کافه بازار و گیمفا | گیمفا
کافه بازار و گیمفا | گیمفا
کافه بازار و گیمفا | گیمفا
کافه بازار و گیمفا | گیمفا

وقتی در ویدئوگیم ایران بزرگترین مارکت بزرگترین خبرگزاری را نمی‌شناسد

آرش حکیمی
۱۳:۲۷ ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
کافه بازار و گیمفا | گیمفا

چند وقت پیش بود که به «بازار» درخواست دادیم پنل خبرگزاری به «گیمفا» بدهد. پنل خبرگزاری همان امکانی است که خبرگزاری‌ها می‌توانند مطالب خود در باب بازی‌ها را در آن بارگذاری کنند تا بعد از تایید «بازار» در پایین صفحه‌ی بازی منتشر شود. برای درخواست واگذاری پنل خبرگزاری باید در جایی ثبت‌نام کنی تا وبسایتت بررسی شود. ما هم همین‌کار را کردیم، اما با تعجب فراوان دیدیم که درخواستمان رد شد! ایمیل زدیم و موضوع را پیگیری کردیم. جواب‌هایی که از بخش «تیم بررسی مقالات و خبرگزاری‌های بازار» رسید به شرح زیر است:

سلام علیکم
چند روز پیش درخواست حساب کاربری خبرگزاری دادم اما امروز دیدم که رد شده است.
دلیل رد شدنش چیست؟ این حساب خبرگزاری مربوط به سایت خبری گیمفا است.

با تشکر
آرش حکیمی


پاسخ بازار:
سلام،
دوست عزیز، لطفاً برای بررسی بیشتر آدرس خبرگزاری را ارسال فرمایید.
با آرزوی موفقیت٬
تیم بررسی مقالات و خبرگزاری‌های بازار

سلام مجدد
www.gamefa.com
باتشکر
آرش حکیمی

پاسخ بازار:

سلام،
دوست عزیز، رسانه‌ها باید از نظر انتشار مقالات فعال باشند، رسانه‌هایی که فعالیت‌ آن‌ها برای مدت کوتاه و یا ارائهٔ تعداد معدودی مقاله انجام می‌شود حائز شرایط فعالیت رسانه‌ای نخواهند بود.
با آرزوی موفقیت٬
تیم بررسی مقالات و خبرگزاری‌های بازار

سلام علیکم
این حرف شما خیلی عجیب و غریب است عزیز. سایت گیمفا از سال ۸۹ تاسیس شده و تا کنون بیش از **** مطلب منتشر کرده است.
شما به سایت تازه تاسیس دولاگ که هنوز یک هفته نبود راه افتاده بود و ۱۰ تا مطلب هم نداشت در مدت کمتر از ۲۴ ساعت پنل خبرگزاری دادید
یعنی شما واقعاً در تیم بررسی مقالات و خبرگزاری‌های بازار سایت گیمفا رو نمی‌شناسید؟! این به نظر من خیلی خیلی عجیب است. این سایت بیشترین مطلب را در بین سایت‌های ویدئوگیمی تا به حال منتشر کرده یعنی ار تعداد مطالب همه‌ی سایت‌های دیگر را با هم جمع بزنید به اندازه‌ی گیم فا نمی‌شود. من خودم چند سال مدیر سایت دنیای بازی بودم اما دنیای بازی بیش از **** مطلب تا به حال منتشر نکرده.

یک بررسی دیگر بکنید لطفاً.
با تشکر
آرش حکیمی


پاسخ بازار

سلام،

دوست عزیز، به دلیل تبلیغات زیاد در سایت، از پذیرش سایت به این شکل به عنوان رسانه معذوریم. لطفاً این مورد را بازبینی نموده و مجددا درخواست خود را ارسال نمایید.

با آرزوی موفقیت٬
تیم بررسی مقالات و خبرگزاری‌های بازار


سلام علیکم
چند روز پیش درخواست پنل رسانه ای برای وبسایت گیمفا را دادم و بعد از بررسی فرمودید که سایت تبلیغات زیاد دارد و معذورید. اما من متوجه نمی شوم که تبلیغات زیاد به حیثیت و اهمیت سایت چه ربطی دارد. لطفاً بفرمایید سایت خبری ورزش۳ بیشتر تبلیغات دارد یا گیمفا؟ خبرآنلاین بیشتر تبلیغات دارد یا گیمفا؟ تابناک بیشتر تبلیغات دارد یا گیمفا؟! آیا این وبسایت هایی که نام بردم بی کیفیت یا بی اهمیت هستند؟!
اگر وبسایت های دیگر ویدئوگیمی تبلیغات کمتر دارند دلیلش این است که  نمی توانند آگهی بیشتر از این بگیرند. درعین حال آگهی ها مقوله ای سیال هستند و در هر زمانی ممکن است کم یا زیاد باشند. وجهه و حیثیت خبرگزاری چه ارتباطی به ازدیاد یا قلت تبلیغاتش دارد؟!
گیمفا یکی از قدیمی ترین، با سابقه ترین، بزرگترین و پرکارترین خبرگزاری های ویدئوگیم در ایران است. مگر ما چند تا وبسایت مربوط به ویدئوگیم داریم که شما با همچون بهانه هایی به گیمفا پنل رسانه ای نمی دهید؟! در عین حال ممکن است بفرمایید برای ارائه پنل رسانه ای به سایت تازه کار دولاگ چه دلیلی داشتید؟ وبسایتی که حتی معلوم نیست تا شش ماه دیگر هنوز فعال باشد یا نباشد؟! ساختن وبسایت که کاری ندارد برادر، کار نیم ساعت است. زنده نگه داشتنش مهم است. اما گویا این موضوعات برای شما مهم نیست و چیزهای دیگری مهم است.
التفات کنید یک تجدید نظر روی این موضوع بکنید.

من الله توفیق
آرش حکیمی
اردیبهشت ۹۵


سلام،

دوست عزیز، تمامی رسانه‌ها به دقت بررسی و سپس تایید می‌گردند. از شما خواهشمندیم پس از بررسی و رفع مواردی که اعلام نمودیم دوباره درخواست خود را ارسال فرمایید تا مورد بررسی قرار گیرد.
پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاس‌گزاریم.

با آرزوی موفقیت٬
تیم بررسی مقالات و خبرگزاری‌های بازار


چه طور بررسی می شن؟ دقیقاً چی رو دقیق بررسی می کنید؟ دقیقاً متوجه چه چیزی شدید که من که ده ساله کار رسانه ی گیم می کنم نفهمیدم؟ من چی رو باید رفع کنم؟ تبلیغات درامد وبسایته نمی شه به درخواست هر کسی حذفش کرد. اصلاً از کجا معلومه من همه ی تبلیغاتمو برندارم باز هم شما همین بهانه رو بیارین؟! شما چه طور سایت دولاگ رو دقیق بررسی کردید که بعد از یک هفته فعالیت بهش پنل رسانه ای دادید؟! این اصول کاریتون رو بگید ما هم بلد بشیم.
امیدوارم متوجه بشید که وقتی با یک خبرنگار مکالمه می کنید امکان نشر مکالماتتون هم وجود داره. فکر نمی کنم هیچ کسی حرف های شما رو قبول کنه و حرف های منو قبول نکنه التفات شما موضوع رو مجدداً بررسی کنید و لطفاً جواب سربالا هم به من ندهید.
آرش حکیمی

سلام،

دوست عزیز، در حال‌حاضر وقتی کاربر سایت شما را باز می کند، با انبوهی از تبلیغات در ابتدا و وسط صفحه مواجه می‌شود. ما متوجه هستیم که تبلیغات لازمهٔ کار شماست ولی لازم است این تبلیغات منظم‌تر و غیر آزاردهنده باشد. از شما خواهشنمدیم حدالامکان آنها را به کناره‌های سایت منتقل نمایید و سپس با ما مکاتبه نمایید.

با آرزوی موفقیت٬
تیم بررسی مقالات و خبرگزاری‌های بازار


در ادامه ما توضیح دادیم که تبلیغات مربوط به شمایل پی‌سی است و در موبایل دیده نمی‌شود که جوابی نگرفتیم.

اما به نظر شما خنده‌دار نیست که بزرگترین مارکت ویدئوگیم ایران، «گیم‌فا» را نمی‌شناسد؟! مرغ در قابلمه خنده‌اش می‌گیرد. یعنی تیم رسانه‌ای «بازار» که معلوم هم نیست چه کسانی هستند و خودشان را پشت ایمیل و یوزرنیم قایم می‌کنند اصلاً تا به حال یک بار هم در گوگل به دنبال مطلبی در باب بازی نگشته‌اند، چون اگر گشته بودند حتماً به «گیمفا» برخورد می‌کردند.

این متخصصین بلندپایه‌ی رسانه‌ای از کجا پیدا شده‌اند که در «بازار» کار می‌کنند و تشخیص می‌دهند چه چیزی مصداق رسانه‌ است و چه چیزی نیست؟ از کجا آمده‌اند که جرئت ندارند اسمشان را بگویند؟!

بگذریم… وقتی یک عده در شرکت خودشان بنشینند و در را هم ببندند و فکر کنند علامه‌ی دهر هستند همین می‌شود. این موضوع چیز جدیدی هم نیست، به آن اصطلاحاً تفکر سیلویی گفته می‌شود. یعنی انسان‌هایی در یک سیلو نشسته‌اند و از بیرون خبر ندارند هیچ کس هم از آن‌ها خبر ندارد. هر چیزی که خودشان فکر می‌کنند درست است را حجت می‌دانند و تبعات کار خودشان را هم نمی‌فهمند.

نظر شما چیست؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کافه بازار و گیمفا | گیمفا
کافه بازار و گیمفا | گیمفا
کافه بازار و گیمفا | گیمفا
کافه بازار و گیمفا | گیمفا
کافه بازار و گیمفا | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کافه بازار و گیمفا | گیمفا