علت تاخیر سه بازی Halo Wars 2 ،Scalebound و Crackdown 3 از زبان مایکروسافت
سه بازی بزرگ شرکت مایکروسافت که قرار بود در سال جاری میلادی یعنی سال ۲۰۱۶ عرضه شوند، هر سه به تاخیر خورده و در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد اما دلیل اعلام این تاخیرها چه بود؟ آرون گرینبرگ در مورد آنها توضیح میدهد.
مدیر بازاریابی ایکسباکس یعنی آقای آرون گرینبرگ اعلام کرد که طی پروسه نوآوری بازی در برخی موارد اتخاذ تصمیم تاخیر در عرضه یک بازی امری الزامی است. او گفت:
زمانیکه پروسه نوآوری طی میشود، برخی مواقع زمان به سرعت سپری میشود و برخی مواقع نیز به کُندی پیش میروند. ساخت بازیها برای ما فوق العاده است، ساخت داستانها و گرافیک تجارب خیلی خوبی هستند و یک اولویت برای ما بشمار میروند.
آقای گرینبرگ توضیح داد که برخی مواقع روند توسعه وقت گیر خواهد بود و نسبت به زمان اصلی در نظر گرفته شده، زمان بیشتری را نیاز خواهد داشت که نتیجه آن تاخیر خواهد بود. او گفت:
هر زمان که ما عنوانی را معرفی میکنیم یا هر زمان که تاریخ انتشاری که بنظرمان درست میآید را به اشتراک میگذاریم، ما آن را براساس اطلاعاتی که در آن زمان در اختیار داریم به اشتراک میگذاریم و بعدها، زمانیکه اطلاعات بیشتری را بدست میآوریم امکان دارد که منجر به تغییر زمان عرضه گردد.
برخی مواقع اعلام تاخیرها بدلیل اهدافی است که در برنامه ریزی یک شرکت قرار دارد. طبق توضیحات آقای گرینبرگ بازیهایی مربوط به تعطیلات شرکت مایکروسافت چه بصورت first-party و چه بصورت third-party آماده ارائه هستند، بازیهایی نظیر Gears of War 4 ،Forza Horizon 3 ،ReCore ،Dead Rising 4 ،Battlefield 1 و Titanfall 2 که بنظر برای یک دوره تعطیلات کافی بنظر میرسند. آقای گرینبرگ گفت:
به عنوان مثال بگذارید در مورد بازی Halo Wars 2 صحبت کنیم. ما اجباری به تحت فشار گذاشتن این بازی برای آماده شدن نداشتیم، آن هم در حالیکه بازیهای مربوط به فصل تعطیلاتمان از تعداد بالایی برخوردار بودند بنابراین تصمیم گیری در مورد انتشار این عنوان در ماه فوریه تصمیم عاقلانهای بوده است و زمان درستی انتخاب شده است، این ایده در مورد سایر بازیها نیز صدق میکند و ارزیابی مشابهی برای آنها صورت گرفته است.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
اوه اوه خداییش اسکیل باند و کرک داون توی عقرب چه شود مخصوصا کرک داون با تخریب پذیری ۱۰۰ درصد :inlove:
درباره تاخیر هم لاین اپ امسال به قدر کافی پر هست همون بهتر سال دیگه بیاد
یه جوری ماکروسافت گفته پروسه نوآوری انگار سونی داره جشن فارغ التحصیلی واسه دانش اموزان ژاپنی میگیره
به غیر از forza motorsport6 و gears of war 4 ماکروسافت طی ٢ سال اخیر نه ip خیلی خوبی معرفی کرده که انتظار طرفدارارو بالا ببره و نه از سونی بهتر عمل کرده
الان یه عده میام تعریف و تمجید الکی کردن،خب که چی؟؟
اخه بنظر شما scalebound،crack dawn,hola wars2 مورد انتظارترن و گیمر رو بیشتر به خودشون جذب میکنن یا horizon zero dawn,days gone,god of war 4
بدون تعصب و منطقی نگاه کنیم به قضیه سونی ip های خیلی قویتری داره!!!
امیدوارم طرفدارا از همه بازیا لذت ببرن.
بین این سه تا بیشتر منتظر اسکیل باند َم :inlove: ؛ همه چیزی هایی که دوست داشتم تو یه بازی باشه توش هست، امیدوارم همون بازی ای که فکر میکنم بشه، خیلی دوست دارم که موفق شه.:heart:
امیدوارم یه ذره هم که شده روی گرافیکش کار کنن که حداقل محتوای گرافیکی هم برای اراعه داشته باشه
و مثل همیشه : only microsoft 😎
کاملا مشخصه!!! 😐
Scale bound عالیه
دوست محترم oldkratos
شما راجب منطق و بدون تعصب قضاوت کردن صحبت میکنی
اما
هر بنده خدایی کامنتت رو بخونه دو زاریش میوفته بویی از منطق و بدون تعصب بودن نبردی عزیز من!