بازی Below بار دیگر به تاخیر خورد
بازی Below که توسط استودیوی کاپیبارای گیمز در دست ساخت است بار دیگر به تاخیر خورد. این بازی در ابتدا قرار بود که در سال ۲۰۱۴ عرضه شود اما به سال ۲۰۱۵ و سپس ۲۰۱۶ تاخیر خورد. انتظار میرفت که این بازی در تابستان امسال عرضه شود اما سازنده مستقل آن اعلام کرد که این بازی که از بازیهایی نظیر Dark Souls و Zelda الهام گرفته است بار دیگر به تاخیر خورده است.
این استودیو اعلام کرد:
ما اعلام کرده بودیم که احتمال عرضه بازی Below در این تابستان وجود دارد. تیم ما به سختی کار کرد تا این ددلاین را محقق کند اما پس از فشارهای متعددی که برروی آنها تحمیل شد ما تصمیم گرفتیم که این بازی هنوز آماده نشده است.
ما دوست داشتیم که این بازی را در زودترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. ما به این بازی افتخار میکنیم اما ما می دانستیم که این بازی به زمان بیشتری برای رسیدن به استانداردهای ما نیاز دارد تا کیفیتی که شما از بازیهای ما انتظار دارید محقق شود. از آغاز کار برروی Below، این بازی بلند پروازانه ترین بازی ما بوده است و تعهد سنگینی را بر دوش ما گذاشته است. ما تنها هنوز این بازی را بخوبی و بصورت عمیق آماده نکردهایم.
استودیوی کاپیبارای بیان کرد که بجای معرفی یک محدوده زمانی جدید که امکان دارد بار دیگر از دست برود، به معرفی یک تاریخ عرضه دقیق و بروز رسانی بعد از آن اقدام خواهد کرد. این شرکت اعلام نمود:
متاسفیم که شما را با اعلام تاخیر دیگری ناامید میکنیم اما در پایان باید این را بگوییم که به سختی کار خواهیم کرد و بازی را خواهیم ساخت که شما آن را دوست خواهید داشت و متاسفانه این بدین معنی است که بازی Below به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت تا به معنی واقعی آماده شود.
بازی Below اولین بار در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۳ معرفی و شرکت مایکروسافت به عنوان ناشر آن اعلام شده بود و برای رایانههای شخصی و کنسول ایکسباکس وان عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
خیلی امید دارم به این بازی کلا بازی های مستقلی که مایکرو ناشرشونه خوب از آب در میان
حیف شد تاخیر خورد بازیش واقعا امیدوار کننده هست
من اینجا در تیتر “به” رو اضافی میبینم
ممنون میشم برش دارید