تغییراتی که در تست فنی دوم بازی Titanfall 2 با آنها مواجه خواهید شد

۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

تست فنی دوم بازی Titanfall 2 با یک بروز رسانی همراه خواهد بود. استودیوی ریسپاون پس از مشاهده نگرانی بازیکنان از برخی مشکلات بازی در تست فنی اول، ضمن ارائه توضیحاتی در مورد آن نسخه، اکنون جزئیاتی در مورد تغییرات تست فنی دوم نسبت به تست فنی اول ارائه کرده‌اند.

پیرامون موضوع time to kill، استودیوی ریسپاون اعلام کرد که آسیب رسانی در زمان Charge Rifles کاهش پیدا کرده است. همچنین شما باید برای استفاده از سلاح Amped درصد boost meter را به ۸۰ برسانید، این مقدار در گذشته ۵۰ درصد بوده است.

پیرامون موضوع mobility، یکی از موضوعاتی که مورد شکایت بازیکنان زیادی قرار داشت، مبهم شدن چیزهای مختلفی است، ریسپاون حداکثر سرعت wall-running و شتاب پرش را افزایش داده است. واحد خاصی برای اعمال تغییرات اعلام نشده است. همچنین Titanها با سرعت بیشتری ریشارژ خواهند شد.

موضوع دیگر بازگشت پیشرفت meter  پیشین Titan بوده است. از جمله تغییراتی که در تست فنی هفته گذشته نسبت به بازی Titanfall 1 شاهد آن بودیم این بود که شما بایستی فعالیت خاصی را برای بدست آوردن یک Titan انجام می‌دادید. حالا شما بایستی مقدار بسیار کمی meter در هر ۵ ثانیه بدست آورید تا تضمین کننده دریافت یک Titan در یک مسابقه باشد.

تغییر اصلی و عمده مربوط به حالت Bounty Hunt می‌باشد. محدوده امتیازات از ۶۰۰۰ به ۵۰۰۰ کاهش یافته است. فازی که شما امکان ذخیره نمودن پول‌های خود را داشتید نیز از یک دقیقه به ۴۵ ثانیه تغییر کرده است.

قابلیت دعوت دوستان نیز همچنان دچار مشکلاتی است و کسانیکه برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ دچار مشکلاتی با deadzone بودند با برطرف شدن آن مواجه خواهند شد.

یکی از اهداف اصلی این تست فنی بررسی سرورهای استودیوی ریسپاون جهت پاسخگویی به نیاز کاربران بوده است. این استودیو از طریق تست فنی اطلاعات بسیار ارزشمندی را بدست آورده است اما در تست فنی دوم در تلاش هستند که شرایط را مقداری سخت تر از قبل کنند تا اطمینان حاصل کنند که قابلیت پشتیبانی از بیشترین کاربران آنلاین در زمان واحد را خواهند داشت.

در ادامه تغییرات کامل مربوط به تست فنی دوم را مشاهده خواهید کرد:

Time to Kill

  • امکان استفاده از سلاح Amped اکنون با شارژ ۸۰ درصد بجای ۵۰ درصد امکان‌پذیر خواهد بود.
  • کاهش مقدار آسیب Charge Rifles در فواصل مختلف
  • دید پنهان سازی برای سایر خلبانان مقداری افزایش داشته است.

Mobility

  • افزایش سرعت max wall-running
  • افزایش پایه سرعت و wall-running
  • افزایش شتاب پرش
  • ریشارژ Titanها به میزان ۲ ثانیه افزایش داشته و سریعتر شده است.

Titan Timer

  • اکنون خلبانان با کسب مقدار کمی Titan meter در هر ۵ ثانیه نیاز خواهند داشت.

Bounty Hunt

  • محدوده امتیازات از ۶۰۰۰ به ۵۰۰۰ کاهش یافته تا امکان پیروزی بیشتر مربوط به امتیازات باشد تا زمان
  • فاز ذخیره سازی از ۱ دقیقه به ۴۵ ثانیه کاهش یافته است.

مشکلات فنی

  • برطرف سازی مشکلاتی که مربوط به deadzone در پلی‌استیشن ۴ وجود داشته است.

همچنین این سازنده توضیح داد که:

ما بایستی از شما عذرخواهی کنیم چراکه ویژگی دعوت دوستان همچنان دچار مشکلاتی است و در تست فنی این هفته بدلیل در اولویت قرار دادن سایر مشکلات، قابلیت برطرف نمودن آن را نداشته‌ایم.

0
0
برچسب‌ها:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید