چرا بازی Skyrim بجای Oblivion برای بازسازی انتخاب شد؟ | گیمفا
چرا بازی Skyrim بجای Oblivion برای بازسازی انتخاب شد؟ | گیمفا
چرا بازی Skyrim بجای Oblivion برای بازسازی انتخاب شد؟ | گیمفا
چرا بازی Skyrim بجای Oblivion برای بازسازی انتخاب شد؟ | گیمفا

چرا بازی Skyrim بجای Oblivion برای بازسازی انتخاب شد؟

فرشاد سامانی
۰۷:۲۷ ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
چرا بازی Skyrim بجای Oblivion برای بازسازی انتخاب شد؟ | گیمفا

نسخه بازسازی شده بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد. اما سوالی که از زمان معرفی این نسخه در نمایشگاه E3 امسال در ذهن طرفداران آن ایجاد شد این بود که چرا بازی Skyrim برای بازسازی انتخاب شد و از بازی‌های Oblivion یا Morrowind چشم پوشی شد؟ پیت هاینز معاون بازاریابی شرکت بتسدا در صحبت با گیم‌اسپات اعلام کرد که کار برروی نسخه‌های بازسازی شده بازی‌‌های جدید بهتر است از بازی‌های قدیمی‌تر.

او گفت:

بازی Oblivion ده سال سن دارد و کارهایی که می‌بایست برروی موتور و تکنولوژی آن انجام شود تا بتوان آن را بازسازی کرد و همچنین پیاده سازی موارد دیگری که مد نظر ما بود، بطور قابل توجهی زیاد بود. اینکار غیر ممکن نیست اما مسیر انجام آن ناهموار است. انجام اینکار همچون ساخت یک بازی کاملاً جدید بود یا آنکه می‌توانستیم برروی Skyrim کار کنیم.

آقای هاینز یادآور شد که پیش از این تیم سازنده بازی Skyrim آن را برای کنسول ایکس‌باکس وان پورت کرده بود، گرچه اینکار بصورت تمرینی در خصوص تکنولوژی بازی صورت گفت اما کلیات کار از همان زمان انجام شده است. آقای هاینز گفت:

مسیری که برای ساخت نسخه بازسازی شده بازی Skyrim در پیش روی ما قرار داشت بنظر مسیر نزدیک‌تری بود. این بازی یکی از موفقیت آمیز ترین بازی‌های ما پیش از بازی Fallout 4 بوده است، بنابراین این بازی در حال حاضر دارای مخاطبین زیادی است.

آقای هاینز همچنین اعلام کرد که پشتیبانی از ماد توسط بازی Skyrim مربوط به هر دو نسخه آن یعنی نسخه رایانه‌های شخصی و نسخه مربوط به کنسول‌ها خواهد بود. او گفت:

ایده‌ای که در پشت این بازی قرار دارد همچون ایده و مسیری است که در پشت بازی Fallout 4 قرار داشت. نسخه ویژه Skyrim در صورتیکه این بازی و کلیه بسته‌های دانلودی آن را در اختیار داشته باشید برروی رایانه‌های شخصی رایگان است. این بازی همچنین دارای کیت ساخت جدیدی می‌باشد. این بازی تنها با مادهای موجود کار نخواهد کرد.

پس از معرفی نسخه بازسازی شده بازی Skyrim  در نمایشگاه E3 از آقای هاینز پرسیده شد که آیا مادهای قدیمی برروی نسخه جدید بازی کار می‌کنند یا خیر و او در جواب پاسخ داد که “بطور اساسی، بله”. همچنین طبق اطلاعات ارائه شده بنظر می‌رسد که نسخه‌ بازسازی شده مربوط به رایانه‌های شخصی این بازی ۶۴ بیتی خواهد بود و کلیه مادهایی که برروی ۳۲ بیت اجرا می‌شوند باید با اصلاحاتی با آن سازگار شوند.
آقای هاینز همچنین اشاره کرد که نسخه بازسازی شده Skyrim در کنار مادها، دارای ماموریت یا محتوای جدیدی نخواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چرا بازی Skyrim بجای Oblivion برای بازسازی انتخاب شد؟ | گیمفا
چرا بازی Skyrim بجای Oblivion برای بازسازی انتخاب شد؟ | گیمفا
چرا بازی Skyrim بجای Oblivion برای بازسازی انتخاب شد؟ | گیمفا
چرا بازی Skyrim بجای Oblivion برای بازسازی انتخاب شد؟ | گیمفا
چرا بازی Skyrim بجای Oblivion برای بازسازی انتخاب شد؟ | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

چرا بازی Skyrim بجای Oblivion برای بازسازی انتخاب شد؟ | گیمفا