بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است - گیمفا
بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است - گیمفا
بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است - گیمفا
بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است - گیمفا

بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است

شایان مددی
۱۴:۰۲ ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است - گیمفا

اگر جزو مشتاقان FIFA 17 برای تجربه‌اش هستید و چند هفته‌ی گذشته هم برای بتایش ثبت نام کرده بودید، اکنون می‌توانید بعد از کمی انتظار، این بتای محدود را تجربه کنید؛ البته بتا فقط برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس‌وان موجود است. در ادامه همراه گیمفا باشید.

خیلی از کاربران رددیت، اعلام کرده‌اند که کدهای بتای محدود FIFA 17 برای‌شان فرستاده شده است. برای برخی از ثبت نام‌کنندگان، کد بتا در صندوق معمولی ایمیل‌شان موجود نیست، پس اگر خبری از کد در ایمیل‌تان نیست، حتما قسمت اسپم را چک کنید.

اگر خوش‌شانس باشید و کد بتا برای‌تان ارسال شده باشد، ایمیل‌ شما از طرف الکترونیک آرتز باید دارای زمینه‌ای زردرنگ باشد و همچنین حاوی متن زیر:

تبریک جهت ثبت نام موفقیت‌آمیز برای بتای محدود FIFA 17. ممنون از شما بابت صرف‌کردن زمان‌تان جهت کمک به ساخت بهترین نسخه‌ی FIFA تاکنون!

همچنین هشدار کوچکی به شرکت‌کنندگان بتا داده شده که چنین است:

لایو استریمینگ و ضبط عکس از گیم‌پلی بتای محدود یا فروم‌ها ممنوع است. همچنین لازم به‌ذکر است که کد بتا مخصوص حساب کاربری شماست و نمی‌توانید آن را به کس دیگری بفروشید یا ارسال کنید.

کدهای بتا به‌صورت دسته‌ای فرستاده می‌شوند و اگر هنوز دریافت نکرده‌اید، کمی صبور باشید. این بتای محدود FIFA 17 از ۱۸ اوت (۲۸ مرداد) آغاز شده و تا ۲۸ اوت (۷ شهریور) برقرار است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است - گیمفا
بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است - گیمفا
بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است - گیمفا
بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است - گیمفا
بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • بچه ها من عاشق pes م عاشق بدجور اینقدر التماس کردم امسال ک گرافیکا ببرند بالا استادیوم کریتر بگذارند مربی و نیمکت واقعی بسازند اما…
      الانم دارم بتا فیفا رو بازی میکنم به جز هیکلشون و راه رفتنشون بقیه محشره

    • مقاله ی عالی هست چاپش کن پلیز گ ی م ف ا
      دنیای انیمیشن ها ​

      شروع چنین مقاله هایی همیشه اولش سخته چون وقتی صحبت از انیمیشن میشه ! میتوان به صورت طومار وار و طولانی از اوایل صنعت گیم که شخصیت های بازی ها فقط یک خط بودن و چند نقطه !!! و همین طور با پیشرفت روز افزون صنعت گیم به لطف قدرتمند تر شدن سخت افزار ها و به طبع موتور های گرافیک و موتور فیزیک و به طور کلی بخش نرم افزاری در هر تسل و در هر بازه ای میتوان به طور جداگانه در باره پیشرفت انیمیشن ها در اون نسل مشخص صحبت کرد ولی من در تلاش هستم تا بیشتر و بیشتر تمرکز اصلیم بر روی نسل هشتم و پیشرفت حیرت انگیز انیمیشن ها در این نسل کنونی صحبت کنم تا هم مقاله ای حوصله بر نباشه و هم بریم سر اصل مطلب !

      کلا تو تمامی بازی ها انیمیشن ها همیشه مهم هستن و بخش مهمی از یه بازی رو تشکیل میدن ! البته سبک هایی هستن که انیمیشن ها توشون کم تر مورد توجه قرار میگیره ! مثلا بازی مثل Dark Souls از اون دسته بازی هایی هستش که شخصیت بازی مثلا انیمیشن های دیوانه کننده ای نداره و انیمیشن های اون بازی کالا عادی به نظر میرسه و صد البته برای طرفدار هاش هم خیلی مهم نیست که انیمیشن های شخصیت بازی بی نظیر باشه و خلاصه الویت های مهم تری تو اون بازی برای طرفدار هاش وجود داره و انیمیشن در اون بازی جز اولویت های اولیه اصلا و ابدا نیست ! حالا تو بازی های اول شخص و سوم شخص در بیشتر موارد انیمیشن یکی از مهم ترین نکات در اون بازی هستش و حتی انیمیشن عالی میتونه از ضعف های تکنیکی یه بازی تو خود گیم پلی تا حدودی جلو گیری کنه و یا به عبارتی وجود انیمیشن های کیفیت بالا میتونه شما رو به نوعی گول بزنه در مواردی !!! نمونه بارز مثال بازی The Order 1886 انیمیشن های شخصیت های بازی به طرز بی نظیری عالی بود و تونسته بود اون گیم پلی پر ایراد بازی رو قابل تحمل کنه ! شاید اوجه اوج شخصیتی که در این نسل انیمیشن های دیوانه کننده ای داره Natan Drake ما در بازی آنچارتد ۴ هستش که تنوع و کیفیت انیمیشن های این شخص واقعا بی نظیر هستش .

      ولی انیمیشن ها تو بازی های ورزشی از نون شب هم واجب تر هستن ! شاید از ارکان اصلی هر بازی ورزشی بخش بسیار بسیار بزرگیش مربوط به انیمیشن ها باشن ! تا جایی که تمامی بازی های ورزشی برای نشون دادن انیمیشن های روان و با کیفیت نرخ فرم ریت رو در نمای گیم پلی ۶۰ فرم بر ثانیه میکنن و بسیار هم مهم هستش ! البته سازنده ها به علت سخت افزار ثابت کنسول ها و سخت افزار محدودشون تو بخش ریپلی ها و کات سن ها نرخ فرم ریت رو ۳۰ میکنن تا بتونن گرافیک بازی رو در نمای نزدیک بالاتر ببرن ولی افکت هایی هم استفاده میکنن تا نرخ فرم ریت ۳۰ در کات سن ها و ریپلی ها روان تر و بهتر نشون داده بشه ولی تو نمای گیم پلی باید و باید نرخ فرم ریت ۶۰ فرم بر ثانیه باشه !

      ما درباره انیمیشن های PES و FIFA صحبت زیاد کردیم و گفتیم که مثلا پیوستگی انیمیشن ها در فیفا بهتر و منظم تر هستش ولی کیفیت خود انیمیشن ها در FIFA نسل هفتمی مونده !!! درباره انیمیشن های PES هم صحبت کرده بودیم که از نسخه ۲۰۱۴ به بعد با تغییراتی که تو موتور گرافیک و موتور فیزیک بازی داده شده کیفیت بسیار بهتری پیدا کرده ولی خب به خاطر زمان پاسخ گویی و مشکلاتی که در هنگام دستور عمل گیمر به دسته بازی و در ادامه حرکت کردن انیمیشن در نسخه ۲۰۱۴ که بسیار دیر عمل میکرد تیم سازنده اومد در سال های بعد در بخش هایی کیفیت انیمیشن ها رو پایین تر آورده و زمان پاسخ گویی انیمیشن ها رو سریع تر کرده تا گیمر دستوری که به دسته بازی میده و به همین سو انیمیشن ها در خود بازی سریع تر عمل کنن !!! به هر حال هر چه که هست در PES نسل هشتمی با این وجود که بخشی از انیمیشن های بازی کیفیت بسیار بالایی دارن و بخشی هم صد البته متوسط هستن و در مجموع باز هم اون آمال و آرزوهایی که از انیمیشن های بازی های فوتبالی در نسل هشتم داشتیم تا بدین لحظه آن چنان باید و شاید اتفاق نیفتاده !!

      اما در عوض !!! به بازی ورزشی میرسیم که یک بازی نسل هشتمی تمام عیار هستش و بازی نیست جز NBA 2K من فقط میخوام درباره انیمیشن های این بازی صحبت کنم چون موضوع این مقاله فقط انیمیشن ها هستش و به هیچ جای دیگه این بازی ورزشی من کاری ندارم ! و در کل صحبت درباره انیمیشن ها دربازی های ورزشی هستش !

      این عکس رو دوستان ببینن !!! 😮 اول توضیح بدم این عکس از توسعه و ساخت بازی NBA 2K در نسل قبل هستش 😐 یعنی سازندگان NBA 2K در وهله اول اومدن به صورت کاملا طبیعی اسکلت بندی و ماهچه ها و عضلات بدنی یه انسان رو شبیه سازی کردن و بعد سنسور های موشن کپچر رو وصل کردن به قسمت هایی که طراحی شده و حرکات بازیکنان در طبیعی ترین حالت ممکن موشن کپچر میشه !

      فن آوری اسکلتی و آناتومیک بدن انسان در بازی NBA 2K از نسل قبل طراحی شده بود :blink1: و در نسل هشتم با توجه به قدرت بیشتر سخت افزار های نسل کنونی توسعه بیشتری پیدا کرده و از این تکنولوژی بی نظیر استدیوی Visual Concepts استفاده بهینه تری شده :Arrowd:
      pth_video_game_clothing_2k__t640.jpg

      توضیحات : استدیو سازنده NBA 2K اسمش Visual Concepts هستش و تو Marin County, California, Shanghai, China and Seoul, South Korea, استدیو داره و همچنین استدیو مرکزیشون تو کالیفرنیا هستش و در سال ۲۰۰۵ کمپانی غول Take Two به مبلغ ۲۵ میلیون دلار از سگا خریداری کردشون و قبل از خرید توسط Take Two برای کنسول دریمکست انحصاری بازی میزدن ولی بعد از خرید این استدیوی چند شعبه ای وظیفه ساخت بسیاری از بازی های ورزشی رو برای بخش ۲K Sport بر عهده گرفت !

      موتور گرافیکی بازی نسل هشتمی NBA 2K که از همون نسخه ۲۰۱۴ منتشر شد ( یعنی همون اول نسل هشتم 😐 ) نام این موتور قدرتمند ۲K Sport موتور گرافیکی Eco Motion Engine هستش که موتور گرافیکی بسیار قدرتمندی هستش که تونایی خلق انیمیشن های دیوانه کننده و تطبیق با سیستم هوش مصنوعی پیشرفته و خلق مدلینگ سه بعدی پیشرفته و خلاصه موتور گرافیکی هستش که میتونه از قدرت سخت افزار های نسل هشتمی به معنای تمام کلمه شیرش رو بکشه و چیزی خلق کنه که فرای تصورات ما هستش !

      NBA 2K14 – Eco Motion – New Engine.jpg

      شما در این تصاویر مشاهده میکنین ( فایل ویدئویش رو هم براتون آپلود کردم و لینکش رو میذارم تا دوست داشتین دانلودش کنین ) که ویدئوی مربوط به استدیوی موشن کپچر NBA 2K هستش که دارن انیمیشن های نسخه ۲۰۱۶ رو توسط Stephen Curry ضبط میکنن و سنسور های حرکتی رو میبینید که چگونه وصل شده ! البته این سنسور ها نحوه جایگذاری و اتصالشون با بازی های فوتبال فرق هایی داره صد در صد .

      Stephen Curry NBA 2K16 MoCap Session.avi_snapshot_01.44_[2016.08.19_21.48.50].jpg Stephen Curry NBA 2K16 MoCap Session.avi_snapshot_02.11_[2016.08.19_21.49.49].jpg Stephen Curry NBA 2K16 MoCap Session.avi_snapshot_01.17_[2016.08.19_21.53.46].jpg Stephen Curry NBA 2K16 MoCap Session.avi_snapshot_02.20_[2016.08.19_21.55.11].jpg

      دانلود ویدئوی مربوط به موشن کچر NBA 2K16 :Arrowd:

      Stephen Curry NBA 2K16 MoCap Session.avi

      حال چرا و چگونه بازی NBA 2K به طرز حیرت آوری انقدر انیمیشن های با کیفیتی طراحی میکنه ؟! اصولا برای ساخت و توسعه حرکات موشن کپچر باید چه کار هایی کرد تا بشه انیمیشن هایی طبیعی و هر چه نزدیک تر به واقعیت دربیاریم .

      برای ساخت یک انیمشن بی نظیر باید به این موارد توجه کرد :Arrowd:

      ۱ – طراحی اسکلت بندی

      ۲ – طراحی عضلات و ماهیچه

      ۳ – تعداد چند ضلعی های به کار رفته در شخصیت بازی

      ۴ – تکنولوژی موشن کپچر به روز

      ۵ – موتور گرافیک و فیزیک پیشرفته .

      ۶ – توجه به قدرت سخت افزاری که میخواد بر روی آن انیمیشن ساخته بشه و استفاده بهیه از سخت افزار مورد نظر و کدنویسی دوباره بر روی آن !!

      تمامی این مواردی که عرض کردم همگی مثل یک زنجیر به هم وابسته هستن و سازندگان بر اساس توانایی سخت افزاری و نرم افزاری اون نسل میتونن انیمیشن های باکفیتی طراحی کنن ! و تا این لحظه در بخش بازی های ورزشی بازی NBA 2K پیشرو در این زمینه بوده . وقتی آناتومیک بدن انسان به این شکل عالی طراحی بشه اون وقت با موشن کپچری که صورت میگیره اون انیمیشن مربوطه به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده میشه . تکون خوردن عضلات به بهترین شکل ممکن و انعطاف پذیری در حرکات و چرخش و حرکت عالی گردن و ….. تا جایی که میشه تکون خوردن ماهیچه ها رو مشاهده کرد در بازی !!!!

      دانلود یکی از انیمیشن های طراحی شده ( قسمتی از یه صحنه بازی ) در بازی NBA 2K16 (حجم نزدیک دو مگابایت ) : :Arrowd: توصیه میکنم حتما ببینید :blink:

      MistyThirdCondor.webm

      و چند گیف از NBA 2K :Arrowd:

      [​IMG] [​IMG] [​IMG]

      فیزیک پارچه : من یه مصاحبه ای دارم سال ۲۰۰۵ !!! درباره فیزیک پارچه و اهمیت این موضوع برای طبیعی جلوه دادن انیمیشن ها در بازی !!!

      دوستان توجه کنن این گفته من نیست و گفته طراح ارشد NBA 2K آقای Chris Larson مهندس ارشد نرم افزار برای مفاهیم بصری هستش که گفته تکون خوردن پارچه ها میتونه در بهتر نشون دادن انیمیشن ها کمک کنه که صد در صد هم همین طوره و این مصاحبه در سال ۲۰۰۵ گرفته شده !!! باور نکردنیه که اون موقع به چه چیز های توجه میکردن !!!

      سوال : چرا در یک بازی ورزشی انقدر بر روی لباس تمرکز دارین و تاکید ویژه ای روش میکنید ؟

      جواب : چیزی که در تمامی بازی های ورزشی از دست رفته انیمیشن های ثانویه هستش ! این که شما انیمیشن ها رو موشن کپچر میکنین خودش خیلی به واقع گرایی کمک میکنه ولی در عوض ماهیچه ها حرکت نمیکند ! موه ها حرکت نمیکند ! و لباس ها هم حرکت نمیکند ! و به همین جهت انیمیشنی که موشن کپچر شده سفت به نظر میرسد ! ( داره میگه تمامی این موارد در طبیعی دادن یک انیمیشن به هم متصل هستن و رو هم تاثیر میذارن و انیمیشن های ثانویه رو فیزیک پارچه ، مو ، ماهیچه و عضلات میدونه )

      سوال : پس چه چیزی در این تکنولوژی تفاوت ایجاد کرده .

      جواب : به جای این که لباس به بازیکنان متصل شده باشه این بار از هم کاملا جدا هستن ! به عبارتی در شورت ورزشی یک نوع تسمه به کار رفته که به حرکت مدلینگ بازیکن و جهت وزش باد واکنشی بر مبنای دنیای حقیقی صورت میگیره ! و حتی بند تنبان کش این قسمت هم بر اساس حرکات مدلینگ تغییر میکنه و به این طرف و آن طرف کشیده میشه :blink1:

      سوال : پس با این تکنولوژی لباس ( فیزیک پارچه ) چه کار های دیگری میتونین انجام بدین ؟

      جواب : در حقیقت خیلی کار های دیگه میتونیم انجام بدیم . مثل تور سبد ، موی بازیکن ها و آگهی های تبلیغاتی مابین تماشاگر ها و ………. به طوری کلی هر چیزی که مربوط به پارچه و این جور چیزا باشه ما میتونیم از این تکنولوژی استفاده کنیم

      سوال : همه بازیکن های NBA یک اندازه و یک قد نیستن شما برای این مشکل چه راهکاری در طراحی لباس ها داشته اید ؟

      جواب : دقیقا مثل زندگی واقعی ! ما چندین سایز لباس و چندین سایز شورت ورزش طراحی کردیم !!! و ما جفت مناسب لباس رو برای هر بازیکنی در نظر میگیریم تا هنگامی که داره به بدن برخورد میکنه موج مناسبی در شورت ها صورت بگیره و توازن بدی در این قسمت صورت نگیره مثلا پا از شورت ورزشی خیلی بزرگ تر نباشه و در کل شکل و شمایل بدی به خودش نگیره !

      منبع : http://www2.ljworld.com/news/2005/oct/06/video_game_fabric_simulation_scores_realism/

      این ویدئوی آپلود شده رو براتون میذارم و داره درباره یک موتور فیزیک صحبت میکنه که مراحل مختلف طراحی رو نشون میده و مثلا نشون میده که چه جوری میشه با توجه به خواسته هایی که از یه بازی داریم عضلات و ماهیچه ها رو در قسمت هایی از بدن که دوست داریم شدت تکون خوردنشون رو کم و زیاد کنیم ! مثلا در بازی UFC شرکت EA با توجه به سبکی که داره شما اگه تجربه دیدن و یا بازی کردن اون بازی رو داشته باشین متوجه میشین که چی میگم ! و عضلات و ماهیچه ها به طرز بسیار طبیعی تکون میوره البته مثلا در بازی فوتبال اصلا نیازی نیست که خیلی از قسمت های بدن به طور مثال عضلات شکم تکون بخوره و الکی از قدرت سخت افزار زده بشه ولی مثلا میشه در ناجیه ران پا و چنین قسمت هایی عضلات به شدت طبیعی ساخت و قسمت هایی از بدن رو که نیازمند طبیعی تر بودن هستش رو طراحی بهتری کرد ( باید این ویدئو رو ببینین و خودتون متوجه میشین که چی میگم )

      به طور مثال نمونه ای از این ویدئو که داره به صورت درصدی نشون میده که میشه عضلات و ماهیچه های و بافت های گوشت بدن رو مقدار تکون خوردنشون رو به صورت دل خواه کم و زیاد کرد . ( البته تو عکس اصلا نمیتونین ببینین و باید ویدئوش رو مشاهده کنین تا متوجه بشین )

      Dyna- A Model of Dynamic Human Shape in Motion.avi_snapshot_02.35_[2016.08.20_00.37.40].jpg

      دانلود موتور فیزیک و مربوط به محاسبات بخش های ماهیچه ها و عضلات و بافت های گوشتی بدن و پرکش بدن در هنگام انیمیشن ها و …….. :Arrowd:

      http://shatelland.com/upload/files/b9e4914d-94a9-4083-b94d-cba06b26874c

      تو بازی های FIFA و PES این طراحی عضلات و ماهیچه ها و اسکلت بندی صد در صد بخش بسیار بزرگیش نسل هفتمی مونده !!! به خصوص فیفا !! یعنی سازندگان اگه بخوان با سخت افزار های نسل هشتم انیمیشن های این بازی رو از نو طراحی کنن باید بسیاری از کارهاشون رو از نو بسازن !!

      ۱ – یعنی از اول اسکلت بندی جدید رو انجام بدن

      ۲ – مدلینگ جدید طراحی بشه ( مدلینگ دستی و مدلینگ سه بعدی ! )

      ۳ – پیاده سازی و روتوش انیمیشن ها از اول انجام بشه

      ۴ – پیوستگی انیمیشن ها از اول انجام بشه

      ۵ – با موتور گرافیکی جدید ادغام بشه

      ۶ – با دستور العمل های هوش مصنوعی هماهنگ بشه

      ۷ – سرعت و زمان پاسخ گویی انیمشن ها از دوباره تنظیم بشه

      ۸ – تنوع انیمیشن ها هم به اندازه کافی موجودیت داشته باشه !

      ۹ – موشن کپچر ها همگی از نو طراحی و بازسازی بشه !

      شما این عکس بازیکن ژاپنی رو نگاه کنین !!! داره مدلینگ سه بعدی از این بازیکن در فیفا گرفته میشه ! همین طور مدلینگ سه بعدی از بسیاری از بازیکنان دیگه هم گرفته شده و همین طور مربی ها ! بازیکن هایی مثل مولر و آلونسو و ویدال و ……… خیلی از بازیکن های دیگه این مدلینگ سه بعدیشون عکس هاشون نشون داده شده ولی تیم سازنده بازی اصلا تبلیغ خاصی رو این موضوع نکرده و درسته که مدلینگ ها امسال بهتر شده ولی تغییرات بنیادی اصلا توش دیده نمیشه

      FIFA 17 – 槙野選手メイキングシーン -.avi_snapshot_00.01_[2016.08.08_20.03.01].jpg

      به طور مثال تفاوت مدلینگ سه بعدی با مدلینگ دستی رو در عکس زیر به وضوح میتونین مشاهده کنین :Exclaim:

      مدلینگ سه بعدی Jimmy Butler در NBA 2K17 که در کنارش هم عکسی از مدلینگ دستی که در NBA 2K16 طراحی شده و تفاوت زمین تا آسمان هستش !!! :Arrowd:

      NBA 2K17 Jimmy Butler Screenshot! 2K16 Graphics.jpg

      و چیزی که شاید !!! شاید درست باشه تیم سازنده فیفا داره روی یک گیم پلی و انیمیشن ها و فیزیک توپ و خلاصه همه چیزی رو داره از تو طراحی میکنه و شاید در یکی دو سال آینده با یک انقلاب در بخش گیم پلی بصری شاهد باشیم !!! و این مدلینگ های سه بعدی گرفته شده داره برای موشن کپچرهای جدیدی گرفته میشه که فعلا در حال توسعه و ساخت هستش !! واقعا به نظر شما تیم سازنده بازی چرا این همه وقت گذاشته و موتور گرافیکی بای رو عوض کرده ؟؟؟!!! این همه هزینه کنه که بخواد فقط نور پردازی بازی رو بهتر کنه ؟ یا فقط کیفیت چهره ها بهتر بشه ؟ با عقل جور در نمیاد !

      صد در صد تیم سازنده برای آینده سری فیفا برنامه هایی داره و خودشون خوب میدونن که دیگه این هسته گیم پلی بازی داره فرسوده میشه و انیمیشن های بازی هم دیگه تاریخ مصرفشون مدت هاست به سر رسیده ولی تیم سازنده فیفا میخواد کیفیت ، تنوع ، روتوش ، مدلینگ کاملا جدید ، باگ گیری و ………….. خلاصه بقیه بخش ها رو داره میسازه و وقتی حاضر شد و همین طور موقعش شد به یک باره در سال های آینده به بازی وارد کنه !!! درست مثل موتور گرافیکی بازی که دو الی سه سالی بود در دست ساخت بود و امسال در بازی گنجانده شد و بخش گرافیک بصری بازی و همین طور گرافیک فنی بازی ( البته بخش هایی ) نسل هشتمی شده !! ولی خیلی از بخش های بازی واقعا مدت هاست دست نخوره به خصوص بخش گیم پلی بصری بازی !

      عکسی از اسکن سه بعدی بدن توماس مولر !!! واقعا عجیب به نظر میاد ! دقیقا داستان اسکن سه بعدی بدن نیمار هستش که در نسخه PES 2016 گرفته شد ولی در نسخه ۲۰۱۷ ازش استفاده کردن ولی تیم سازنده فیفا داره بدن خیلی از بازیکنان رو اسکن سه بعدی میکنه و فعلا هم هیچ تبلیغی روی این موضوع نکرده و به احتمال بسیار زیاد در سال های آینده اتفاقاتی در رابطه با مدلینگ خواهد افتاد !! :Arrowd:
      ddd31d86-2bc9-11e5-acef-f80f41fc6a62.jpg

      تیم سازنده فیفا از محالات بود که مثل نسخه ۰۸ بیاد همه چیز رو خام تحویل بده تا مورد انتقاد هوادارنش قرار بگیره و با بازی نصفه نیمه ای طرف باشه چون در نسخه فیفا ۰۸ مجبور بودن و از رقیب خودشون PES فرسنگ ها فاصله داشتن و میخواستن از یه جایی شروع کنن ولی وقتی الان فیفا داره نجومی میفروشه و کلی طرفدار داره تیم سازنده میخواد آهسته آهسته و آرام آرام بازی رو نسل هشتمی تمام عیار مبدل بکنه و دلیلی هم برای عجله نمیبنه و به هر حال باید قبول کنیم سیاست های کمپانی مثل EA با سیاست های شرکتی همانند ۲K Games خیلی خیلی فرق داره از این جهت که ۲K زیر مجموعه کمپانی بزرگ Take Two هستش و تو بخش کیفیت و کمیت همیشه فشار زیادی بر روی زیر مجموعه های خودشون میارن تا جایی که راکستار که یکی از زیر مجموعه های Take Two هستش بازی RDR رو بعد از سه سال ساخت که دیدن اون چیزی نیست که انتظارش رو داشتن دستور دادن بازی رو به صورت کامل از صفر شروع کنن و از دوباره بسازن !!!

      حال چه غلط و چه درست ، هنوز یه فوتبال نسل هشتمی تمام عیار ندیدیم . امیدوارم که تیم سازنده فیفا داره پشت پرده کار هایی میکنه و مثل تغییر موتور گرافیکی بازی که به کسی چیزی نگفت و خبرش مسکوت باقی مونده بود در بخش گیم پلی و تغییرات بنیادی در بخش های انیمیشن و مدلینگ و فیزیک و ……. این گونه باشه و ما در سال های آینده شاهد یک فوتبال انقلابی در همه زمینه ها از سوی EA Sport باشیم .

  • Sony for ever گفت:

    دو روز پیش کد رو فرستادن
    دیروز بالاخره دانلودش تموم شد و شروع کردم
    برای من بخش های kick off و seasons در دسترس بود
    اولین تغییری که بیشتر از همه به چشم میاد بهبود چشمگیر گرافیک بازیه
    که به خاطر تغییر موتور گرافیک بازی از ignite به frostbite به وجود اومده
    بازی به نسبت سنگین تر و طبیعی تر شده و فیزیک بازیکن ها به کل دگرگون شده
    هوش مصنوعی یارهای خودی پیشرفت کرده و موقع دفاع و حمله به مراتب بهتر جای گیری می کنند
    همچنین هوش مصنوعی تیم حریف هم خیلی بهتر شده و دیگه الکی با پاس های بی هدف وقت بازی رو
    تلف نمیکنه
    سیستم پنالتی بازی کاملا تغییر کرده حالا دیگه میتونید موقع پنالتی زدن جای بازیکن و نحوه حرکت به سمت
    توپ رو خودتون انتخاب کنید و پنالتی ها به مراتب طبیعی ترند ولی سخت تر
    متاسفانه ضربه آزاد تغییر خاصی نکرده هنوز همون شکل قدیمیه ولی امکان تغییر دوربین اضافه شده
    موقع کرنر زدن هم میتونید با یک نشانگر محل دریافت توپ رو تعیین کنید
    همچنین بر خلاف ادعای EA سیستم تاکتیک های بازی هم هیچ تغییری نکرده
    از داوری هم هیچ انتظاری نداشته باشید چون هنوز ضعیفه
    در کل با توجه به تجربه خودم میتونم به شما قول بدم این شماره شاید انقلابی تو سری فیفا ایجاد نکنه
    ولی نسبت به شماره قبل خیلی بهتره
    و مطمئتا موفق میشه.

  • کسی درباره fifa ultimate team چیزی میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟میخوام ببینم ارزش بازی کردن داره تو fifa 16؟؟؟؟؟؟؟

  • من بعد از مقایسه fifa. و pes به این نتیجه رسیدم که pes اش.غاله …..به راه راست هدایت شدم فیفا باز شدم الان هیجان توی بخش career mode فیفا میشه هیجانو حس کرد ولی مستر لیگ پس خیلی خشک بود

    • Hos_13_sein گفت:

      این حرکت درستی نیست توی پست یه بازی بازی رقیبو کوبید من خودم فیفا بازم ولی پی اس هم قابل احترامه مث بتل و کالاف همیشه هر دو بازی یه مزیتایی دارن حالا یه بازی کم تر یه بازی بیشتر البته سلیقه ای هم هست و باید به سلیقه دیگران احترام گذاشت 😉

  • “تبریک جهت ثبت نام موفقیت‌آمیز برای بتای محدود FIFA 17. ممنون از شما بابت صرف‌کردن زمان‌تان جهت کمک به ساخت بهترین نسخه‌ی FIFA تاکنون!”
    یکی مث ea اینجوری از کاربرش تشکر میکنه cdpr وقتی بازیرو میخریدی واسه ps4 توی برگه های همراهش ازت تشکر کرده بود
    حالا سمت مقابل این شرکت ها konami هست که با مشکلات ریز درشت بازیهاش و بی توجهی به pc از کاربراش تشکر میکنه

  • SON OF EA گفت:

    دوستان ببخشید
    نسخه دموش برا PC کی میاد؟؟؟؟؟؟؟

  • ERFAN CR7 گفت:

    چجوری باید خطای hand رو فعال کرد در FIFA 16؟

    • DTX گفت:

      ببین تو منو بازی اولی از سمت راست برو.بعد تو گیم ستینگ یکی از پیجاش نوشته رولس.میتونی اونجا افساید کرنر کارت زرد و قرمز رو ببینی.یه گزینه ای هست به نام هندبال اون رو on کن.رو حالت به جز پناتی هم نذار.

  • Ken Levine گفت:

    این نسخه بتای ثبت نامی دیگه چه سیغه ای هست یه سری شرکتا انجام میدن…مثل ادم دمویی بدید که برای همه در دسترس قرار بگیره دیگه…

  • ItsMeGorilla گفت:

    سلام دوستان.به نظر شما اگه بخوام برای pc بازی اورجینال بخرم از کدوم سایت بگیرم که مطمئن باشه؟ یه راهنمایی کنین چون خیلی دلم میخواد overwatch رو بگیرم 😕

  • farzadn گفت:

    فیفا ۱۶ رو که بازی کردم چنتا مشکل داشت که ظاهرن برطرف شده و این سری با یه فوتبال تقریبا کامل طرفیم یکی از مشکلاتش گرافیک داغونش بود که از نظر من اصلا در حد بازی بزرگی مث فیفا نبود مشکل دیگش از نظر من واقعی نبودن قدرت بازیکنا مث سرعت کریس و بیل بود .

  • Amir zeydan گفت:

    میگم این خبر راسته که لالیگا داره برای fifa17 لایسنس میشه

  • Amir zeydan گفت:

    من فیفا باز نیستم میخام بدونم fifa16 champion ligu و laliga داشت

بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است - گیمفا
بتای محدود FIFA 17 هم‌اکنون در جریان است - گیمفا