Titanfall 2 – نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه برای تمامی پلتفرمها درنظر گرفته شده است
در نمایشگاه گیمزکام آلمان، وبسایت دوالشاکرز با کارگردان هنری Titanfall 2، جوئل امسلی، صحبتی داشته و وی اطلاعاتی از نرخ فریم و رزولوشن مورد نظر این بازی بهاشتراک گذاشته که در ادامه میتوانید از جزئیات آگاهی یابید.
آنطور که دوالشاکرز گفته، رزولوشون مورد نظر هنوز نهایی نشده، اما تیم سازنده، ویژگیهایی را نهایی کرده که به کمک رزولوشن و کیفیت بازی میآیند و آمادهی اعلام کردن روزولوشن نیستند، زیرا از کافی و درستبودن میزان رزولوشن حال حاضر اطمینان ندارند و در آینده شاید بهبود یابد.
یکی از دلایلی که میتواند باعث اعلامنکردم میزان رزولوشن تا کنون شود، اطمینانیافتن از اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه است. طبق صحبتهایی که با دوالشاکرز شده، Titanfall 2 در هر دو بخش تکنفره و چندنفره، با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا میشود و شاهد سرعت عمل بالایی خواهیم بود که برای چنین عنوانی بسیار عالی است. امسلی همچنین گفته که تیم ریسپاون برای نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه واقعا تلاش کرده و برای آنها “هدف بزرگی” است.
تیم ریسپاون، احساس میکند که Titanfall 2 قطعا برروی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد، پس این موضوع جزو اولویتهاست. Titanfall 2 که تاریخ آغاز بتایش بهتازگی اعلام شد، قرار است تا در ۲۷ اُکتبر (۶ آبان) برای رایانههای شخصی، ایکسباکسوان و پلیاستیشن۴ عرضه شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
ایول :yes: :yes: :yes: :yes:
امسال یه چیز جالب که قراره روی بده رقابت بازیها EA با هم هست در کنار COD… دو بازی تایتانفال و بتلفیلد با اختلاف تاریخی اندک قراره عرضه و سه شوتر در کنار هم رقابت کنن… در مورد فریم ریت هم باید بگم شوتر اول شخص اگر ۶۰ نباشه جذابیتش نصف میشه
اره اما بدون افت فریم :yes: :yes:
just EA for ever