جزئیات جدیدترین بهینه ساز مربوط به نسخه رایانه‌های شخصی بازی No Man’s Sky اعلام شد

۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰

استودیوی هلو گیمز بتازگی بهینه ساز جدیدی را برای بازی No Man’s Sky منتشر نموده است. اکنون جزئیات این بهینه ساز اعلام شده‌اند.

تا به امروز شاهد انتشار سه بهینه ساز برای این بازی بوده‌ایم که هر یک مشکلات مختلفی را برطرف نمودند، مشکلاتی نظیر کرش‌های بازی، مشکلات ذخیره بازی و …
در ادامه جزئیات کامل این سه بهینه ساز قرار خواهد گرفت که توسط استودیوی هلو گیمز معرفی شده‌اند. طبق اعلام این استودیو، این بهینه سازها حدود ۷۰ درصد از مشکلاتی که توسط بازیکنان به تیم سازنده گزارش شده‌اند را برطرف خواهند نمود و این استودیو در حال کار برروی ۳۰ درصد باقی مانده می‌باشد.
طبق اعلام این استودیو، تیم آنها از زمان عرضه نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی این بازی در تاریخ ۱۲ اوت به شدت درگیر بوده‌اند. این استودیو علاوه بر مشکلاتی که بطور مستقیم توسط بازیکنان به این استودیو گزارش می‌شدند، در سایت‌هایی نظیر استیم، GOG و Reddit بدنبال مشکلاتی بوده است که افراد گزارش کرده‌اند. این استودیو اعلام کرد:

در حال حاضر تیم ما تمرکز خود را برروی طبقه بندی و برطرف نمودن مشکلاتی که در اولویت قرار دارند گذاشته است. این مشکلات مشکلاتی هستند که توسط بازیکنان گزارش شده‌اند. اطلاعات و گزارشاتی که توسط شما اعلام شده‌اند کمک شایانی در برطرف نمودن این مشکلات نموده است.

استودیوی هلو گیمز برنامه دارد تا بهینه ساز دیگری را در هفته آینده برای بازی No Man’s Sky منتشر سازد، احتمالاً گروه جدید مربوط به سنجش کیفیت این استودیو در حال کار برروی این بهینه ساز هستند.
استودیوی هلو گیمز اعلام داشت که پس از برطرف نمودن مشکلات بازی No Man’s Sky، برروی قابلیت‌های جدید این بازی کار خواهد کرد. نسخه مربوط به پلی‌استیشن ۴ این بازی نیز بهینه سازی را دریافت کرده است اما نسخه رایانه‌های شخصی این بازی با مشکلات بیشتری روبرو بوده است.

جزئیات اولین بهینه ساز:
بهبود و پشتیبانی از پردازنده‌های Phenom شرکت ای‌ام‌دی

  • هزاران خط از اسمبلی بازی دوباره نوشته شده‌اند تا امکان پشتیبانی از پردازنده‌های شرکت ای‌ام‌دی فراهم شود. کدهای بازی دیگر چیزی فراتر از SSE 2 نخواهند بود. Havok Physics نیز هم اکنون یک lib جدید ایجاد خواهد نمود. اکنون این بازی قابلیت اجرا برروی پردازنده‌های Phenom شرکت ای‌ام‌دی را خواهد داشت.

بهبود عملکرد موس

  • بهبود و نرم شدن حرکات موس منجر به جلوگیری از گیر کردن در بازی خواهد شد و اکنون این موضوع در منوی بازی و بخش Mouse Smoothing قابل دست یابی است. این قابلیت در حال حاضر بصورت پیش فرض خاموش می‌باشد.

بهبود عملکرد بازی

  • در پردازنده‌های با ۴ هسته یا کمتر شاهد بهبود عملکرد بازی خواهید بود. پردازنده‌های دارای ۸ هسته نیز منجر به بهبود عملکرد قابل توجه بازی خواهند شد.

پشتیبانی از کارت‌های گرافیک Radeon 6xxx

  • امکان پشتیبانی از این کارت‌های گرافیک اضافه شده است، چراکه این کارت‌ها بطور کامل از OpenGL 4.5 که مورد نیاز این بازی است، پشتیبانی نمی‌کنند.

ذخایر بازیکنان

  • کمک به ریکاوری ذخایر بازیکنان که از بین رفته یا نابود شده بودند.

بهبود عملکرد Alt-Tab

  • در برخی سیستم‌ها شاهد کرش یا عدم عملکرد صحیح Alt Tab بوده‌اند. این مشکل در حال حاضر برطرف شده است.

کشینگ شیدر

  • مشکلات ابتدایی نرخ فریم ناشی از عدم کش صحیح توسط GPU برروی برخی سیستم‌ها بوده است. ما سیستم کشینگ GPU را جایگزین کرده‌ایم.

حداکثر مقدار فریم در ثانیه

  • برروی برخی سیستم‌ها، پیکربندی پردازنده یا کارت گرافیک منجر به آن میشد که اگر حداکثر مقدار فریم در ثانیه برروی ۶۰ یا ۳۰ در نظر گرفته شده بود، مقادیر ۶۰ یا ۳۰ را به بازیکنان ارائه نمی‌کردند. این موضوع نیز برطرف شده است.

Intel GPUs

  • در صورتیکه اقدام به اجرای بازی برروی GPU که مورد پشتیبانی بازی قرار ندارد کنید، بازی به شما اعلام نمی‌کند. این موضوع مشکلی را برای کاربرانی که دارای سیستم با مشخصات بالایی هستند ایجاد نمی‌کند. این موضوع نیز برطرف شده و اکنون شاهد پشتیانی بازی از Intel GPU هستیم.

G-sync

  • G-sync بصورت پیش فرض غیر فعال شده است که برای برخی از کاربران منجر به ایراداتی شده بود.

 

جزئیات دومین بهینه ساز:

گیر کردن در بازی

  • برخی از بازیکنان گیر کردن مشکل گیر کردن در بازی را گزارش کرده‌اند که بدلیل خروج از جو و رسیدن سرعت سفینه آنها به سرعتی است که موجب سقوط آن به زمین می‌شود. این مشکل برطرف شده است. اگر همچنان این مشکل را دارید و در دنیای بازی گیر کرده‌اید ما آن‌ها را حذف و تلاش بیشتری برای برطرف نمودن مشکل شما خواهیم کرد.

کرش پس از warp

  • بصورت اتفاقی و رندوم امکان کرش یا قفل شدن بازی پس از یک warp وجود دارد. این مشکل مربوط به حالت خاصی از سخت افزار می‌شود. این مشکل برای برخی از بازیکنان بصورت معمول روی می‌دهد و برای سایرین هرگز ایجاد نمی‌شود. این مشکل یکی از اصلی‌ترین گزارشاتی است که ما از گیم‌پلی بازی دریافت کرده‌ایم و در حال حاضر برطرف شده است.

عدم امکان ذخیره بازی تا زمان مرگ شما

  • اگر بازیکنان بمیرند و و مکرراً به بارگذاری بازی بپردازند، پیشرفت آنها در بازی ذخیره نخواهد شد، مگر زمانیکه دوباره بمیرند. این مشکل برطرف شده است.

مشکل مربوط به کرش بازی در صورت اسکن

  • این مشکل یکی از مشکلات نادر بازی است و زمانیکه بازیکنان اقدام به اسکن می‌نمایند شاهد کرش بازی می‌باشند.

مشکل مربوط به کرش warp به داخل یک باربر

  • زمانیکه بازیکنان اقدام به warp به داخل یک نبرد می‌کنند، در برخی مواقع به درون یک باربر warp می‌کنند که بازی را دیوانه کننده می‌کند. این مشکل نیز برطرف شده است.

 

جزئیات سومین بهینه ساز:

مشکلات مربوط به شروع بازی از ایستگاه فضایی

  • زمانیکه شما در بازی میمردید، در حالیکه در جو یک سیاره قرار داشتید و سفینه شما نیز با خساراتی همراه بود، شما در ایستگاه فضایی سیاره قرار می‌گرفتید. این در حالی بود که خسارات مربوط به موتور و سفینه شما افزایش می‌یافت و در صورتیکه از منابع کافی برای تعمیر آنها برخوردار نبودید، شما امکان خروج از آن سیاره را نداشتید و در آن گیر می‌کردید. این مشکل برطرف شده است و دیگر شاهد آن نخواهید بود.

بارگذاری فایل‌های ذخیره خراب

  • برخی از بازیکنان با مشکل خراب شدن فایل‌های ذخیره خود روبرو بودند. ما برروی آنها کار کردیم و اکنون امکان اجرای فایل‌های ذخیره خراب را نیز خواهید داشت. خرابی این فایل‌ها به هر علتی می‌تواند باشد و خارج از کنترل بازی است. برطرف شدن این مشکل به کاربران رایانه‌های شخصی اجازه خواهد داد تا حتی با فایل‌های ذخیره خراب نیز به اجرای بازی بپردازند.

برطرف شدن مشکل کرش ناشی از سه عامل گزارش شده

  • زمانیکه مقدار زیادی از اکتشافات را جمع آوری کرده‌اید مشکلی در بازی موجب می‌شود تا مقادیر آنها بیشتر شناخته شده و در نتیجه منجر به کرش بازی گردد.
  • زمانیکه شما مقدار زیادی blueprints جمع کرده باشید، در برخی مواقع بدست آوردن یک blueprints جدید موجب کرش در بازی خواهد شد که این نیز برطرف شده است.
  • بازیکنان که مقدار زیادی از ایستگاه‌ها را سِت کرده باشند، با مشکل کرش در بازی مواجه خواهند بود. این مشکل در حال حاضر برطرف شده است. لازم به توضیح است که سیستم بهتری برای این ایستگاه‌ها ارائه خواهد شد.
0
0
برچسب‌ها:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید