نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند - گیمفا

نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند

دانیال دهقانی
۱۰:۰۳ ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند - گیمفا

سلام به گیمفایی‌های دوست داشتنی. حالتان چطور است؟ مطمئن هستم که در این تابستان داغ و بی بازی، به سراغ تجربه عناوین قدیمی یا بازی‌هایی که از قلم انداخته‌ بودید رفته‌اید. به هر صورت، امیدوارم که از تابستان حداقل تا به این لحظه لذت برده باشید و در نیمه دوم تابستان زندگی را با نشاط و شادی پشت سر بگذارید. این آیتم دوست داشتنی چند وقتی در خواب زمستانی (یا بهاری – تابستانی؟) به سر می‌برد و مدتی در کنار شما با این آیتم نبودیم. البته احتمالاً می‌دانید چرا ولی باز هم باید گفت که علت چیزی جز عدم عرضه عناوین بزرگ در این ماه‌ها نبوده است. در این مدت بازی‌های چندانی منتشر نشدند که بخواهیم برای‌شان چنین مقالاتی در نظر بگیریم و به همین علت برای مدتی به این آیتم استراحت دادیم. ماه آگوست اما حسابش از ژوئن و جولای جداست و می‌خواهد یک ماه دوست داشتنی را برای بازی‌بازان رقم بزند. بهتر است سخن را کوتاه کنیم و با وجود گذشت چند روز از ماه آگوست، نگاهی بیندازیم به مهم‌ترین عناوینی که در این ماه به بازار عرضه خواهند شد. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

Abzu     تاریخ انتشار: ۲ آگوست (برابر با ۱۲ مرداد)     پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی – پلی استیشن ۴

maxresdefault

Abzu

یکی از بازی‌های دوست داشتنی ماه آگوست که توسط ۵۰۵ گیمز به بازار عرضه شده، Abzu است. این بازی با طراحی هنری زیبا و چشم‌گیر خود توانسته طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند و سادگی و مینیمال بودن آن هوش از سر همگان برده است. این بازی نیز همچون Song Of The Deep که ماه پیش منتشر شد بازی‌بازان را به ماجراجویی در اعماق دریاها دعوت می‌کند. جالب است بدانید که استودیو سازنده این بازی یعنی جاینت اسکوئید (Giant Squid Studios) را کارگردان دو بازی Flower و Journey آثار انحصاری و تحسین شده سونی یعنی مت ناوا (Matt Nava) تاسیس کرده است. این بازی دو روز پیش منتشر شده و استقبال تقریباً خوبی نیز از آن به عمل آمده است. برای ساخت بازی نیز از موتور آنریل انجین ۴ استفاده شده است.

Batman: The TellTale Series     تاریخ انتشار: ۲ آگوست (برابر با ۱۲ مرداد)     پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی – اکس باکس وان – پلی استیشن ۴ – اکس باکس ۳۶۰ – پلی استیشن ۳ – گوشی‌های هوشمند (اندروید و آی او اس)

batman the telltale series

Batman: The Telltale Series

اولین قسمت از سری جدید بتمن که توسط تلتیل گیمز ساخته می‌شود نیز در اوایل ماه آگوست منتشر می‌شود. این سری که تفاوت‌های زیادی با سری Arkham ساخته راکستدی (Rocksteady) و یکی از استودیوهای داخلی وارنر براس (Warner Bros) دارد، آمده تا ابعاد جدیدی از زندگی بتمن و بروس وین را افشا کند. این سری در کل قرار است شامل ۵ قسمت شود. صداگذار بتمن در این بازی نیز تروی بیکر (Troy Baker) است. بازی از همان سبک گرافیکی خاص و سل شید گونه عناوین دیگر تلتیل بهره می‌برد و از این نظر به دیگر عناوین استودیو پایبند است. این بازی می‌خواهد از لحاظ داستانی سری بتمن را به مراتب والایی برساند، باید منتظر ماند و دید که دقیقاً تا چه حد سازندگان موفق به انجام این کار بزرگ می‌شوند. قسمت اول این بازی نیز که دو روز پیش منتشر شد با استقبال خوب مردم و منتقدان همراه بود.

شما می‌توانید از طریق این لینک به پیش نمایش این بازی دسترسی پیدا کنید.

No Man’s Sky   تاریخ انتشار: ۹ آگوست (برابر با ۱۹ مرداد)     پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی – پلی استیشن ۴

cbf63e0c dec4 41d1 9ef0 7d3002fc5230 2060x1166

No Man’s Sky

و بالاخره، یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۶ میلادی یعنی No Man’s Sky نیز در این ماه راه خود را به بازار پیدا خواهد کرد. این بازی که تماماً به صورت مستقل و توسط هلو گیمز (Hello Games) ساخته شده، حاصل تلاش چندین ساله استودیو سازنده بوده و قرار است تبدیل به سکوی پرتاب این استودیو شود. در این بازی سیارات بسیار بسیار زیادی برای کاوش وجود دارند و بازی‌بازان هر کدام ماجراجویی‌های متفاوتی را در دنیای بازی خواهند داشت. سیارات بازی به صورت کاملاً پویا ساخته و ایجاد می‌شوند و به همین علت تجربه هر شخصی از بازی متفاوت خواهد بود. در بازی حدود ۱۸ کوئینتیلیون (معادل ۱٫۸×۱۰۱۹) سیاره وجود خواهد داشت که تعداد بسیار بسیار زیادی است. مراحل ساخت بازی چند وقت پیش به پایان رسید و سازندگان نیز با انتشار تصاویری خوشحالی خود را از این مسئله ابراز کردند. No Man’s Sky عنوانی با ایده‌های جاه طلبانه است، باید منتظر ماند و دید که آیا در نهایت سازندگان چه بازخوردی را دریافت خواهند کرد. البته چندی پیش یکی از افرادی که موفق شده بود بازی را زودتر از موعد رسمی عرضه خریداری کند، از ایرادات فنی پرشمار بازی گله مند بود.

شما می‌توانید از طریق این لینک به پیش نمایش این بازی دسترسی داشته باشید.

Grow Up     تاریخ انتشار: ۱۶ آگوست (برابر با ۲۶ مرداد)     پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی – اکس باکس وان – پلی استیشن ۴

grow up e3 2016 reveal trailerjpgoptimal

Grow Up

دنباله بازی دوست داشتنی Grow Home ساخته یوبی سافت نیز با نام Grow Up قرار است در ماه آگوست به بازار منتشر شود. این بازی که دنباله‌ای بر نسخه قبلی است ماجراهای R . U .B روبات دوست داشتنی نسخه قبلی را ادامه دهد. این نسخه نیز معماهای مختلف و دوست داشتنی زیادی را خواهد داشت که باید با توجه به قوانین فیزیک آن‌ها را حل کرد. سبک گرافیکی بازی نیز کاملاً دست نخورده باقی مانده است. این بازی ساختاری Open – World دارد و بازی‌بازان به دلخواه می‌توانند در اقصی نقاط محیط بازی دست به ماجراجویی ببرند. باید منتظر ماند و دید که این بازی چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

F1 2016   تاریخ انتشار: ۱۹ آگوست (برابر با ۲۹ مرداد)     پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی – اکس باکس وان – پلی استیشن ۴

image4img640medium

F1 2016

نسخه جدید سری بازی‌های سالانه F1 نیز قرار است در ماه آگوست منتشر شود. کدمسترز (Codemasters) از آن جایی که می‌داند در توسعه عناوین مربوط به مسابقات فرمول ۱ هیچ رقیبی ندارد، سالانه با خیال راحت این سری را با کمترین تغییرات ممکن منتشر می‌کند و در نهایت هم به لطف طرفداران سر سخت این ورزش سود خوبی را به جیب می‌زند. از قابلیت‌هایی که به این نسخه اضافه شده، می‌توان به افزایش تعداد فصل‌های قابل بازی در بخش Career از ۵ (در نسخه‌های قبلی) به ۱۰ (در این نسخه) اشاره کرد. این بازی همچنین تمامی ۱۱ تیم شرکت کننده به همراه رانندگان آن‌ها را به صورت قابل بازی در خود جای داده است و تیم رنو (Renault) نیز به این نسخه بازگشته. تمامی ۲۱ مسیر فصل ۲۰۱۶ نیز در این نسخه به طور کامل شبیه سازی شده‌اند. به طور کلی، در مورد چنین عناوینی به هیچ وجه تا زمان عرضه نمی‌توان تصمیم گرفت پس طرفداران نیز بهتر است منتظر بمانند و ببینند بازی در هنگام عرضه تا چه حد راضی کننده خواهد بود.

Metroid Prime: Federation Force     تاریخ انتشار: ۱۹ آگوست (برابر با ۲۹ مرداد)     پلتفرم‌ها: ۳DS

metroid federation

Metroid Prime: Federation Force

یکی از سری بازی‌های انحصاری و محبوب نینتندو نیز در ماه آگوست به بازار عرضه خواهد شد. Federation Force یک نسخه فرعی (Spin – Off) از سری Metroid است که می‌خواهد با عرضه برای کنسول ۳DS بار دیگر قدرت این سری را به رخ همگان بکشد. البته تمرکز این بازی بیشتر از آن که بر روی بخش تک نفره باشد، بر روی بخش چند نفره و Co – Op خواهد بود. المان‌های گیم پلی در بازی به شدت شبیه به بازی Metroid Prime: Hunters خواهد بود. البته طرفداران قدیمی Metroid به این نسخه ایرادات زیادی وارد کرده‌اند ولی باید منتظر ماند و دید که این بازی در زمان عرضه چطور عمل خواهد کرد.

Deus Ex: Mankind Devided     تاریخ انتشار: ۲۳ آگوست (برابر با ۲ شهریور)     پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی – اکس باکس وان – پلی استیشن ۴

watch deus ex mankind divided e3 gameplay trailer right here deus ex mankind divided 458906

Deus Ex: Mankind Devided

یکی دیگر از عناوین به شدت مورد انتظار سال ۲۰۱۶ بازی Deus Ex: Mankind Devided است. استودیو ایدوس مونترال (Eidos Montreal) توانست در سال ۲۰۱۱ جانی دوباره به کالبد این سری قدیمی اما فراموش شده در آن زمان بدمد و دوباره نام آن را بر سر زبان‌ها بیندازد ولی با توجه به عملکرد بسیار خوب و مطلوب آن نسخه، اکنون کار سخت‌تری برای ساختن یک دنباله برای آن دارد. ماجراهای این نسخه دو سال بعد از وقایع Deus Ex: Human Revolution رقم می‌خورد و بازی باز هم آدام جنسن (Adam Jensen) را به عنوان شخصیت اصلی و محوری داستان انتخاب کرده، کسی که اکنون به تکنولوژی‌های نو به قابلیت‌های جدیدی نیز دست پیدا کرده است. بازی از زاویه دوربین اول شخص بهره می‌برد ولی هنگام کاورگیری دوربین به حالت سوم شخص درمی‌آید. باید منتظر ماند و دید که آیا ایدوس مونترال می‌تواند بار دیگر از ساخت یک عنوان در سری Deus Ex بربیاید و به نوعی حریف ساخته قبلی خود می‌شود یا خیر، البته تا کنون که همه چیز خوب و امیدوار کننده به نظر می‌رسیده و انتظارات از بازی به شدت بالا رفته است.

Madden NFL 17     تاریخ انتشار: ۲۳ آگوست (برابر با ۲ شهریور)     پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی – اکس باکس وان – پلی استیشن ۴ – اکس باکس ۳۶۰ – پلی استیشن ۳

madden17logo

Madden NFL 17

تنور بازی‌های ورزشی سال ۲۰۱۶ نیز با F1 2016 و Madden NFL 17 که در ماه آگوست منتشر می‌شوند دوباره روشن شده و بازی‌بازان زیادی را به امید یافتن تغییراتی شگرف در نسخه امسال، با خود همراه می‌کنند. البته در این میان EA Sport به خاطر هر چه بیشتر محبوب کردن سری Madden NFL سالانه تغییرات زیادی را در ساختار آن به وجود می‌آورد و در حقیقت هنوز به دنبال یافتن آن فرمول طلایی و همه پسند سری FIFA برای این سری است. این نسخه از بازی نیز یکی از معدود عناوینی به شمار می‌رود که هنوز برای نسل هفتم منتشر می‌شود، هر چند که طبیعتاً همه تمرکز سازندگان روی نسخه‌های نسل هشتمی است. بازیکنی که عکس‌اش بر روی کاور این نسخه نقش بسته کسی نیست جز راب گرونکوسکی (Rob Gronkowski) بازیکن تیم New England Patriots. این نسخه همچنین متوازن‌ترین سیستم گیم پلی در تاریخ این سری را معرفی خواهد کرد. باید دید که این نسخه تا چه حد می‌تواند به افزایش محبوبیت این سری کمک کند.

World Of Warcraft: Legions     تاریخ انتشار: ۳۰ آگوست (برابر با ۹ شهریور)     پلتفرم‌ها: رایانه‌های شخصی

maxresdefaultsa

World Of Warcraft: Legions

بسته الحاقی عظیم و جدید بازی World Of Warcraft نیز پس از یک سال انتظار طرفداران در این ماه به انتشار خواهد رسید. این بازی به طور کلی لول‌ها را بالا خواهد برد، اسلحه‌های جدیدی به بازی خواهد افزود و گیم پلی بازی را نیز گسترش خواهد داد. البته نباید از این نکته غافل شد که این بسته الحاقی محیط‌های جدیدی را نیز به بازی اضافه خواهد کرد. به هر حال موفقیت این بسته الحاقی نیز از همین حالا تضمین شده است و مسلماً طرفداران از آن استقبال خواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند - گیمفا
نگاهی گذرا به عناوین مهمی که در ماه آگوست منتشر می‌شوند - گیمفا