بروزرسانی سرورهای بازی Overwatch
سرورهای بازی Overwatch بزودی شاهد تغییراتی خواهند بود. در گذشته نسخه بتای این بازی دارای قابلیت High Bandwidth بود و شرکت بلیزارد قول داده بود تا در نسخه کامل بازی نیز این قابلیت قرار گیرد. اکنون شرکت بلیزارد طی اطلاعیهای اعلام کرد که طی هفتههای آینده نسخه مربوط به رایانههای شخصی این بازی این ویژگی را دریافت خواهند کرد.
در این اطلاعیه آماده است:
زمانیکه تنظیمات High Bandwidth برروی نسخه بتای بازی Overwatch قرار گرفت اعلام کردیم در صورتیکه همه چیز به خوبی پیش رود و بازیکنان بازخوردهای مثبتی به آن داشته باشند، آن را در کلیه حالتهای بازی قرار دهیم. ما بر سر قول خود ماندهایم و در حال حاضر مشغول کار برروی پشتیبانی از high bandwidth بصورت کلی برروی رایانههای شخصی هستیم. مراحل کار برای کلیه مناطق چند هفته طول میکشد اما در زمان آماده سازی برروی کلیه حالتهای بازی، چه برای اجرای حالت سریع بازی و چه برای حالت رقابتی بازی امکان اجرای high bandwidth بصورت پیش فرض وجود خواهد داشت.
این به چه معنی است؟ در بازی Overwatch قابلیت high bandwidth منجر به افزایش نرخ بروز رسانی (فرکانسی که کلاینت شما بروز رسانیها را از سرورهای بازی دریافت میکند.) از ۲۱ در هر ثانیه به ۶۳ در هر ثانیه میشود. این موضوع مقادیر زمان را وقتی که کاری را انجام میدهید تا مشاهده نتایج آن کاهش خواهد داد که منجر به پاسخگویی بهتری در بازی خواهد شد.
لازم به ذکر است که این نکته را میدانیم که کلیه کانکشنهای اینترنت با هم برابر نیستند و به همین دلیل تکنیکی را قرار دادیم تا در صورت مشاهده عملکرد نامناسب کانکشن شما، بصورت خودکار نرخ بروز رسانی شما سازگار شود. همچنین چون سرورهای high bandwidth موجب افزایش مصرف bandwidth شما خواهند شد، بنابراین ما یک تنظیم دیگر را اضافه خواهیم کرد تا بطور خودکار نرخ بروز رسانی شما را در بهینه سازهای آینده محدود کند.
مراحل کار برروی تنظیمات مد نظر شرکت بلیزارد به مدت چند هفته برای کلیه مناطق به طول میانجامد و طبق اعلام این شرکت تنها برای کاربران رایانههای شخصی اعمال خواهد شد. کاربران پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان باید در انتظار نظر شرکت بلیزارد بمانند.
بازی Overwatch در حال حاضر برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
- رسمی: سونی بازی سرویس محور God of War از بلوپوینت و پروژه جدید Bend Studios را لغو کرد
- ۲۰ بازی خاطرهانگیز دیگر برای گیمرهای ایرانی
- تحلیلگر: ناشران امیدوارند تا GTA 6 با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شود
- گیمپلی جدید بازی Black State گرافیک خیرهکننده آن را به تصویر میکشد
نظرات
یکی توضیج بده چی شده منم بفهمم :evilgrin: :evilgrin:
فحوای کلام اینه: اگر خوش رویی به تو ماچ دهد
بعید است لذت اورواچ دهد
باعث میشه پهنای باند مصرفی و حداقل سرعت اینترنت مورد نیاز بازی بیشتر بشه در عوض اگه پینگت پایین باشه بازی کنای دیگه سریع تر حرکاتتو ببینن
قشنگ از تعداد بسیار نظرات معلومه هیشکی از خبر چیزی نفهمیده ها! 😀 :laugh: :rotfl: :rotfl:
جدی نمیفهمید چی میگه یا دارین مسخره بازی در میارین ؟
من نفهمیدم این تنظیمات High Bandwidth شی شیه. 😀 وگرنه بقیه حله. :yes:
مگه غیر از اینم چیز دیگه ای گفتن 😐
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
بذارین با یه مثال توضیح بدم
قبلا وقتی با Genji از قابلیت Deflect استفاده میکردین ، با اینکه در روی صفحهٔ شما این قابلیت استفاده شده بود و انیمیشن اون انجام شده بود باز هم امکان داشت که Roadhog بتونه شما هوک کنه ( برای بنده بارها پیش اومده بود ) اما با این تغییر دیگه امکان همچین مشکلی به حداقل میرسه.
یکی از ارزوهام اینه که برم بلیزارد کار کنم و مدیر یه بخش فنی یا یک بازی رو کارگردانی کنم: |
اگر در آینده دیدید یا شنیدید یه ایرانی مدیر یه بخشی از شرکت بلیزارد شده و یا کارگردانی میکنه بازی ای بدونید منم: |
بنظرتون به آرزوم میرسم؟!؟! :brokenheart: 😥 :brokenheart: 😥