرفم که VR داره میاد چه مشتری ای جذب کنیم برای سخت افزاری که پیش فروشاش غوقا کرده … شایدم اصن ایده سونی بوده که کپکام تو بیا اویل رو سبکشو تغییر بده و از سوم شخص به اول شخص درش بیار و به جای زامبی های مسخره که تانک و هلیکوپتر هدایت می کنن داستان رو دورو ور انسانهای تسخیر شده توسط شیاطین بچرخون و پلتفرم پر طرفدار ما هم که این مقدار پیش فروش داشته رو پشتیبانی کن خوب می فروشه و ترس هم بذار چاشنیش… از یه طرفم گفتن سایلنت هیلs هم از سوم شخص به اول شخص قرار بود در بیاد ولی کسی معترض نشد و استقبال هم شد پس این تصمیم نتیجه میده و ما هم اویل رو به دید اول شخص می بریم…حالا اینها نمیدونن اون دموی پر تقاضایی که مردم برای لغوش کلی حسرت خوردن (از جمله خودم) توسط یک استاد بلند پروازی داشت ساخته می شد کوجیما بود که تجربه ای جز در سبک مخفی کاری نداشت ولی دیدیم یک دموی یک ساعته خلق کرد که کلی از بازیهای ترسناک که بعد از اون معرفی شدن از همون دمو الهام گرفتند… هر کسی که کوجیما نمیشه که مطمینن دست رو هر سبکی بذاره طلا که چه عرض کنم الماس ازش در میاد…
      البته اینم بگم شاید در چنین زمانی شاید این بهترین تصمیم برای رزیدنت اویل هست… ممکنه اولش از این تغییر سبک یه عده نه چندان کم بدشون بیاد ولی بعد شاید ابراز پشیمونی بشه… من خودم عاشق نسخه دوم و سوم اویل هستم و الانم اگر به همون سبک ساخته بشه دقیقن (دوربین ثابت) نه تنها معترض بلکه به سبک بالایی از هیجان می رسم… باید منتظر بود و این بازی هم که به نظرم بیشتر از اویل ۵ و ۶ به نام اقامتگاه شیطان یا همون رزیدنت اویل میخوره رو دید …هنوز چیز زیادی از بازی نشون ندادن شاید خوب در بیاد و باید از ایده های متنوع هر چند گاهی کلیشه ای استقبال کرد

  • این چه وضعه اخه شخصیت اصلی رو حتی اسمشم نشنیدم پس لیون و کریس و و… اینا کشک بودن؟
    حاضر بودم ترسش کمتر باشه ولی اینا تو این نسخه بودن اخه مگه میشه همه بخاطر شخصیتای بازی عاشقه این بازی میشدن 😥

  • REZAxpab گفت:

    این تریلر که نشون دادن احتمالا اوایل بازیه که هنوز شخصیت بازی اسلحه ای چیزی پیدا نکرده که باید فقط فرار کنه
    ولی جون چه حالی میده با شاتگان زامبی تیکه تیکه کنی یا با اره برقی بزنی نصف کنی طرف رو :evilgrin:

  • ... گفت:

    تریلری که چند وقت پیش دادن به نظر شخصیت اصلی مونث بود!…احتمالا بازی مثل نسخه ی چهارم باشه که بخشی که کنترل اون شخصیتی که باید نجاتش میدادی رو داشتی (اشلی بود یا همچین چیزی) امکان مبارزه نداشت و باید فقط در حال فرار کردن و مخفی شدن می بودی !…
    در کل این نسخه هر چی هست به نظر جالب میاد ببینیم آخرش چطور میشه !…

  • roman empire گفت:

    تو ۴ اونا به تو با اره برقی حمله میکردن حالا تو با اره اونارو نصف میکنی خیلی حال میده انتقام گرفتن 😀
    فقط کاشکی سوم شخص بود 🙁

  • eri gamer گفت:

    دقت کنید که نگفته شما میتونید اعضای بدنو با بیل و اره قطع کنید.
    شاید اونا اعضای شمارو با اینا قطع کنند 😀 😀 😀
    بلههههههه :dazed: :dazed: :dazed:

  • game 2016 گفت:

    جالب بود به عنوان یک بازی ترسناک اول شخص میشه روش حساب کرد ولی نه رزیدنت اویل رزیدنت اویل کلا دیگه نابود شد چون سازندشو از دست داد اویل ۵ هم یک تقلیدی از اویل ۴ بود و با اینکه از ترس فاصله گرفته بود هنوز به ریشه ها وفا دار بود اویل۶ به کل از ترس و ریشه بازی جدا شد ولی بازهم رزیدنت اویل بود این اویل ۷ از همه چیزه رزدینت فاصله گرفت و فقط شد شبیه بازی که اسمش فقط یا اوره یک دورانه ولی خودش نه به هر حال تنها کسی که میتونست بازی رو ترسناک کنه اون هم با سوم شخص فقط شینجی میکامی بود

  • rise of devil گفت:

    به نظر خودم هر بازیسازی هرچقدر هم خلاقیت به خرج بده نمیتونه معنای واقعی ترس
    را به مخاطب نشون بده.اکثر مردم ترس با استرس اشتباه میگیرن.اینکه از چند لحظه
    بعد خبر نداشته باشی ترس نمیشه.چون تو بازی میدونه اگه بمیری دوباره میتونی شروع کنی
    پس ترس فقط مربوط به زندگی واقعیه.تنها استرس هست که در بازی ها زیاده و ترسی وجود
    ندارد.البته باز به ذات ادم ها بستگی داره .درکل میخواستم بگم با معنای ترس در بازی ها مخالفم.

  • rise of devil گفت:

    اسیر صحنه هایی بودم که leon و ada همدیگر میدیدن. 🙂 حیف که این نسخه داستانش
    فرق داره.امیدوارم حداقل چیزی شبیه نسخه های ۳ و ۴ باشه هرچند تا الان هرچی دیدم
    غیر این بود 😥

جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از سلاح‌ها، داستان و محتوای Resident Evil 7 توسط ESRB منتشر شد - گیمفا