تازهترین توضیحات سازندگان در رابطه با Prey | فضای بازی و بررسی کنسولهای جدید
در رویداد Quakecon 2016 ما شاهد اولین نمایش گیمپلی از بازی Prey بودیم. با ما در ادامه مطلب برای مرور تازهترین توضیحات سازندگان پیرامون عنوان نامبرده همراه باشید.
سایت گیمراکتور به تازگی مصاحبهای با ریکاردو کوانتونیو (رئیس و مدیر نوآوری) و ریکاردو بِیر (طراح ارشد) داشته و در آن به بحث پیرامون اینکه چه چیزی Prey را منحصر به فرد میکند و مقایسه آن با Dishonored چطور خواهد بود پرداخته شده است. توضیحات افراد نامبرده به شرح زیر است.
ریکاردو بیر:
ساختار ایستگاه فضایی بی انتها است. این مسئله بدین معنی خواهد بود که بازیکنان با داشتن موارد مور نیاز، میتوانند در تمامی بخشها گردش کنند. برخی اماکن غیر قابل دسترس هستند و مثلا تا زمانی که راهی برای ورود به آنجا پیدا نکنید، نمیتوان وارد شد اما بعد از اینکه چنین اتفاقی بیفتد، دیگر میتوانید دائما به آنجا رفته و برگردید. ما همچنین مدل نقشه ایستگاه فضایی را هم آماده کردهایم که به مانند نقشه یک بازی جهان باز است و در آن شما میتوانید به هرجایی بروید. بعدا شما تصمیم میگیرید که چطور از نقطه به X به Y بروید مثلا ممکن است آسانسور را انتخاب کنید اما میدانید که با هیولایی درگیر خواهید شد پس مسیر بیرون را برمیگزینید. نحوه جابجایی در ایستگاه فضایی کاملا در عهده بازیکنان خواهد بود.
ریکاردو کوانتونیو:
نکته مهمی که قابل ذکر است تفاوت این بازی با Dishonored میباشد. در آن عنوان یک سری مراحل پشت سر هم وجود دارند که هر یک گیمپلی آزادانه (سندباکس) خودشان را ارائه کرده و شما میتوانید روش خودتان را در پیش بگیرید. در Prey محیطهایی وجود دارند که شما به آنها بر میگردید و این واقعا یک فضای به هم پیوسته بزرگ است.
بازی Prey که با موتور CRYENGINE در دست ساخت است، احتمالا از کنسولهای بهبود یافته ایکسباکس اسکورپیو و پلیاستیشن نئو پشتیبانی کند. کوانتونیو تایید کرده است که تیم آنها مشغول بررسی دستگاههای نامبرده هستند و چنین چیزی با توجه به اینکه شاید Prey در نیمه دوم ۲۰۱۷ منتشر شود منطقی خواهد بود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
بازی ای که توی E3 نشون دادن اصلا شباهتی با تریلری که چند روز پیش اومد نداشت . اصلا بازی یه چیز دیگه شده از نظر گرافیکی انقدر که افت کرده بود . از دانگرید هم اونوتر بود . به نظرم از بازی هایی باشه که توی میان سنلی خیلی تفاوت داشته باشه با نسخه فعلی
اون cg بود 😐
از گیم پلی هم یه تیکه هایی نشون دادن قاطی CG . کنفرانس کامل Bethesda رو دیدم داخلش بود . فرق CG و بازی رو نفهمم باید استوک هارو آویزون کنم
اتفاقا اونم cg بود که به صورت اول شخص نشون داده شد کاملا مشخص بود
شاید در کنسولهای بعدی به گرافیک cg برسن تو این نسل وقتی گرافیکایی مثل uncharted 4 the order و quantum break رو دیدیم احتمالش زیاده که به اون گرافیک cg که تو e3 پخش شد برسن
بتسدا تجربه خوبی در ساخت بازی های جهان باز داره و کاملا قابل اعتماده و انتخاب کرای اینجین نشون می ده به دنبال ساخت یک محیط بزرگ با جزئیات بالا هستند 🙂
فقط می مونه چالش نسل هشتم و ساخت بازی برای چند پلتفرم… آیا سازنده ها در عمل از این چنین طرحی حمایت خواهند کرد ?:-)
بازیش منو یاد dead space میندازه 😕
امیدوار اونطوری نباشه :no:
اونطوری، آدم رغبت نمی کنه در محیط گردش کنه :quiet: