لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند! - گیمفا
لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند! - گیمفا
لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند! - گیمفا
لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند! - گیمفا

لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند!

کسری نراقی
۱۹:۳۵ ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند! - گیمفا

MSI به عنوان اولین شرکت، خط تولید کامل لپ‌تاپ‌های با کارت‌های گرافیک سری GeForce GTX 10 در دنیا را راه‌اندازی کرد. شرکت MSI با رونمایی از جامع‌ترین خط تولید لپ‌تاپ های گیمینگ دنیا، تاریخ ساز شده و آخرین کارت‌های گرافیک GeForce GTX ساخت شرکت NVIDIA را بر روی یازده مدل لپ‌تاپ از سری های GT، GS، GE و حتی GP خود آورده است.

این لپ‌تاپ‌های گیمینگ با قابلیت VR Ready که مختص کارت‌های گرافیک شرکت NVIDIA است عرضه خواهند شد. این مدل‌ها عبارت خواهند بود از:

  • مدل GT83VR Titan SLI با کارت گرافیک GeForce GTX 1080 SLI
  • مدل GT73VR Titan/SLI با کارت‌های گرافیک GeForce GTX 1070 SLI و GTX 1080
  • مدل های GT72VR و GT62VR Dominator با کارت های گرافیک GeForce GTX 1070

علاوه بر این، مدل های GT72VR  و GT62VR Dominator،  GS73VR و  GS63VR Stealth، GE72VR و GE62VR Apache نیز با استفاده از کارت های گرافیک GeForce GTX 1060 به MSI این امکان را خواهند داد که در همه سطوح گیمینگ، قدرت گرافیکی بسیار مطلوبی را به لپ‌تاپ‌های خود بیفزاید.

شرکت MSI همیشه اولین شرکت در دنیا بوده است که آخرین رده از کارت های گرافیک موبایل GeForce GTX را با استفاده در لپ‌تاپ‌های گیمینگ نازک و در عین حال قدرتمند خود، وارد بازار کرده است. اما این بار داستان کمی متفاوت خواهد بود، زیرا امسال NVIDIA به صورت حیرت انگیزی تراشه های GeForce GTX 1080، GeForce GTX 1070 و GeForce GTX 1060 را با همان معماری و تعداد هسته های CUDA، برای ایجاد کارآیی در سطح کلاس محصولات دسکتاپ خود تولید کرده است. دلیل اینکه در نام بردن از اسامی این لپ‌تاپ ها حرف ‘M’ در انتهای نام این مدل‌های کارت گرافیک دیده نمی‌شود هم همین است و بازی‌خورها و کاربران حرفه‌ای می‌توانند برای بهره‌مند شدن از نهایت قدرت سخت افزاری در سطح گرافیکی و تجربه بهتر گیمینگ مدل‌های لپ‌تاپ MSI را انتخاب کنند که از این سری از  گرافیک های NVIDIA بهره می‌برد.

msigtx10 1

البته این مدل های جدید گیمینگ از طراحی سیستم های خنک سازی بهتری به نسبت قبل استفاده می‌کنند و در کنار آن نمایشگر ۱۰۰%sRGB و همچنین یک سیستم صوتی عالی قرار گرفته است تا تجربه بهتری را به فرد منتقل کند.

GT73VR Titan SLI: پلتفرم گیمینگ عالی با سریع ترین نمایشگر ۱۲۰Hz/5ms

آخرین مدل از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۱۷٫۳ اینچی موبایل با گرافیک‌های SLI، مدل بی‌نظیر MSI GT73VR Titan SLI خواهد بود که از دو کارت گرافیک GeForce GTX 1070 با پیکربندی SLI و همچنین نسخه ای با پیکربندی تک گرافیک GeForce GTX 1080 بهره می‌برد که تجربه گیمینگ بی نهایت عالی را می‌تواند در اختیار کاربر قرار دهد. قدرت گرافیکی قابل توجه، GT73VR Titan SLI را به یک لپ‌تاپ بسیار قدرتمند با قابلیت VR و همچنین یک دستگاه بی‌نظیر برای بازی کردن در رزولوشن ۴K توسط پیکربندی ۳ مانیتور به صورت Surround View Mode تبدیل خواهد کرد. بنابراین سری لپ‌تاپ‌های GT73VR Titan اولین لپ‌تاپ‌ها در دنیا خواهند بود که با سریعترین نمایشگر گیمینگ بازار با سرعت پاسخ گویی تصویر ۵ms و نرخ بروزرسانی تصویر ۱۲۰HZ در رزولوشن Full HD، روانه بازار خواهند شد که این پنل می‌تواند ۹۴ درصد از رنج رنگ های NTSC و کالیبراسیون رنگ ۱۰۰%sRGB را با نمایش واضح رنگ ها، برای چشمان تیز بین بازی‌خورها به ارمغان بیاورد و هر چه بیشتر لذت بازی را در کنار نمایش عالی رنگ ها و جزئیات را به آنها منتقل کند.

در این سری طراحی سیستم خنک سازی “Cooler Boost Titan” به عنوان ویژگی کلیدی در پلتفرم گرافیکی SLI به شمار خواهد رفت. علاوه بر این، در این سیستم، دو فن قدرتمند با تیغه های Whirlwind به همراه ۲۹ فن فوق نازک و ۱۰ تا ۱۲ لوله گرمایی (بسته به مدل لپ‌تاپ) برای خنک سازی مجموعه مورد استفاده قرار خواهند گرفت. در واقع این بهترین نوع طراحی برای هر دو ساختار با یک گرافیک GeForce GTX 1080 و یا دو کارت با پیکربندی GeForce GTX 1070 SLI خواهد بود که می‌تواند به کاربر اجازه دهد با استفاده از حداکثر توان این کارت ها به تجربه بی نظیر گیمینگ برسد.

msigtx10 2

علاوه بر این، ساختار موجود می‌تواند با استفاده از حالت Turbo Mode داخلی خود، در مدل هایی که از پردازنده Intel Core i7 6820HK بهره می‌برند، قابل اورکلاک باشد و به این ترتیب با استفاده از بهترین طراحی خنک سازی MSI تا به امروز، به بالاترین سطح از توان پردازشی برسد و در عین حال میزان توان مصرفی نیز در سطح پایینی نگه داشته شود.

اسپیکرهای Dynaudio روی GT73VR نیز از نکات برجسته این مدل است. با استفاده از این سیستم دیگر اهمیتی ندارد که شما در حال بازی کردن، گوش دادن به موسیقی  و با حتی تماشای فیلم های اکشن باشید، GT73 این قدرت را دارد تا با عرضه حجم صدایی برابر با ۱۰۵dBA و با توزیع صحیح امواج صوتی به مکانی که کاربر در جلوی لپ‌تاپ قرار دارد، فضایی را فراهم سازد تا فرد هر چه بیشتر در دنیای خود غرق شود.

GT83VR Titan SLI: بالاترین قدرت در لپ‌تاپ ها برای تجربه گیمینگ ۴K و تجهیزات VR

لپ‌تاپ GT83VR Titan SLI فرمانروای قلمروی لپ‌تاپ‌های با پلتفرم SLI است که بالاترین سطح کیفیت گیمینگ ۴K با قابلیت VR Ready را عرضه خواهد کرد. این لپ‌تاپ از یک کیبورد مکانیکی Cherry MX با نور پس‌زمینه قرمز برخوردار است و از ساختار ویژه SteelSeries Engine 3 برای پیکربندی Macro Keys استفاده خواهد کرد.

اما نکته اصلی در مورد این لپ‌تاپ استفاده از پیکربندی SLI برای دو کارت گرافیک GeForce GTX 1070 یا GeForce GTX 1080 است که می‌تواند بالاترین سطح از کیفیت و کارآیی VR را بین همه رقبای موجود در بازار ارائه کند. علاوه بر این قابلیت MSI Surround View Mode در این لپ‌تاپ باعث خواهد شد تا بتوان با ۳ نمایشگر خارجی، تصویر خروجی از این لپ‌تاپ بر روی ۳ نمایشگر ۴K با نرخ بروزسانی ۶۰Hz پخش شود که خوراک بازی‌خورهای علاقه‌مند به تصاویر فوق‌عریض است و مسلماً سطح بسیار نزدیک به واقعیت از گیمینگ Surround را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

در بخش ویژگی های صوتی نیز سیستم اسپیکرهای Dynaudio که با تکنولوژی Nahimic 2 همراه شده است می‌تواند کیفیت فوق العاده ای از صدای شفاف را در این بخش در اختیار کاربر قرار دهد. در مورد Nahimic 2 باید بگوییم که در این سیستم قسمت آمپلی فایرهای نهایی از تکنولوژی ESS SABRE Hi-Fi DAC استفاده خواهند کرد که خروجی صدای ۳۲bit/384kHz Hi-Res را تولید خواهد کرد و قادر خواهد بود کیفیتی تا ۱۶ برابر بیشتر از CD های صوتی را ایجاد کند که می‌تواند بالاترین سطح  از کیفیت صدا را به هدفون های شما ارائه کند.

در بخش کولینگ نیز تکنولوژی “Cooler Boost Titan” قابلیت کلیدی این لپ‌تاپ خواهد بود که می‌تواند عملیات خنک سازی سخت افزار بی نظیر این لپ‌تاپ که ترکیبی از گرافیک GeForce GTX 1080 و پردازنده های سری Core i7 K است را به خوبی انجام دهد. این سیستم ها نیاز به توان ۶۰۰ واتی برای کار دارند ولی با وجود مصرف چنین توانی، هیچ مشکل گرمایی برای لپ‌تاپ به وجود نخواهد آمد زیرا سیستم کولینگ مورد استفاده پایداری بسیار بالایی دارد و می‌تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

 

GT72VR Dominator  و  GT62VR Dominator: پلتفرمی برای عاشقان بازی

این دو مدل لپ‌تاپ طرح خنک سازی “Cooler Boost 4” را معرفی خواهند کرد که از آخرین گرافیک های GeForce GTX 1070 و GeForce GTX 1060 برای تجربه VR بسیار روان با کارآیی بهینه شده برای HTC Vive پشتیبانی خواهد کرد.

با استفاده از تکنولوژی های Dynaudio، Nahimic 2 و Audio Boost 2، سری لپ‌تاپ های GT72VR Dominator  و GT62VR Dominator به یک سیستم صوتی بی نظیر که در داخل بدنه لپ‌تاپ قرار گرفته مجهز خواهند شد. علاوه بر این GT72VR Dominator به صورت اختیاری به نمایشگر با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و سرعت پاسخگویی تصویر ۵ میلی ثانیه مجهز خواهد بود که بالاترین سرعت در بین لپ‌تاپ‌های گیمینگ سراسر دنیا خواهد بود که ۱۰۰ درصد رنگ های sRGB و یا بالاترین سطح از ۱۰۰ درصد رنگ های Adobe RGB را در بین لپ‌تاپ‌های با نمایشگر IPS عرضه خواهد کرد. قابلیت صحیح ترین سطح از بازتولید رنگ ها توسط نمایشگر، مناسب بازی و امور فنی و طراحی است که توسط MSI در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته GT62VR نیز در صورت درخواست در نسخه با نمایشگر ۴K و کالیبراسیون رنگ ۱۰۰% sRGB موجود خواهد بود که می‌تواند توسط کاربران سفارش داده شود.  هر دوی این مدل ها نیز از یک درگاه M.2 برای SSD NVMe یا حافظه های با طراحی کومبو SATA برخوردار هستند که در کنار آن نیز یک پورت اضافه برای اتصال HDD نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

msigtx10 3

GS63VR Stealth Pro: نازک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا با نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی که تنها ۱۷٫۷ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت

این لپ‌تاپ تنها ۱٫۹ کیلوگرم وزن خواهد داشت و نازک ترین لپ‌تاپ گیمینگ دنیا با نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی خواهد بود که از سیستم کولینگ قدرتمندی با گرافیک GeForce GTX 1060 استفاده خواهد کرد. عملکرد سخت افزاری بسیار خوب این لپ‌تاپ در کنار ویژگی های گیمینگ عالی در این لپ‌تاپ در ابعاد فوق نازک ۱۷٫۷ میلی متری جا شده اند که به نوبه‌ی خود از بسیاری از UltraBook ها نیز نازک تر خواهد بود اما قدرت سخت افزاری که ارائه می‌دهد، به هیچ عنوان قابل قیاس با هیچ گروهی از آنها نخواهد بود.

سیستم کولینگ مورد استفاده در این لپ‌تاپ نیز از نوع Cooler Boost Trinity بوده که از ۵ لوله گرمایی و فن‌های Whirlwind Blade استفاده خواهد کرد که عملکردی بسیار بی صدا برای دفع گرما خواهد داشت. علاوه بر آن طراحی مستقل ماژول های گرمایی در GS63VR به صورت جداگانه هر دو قسمت گرافیک و پردازنده Intel Core i7 6700HQ را خنک خواهد کرد که می‌تواند باعث انتقال تجربه گیمینگ بینهایت گردد. با کیبورد های Steelseries و قابلیت SteelSeries Engine 3، گیمرها می‌تواند با ترکیب کلیدها و استفاده از قابلیت کلید های ماکرو، عملکرد سریعتری در بازی های مورد علاقه‌شان داشته باشند و سیستم ESS SABRE Hi-Fi نیز با ارائه مبدل های دیجیتال به آنالوگ صوتی ۲۴bit/192kHz Hi-Res تجربه گیمینگ بسیار سطح بالایی را ارائه خواهند کرد.

msigtx10 4

GS73VR Stealth: سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷ اینچ ۴K با طراحی Slim

GS73VR از بدنه آلومینیومی با چگالی بسیار بالا به عنوان قاب اصلی استفاده خواهد کرد. در طراحی این بدنه از فلز صیقل‌شده که در ساخت نهایی به نحو هنرمندانه‌ای به شکل خمیده درآمده است، استفاده شده است که جلوه بصری فوق‌العاده‌ای را ایجاد نموده است.

با استفاده از گرافیک GeForce GTX 1060 و  سیستم کولینگ Cooler Boost Trinity می‌توان عملکرد فوق‌العاده در بازی‌های با گرافیک بسیار بالا را تضمین کرد و در کنار آن نیز ویژگی های گیمینگ رده بالا مانند کیبورد گیمینگ SteelSeries و نرم افزار SteelSeries Engine 3، تکنولوژی رنگ True Color Technology، سیستم صوتی ESS Sabre Hi-Fi و قابلیت Nahimic 2 Audio و بسیاری قابلیت های دیگر در طراحی فوق نازک این لپ‌تاپ جای گرفته اند.

msigtx10 5

GS43VR Phantom: لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچ، فشرده اما قدرتمند

GS43VR Phantom فشرده ترین لپ‌تاپ گیمینگ با گرافیک GeForce GTX 1060 و سیستم کولینگ Cooler Boost Trinity خواهد بود که بالاترین کیفیت در گیمینگ Full HD با تنظیمات حداکثر و قابلیت VR Ready را در اختیار گیمرها قرار خواهد داد.

علاوه بر این، GS43VR Phantom با قابلیت های گیمینگ بسیار مناسبی برای لپ‌تاپ های ۱۴ اینچی همراه خواهد بود که شامل کیبورد گیمینگ SteelSeries، نرم افزار SteelSeries Engine 3، تکنولوژی رنگ True Color Technology، سیستم صوتی ESS SABRE Hi-Fi Audio، Nahimic 2 Audio و بسیاری از قابلیت های دیگر خواهد بود که همگی در ساختار فشرده این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جای گرفته اند.

 

GE72VR و GE62VR Apache پلتفرم های گیمینگ استاندارد با قابلیت VR Ready

کارآیی بالا همواره نباید با قیمت بالا همراه باشد. امسال MSI دو مدل لپ‌تاپ گیمینگ GE72VR و GE72VR Apache را برای علاقه‌مندان آماده کرده است که قابلیت های سرگرمی و کارآیی رده بالا را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. این دو مدل لپ‌تاپ گیمینگ مقرون به صرفه از فناوری خنک سازی Cooler Boost 4 استفاده خواهند کرد که در کنار آن ها ۶ لوله گرمایی برای پایین نگه داشتن دمای سخت افزار داخلی با نویز بسیار کم قرار گرفته است. قابلیت SHIFT در بخش Dragon Center موجود در Control Panel ویندوز نیز می‌تواند با تنظیم دو قسمت پردازنده Core i7 و گرافیک GeForce GTX 1060، آنها را به بالاترین حد از کارآیی خود ببرد که موجب تقویت عملکرد گیمینگ این لپ‌تاپ ها خواهد شد.

در کنار این کیبورد با نور زمینه چند رنگه SteelSeries، سیستم صوتی Nahimic 2 در کنار اسپیکرهای Dynaudio، Killer LAN، نرم افزار استریم زنده Gamecaster و نرم افزار WTFast که در دو مدل GE72VR و GE62VR Apache استفاده شده اند، سطح بالاتری از گیمینگ را به کاربران منتقل خواهد کرد.

msigtx10 6

قابلیت Dragon Center with 1 Click VR Ready

همه مدل های اخیر لپ‌تاپ های MSI Gaming با نرم افزار اختصاصی داخلی MSI عرضه خواهند شد که “Dragon Center” نام دارد. این نرم افزار علاوه بر ارائه قابلیت مانیتورینگ لحظه ای و با جزئیات سخت افزار لپ‌تاپ، بهترین نرم افزار برای مدیریت قابلیت های ویژه لپ‌تاپ های MSI خواهد بود.

با ۱ Click VR Ready گیمرهای ما خواهند توانست تجربه روان تری از بازی های VR را داشته باشند که از تأخیرهای نرم افزاری در ارائه فریم در بازی‌ها جلوگیری خواهد کرد. قابلیت “SHIFT” نیز متناسب با نوع و پیکربندی لپ‌تاپ فرد، به ۴ یا ۵ مُد مجهز شده است که به کاربر اجازه کنترل کامل سرعت فن ها را می‌دهد. همچنین قابلیت X-Boost نیز دسترسی سریعتر به SSD ها و درایوهای USB را فراهم کرده است. کاربر لپ‌تاپ می‌تواند تمامی تنظیمات True Color را  در این قسمت تغییر داده و به دلخواه خود درآورد. در نهایت “Dragon Center” به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از گوشی های موبایل خود، وضعیت لپ‌تاپ خود را کنترل و یا مانیتور کنند.

msigtx10 7

در پایان گفتنی است که لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI در ایران با گارانتی ماتریس عرضه می‌شوند و بزودی شاهد عرضه این مدل‌های جدید در بازارهای ایران خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند! - گیمفا
لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند! - گیمفا
لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند! - گیمفا
لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند! - گیمفا
لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • malware گفت:

    حال میده هر وقت رفتی مسافرت و خواستی بازی کنی یکی از اینا مخصوصا قویترینش همراهت باشه وقتی هم که توی خونه هستید با یه کابل به تلوزیون بزرگ وصل کنی و با اون بازی کنی…
    But there is no money

  • SEYED1999 گفت:

    در این دوره و زمونه لپ تاپ بدترین وسیله و پرخرج ترین وسیله برای بازی کردنه حالا هرچه قدر هم که قوی باشه گزینه های خیلی بهتری هم برای خرید هست.
    آخه حجم و اندازه ی این لپ تاپ ها رو نگاه اینارو اصلا نمیشه تکون داد خب چه کاریه آدم میره یه PC میبنده با قیمت بسار کمتر که خودش هم بدون هیچ تخصصی هروقت خواست میره ارتقاش میده.هرچند که من هیچ چی رو به کنسول ترجیح نمیدم…
    در کل هر طور نگاه میکنم لپ تاپ گیمینگ برای از ما بهترونه…

    • lexyan گفت:

      کی گفته لپ تاپ گیمینگ سنگینه بنده یه گیمر عادی هستم همین که بازی ۶۰ فریم و با روزولوشن و کیفیت قابل قبول اجرا بشه برام کافیه از این نظر یه لپتاپ گیمینگ دو کیلویی دارم که فکر نکنم وزن زیادی باشه خیلی راحت همه جا با خودم می برم تمام بازی های روز رو هم به صورت فول اچ دی و تنظیمات بالا بدون افت فریم اجرا می کنه اون لپتاپ های سنگین وزن سه چار کیلویی برای گیمرهای حرفه ای و روزولوشن ۴K و تنظیمات گرافیکی مخصوصه به انتخاب هر فرد بستگی داره که بین قابلیت حمل بهتر و قدرت بیشتر انتخاب کنه.

      • SEYED1999 گفت:

        حرف شما کاملا درسته و خودم هم یه لپ تاپ ۳ میلیونی ایسوس سراغ دارم که میتونه بازی های روز رو با گرافیک و فریم متوسط اجرا کنه.
        ولی حرف من فقط اندازه و حجم نیست با این سرعت پیشرفت قطعات و بازی ها که خیلی سریع تر از قبل شده شاید همین لپ تاپ تا سال بعد قدیمی شد و ارتقاش هم نمیشه داد اون موقع دیگه هیچی به هیچی…
        مسائل کرک و بهینه سازی این روز های بازی های PC هم که بماند…
        در کل خرید یک کنسول یک میلیون تومانی که تا چند سال آینده بشه روش بازی هارو یا کیفیت معمول و متوسط بدون هیچ دغدغه ای بازی کرد به نظر من به صرفه تر هست.
        ولی مسئله ی جابه جایی یک لپ تاپ و در دسترس تر بودنش نسبت به کنسول یکی مزیت های مهم اونهاست…

        • Ali Sparda گفت:

          کنسول یه ملیونی؟ 😐 😐 😐
          ایکس اس الان ۲ ملیون قیمت داره، حالا اسکورپیو و نئو بماند 😥 😥 😥
          کنسول های نئو و اسکورپیو TV4K میخواد 😥 😥 😥

          • SEYED1999 گفت:

            الان قیمت مدل معمولی و سری جدید و آکبند XONE 1TB در وست گیم یک میلیون و ۸۰ هزار تومن و PS4 500GB سری جدید و پلمپ در همین فروشگاه یک میلیون و صد و چهل هزار تومن قیمت داره.در فروشگاه گیمپلی ایران ارزون تر هم پیدا میشه…
            این قیمت ها رو شما ار کجا میارید؟؟؟

        • lexyan گفت:

          اتفاقا تا پایان نسل کیفیت بازی ها روی کنسول به تدریج پایین میاد در همین نسل قبل نسخه xbox 360 بعضی بازی ها علاوه بر این که کمترین روزولوشن و فریم رو داشت دوتا نوار سیاه بالا و پایین صفحه کشیده شده بود همین الآن هم خیلی از بازی های کنسولی روی سی فریم اجرا میشن چند وقت پیش دیجیکالا پلی استیشن ۴ رو گذاشته بود ۹۹۹ هزار تومن بله درسته که کنسول ارزون تره اما از اون طرف بازی هاش گرون ترن و باید برای آنلاین بازی کردن هزینه جداگانه داد هم نمایشگر و اسپیکر و میکروفون و… همراه خودش نداره هم قدرتش کمتره البته یه موقع کسی برا انحصاری میره سراغ کنسول که اون بحثش جداس

  • ArashS گفت:

    عالیه ولی برا کسی که عاشق بازی با لپ تاپ باشه.
    معایب:
    ۱-وزن نامعقول برا لپ تاپ با توجه ۱۷ اینچ بودن(کلا msi زیادی سنگینه)
    ۲-اندازه اسلیم با دو کارت گرافیکی خنک بشو نیست که وسایل جانبی برا دفع حرارت میخاد و در صورتی که روی ران پاLap (برای آقایان) قرار بگیره باید قید بچه دار شدن رو زد.
    ۳-صفحه نمایش عالیه ولی هنوز به رده مانیتورهای دسکتاپ نمیرسه(باید از شرکتهای رقیبش تهیه میکرده).
    ۴-توی ارتفاعهای مختلف هم نمیتوان به ارتفاعی مناسب برای بازی با لپ تاپ رسید که گردن درد عرضه اون هست.
    ۵-با ۶۰ تا ۸۰ درصد پول این لپ تاپ دسکتاپ قدرتمندتر تهیه میشه ولی مثل لپ تاپ قابل حمل نیست(البته زیادی سنگین).
    ۶-برای بازی باید به برق وصل باشید.

    • Gamer^Cat گفت:

      داداش دو تا ۱۰۸۰ داره ها !
      در ضمن ۱۰۸۰ که روی لپ تاپ هست با نسخه اصلی فرق نداره یعنی شما روی دسکتاپ هم دو تا ۱۰۸۰ بزاری همین قدرت رو میگیری
      ۹۰ تا فریم ریت میگیری روی ۴ کی روی تنظیمات اولترا – بعد یکی دو سال هم خوب روی اولترا ۶۰ تا رو میگیری و از این کمتر نمیشه
      خلاصه غول هست
      (در ضمن ربطی به بچه دار شدن نداره – وقتی که اونجا باشه تولید نمیشه و بعد که حرارت بره مجدد تولید میشه و گرما موقتی عقیم میکنه داداش:) کسی هم ۷ کیلو لپ تاپ نمیگیره بغلش باید بزاری روی میز یا یه چیزی (ترجیحا کول پد)

      • ArashS گفت:

        روی دسکتاپ میشه از psu قوی(مثلا ۱۲۰۰ وات یا بالاتر) با بردهای فاز بالا(بالای بیست فاز) و خنک کننده آبی{همگی این موارد برای اورکلاک پردازنده و کارت و گرافیک} و کارت صدای با snr 124 و مانیتور ips گیمینگ دلخواه(با لگ واقعی کمتر) و اسپیکرهای حرفاه ای و… استفاده کرد.
        با توجه به این موارد تصور مصرف حتی ۶۰۰ وات روی لپ تاپ با توجه حرارت تولید شده وحشتناک است.
        ضمنا به کسی میگن گیمر که روزانه جند ساعت بازی بکنه و با اون حرارت اگر روی ران پا باشد بعد از مدتی(نه با چند بار) مشکل باروری ایجاد میکنه که در صورت شدید بودن متاسفانه در مورد آقایان ممکنه برگشت پذیر نباشه. من خودم کسی رو دیدم که به خاطر بازی حتی پوست روی پاش سوخته بود و ور آومده بود و تا چند روز شلوار نمیتونست پاش کنه.

  • rezahz گفت:

    این معماری پاسکال انویدیا کلا مشغله فکریم که pc بهتره یا لپ تاپ رو از بین برد با خیااال راااحت لپ تاپ رو انتخاب میکنم فقط ترجیحا لپ تاپ ایسوس رو به msi ترجیح میدم.

  • ArmaaeeL گفت:

    تا وقتی Asus باشه
    MSI Backup planحساب میشه.

  • جالبه تو بعضی بازیا حتی فریمی بیشتر از gtx 1080 pc داده

  • fanus25 گفت:

    واقعا دمتون گرم گل کاشتین با این سیستمتون . معرکست
    با اینطور چیزی میشه همه بازیا رو روی های بازی کرد . باید بگم پرفکت
    البته دوستان اگر میخوایین بخرین ایران نخرین که ارزش نداره . من دبی خیلی لب تاب ها رو سراغ گرفتن حداقل هر کدوم هشت صد تومن فرث معامله دارن .
    بابت خبر ممنونیم گیمفا

  • BObby گفت:

    یه سیستم واسه گیم ببندی یه کنسول هم بخری بازم از این لپتاپ ها ارزونتر میشه! با بقیه پولشم یه ps vita میخری که تو ماشین هم بتونی بازی کنی اگه عاشق گیمی… همش رو هم ۶ تومن نمیشه!!! اینا فقط بدرد کسایی میخورن که عاشق لپتاپن.

  • BObby گفت:

    ۲ سال دیگه وقتی GTX 2080 اومد اونی که دسکتاپ داره خیلی راحت گرافیکشو میفروشه یه ۲۰۸۰ میخره با مصرف پایینتر جایگزین میکنه….. کلا اگه هدف گیمه لپتاپ گزینه منطقی نیست!

    • John Shepard گفت:

      مطمئن نیستم ولی یه جایی خوندم این سری جدید لپ تاپ ها با کارت های پاسکال قابلیت ارتقا دارن .
      در ضمن یدونه از این لپ تاپ ها بخری ۴ سال راحتی . یه دستگاه Portable داری که همه جا و حتی مسافرت هم با خودت میبری و دیگه کف نمیکنی

لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند! - گیمفا
لپ‌تاپ‌های جدید MSI با گرافیک سری GTX 10، کلیشه‌ی قدرت کامپیوترهای دسکتاپ را شکستند: قوی‌ترین، نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ دنیا اینجا هستند! - گیمفا