راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catania (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catania (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catania (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catania (اختصاصی گیمفا) | گیمفا

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catarina (اختصاصی گیمفا)

سعید آقابابایی
۱۵:۰۰ ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catania (اختصاصی گیمفا) | گیمفا

دنیای سری عناوین Souls، دنیاییست بسیار پیچیده و البته در اکثر موارد، مرتبط یه هم. انواع و اقسام رمز و رازهای محتلف در تک تک کوش و کنارهای این عناوین وجود دارند و بسیاری از کسانی که این بازی ها را حتی چند بار نیز به پایان می رساندد حتی متوجه نمی شوند که چنین رازهایی وجود داشته است زیرا پیشروی در این رازها و کشف آنها نیازمند انجام کارهایی خاص در زمان های خاص است که خیلی از ما اصلا نمی دانیم که باید آنها را انجام دهیم. یکی از مهمترین این رمز و رازها مربوط به شخصیت های مختلفی است که در دنیای این عناوین می بینیم و هر کدام برای خود یک دنیا پیچیدگی هستند و خیلی از آنها یک خط داستانی کامل دارند که حتی در برخی موارد انجام یکی از آن خطوط داستانی منجر به شکست در خط داستانی شخصیت دیگر می شود و  برای این که بتوانید همه را انجام دهید بایستی چندین بار بازی را به اتمام برسانید. در نسخه سوم Dark Souls نیز همین مسئله کاملا مشهود است و بازی پر است از انواع و اقسام شخصیت های مختلف با رفتار مختلف و عقایدی که بسیار با دیگران متفاوت است و البته یک خط داستانی که در مورد برخی شخصیت ها بسیار کوتاه و در مورد برخی، مانند همین شخصیتی که در این مطلب برای شما در نظر گرفته ایم طولانی تر است. هر کدام از آنها خواسته هایی از شما دارند و باید آنها را در روندی درست و در زمانی درست انجام دهید تا در خط داستانی آنها پیش بروید و نهایتا آنها را تبدیل به یک دوست برای خود نمایید که می توانید در باس فایت های بسیاری به کمک شما بیایند و یا برعکس، دشمن شما شوند و با دیدن شما حمله کنند و مجبور شوید آنها را بکشید.

dark souls iii siegward quest guide

خط داستانی و ماموریت Siegward of Catarina

روابط شخصیت ها با شما و ارتباط خط داستانی آنها با یکدیگر در Dark Souls 3 بسیار جالب و به هم پیوسته است و بدون اطلاع و آگاهی ذقیق در روند داستانی آنها و اطلاع از رابطه ان ها را یکدیکر، نمی توانید تمام آنها را به درستی پیش ببرید لذا در این موارد وحود یک راهنما بسیار کارامد است. راهتنماهای بیشماری در سراسر اینرنت برای این عنوان وحود دارد اما نکته اصلی اینجاست که این راهنماها به زبان فارسی نیستند و در واقع راهنمای خاصی به زبان فارسی وجود ندارد مخصوصا در مورد عنوان Dark Souls 3 که یک بازی جدید است. بنابراین تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی شخصیت های موحود در Dark Souls 3 برای شما عزیزان آماده کنم تا کاملا با خط داستانی هر یک و آیتم هایی که می توانید از آنها بگیرید و… آشنا شوید و بتوانبد با آگاهی بیشتری این عنوان را انجام دهید. انشالله قصد دارم تا بعد از پایان این مقالات راهنما در مورد شخصیت ها، یک راهنمای فارسی از پیشروی در بازی نیز برای شما آماده کنم تا تمام دیوارهای مخفی و آیتم های مهم و موارد پنهان در بازی را کاملا بشناسید. امیدوارم که این روند مورد رضایت شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. امیدوار هستم که این مقالات راهنمای Dark Souls 3 که برای اولین باز در کشورمان توسط گیمفا انجام می شود مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. امروز با اولین قسمت از سری مقالات راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

dark souls iii siegward profaned capital

Siegward of Catarina، یکی از شخصیت های جالب سری سولز

Siegward of Catarina یکی از مهمترین شخصیت ها در نسخه سوم دارک سولز ۳ است که انجام کامل روند ماموریت و خط داستانی وی پیچ و تاب زیادی دارد و نیازمند اطلاعات و آگاهی بالایی است. وی اهل یکی از قدیمی ترین سرزمین های معرفی شده در این سری یعنی کاتارینا است که قبلا نیز در شماره های قبلی کسانی که که شاید اجداد وی بوده اند دیده ایم که حتی از لحاظ اسم نیز به هم شبیه هستند و سیگوارد و سیگمیر نام دارند. به عنوان اولین بخش این راهنما، شخصیت Siegward of Catarina و توضیح خط داستانی وی را برای شما عزیزان در نظر گرفتم که توجه شما را به آن جلب میکنم.

Siegward of Catarina یکی از NPC های بازی  Dark Souls 3 است که زره Catarina Set را به تن کرده و سلاح وی نیز Zweihander است و همچنین سپر Pierce shield را در دست دارد. ابتدا اطلاعاتی کلی از این شخصیت را برای شما بازگو می کنم:

  • این شخصیت قابل کشتن است.
  • وی می تواند در باس فایت Yhorm the Giant به کمک شما بیاید.
  • Gesture (حالت) “Toast” را به شما می دهد.
  • Gesture (حالت) “Sleep” را به شما می دهد.
  • Gesture (حالت) “Rejoice” را به شما می دهد.
  • اگر وی را از rithyll dungeons آزاد کنید به شما Titanite slab که یکی از مهمترین آینم ها در بازی است را پاداش خواهد داد.
  • به شما  “Siegbrau” را می دهد.
dark soul 3 wiki siegward of catarina cover

نخستین محل ملاقات با Siegward of Catarina در کنار آسانسور

خط داستانی:

مرجله اول: شما اولین بار می توانید Siegward of Catarina را در منطقه Undead Settlement ملاقات کنید. وی دقیقا بعد از قسمتی که شخصیت  Eygon of Carim نشسته است در کنار آسانسور قرار دارد. البته وقتی شما به آسانسور می رسید وی را می بینید که با آن بالا می آید و کنار آسانسور می ایستد. بعد از این که با او صحبت کردید و تمام دیالوگ های وی را شنیدید، وی به لبه بالایی همان ساختمان نقل مکان می کند که در یالای آسانسور قرار دارد. وقتی که اسانسور دارد بالا می رود باید به موقع از روی آن به روی یک لبه چوبی که می بینید بپرید و وقتی از پنجره به روی بالکن برسید وی را می بینید که بر روی لبه بالکن نشسته است. دوباره کامل با وی صحبت کنید. وی از یک Fire Demon صحبت می کند که اگر از روی همان لبه به پایین بپرید و جلو بروید به منطقه وی می رسید. وقتی با آن هیولا وارد مبارزه شوید Siegward نیز به مبارزه می آید. به وی کمک کنید تا هیولا را یکشد تا چند Gesture مختلف و Siegbrau پاداش بگیرید.

توجه: اگر بار اولی که وی را کنار آسانسور دیدی با وی حرف نزده باشید وی ناپدید می شود و دیگر به این قسمت هایی که گفتم نمی رسید. اگر هم در هنگام مبارزه با Fire Demon کشته شوید وی دوباره در همان منطقه ظاهر خواهد شد و میتوانید محددا ادامه دهید. اما اگر وی در هنگام مبارزه کشته شود دیگر ناپدید خواهد شد.

dark souls iii siegward undead settlement

دومین ملاقات با Siegward of Catarina در لبه بالکن همان ساختمان بالای آسانسور

مرحله دوم: بعد از انجام مرحله اول، شما می توانید وی را در چاهی دقیقا در بیرون از محل بونفایر  Cathedral of the Deep پیدا کنید. البته وی را نمی بینید زیرا در ته چاه است و فقط می توانید با وی صحبت کنید. اما اگر کارهای زیر را انجام نداده باشید قادر نخواهید بود تا با وی صحبت کنید:

۱- شما باید در دو دهنه آبی رنگ و بزرگی را از بونفایر Rosaria’s Bedchamber به آن می رسید را باز کرده باشید که میانبری به قبرستان را باز میکند.

۲- بعد از انجام این کار باید یک بار بازی را ریلود کنید تا بتوانید با Siegward حرف بزنید.

۳- باید زره Siegward یعنی Catarina Set را از شخصیت Unbreakable Patches گرفته یا خریده باشید و هنگام صحبت با Siegward آن را به وی که در چاه است بدهید. (اگر هم این زره را از بار قبلی که بازی را تمام کرده اید در اختیار دارید می تواندی همان جا از آن استفاده کنید).

dark souls iii siegward cathedral

ملاقات سوم البته به صورت صوتی از ته چاه با Siegward of Catarina !

مرحله سوم: بعد ارز این که وی را از چاه نجات دادید، وی در Irithyll of the Boreal Valley ظاهر خواهد شد. از طریق دریاچه نزدیک بونفایر Distant Manor به یک اتاق آب گرفته پر از زنان عنکبوتی شکل که در آب هستند می رسید و از آنجا به اتاقی که Siegward در آن نشسته است می رسید. وی در جلوی شومینه نشسته و مشغول استراحت است. وی مقداری  Estus Soup درست کرده است که از آن به شما نیز می دهد و همچنین اگر در قسمت قبلی Gesture ها را از وی یاد نگرفته باشید می تواند در اینجا آن ها را از Siegward بگیرید.

توجه: اگر شما به  Irithyll Dungeon وارد شده باشید وی دیگر در مرحله سوم ظاهر نخواهد شد وخط داستانی وی در مرحله بعد ادامه می یابد. همچنین اگر در مرحله سوم وی را ملاقات نکرده باشید او دیگر به کمک شما در مبارزه با Yhorm the Giant نخواهد آمد.

توجه: اگر شما با Siegward در مرحله ای که درون چاه بود صحبت نکرده باشید و به Irithyll Dungeon رفته باشید باز هم میتوانید ماموریت وی را انجام دهید. بایستی به قسمت چاه بازگردید و با وی صجبت کنید و زره را به وی بدهید تا وی بلافاصله در جلوی شومینه طاهر شود.

مرحله چهارم: در Irithyll Dungeon میتوانید  Siegward را که در یک سلول زندانی شده است پیدا کنید. برای آزاد کردن وی جتما لازم نیست تا ابتدا با وی حرف بزنید تا او از کلید سولول با شما صحبت کند و میتوانید یک راست وقتی کلید را داشتید برای آزاد کردن وی بروید اما اگر می خواهید با وی صحبت کنید باید به قسمتی که یک غول در آنجا خواببده است و در کف آن پر از است موشهای بزرگ بروید. در اینجا پنجره سلول Siegward را می بینید و می توانید با وی صحبت کنید تا از شما بخواهد او را آزاد کنید. بسیار مراقب موش ها باشید زمانی که با وی صحبت میکنید زیرا که انها چندین بار پشت سر هم ظاهر می شوند و از لانه بیرون می آیند.

در ادامه این قسمت شما باید به یک منطقه فاضلاب مانند بروید که در آنجا دو صندوق وجود دارند. یکی از این صندوق ها حاوی Old Cell Key است که برای مرحله پنجم و آزاد کردن Siegward آن را نیاز دارید. مراقب Basilisk ها که پشت سر هم ظاهر می شوند باشید.

maxresdefault

چهارمین ملاقات با Siegward of Catarina که جلوی شومینه لم داده است!

مرحله پنجم: برای رسیدن به سلول  Siegward (از سمتی که بتوانید وی را آزاد کنید) به بونفایر  Profaned Capital بروید. از بونفایر با نردبانی که وجود دارد به پایین بروید و از روی یک سری خرابه ها که حفره ای در دیوار ایجاد کرده اند به بیرون بروید. در اینجا درست قبل از این که وارد یک منطقه با چندین راهرو مختلف بشوید یک Gargoyle بدون سر ظاهر می شود و می توایند با وی مبارزه کنید یا سریعا به داخل منطقه راهروها بروید. در اینجا بسیار مراقب باشید زیرا دو حفره وجود دارد که اگر آنها را نبینید به پایین می افتید و چندین دشمن بر سر شما می ریزند.  در منطقه راهروها با دقت حفره ها را رد کنید تا به یک مسیر چوبی برسید که در پایین آن، منطقه فاضلابی را با چندین Sewer Centipedes که در آن قرار دارند می بینید و همچنین یک ساختمان کلیسا را نیز مشاهده خواهید کرد. از نردبان پایین بروید و مراقب این دشمنان باشید و همچنین بدانید که آب این منطقه شما را مسموم خواهد کرد و در صورت زیاد ماندن در آن سمی خواهید شد. سریعا به سمت دیوار کنار کلیسا که یک نردبان قرار دارد بروید و از نردبان بالا بروید. مسیر را ادامه دهید تا به روی سقف کلیسا برسید. در روی سقف یک دشمن NPC قدرتمند می بینید که باید با وی مبارزه کنید و بعد از کشتن وی آیتم Logan’s Scroll را به دست می آورید.  از روی سقف به سمت پله هایی که از آن بالا آمدید تا به آنجا برسید نگاه کنید و یک دریچه را بر روی دیوار روبروی خود می بینید که می توانید با دورخیز و دویدن به داخل آن بپرید. پس از پریدن به داحل ان و ادامه مسیر به سلول Siegward خواهید رسید. از Old Cell Key استفاده کنید تا درب سلول را باز کنید تا وی را آزاد نماید و او به شما آیتم ارزشمند Titanite slab که برای آخرین مرحله ارتقای سلاح ها و .. نیاز است می دهد. همچنین در این سلول حلقه Covetous Gold Serpent Ring زا پسدا میکنید که از نظر من مهمترین حلقه بازی است و حتی یک بار نیز آن را از دست خود خارج نکردم زیرا یاعث می شود تا دشمنان روح بیشتری پس از مردن به شما بدهند و در این بازی که روح همه چیز است و باید شخصیت خود را با آن ازتقا دهید، دریافت روح بیشتر از دشمنان مزیتی بزرگ است. همچنین اگر دیگر نمیخواهید ماموریت وی را ادامه دهید در اینجا می توانید Siegward را یکشید و زره وی را به دست اورید البته اول Titanite slab را از او بگیرید. البته کشتن وی توصیه نمی شود.

maxresdefault 1

Siegward of Catarina در زندان و در سلولی که در آن گیز افتاده است و شما باید وی را ازاد کنید، البته در این تصویر آزاد کرده اید زیرا که پیش وی در سلول هستید.

مرحله ششم: بعد از آزاد کردن Siegward از سلول، زمامی که به قسمت مه گرفته مبارزه با  Yhorm the Giant می رسید، یک کات سین نمایش داده می شود که در آن Siegward را می بینید که در کنار شما به قسمت مبارزه با باس می روند. اگر خط داستانی وی را کاملا دنبال نکرده باشید وی به کمک شما نخواهد آمد و اصلا این کات سین پخش نخواهد شد. اگر Yhorm the Giant را قبل از ازاد کردن Siegward از سلول کشته باشید زمانی که دوباره به منطقه باس فابت برگردید یک شمشیر  Storm Ruler دیگر را نیز بر روی زمین پیدا می کنیداما دیگر زره را در این حالت به دست نخواهید آورد.

مرجله ۷: (اگرYhorm the Giant سومین Lord of Cinder شماست این مرحله را هر چقدر سریعتر می توانید انجام دهید) بعد از کشتن Yhorm the Giant (همراه Siegward) به سراغ وی که نزدیک همان بونفایر نشسته است بروید و برای آخرین بار با وی صحبت کنید و سپس وی به خواب می رود. اگر در این قسمت شما بدون این که در بونفایر همان منطقه باس فایت استراحت کنید به سمت منطقه اتاق پادشاهی بروید، در بازگشت می بینید که Siegward در همان جایی که به خواب رفته بود مرده و زره و تجهیزاتش را برای شما گذاشته است تا بردارید.

دیگر حالت ها:

اگر شما Yhorm the Giant را در حالی که هنوز Siegward  در چاه Cathedral of the Deep گیر افتاده است، بکشید، باز هم وقتی وی را از چاه آزاد کنید تمام مراحل را می توانید به ترتیب گفته شده انجام دهید و وی در تمام آنها ظاهر می شود و وقتی که وی را در آشپزخانه جلوی شومینه می بینید از شما تشکر خواهد کرد به خاطر انجام ماموریتش یعنی کشتن Yhorm the Giant در غیاب او و به شما  Emit Force و Siegbrau پاداش خواهد داد. سپس وی را در سلول خواهید یافت (حتی اگر قبلا در آن را باز کرده باشید) و به مانند خالت های قبل یه شما Titanite slab خواهد داد. سپس وی را در اتاق باس Yhorm the Giant که قبلا کشته اید می بینید و به شما یک Siegbrau دیگر خواهد داد و سپس یه خواب می رود. وقتی که Storm Ruler را از کنار بونفایر بردارید و به انجا بازگردید وی رفته است و برای شما  Storm Ruler خودش و Pierce Shield را باقی گذاشته است. اگر دوباره منطقه را ریلود کنید و به همین مکان بیایید روی زمین Catarina Set یعنی ست زره وی را نیز خواهید یافت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catania (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catania (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catania (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catania (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catania (اختصاصی گیمفا) | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catania (اختصاصی گیمفا) | گیمفا
راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش اول: Siegward of Catania (اختصاصی گیمفا) | گیمفا